quote:Op zondag 4 september 2005 13:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Die rug tattoo van Linda is echt lelijk.
Hahahaquote:
Sociaal gewenste antwoorden gevenquote:Op zondag 4 september 2005 13:54 schreef sannuh het volgende:
Oooch Dido weet ook precies hoe ze zelf in elkaar zit en ze praat ook zo "wijs"![]()
![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een teken van onzekerheid.quote:Op zondag 4 september 2005 13:57 schreef sannuh het volgende:
Zo Lieske is zich even aan t plamuren
Verkapt kijk-mij-eensquote:Op zondag 4 september 2005 13:57 schreef Blue Thunder het volgende:
hmm.. heb 2 monitoren maar kom toch echt ruimte te kort voor mijn schermpjes
ik heb BB stream draaien, dit topic ernaast volumeregelingen eronder voor mijn tv kaart.. Op de 2e monitor fullscreen tv. nu moet ik eigenlijk nog een plekkie voor live tijden van de f1...
Ach, ik maak me zelden op, maar als ik weet dat er 24 uur per dag camera's op me gericht staan zou ik me ook opmaken.quote:
Was ff weg...quote:Op zondag 4 september 2005 13:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Hahaha
* eborn gaat zo even naar binnen F1 'kijken', maar blijft wel streamen.
F1, Fok! en streams, kan dat goed gaan!?
[offtopic]quote:Op zondag 4 september 2005 13:57 schreef Blue Thunder het volgende:
nu moet ik eigenlijk nog een plekkie voor live tijden van de f1...
quote:Op zondag 4 september 2005 13:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het onderwerp is ook leuk om te capturen
Falco is een Linda-fan. Geen Lieske-fanquote:
Echte schoonheid is niet met make-up te behalen denk ik altijdquote:Op zondag 4 september 2005 13:59 schreef Isabeau het volgende:
Ach, ik maak me zelden op, maar als ik weet dat er 24 uur per dag camera's op me gericht staan zou ik me ook opmaken.
Jep, zit geen slot op. De deur kan wel dicht.quote:Op zondag 4 september 2005 14:00 schreef sannuh het volgende:
kunnen die mannen trouwens daar zomaar inlopen in die badkamer?
Ik hoop zo dat Linda en Lieske ruzie gaan maken. Volgens mij ontstaat er op het forum dan ook felle strijd tussen ons. Ik heb er in ieder geval zin inquote:
ik zou me een bejaarde voelen als ze met zo een stemmetje de hele dag tegen me sprakquote:Op zondag 4 september 2005 14:00 schreef Djoj het volgende:
Ik kan me voorstellen dat er mannen zijn die vallen op Dido, maar m.i. zou dit puur en alleen fysiek zijn, inhoudelijk wordt je volgens mij stapel van dat mens...
Vats wel, F1 is toch super saaiquote:Op zondag 4 september 2005 13:59 schreef Tamaartje het volgende:
Moet vast wel goed gaan.. en zo niet moet je kiezen
Jammer heb wel zin om het te horenquote:Op zondag 4 september 2005 14:01 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik denk trouwens dat het nog wel ff gaat duren voordat Liesje het verhaal gaat doen
Wel gezopenquote:Op zondag 4 september 2005 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Falco, wat zie je eigenlijk in Linda? Ik heb haar nog weinig zien doen in het huis (positief danwel negatief), ze is lui, ze is saai, ze is niet aantrekkelijk (zie ragebol op het moment) en ze heeft al helemaal niets te melden. Linda lijkt me een tof wijf om mee te stappen hoor, maar tsja...er wordt niet gestapt in het BB huis.
Was wel een heel zachte vrouwenstem zeg. Normaal hoor ik die bitse mannenstem.quote:Op zondag 4 september 2005 14:03 schreef Miepje01 het volgende:
Ingrid zender checken? Ze staat toch onder dedouche?
Was t niet Hummie zelf?quote:Op zondag 4 september 2005 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was wel een heel zachte vrouwenstem zeg. Normaal hoor ik die bitse mannenstem.
quote:Op zondag 4 september 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Gaat ze zich nog opmaken ook. Dan is ze helemaal een slet volgens Tanja en Chantal natuurlijk.
Hoeren zijn het , allemaal!!!!!quote:Op zondag 4 september 2005 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]alle opgemaakte vrouwen zijn sletten immers
Daarvoor maak je je toch op?quote:Op zondag 4 september 2005 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]alle opgemaakte vrouwen zijn sletten immers
Ik ben altijd een beetje voor underdogs. En ondanks dat Linda niet hoeft te vrezen voor nominaties op dit moment supporter ik haar toch, want ze krijgt te weinig aandacht. Volgens mij gaat ze nog wel loskomen in het huis en gaan we meer van haar zien. Voor de rest lijkt mij zij ook een van de weinigen die normaal zichzelf is en zich niet zo druk maakt om het één en ander.quote:Op zondag 4 september 2005 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Falco, wat zie je eigenlijk in Linda? Ik heb haar nog weinig zien doen in het huis (positief danwel negatief), ze is lui, ze is saai, ze is niet aantrekkelijk (zie ragebol op het moment) en ze heeft al helemaal niets te melden. Linda lijkt me een tof wijf om mee te stappen hoor, maar tsja...er wordt niet gestapt in het BB huis.
Ik denk ook dat het een "heb ik iets te doen" houding is. Ze wil waarschijnlijk niet met de anderen praten en zo doodt ze de tijd. (had ze beter langer kunnen douchen, maar goed)quote:Op zondag 4 september 2005 14:04 schreef Djoj het volgende:
Tjeetje zeg, ik krijg intens meelij met Lieske, dat kind zit zich onder een giga laag make-up te verschuilen...
Een heel flesje natuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2005 14:06 schreef Tamaartje het volgende:
Jeetje hoeveel mascara moet erop joh..
quote:Op zondag 4 september 2005 14:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
verdomme, zowat alles wordt gekuistalles snel inzomen op wat niet naakt is , stelletje klote regiefiguren.
We willen juist de zooi ongecensureerd zien . echt BB in de UK was beter wat dat betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |