Ze is duidelijk van slagquote:Op zondag 4 september 2005 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Dat is wel heel kort voor Lieske.
Grote mond, klein ...quote:Op zondag 4 september 2005 14:11 schreef vw_caddy het volgende:
Piem0l
[[url=http://img66.imageshack.us/img66/871/piem0l6tj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ook dat kan nog.. Maar hij kan toch ook gewoon met bijv boxer aan douchen als die niet bloot wilquote:Op zondag 4 september 2005 14:17 schreef eborn het volgende:
[..]
Of juist niet en wil ie daar niet mee in beeld
Tja, ik zou het ook wel doen als ik daar zat. Maar ja, Menno he....quote:Op zondag 4 september 2005 14:18 schreef Tamaartje het volgende:
Ook dat kan nog.. Maar hij kan toch ook gewoon met bijv boxer aan douchen als die niet bloot wil
"Daar zou ik niet betrapt mee willen worden" zei hij idd. Jammer Roel, te laat...quote:Op zondag 4 september 2005 14:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij zei gisteravond ook in slappe toestand is het niet veel![]()
Ben bang dat dat het isquote:Op zondag 4 september 2005 14:15 schreef eborn het volgende:
[..]
Aantal wentelingen per secondeOf ze zijn bang dat ze ergens anders voor gebruikt worden
quote:Op zondag 4 september 2005 14:19 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, ik zou het ook wel doen als ik daar zat. Maar ja, Menno he....
Sommige mannen spuiten liever een bus deo leeg dan dat ze ff onder de douche gaan. Gewoon gemakzucht.quote:Op zondag 4 september 2005 14:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ook dat kan nog.. Maar hij kan toch ook gewoon met bijv boxer aan douchen als die niet bloot wil
Hmmquote:Op zondag 4 september 2005 14:21 schreef eborn het volgende:
[..]
Wedje leggen? Grote mond...
Pff, in de tijd dat zij nu bezig zijn ben ik al op mijn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |