Tieft es lekkah op met je vauraurdeluh, loesah!quote:Op zondag 4 september 2005 19:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij bent dus duidelijk geen dame. Ook grof in de mond zeker
Vind het ook minder leuk staan bij dr.... gaat ze naar een BAL of feest ofzo?quote:Op zondag 4 september 2005 19:57 schreef scanman01 het volgende:
Dat haar van Nathalie zo omhoog ziet er NIET uit.
Da's wel een beetje jammer iddquote:Op zondag 4 september 2005 19:57 schreef scanman01 het volgende:
Dat haar van Nathalie zo omhoog ziet er NIET uit.
Stel dat jij in de situatie zou zitten waarin Nathalie zich bevind? Ik zou het niet doen.quote:
Ze denken dat die momenten uitgezonden worden in het dagelijkse half uurtjequote:Op zondag 4 september 2005 19:57 schreef Darklight het volgende:
Wat zijn die dozen in de badkamer aan het doen? Opmaken voor het eten?
Wat heeft haar vriend liever, dat ze hem eruit stemt (zo snel gaat ie er niet uit overigens) of dat ze dagelijks samen in de badkamer is, en elkaar naakt zien.quote:Op zondag 4 september 2005 19:58 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Stel dat jij in de situatie zou zitten waarin Nathalie zich bevind? Ik zou het niet doen.
Ik ben zelfs wel eens met een ex op vakantie geweest , ik denk dat het meer over jou zegt dat je er zon probleem van maakt.quote:Op zondag 4 september 2005 19:58 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Stel dat jij in de situatie zou zitten waarin Nathalie zich bevind? Ik zou het niet doen.
Wat een zielige gedachte, Linda zit gewoon in haar onderbroek aan tafelquote:Op zondag 4 september 2005 19:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze denken dat die momenten uitgezonden worden in het dagelijkse half uurtje![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 19:57 schreef milagro het volgende:
Tieft es lekkah op met je vauraurdeluh, loesah!![]()
Het gaat niet om ons, het gaat om Nattelie d'r vriendje die thuis zit te kijken.quote:Op zondag 4 september 2005 19:59 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik ben zelfs wel eens met een ex op vakantie geweest , ik denk dat het meer over jou zegt dat je er zon probleem van maakt.
Ze doet het nu allebei.... Ik zou helemaal niet blij zijn als haar vriend momenteel.quote:Op zondag 4 september 2005 19:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat heeft haar vriend liever, dat ze hem eruit stemt (zo snel gaat ie er niet uit overigens) of dat ze dagelijks samen in de badkamer is, en elkaar naakt zien.
Heel apart...![]()
Das Haags, altijd een tikkie overdreven doen ja vraag ik me ook afquote:Op zondag 4 september 2005 19:59 schreef HAL9000S het volgende:
Wat is Natalie aan het doen??waarom zo overdreven??
Lieske geeft haar straks zo onopvallend mogelijk een rechtse....quote:Op zondag 4 september 2005 19:58 schreef Gert het volgende:
Ah, de twee hartsvriendinnen naast elkaar.
D'r vriend kijkt nietquote:Op zondag 4 september 2005 19:59 schreef RB-tje het volgende:
Ze doet het nu allebei.... Ik zou helemaal niet blij zijn als haar vriend momenteel.
Plus dat ze in het voorfilmpje heeft gezegd, met een grijns van oor tot oor, dat ze nooit meer zo verliefd of gek op iemand is geweest als op Ralph.quote:Op zondag 4 september 2005 19:59 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Ze doet het nu allebei.... Ik zou helemaal niet blij zijn als haar vriend momenteel.
Ze zegt dat ze het niet leuk vind voor haar vriend dat hij er is... dus stemt ze hem er uit. Maar ondertussen staan ze bijna dagelijks onder de douche met elkaar. En nathalie daagt Ralph wel uit op sommige momenten.quote:Op zondag 4 september 2005 19:59 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik ben zelfs wel eens met een ex op vakantie geweest , ik denk dat het meer over jou zegt dat je er zon probleem van maakt.
quote:Op zondag 4 september 2005 20:01 schreef Darklight het volgende:
Andijvie stampot met spekjes eten ze geloof ik
Viel mij ook al op.quote:Op zondag 4 september 2005 20:00 schreef Jane het volgende:
Het zielige is dat Nathalie er niet beter is gaan uitzien, na al dat werk.
Kijkt die alleen die half uurtjes per dag dan?quote:
Nee, al die lak in d'r haarquote:Op zondag 4 september 2005 20:00 schreef Jane het volgende:
Het zielige is dat Nathalie er niet beter is gaan uitzien, na al dat werk.
Geen idee, maar in de live uitzending zei hij dat hij niet zo vaak keek. Niet extra althans. Hij hoorde het toch wel van de rest als er iets gebeurdequote:Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef -Delta- het volgende:
Kijkt die alleen die half uurtjes per dag dan?
Dat hoop ik wel voor Naat... want als ie dit ziet, heeft ze toch wel een paar dingetjes om uit te leggen hoorquote:Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kijkt die alleen die half uurtjes per dag dan?
Ik denk dat ze morgen niet eens meer op Ralph stemtquote:Op zondag 4 september 2005 20:01 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze het niet leuk vind voor haar vriend dat hij er is... dus stemt ze hem er uit. Maar ondertussen staan ze bijna dagelijks onder de douche met elkaar. En nathalie daagt Ralph wel uit op sommige momenten.
ja ja neequote:Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef Bep het volgende:
Heeft Tanja al eens wat gedaan in t huis? Koken soppen stofzuigen??
Nee dat mens ligt alleen maar en zeikt iedereen af.quote:Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef Bep het volgende:
Die is gek op Brendaquote:Op zondag 4 september 2005 20:04 schreef sannuh het volgende:
Joost "aanbid" Dido zeg... Volgens mij is ie echt verliefd op dr
alleen roken, eten en na de wc.quote:Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef Bep het volgende:
Toen wist hij nog niets van Dido's bestaan af..quote:
goed, hèquote:
ja, maar ze had het wel snel op.quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef RB-tje het volgende:
Lieske zit alweer vol... hoor ik haar zeggen. Eet zij wel wat?
Volgens mij laat hij Brenda nooit gaanquote:Op zondag 4 september 2005 20:06 schreef sannuh het volgende:
[..]
Toen wist hij nog niets van Dido's bestaan af..
Onzekerheid, Anorexia, 19 jaarquote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef RB-tje het volgende:
Volgens mij was het bijna weer opquote:Op zondag 4 september 2005 20:06 schreef Bep het volgende:
Ze drinken helaas geen alcohol
Dat is nep. Het liefste zou ie 'm er in stoppen bij Rob.quote:Op zondag 4 september 2005 20:04 schreef sannuh het volgende:
Joost "aanbid" Dido zeg... Volgens mij is ie echt verliefd op dr
Ze moet wel aan haar vetpercentage denken he...quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef RB-tje het volgende:
Nee, want ze slikt niet zei ze gisteren. Paar happen en ze zit vol.quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef RB-tje het volgende:
boeiuhquote:Op zondag 4 september 2005 20:11 schreef Blue Thunder het volgende:
Joost heeft trouwens marine gedrag... (althans tijdens eten)
Eerst lullen, dan pas eten.. Ga je lullen tijdens het eten... stop je gewoon met eten totdat je klaar bent met lullen
walgelijk. Hij heeft nog net niet zijn arm rond zijn bord gelegd tijdens het naar binnen schuiven
Weer een geheim erbijquote:
De (ex) anorexia patient hebben we al lang. Dat was Tanja, de dame.quote:Op zondag 4 september 2005 20:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Weer een geheim erbij
Word eens tijd voor een lijstje met vermoedelijke geheimen van iedere bewoner.
Damn, scanmanquote:
Die had toch als geheim dat ze een crack hoer was ?quote:Op zondag 4 september 2005 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De (ex) anorexia patient hebben we al lang. Dat was Tanja, de dame.
Ik ook niet , dat semi gezellig doenquote:Op zondag 4 september 2005 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Dat met z'n alles gezellig aan die lange tafel eten zou ik niet trekken trouwens
Ze deed me op die foto wel wat denken aan Marina de Graaf, ten tijde van 'Het Debuut'.quote:Op zondag 4 september 2005 20:16 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Damn, scanmanZe _moet_ gewoon blijven
![]()
Voor zover ik heb gezien niet, 1x koffie gemaakt, maar alleen voor zichzelfquote:Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef Bep het volgende:
Daar heb ik nog bij in de klas gezetenquote:Op zondag 4 september 2005 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze deed me op die foto wel wat denken aan Marina de Graaf, ten tijde van 'Het Debuut'.
Joost heeft wel een rotkop ja maarja Dido schijnt voor hem te vallen.quote:Op zondag 4 september 2005 20:18 schreef ruby het volgende:
Joost heeft hamsterwangen.
Sterker nog, hij ziet er gewoon niet uit.
Dido valt voorlopig voor iedereen.quote:Op zondag 4 september 2005 20:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Joost heeft wel een rotkop ja maarja Dido schijnt voor hem te vallen.
Het is 1 grote grap hoorquote:Op zondag 4 september 2005 20:21 schreef ruby het volgende:
Wat loopt Rob nou weer te commanderen?
Was ze leuk?quote:Op zondag 4 september 2005 20:20 schreef Bep het volgende:
[..]
Daar heb ik nog bij in de klas gezeten
Ja.quote:Op zondag 4 september 2005 20:21 schreef vw_caddy het volgende:
Zit Tanja nou naast Lieske?
hij heeft humorquote:Op zondag 4 september 2005 20:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Joost heeft wel een rotkop ja maarja Dido schijnt voor hem te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |