quote:Op zondag 4 september 2005 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Lieske we love you, kijk eens een beetje happy. Je gaat toch geen raad opvolgen van een verlopen heks en een zwangere koe?
Dat doe je toch goed, scanman!quote:Op zondag 4 september 2005 13:40 schreef scanman01 het volgende:
vol
Ben ook wel benieuwd wat Lieske er zelf over zegtquote:Op zondag 4 september 2005 13:43 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie vraagt aan Lieske of ze heeft liggen malen en zegt dat ze graag het hele verhaal wil horen van vannacht.
Hoop dat er vandaag nog wel ergens iets gebeurd.. maar ik denk morgen pasquote:Op zondag 4 september 2005 13:45 schreef Bep het volgende:
Zal BB ze de hele dag een beetje laten luieren?
eens isquote:Op zondag 4 september 2005 13:45 schreef Isabeau het volgende:
Lieske heeft wel het lekkerste lijf van al die BB-dames (zien er eigenlijk allemaal goed uit, maar ik vind Lieske het mooiste lichaam hebben).
Neequote:Op zondag 4 september 2005 13:47 schreef sannuh het volgende:
weten ze wel dat ze naakt worden uitgezonden?
Ze denken volgens mij van nietquote:Op zondag 4 september 2005 13:47 schreef sannuh het volgende:
Lelijke tietenquote:
Ze denken dat het niet wordt uitgezonden..quote:Op zondag 4 september 2005 13:47 schreef sannuh het volgende:
Tuurlijk welquote:Op zondag 4 september 2005 13:48 schreef sannuh het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk niet kunnen..
Ik denk morgen de nieuwe weekopdracht en misschien nominaties?quote:Op zondag 4 september 2005 13:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoop dat er vandaag nog wel ergens iets gebeurd.. maar ik denk morgen pas
Zegt de fan van Lindaquote:
En de cameravrouwen dan?quote:Op zondag 4 september 2005 13:49 schreef Tamaartje het volgende:
Die cameramannen hebben het daar maar goed
Ik zou het niet bepaald fijn vinden als zowat heel Nederland me naakt op internet kan zienquote:Op zondag 4 september 2005 13:48 schreef sannuh het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk niet kunnen..
Hmm twijfel of die daar zijn..quote:Op zondag 4 september 2005 13:49 schreef eborn het volgende:
[..]
En de cameravrouwen dan?
Trouwens, na 1x heb je volgens mij ook wel alles gezien
Tja, daar kies je voor als je het huis in gaatquote:Op zondag 4 september 2005 13:49 schreef sannuh het volgende:
Ik zou het niet bepaald fijn vinden als zowat heel Nederland me naakt op internet kan zien
Dan moet je niet meedoen met BBquote:Op zondag 4 september 2005 13:49 schreef sannuh het volgende:
[..]
Ik zou het niet bepaald fijn vinden als zowat heel Nederland me naakt op internet kan zien
maar daarvan zijn ze ook overtuigd dat de badkamer (en slaapkamer) niet in beeld komenquote:Op zondag 4 september 2005 13:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze denken dat het niet wordt uitgezonden..
Het wordt ook niet uitgezonden maar op de streams is wel alles te zien
Ik denk dat als je daar een probleem mee zou hebben je je nooit voor BB op zou geven. Bij de vorige BB"s zijn ook naaktbeelden van de mensen in het hui sop internet gekomen, dus je had het kunnen weten.quote:Op zondag 4 september 2005 13:49 schreef sannuh het volgende:
Dan zou ik mooi mn bikini aanhoudenquote:Op zondag 4 september 2005 13:50 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, daar kies je voor als je het huis in gaat
Als het stil is wel zeiden ze laatst.quote:Op zondag 4 september 2005 13:51 schreef Kokstra het volgende:
Zouden ze zelf ook die krakende camera draai geluiden horen?
Jij..Uierzalfquote:Op zondag 4 september 2005 13:51 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Zalf tegen wallen.. moettik ook hebben? Wat kan je dan gebruiken
Ja inderdaad best raar want in de vorige BB series was het toch ook gewoon zoquote:Op zondag 4 september 2005 13:51 schreef Kolomo het volgende:
[..]
maar daarvan zijn ze ook overtuigd dat de badkamer (en slaapkamer) niet in beeld komen
Ik vind Linda denk ik überhaupt de lelijkste in het huis. Hmm, op Tanja na dan.quote:Op zondag 4 september 2005 13:51 schreef schatje het volgende:
Nou, ik heb toch wel even een close-up gezien.
Die rug tattoo van Linda is echt lelijk.
Mag ook, de vraag is of je dat volhoudt.quote:
Beetje lopen stoken tussen Ingrid en Mennoquote:Op zondag 4 september 2005 13:52 schreef sannuh het volgende:
hmm s kijken wat chantal de heks heeft te zeggen
Nouja zegquote:Op zondag 4 september 2005 13:52 schreef eborn het volgende:
[..]
Mag ook, de vraag is of je dat volhoudt.
Ik zou er geen moeite mee hebben. Iedereen schakelt toch automatisch weg als ik uit de kleren ga
quote:Op zondag 4 september 2005 13:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Die rug tattoo van Linda is echt lelijk.
Hahahaquote:
Sociaal gewenste antwoorden gevenquote:Op zondag 4 september 2005 13:54 schreef sannuh het volgende:
Oooch Dido weet ook precies hoe ze zelf in elkaar zit en ze praat ook zo "wijs"![]()
![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een teken van onzekerheid.quote:Op zondag 4 september 2005 13:57 schreef sannuh het volgende:
Zo Lieske is zich even aan t plamuren
Verkapt kijk-mij-eensquote:Op zondag 4 september 2005 13:57 schreef Blue Thunder het volgende:
hmm.. heb 2 monitoren maar kom toch echt ruimte te kort voor mijn schermpjes
ik heb BB stream draaien, dit topic ernaast volumeregelingen eronder voor mijn tv kaart.. Op de 2e monitor fullscreen tv. nu moet ik eigenlijk nog een plekkie voor live tijden van de f1...
Ach, ik maak me zelden op, maar als ik weet dat er 24 uur per dag camera's op me gericht staan zou ik me ook opmaken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |