quote:Op zondag 4 september 2005 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Lieske we love you, kijk eens een beetje happy. Je gaat toch geen raad opvolgen van een verlopen heks en een zwangere koe?
Dat doe je toch goed, scanman!quote:Op zondag 4 september 2005 13:40 schreef scanman01 het volgende:
vol
Ben ook wel benieuwd wat Lieske er zelf over zegtquote:Op zondag 4 september 2005 13:43 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie vraagt aan Lieske of ze heeft liggen malen en zegt dat ze graag het hele verhaal wil horen van vannacht.
Hoop dat er vandaag nog wel ergens iets gebeurd.. maar ik denk morgen pasquote:Op zondag 4 september 2005 13:45 schreef Bep het volgende:
Zal BB ze de hele dag een beetje laten luieren?
eens isquote:Op zondag 4 september 2005 13:45 schreef Isabeau het volgende:
Lieske heeft wel het lekkerste lijf van al die BB-dames (zien er eigenlijk allemaal goed uit, maar ik vind Lieske het mooiste lichaam hebben).
Neequote:Op zondag 4 september 2005 13:47 schreef sannuh het volgende:
weten ze wel dat ze naakt worden uitgezonden?
Ze denken volgens mij van nietquote:Op zondag 4 september 2005 13:47 schreef sannuh het volgende:
Lelijke tietenquote:
Ze denken dat het niet wordt uitgezonden..quote:Op zondag 4 september 2005 13:47 schreef sannuh het volgende:
Tuurlijk welquote:Op zondag 4 september 2005 13:48 schreef sannuh het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk niet kunnen..
Ik denk morgen de nieuwe weekopdracht en misschien nominaties?quote:Op zondag 4 september 2005 13:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoop dat er vandaag nog wel ergens iets gebeurd.. maar ik denk morgen pas
Zegt de fan van Lindaquote:
En de cameravrouwen dan?quote:Op zondag 4 september 2005 13:49 schreef Tamaartje het volgende:
Die cameramannen hebben het daar maar goed
Ik zou het niet bepaald fijn vinden als zowat heel Nederland me naakt op internet kan zienquote:Op zondag 4 september 2005 13:48 schreef sannuh het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk niet kunnen..
Hmm twijfel of die daar zijn..quote:Op zondag 4 september 2005 13:49 schreef eborn het volgende:
[..]
En de cameravrouwen dan?
Trouwens, na 1x heb je volgens mij ook wel alles gezien
Tja, daar kies je voor als je het huis in gaatquote:Op zondag 4 september 2005 13:49 schreef sannuh het volgende:
Ik zou het niet bepaald fijn vinden als zowat heel Nederland me naakt op internet kan zien
Dan moet je niet meedoen met BBquote:Op zondag 4 september 2005 13:49 schreef sannuh het volgende:
[..]
Ik zou het niet bepaald fijn vinden als zowat heel Nederland me naakt op internet kan zien
maar daarvan zijn ze ook overtuigd dat de badkamer (en slaapkamer) niet in beeld komenquote:Op zondag 4 september 2005 13:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze denken dat het niet wordt uitgezonden..
Het wordt ook niet uitgezonden maar op de streams is wel alles te zien
Ik denk dat als je daar een probleem mee zou hebben je je nooit voor BB op zou geven. Bij de vorige BB"s zijn ook naaktbeelden van de mensen in het hui sop internet gekomen, dus je had het kunnen weten.quote:Op zondag 4 september 2005 13:49 schreef sannuh het volgende:
Dan zou ik mooi mn bikini aanhoudenquote:Op zondag 4 september 2005 13:50 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, daar kies je voor als je het huis in gaat
Als het stil is wel zeiden ze laatst.quote:Op zondag 4 september 2005 13:51 schreef Kokstra het volgende:
Zouden ze zelf ook die krakende camera draai geluiden horen?
Jij..Uierzalfquote:Op zondag 4 september 2005 13:51 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Zalf tegen wallen.. moettik ook hebben? Wat kan je dan gebruiken
Ja inderdaad best raar want in de vorige BB series was het toch ook gewoon zoquote:Op zondag 4 september 2005 13:51 schreef Kolomo het volgende:
[..]
maar daarvan zijn ze ook overtuigd dat de badkamer (en slaapkamer) niet in beeld komen
Ik vind Linda denk ik überhaupt de lelijkste in het huis. Hmm, op Tanja na dan.quote:Op zondag 4 september 2005 13:51 schreef schatje het volgende:
Nou, ik heb toch wel even een close-up gezien.
Die rug tattoo van Linda is echt lelijk.
Mag ook, de vraag is of je dat volhoudt.quote:
Beetje lopen stoken tussen Ingrid en Mennoquote:Op zondag 4 september 2005 13:52 schreef sannuh het volgende:
hmm s kijken wat chantal de heks heeft te zeggen
Nouja zegquote:Op zondag 4 september 2005 13:52 schreef eborn het volgende:
[..]
Mag ook, de vraag is of je dat volhoudt.
Ik zou er geen moeite mee hebben. Iedereen schakelt toch automatisch weg als ik uit de kleren ga
quote:Op zondag 4 september 2005 13:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Die rug tattoo van Linda is echt lelijk.
Hahahaquote:
Sociaal gewenste antwoorden gevenquote:Op zondag 4 september 2005 13:54 schreef sannuh het volgende:
Oooch Dido weet ook precies hoe ze zelf in elkaar zit en ze praat ook zo "wijs"![]()
![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een teken van onzekerheid.quote:Op zondag 4 september 2005 13:57 schreef sannuh het volgende:
Zo Lieske is zich even aan t plamuren
Verkapt kijk-mij-eensquote:Op zondag 4 september 2005 13:57 schreef Blue Thunder het volgende:
hmm.. heb 2 monitoren maar kom toch echt ruimte te kort voor mijn schermpjes
ik heb BB stream draaien, dit topic ernaast volumeregelingen eronder voor mijn tv kaart.. Op de 2e monitor fullscreen tv. nu moet ik eigenlijk nog een plekkie voor live tijden van de f1...
Ach, ik maak me zelden op, maar als ik weet dat er 24 uur per dag camera's op me gericht staan zou ik me ook opmaken.quote:
Was ff weg...quote:Op zondag 4 september 2005 13:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Hahaha
* eborn gaat zo even naar binnen F1 'kijken', maar blijft wel streamen.
F1, Fok! en streams, kan dat goed gaan!?
[offtopic]quote:Op zondag 4 september 2005 13:57 schreef Blue Thunder het volgende:
nu moet ik eigenlijk nog een plekkie voor live tijden van de f1...
quote:Op zondag 4 september 2005 13:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het onderwerp is ook leuk om te capturen
Falco is een Linda-fan. Geen Lieske-fanquote:
Echte schoonheid is niet met make-up te behalen denk ik altijdquote:Op zondag 4 september 2005 13:59 schreef Isabeau het volgende:
Ach, ik maak me zelden op, maar als ik weet dat er 24 uur per dag camera's op me gericht staan zou ik me ook opmaken.
Jep, zit geen slot op. De deur kan wel dicht.quote:Op zondag 4 september 2005 14:00 schreef sannuh het volgende:
kunnen die mannen trouwens daar zomaar inlopen in die badkamer?
Ik hoop zo dat Linda en Lieske ruzie gaan maken. Volgens mij ontstaat er op het forum dan ook felle strijd tussen ons. Ik heb er in ieder geval zin inquote:
ik zou me een bejaarde voelen als ze met zo een stemmetje de hele dag tegen me sprakquote:Op zondag 4 september 2005 14:00 schreef Djoj het volgende:
Ik kan me voorstellen dat er mannen zijn die vallen op Dido, maar m.i. zou dit puur en alleen fysiek zijn, inhoudelijk wordt je volgens mij stapel van dat mens...
Vats wel, F1 is toch super saaiquote:Op zondag 4 september 2005 13:59 schreef Tamaartje het volgende:
Moet vast wel goed gaan.. en zo niet moet je kiezen
Jammer heb wel zin om het te horenquote:Op zondag 4 september 2005 14:01 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik denk trouwens dat het nog wel ff gaat duren voordat Liesje het verhaal gaat doen
Wel gezopenquote:Op zondag 4 september 2005 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Falco, wat zie je eigenlijk in Linda? Ik heb haar nog weinig zien doen in het huis (positief danwel negatief), ze is lui, ze is saai, ze is niet aantrekkelijk (zie ragebol op het moment) en ze heeft al helemaal niets te melden. Linda lijkt me een tof wijf om mee te stappen hoor, maar tsja...er wordt niet gestapt in het BB huis.
Was wel een heel zachte vrouwenstem zeg. Normaal hoor ik die bitse mannenstem.quote:Op zondag 4 september 2005 14:03 schreef Miepje01 het volgende:
Ingrid zender checken? Ze staat toch onder dedouche?
Was t niet Hummie zelf?quote:Op zondag 4 september 2005 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was wel een heel zachte vrouwenstem zeg. Normaal hoor ik die bitse mannenstem.
quote:Op zondag 4 september 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Gaat ze zich nog opmaken ook. Dan is ze helemaal een slet volgens Tanja en Chantal natuurlijk.
Hoeren zijn het , allemaal!!!!!quote:Op zondag 4 september 2005 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]alle opgemaakte vrouwen zijn sletten immers
Daarvoor maak je je toch op?quote:Op zondag 4 september 2005 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]alle opgemaakte vrouwen zijn sletten immers
Ik ben altijd een beetje voor underdogs. En ondanks dat Linda niet hoeft te vrezen voor nominaties op dit moment supporter ik haar toch, want ze krijgt te weinig aandacht. Volgens mij gaat ze nog wel loskomen in het huis en gaan we meer van haar zien. Voor de rest lijkt mij zij ook een van de weinigen die normaal zichzelf is en zich niet zo druk maakt om het één en ander.quote:Op zondag 4 september 2005 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Falco, wat zie je eigenlijk in Linda? Ik heb haar nog weinig zien doen in het huis (positief danwel negatief), ze is lui, ze is saai, ze is niet aantrekkelijk (zie ragebol op het moment) en ze heeft al helemaal niets te melden. Linda lijkt me een tof wijf om mee te stappen hoor, maar tsja...er wordt niet gestapt in het BB huis.
Ik denk ook dat het een "heb ik iets te doen" houding is. Ze wil waarschijnlijk niet met de anderen praten en zo doodt ze de tijd. (had ze beter langer kunnen douchen, maar goed)quote:Op zondag 4 september 2005 14:04 schreef Djoj het volgende:
Tjeetje zeg, ik krijg intens meelij met Lieske, dat kind zit zich onder een giga laag make-up te verschuilen...
Een heel flesje natuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2005 14:06 schreef Tamaartje het volgende:
Jeetje hoeveel mascara moet erop joh..
quote:Op zondag 4 september 2005 14:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
verdomme, zowat alles wordt gekuistalles snel inzomen op wat niet naakt is , stelletje klote regiefiguren.
We willen juist de zooi ongecensureerd zien . echt BB in de UK was beter wat dat betreft
quote:Op zondag 4 september 2005 14:08 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Multifunctionaliteit staat voorop kennelijk![]()
Ik zie Linda eigenlijk niet erg als underdog (dat is eerder Lieske), maar je hebt gelijk dat ze weinig aandacht op tv heeft gehad. En ook heb je gelijk dat ze zich weinig aantrekt van anderen en ook niet echt bezig is met wat anderen van haar vinden. Maar ze komt gewoon niet tot haar recht in dat huis. De mensen zijn niet haar type en daardoor komt ze wat op de achtergrond te staan en zal ze het zeker niet halen. Ik denk dat ze er vrij snel uitligt omdat zowel bewoners als kijkers weinig met haar hebben. Niet omdat ze niet leuk is, maar ze is op het moment weinigzeggend.quote:Op zondag 4 september 2005 14:06 schreef Falco het volgende:
Ik ben altijd een beetje voor underdogs. En ondanks dat Linda niet hoeft te vrezen voor nominaties op dit moment supporter ik haar toch, want ze krijgt te weinig aandacht. Volgens mij gaat ze nog wel loskomen in het huis en gaan we meer van haar zien. Voor de rest lijkt mij zij ook een van de weinigen die normaal zichzelf is en zich niet zo druk maakt om het één en ander.
Maar goed ik denk dat ze toch over anderhalve maand het huis uitgestemd wordt hoor, ik zie haar niet winnen namelijk, maar dat geeft niet.
Ik wou het net zeggen ja. Volgens mij is Ingrid ook nog de enige die het zo doet...quote:Op zondag 4 september 2005 14:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
wel grappig dat douchen met string aan. moeten die intieme delen niet gewassen worden ?
Ach, he wordt toch niet gebruiktquote:Op zondag 4 september 2005 14:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
wel grappig dat douchen met string aan. moeten die intieme delen niet gewassen worden ?
Ze was anders vannacht prominent in beeld met dr poep. pis . sperma, en sex vragenquote:Op zondag 4 september 2005 14:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie Linda eigenlijk niet erg als underdog (dat is eerder Lieske), maar je hebt gelijk dat ze weinig aandacht op tv heeft gehad. En ook heb je gelijk dat ze zich weinig aantrekt van anderen en ook niet echt bezig is met wat anderen van haar vinden. Maar ze komt gewoon niet tot haar recht in dat huis. De mensen zijn niet haar type en daardoor komt ze wat op de achtergrond te staan en zal ze het zeker niet halen. Ik denk dat ze er vrij snel uitligt omdat zowel bewoners als kijkers weinig met haar hebben. Niet omdat ze niet leuk is, maar ze is op het moment weinigzeggend.
Inderdaad echt vreemdquote:Op zondag 4 september 2005 14:10 schreef Djoj het volgende:
Beetje onlogische volgorde, eerst opmaken en dan tanden poetsen...doe ik altijd omgedraaid
het kost een paar centen.. maar dan heb je ook wat iddquote:Op zondag 4 september 2005 14:11 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Die Ingrid heeft trouwens wel supertieten!
Dat heb ik dus helaas gemistquote:Op zondag 4 september 2005 14:10 schreef Bep het volgende:
Ze was anders vannacht prominent in beeld met dr poep. pis . sperma, en sex vragen
mja.. wel nepquote:Op zondag 4 september 2005 14:11 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Neuh , op die manier niet nee. behalve dat het straks kan gaan wemelen van de katers die opzoek naar vis zijnquote:
Jep, dat heeft de chirurg goed gedaanquote:Op zondag 4 september 2005 14:11 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Die heeft ze gekocht.quote:Op zondag 4 september 2005 14:11 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
maar eerlijk is eerlijk... tis mooi geluktquote:
Zeker wetenquote:Op zondag 4 september 2005 14:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar eerlijk is eerlijk... tis mooi gelukt
volledig mee eens is...quote:Op zondag 4 september 2005 14:13 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Jezus sorry hoor!... Ze zien er gewoon fijn uit..
Mijn laptopje is bij de reparateurquote:Op zondag 4 september 2005 14:13 schreef Bep het volgende:
Dat meen je niet , echt het was beschamend , nooit zo gelachen,![]()
Ze heeft een ontsteking in haar knie.quote:Op zondag 4 september 2005 14:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat heeft dat mens nu weer aan haar knie ? wil ze rob na doen ?
Aantal wentelingen per secondequote:Op zondag 4 september 2005 14:15 schreef Djoj het volgende:
Denk dat ze met een elektrische tandenborstel de tijd bij kunnen houden ofzo...;)
Inderdaad wordt wel tijdquote:Op zondag 4 september 2005 14:14 schreef schatje het volgende:
Tjezus Menno, ga eens onder de douche.
![]()
![]()
![]()
Geldboetesquote:Op zondag 4 september 2005 14:15 schreef teamlead het volgende:
"Laatste keer, de zender moet om"
wat willen ze er anders aan doen??
Dat is wel heel kort voor Lieske.quote:Op zondag 4 september 2005 14:16 schreef Kokstra het volgende:
Dat was 5:30 mensen.
Haha, zou goed kunnenquote:Op zondag 4 september 2005 14:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien heeft ie een kleine piemel.
Ze is duidelijk van slagquote:Op zondag 4 september 2005 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Dat is wel heel kort voor Lieske.
Grote mond, klein ...quote:Op zondag 4 september 2005 14:11 schreef vw_caddy het volgende:
Piem0l
[[url=http://img66.imageshack.us/img66/871/piem0l6tj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ook dat kan nog.. Maar hij kan toch ook gewoon met bijv boxer aan douchen als die niet bloot wilquote:Op zondag 4 september 2005 14:17 schreef eborn het volgende:
[..]
Of juist niet en wil ie daar niet mee in beeld
Tja, ik zou het ook wel doen als ik daar zat. Maar ja, Menno he....quote:Op zondag 4 september 2005 14:18 schreef Tamaartje het volgende:
Ook dat kan nog.. Maar hij kan toch ook gewoon met bijv boxer aan douchen als die niet bloot wil
"Daar zou ik niet betrapt mee willen worden" zei hij idd. Jammer Roel, te laat...quote:Op zondag 4 september 2005 14:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij zei gisteravond ook in slappe toestand is het niet veel![]()
Ben bang dat dat het isquote:Op zondag 4 september 2005 14:15 schreef eborn het volgende:
[..]
Aantal wentelingen per secondeOf ze zijn bang dat ze ergens anders voor gebruikt worden
quote:Op zondag 4 september 2005 14:19 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, ik zou het ook wel doen als ik daar zat. Maar ja, Menno he....
Sommige mannen spuiten liever een bus deo leeg dan dat ze ff onder de douche gaan. Gewoon gemakzucht.quote:Op zondag 4 september 2005 14:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ook dat kan nog.. Maar hij kan toch ook gewoon met bijv boxer aan douchen als die niet bloot wil
Hmmquote:Op zondag 4 september 2005 14:21 schreef eborn het volgende:
[..]
Wedje leggen? Grote mond...
Pff, in de tijd dat zij nu bezig zijn ben ik al op mijn werk
echt goorquote:Op zondag 4 september 2005 14:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Sommige mannen spuiten liever een bus deo leeg dan dat ze ff onder de douche gaan. Gewoon gemakzucht.
Heeft ze al gedoucht?quote:Op zondag 4 september 2005 14:21 schreef Showtime het volgende:
Ze doet er wel veel moeite voor om er leuk uit te zien. Buik loopt maar te klagen maar ik heb haar nog nooit haar zien fohnen, make up op doen en laat staan poetsen.
Touche Éclat van YSL.quote:Op zondag 4 september 2005 14:21 schreef Blue Thunder het volgende:
ingrid heeft een witte rand om haar ogen... echt geen pan
dat is wallen creme ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 14:21 schreef Blue Thunder het volgende:
ingrid heeft een witte rand om haar ogen... echt geen pan
Kribbet is niet helemaal van deze tijd denk ikquote:Op zondag 4 september 2005 14:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben bang dat dat het isJe brengt me wel op een idee
# Kribbet loopt naar zijn vrouw# Schat, ik weet een nieuw spelletje
![]()
![]()
![]()
ze gaat nu dr tanden poetsenquote:Op zondag 4 september 2005 14:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
echt waar, de logica van het opmaak en douchewerk etc van ingrid zie ik echt niet ?
wat camoufleert ze daar mee of moet dat nog uitgesmeerd worden ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 14:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Touche Éclat van YSL.
Camouflagestift.
Ze wil er natuurlijk niet zo uitzien als sletje Lieske. Die er opgemaakt trouwens een stuk beter uitziet.quote:Op zondag 4 september 2005 14:21 schreef Showtime het volgende:
Ze doet er wel veel moeite voor om er leuk uit te zien. Buik loopt maar te klagen maar ik heb haar nog nooit haar zien fohnen, make up op doen en laat staan poetsen.
Goedzo aanpakken die hapquote:Op zondag 4 september 2005 14:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Mijn man deed dat ook af en toe toen ik hem leerde kennen.
Meteen afgeleerd![]()
![]()
Nou je het zegt, de enige ruimte met een wasbak waar buik komt is de wc. En zelfs daar gebruikt ze hem niet.quote:Op zondag 4 september 2005 14:22 schreef Bep het volgende:
Heeft ze al gedoucht?
Lieske blijft zo lang mogelijk in de douche, heeft geen zin in gepraat.quote:Op zondag 4 september 2005 14:24 schreef Peter6000 het volgende:
Pffffffff, Ingrid en Lieske doen er wel erg lang over, op stream 3
Ben bang van niet nee, maar ik loop al met een rollator dan mag het toch wel?quote:Op zondag 4 september 2005 14:23 schreef Djoj het volgende:
[..]
Kribbet is niet helemaal van deze tijd denk ik![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 14:23 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze heeft ook in de jacuzzi gezeten.. wordt je schoongebubbeldquote:Op zondag 4 september 2005 14:24 schreef Showtime het volgende:
[..]
Nou je het zegt, de enige ruimte met een wasbak waar buik komt is de wc. En zelfs daar gebruikt ze hem niet.
Ze heeft wel gedouchedquote:Op zondag 4 september 2005 14:24 schreef Showtime het volgende:
[..]
Nou je het zegt, de enige ruimte met een wasbak waar buik komt is de wc. En zelfs daar gebruikt ze hem niet.
Ik vind die ogen wel mooi, ben ik nu gek ?quote:Op zondag 4 september 2005 14:23 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kvind ut net 1 van mn Sims.quote:Op zondag 4 september 2005 14:23 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad ja, ik had even het idee dat ze dacht: "En nu zal ik ze eens laten zien wat sletterig is!"quote:Op zondag 4 september 2005 14:25 schreef sannuh het volgende:
oei die rode lipgloss is wel een beetje sletterig..
Jij bent niet gekquote:Op zondag 4 september 2005 14:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik vind die ogen wel mooi, ben ik nu gek ?
neequote:Op zondag 4 september 2005 14:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik vind die ogen wel mooi, ben ik nu gek ?
Zou wel stoer zijn..Lieske die nu de slet gaat uithangen.... levert goeie TV opquote:Op zondag 4 september 2005 14:26 schreef eborn het volgende:
[..]
Inderdaad ja, ik had even het idee dat ze dacht: "En nu zal ik ze eens laten zien wat sletterig is!"
Jep, die kwam even binnenlopen toen iedereen bezig was.quote:Op zondag 4 september 2005 14:26 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal trouwens al wakker???
Eindelijk , en nu die menno onder de douche schoppen met z'n stinklichaamquote:
En duikte het toilet in dacht ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |