quote:
Je bent te aardigquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry
![]()
![]()
![]()
Ik had de verkeerde lopen copypasten
Hij zit er nu dus wel bij
Baggerfilm liefhebbersquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hé leuk, ik sta in het hoekje bij de baggerliefhebbers.
Dat weet jij, dat weet ik... maar voor de rest weet niemand wie dat wasquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Je bent te aardig
Wel lullig voor degene die nu z'n plekje aan de wall of fame kwijt is
Maar als ik zit te baggeren hier worden die posts gedelete...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Neeuh.. gewoon keihard beuken op die gastquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Had net een sukkel aan de deur die vroeg om een kopie van The Shawshank Redemption.
Raar he?
Heb je zo veel films dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou m'n DVD-Profiler eens moeten updaten. Helaas heb ik er helemaal geen zin in.
Linkquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb je zo veel films dan?
Ben wel benieuwd....
Nice! Zo veel dvds en niet eens een linkje ernaar in je ondertitelquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Link
Al een hele tijd niet meer aangevuld. Ik koop de laatste maanden ook wel minder DVD's.
Ik kan niet overal naar linkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Nice! Zo veel dvds en niet eens een linkje ernaar in je ondertitel![]()
Je kunt toch 250 letters doen? Of telt ie gewoon de gehele link mee?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik kan niet overal naar linken.
Ik heb nu al m'n Moviemeter-linkje moeten dumpen voor dat tournament.
De hele link, inclusief tags.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Je kunt toch 250 letters doen? Of telt ie gewoon de gehele link mee?
Een tijd terug kon je nog makkelijk 3 links neerzetten in je sig, dat kan tegenwoordig niet meerquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Je kunt toch 250 letters doen? Of telt ie gewoon de gehele link mee?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Haha, nee, een echte filmster. Geen pr0no of whatsoeverquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:17 schreef Eippie het volgende:
Je gaat toch niet vertellen dat er nu een "Hare" tape rondslingert over het internet![]()
Ik ben dan ook vooral aangenomen om de baggertopics van kinky_queen te modereren, want daar komen mensen met smaak zoals Gorro en Mike niet zo vaakquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:17 schreef Eippie het volgende:
Je gaat toch niet vertellen dat er nu een "Hare" tape rondslingert over het internet![]()
Krijg je geen lieve haasjes die in het bos aan het rondhuppelen zijn?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:20 schreef Eippie het volgende:
pfff gelukkig
zat al te zoeken maar je krijgt weinig bruikbaars als je hare en movie intypt........
Het heeft niks met posts te maken, maar hoeveel jij er voor over hebt om daar te staan!! Mijn bankrekening nummer kan ik je emailenquote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, dit topic bedoelde SoK dus. Mooie collectie trouwens. Enneh... hoeveel posts moet ik plaatsen om Takashi in de OP te krijgen?
Dank voor de gene die voor mij heeft betaald dan.quote:Op zondag 4 september 2005 00:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het heeft niks met posts te maken, maar hoeveel jij er voor over hebt om daar te staan!! Mijn bankrekening nummer kan ik je emailen![]()
Heb je vannacht gedaan, in naturaquote:Op zondag 4 september 2005 00:31 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dank voor de gene die voor mij heeft betaald dan.
Ik heb er meerdere joh.. ik maak me geen zorgenquote:Op zondag 4 september 2005 00:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Trek nooit je eigen hobby in twijfel![]()
Of ze kunnen gewoon nog steeds niet met een computer overwegquote:
Ik ga voor jouw optiequote:Op zondag 4 september 2005 00:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Of ze kunnen gewoon nog steeds niet met een computer overweg![]()
Herkenbaar.quote:Op zondag 4 september 2005 00:39 schreef Dizer het volgende:
Ik heb er meerdere joh.. ik maak me geen zorgen
Nou eigenlijk wel.. want die hobbies van mij laten mijn portomonnee niet echt gevuld
Logisch vrouwen hebben niet zo een hoog IQ als wij mannen.quote:Op zondag 4 september 2005 00:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Er zitten vrouwen op Fok, of zou dat gedaan zijn om mannen te trekkenquote:Op zondag 4 september 2005 00:40 schreef Hare het volgende:
Om nog even dubbelzinnig door te gaan:quote:Op zondag 4 september 2005 00:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Er zitten vrouwen op Fok, of zou dat gedaan zijn om mannen te trekken
dubbelzinnig
Gemiddeld 200 euro per maand aan dvd'squote:Op zondag 4 september 2005 00:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik zit nu thuis op deze zaterdagavond omdat ik geen geld heb om te gaan stappen![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 00:44 schreef Hare het volgende:
Om nog even dubbelzinnig door te gaan:
Nee, die zitten toch op tmf chat?
Moet je maar geen dvd's kopen van over de ¤100,-quote:Op zondag 4 september 2005 00:41 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zit nu thuis op deze zaterdagavond omdat ik geen geld heb om te gaan stappen![]()
Tering zeg, heb je geen studentkorting voor Fitness?quote:Op zondag 4 september 2005 00:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gemiddeld 200 euro per maand aan dvd's
50 euro per maand aan fitness
100 euro per maand aan buiten deur eten
1000 euro per jaar aan tennis
Tjah...
Je valt zeker ook in de categorie arme studentquote:Op zondag 4 september 2005 00:45 schreef Dizer het volgende:
Gemiddeld 200 euro per maand aan dvd's
50 euro per maand aan fitness
100 euro per maand aan buiten deur eten
1000 euro per jaar aan tennis
Tjah...
Hoe doe je dat? Betaal ook 40 euro per maand.quote:Op zondag 4 september 2005 00:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Tering zeg, heb je geen studentkorting voor Fitness?
Ik mag onbeperkt een jaar lang voor 61,50![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 00:47 schreef kinky_queen het volgende:
Moet je maar geen dvd's kopen van over de ¤100,-
![]()
Maar je zit niet alleen neem ik aanquote:Of je gaat trouwen zoals ik, dan zit je ook thuis op zaterdagavond
![]()
Je denkt toch niet dat z'n vrouw zit mee te kijken naar die films die hij kijktquote:
Kan ik regelen, maar dan moet ik elke keer als ik zin heb in fitness, naar Amsterdamquote:Op zondag 4 september 2005 00:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Tering zeg, heb je geen studentkorting voor Fitness?
Ik mag onbeperkt een jaar lang voor 61,50![]()
Gewoon beetje handelen in dvds jongens, kun je genoeg dvdtjes voor kopenquote:Op zondag 4 september 2005 00:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je valt zeker ook in de categorie arme student
Ik doe de laatste tijd wat rustiger aan qua dvd aankopen omdat ik aan het sparen ben voor film merchandise. Dat is helemaal een rip uit je lijf![]()
Gewoon, via de uni. Heb geen idee hoe ze dat doen, maar heb niet het idee dat ze er geld aan verdienen. Is nog superdelux en nieuw fitness centrum ook.quote:Op zondag 4 september 2005 00:48 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Betaal ook 40 euro per maand.![]()
Ach, ik werk nogal veel naast mijn studie. En heb sinds een jaar ook nog een lening bijd e Ib-groep boven mijn studiefinanciering. En ik woon nog thuisquote:Op zondag 4 september 2005 00:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je valt zeker ook in de categorie arme student
Ik doe de laatste tijd wat rustiger aan qua dvd aankopen omdat ik aan het sparen ben voor film merchandise. Dat is helemaal een rip uit je lijf![]()
Quequote:Op zondag 4 september 2005 00:51 schreef Sokolsky het volgende:
Hare: FMT is toch ook een bekend FTR-topic?
Volgens mij zit er op mijn Uni ook een fitness centrum.. hmz.. moet er toch aan gaan denken....quote:Op zondag 4 september 2005 00:52 schreef Hare het volgende:
[..]
Gewoon, via de uni. Heb geen idee hoe ze dat doen, maar heb niet het idee dat ze er geld aan verdienen. Is nog superdelux en nieuw fitness centrum ook.
Idd erg goedkoop maar ach jah lekker van profiteren.quote:Op zondag 4 september 2005 00:52 schreef Hare het volgende:
[..]
Gewoon, via de uni. Heb geen idee hoe ze dat doen, maar heb niet het idee dat ze er geld aan verdienen. Is nog superdelux en nieuw fitness centrum ook.
Gewoon lekker na school. En dan helemaal bezweet terug in de trein naar ....quote:Op zondag 4 september 2005 00:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan ik regelen, maar dan moet ik elke keer als ik zin heb in fitness, naar Amsterdam
Heb liever hier 5 minuten van mijn huis af fietsen
Prachtig he, hoe je in dvds gaat denken ipv geldquote:Op zondag 4 september 2005 00:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij zit er op mijn Uni ook een fitness centrum.. hmz.. moet er toch aan gaan denken....
50 euro per maand.. zijn er toch weer een paar dvd's extra
Jah.. helemaal zweterig en zoquote:Op zondag 4 september 2005 00:53 schreef Hare het volgende:
[..]
Gewoon lekker na school. En dan helemaal bezweet terug in de trein naar ....
Het is best triest eigenlijk. Laatst had ik dit meegemaakt:quote:Op zondag 4 september 2005 00:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Prachtig he, hoe je in dvds gaat denken ipv geld![]()
Prive en hobby gescheiden houden jaquote:Op zondag 4 september 2005 00:50 schreef Hare het volgende:
Je denkt toch niet dat z'n vrouw zit mee te kijken naar die films die hij kijkt![]()
Daar heb ik ook weleens over nagedacht maar ik ben al blij als ik mijn eigen dvd's kan kopen laat staan extra's dvd's voor de verkoopquote:Op zondag 4 september 2005 00:51 schreef Hare het volgende:
Gewoon beetje handelen in dvds jongens, kun je genoeg dvdtjes voor kopen
Ow, die, moet ik daar ook maar eens gaan kijken danquote:Op zondag 4 september 2005 01:00 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Fok! Movie Trivia. Dat ding waar jij nooit komt. Best leuk hoor.
Werken naast de studie is idd noodzakelijk voor de ¤74 ofzo die ik van de ib-groep krijg hoef je het niet te proberen. Een giftset bij KQ is al duurderquote:Op zondag 4 september 2005 00:52 schreef Dizer het volgende:
Ach, ik werk nogal veel naast mijn studie. En heb sinds een jaar ook nog een lening bijd e Ib-groep boven mijn studiefinanciering. En ik woon nog thuis
Niet meer als je ook een beetje gaat handelenquote:Op zondag 4 september 2005 01:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook weleens over nagedacht maar ik ben al blij als ik mijn eigen dvd's kan kopen laat staan extra's dvd's voor de verkoop![]()
Ik ben tenslotte maar een arme student
quote:Op zondag 4 september 2005 00:34 schreef Hare het volgende:
Waarom zijn er trouwens totaal geen vrouwen in de bekende FTR topics? Dames houden toch ook wel van film?
Je hebt toch ook wel prestatiebeurs?quote:Op zondag 4 september 2005 01:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Werken naast de studie is idd noodzakelijk voor de ¤74 ofzo die ik van de ib-groep krijg hoef je het niet te proberen. Een giftset bij KQ is al duurder
Alles wat offtopic is in de DVD topics mag hier hequote:Op zondag 4 september 2005 01:02 schreef Chielus het volgende:
Ej, gaat het hier over de Fitness Sc of de DVDsc?
Aha, kun je hun niet uitnodigen voor de slowchat?quote:
Maar je moet het bedrag wel voor financieren. Voor niets gaat de zon opquote:Op zondag 4 september 2005 01:04 schreef Hare het volgende:
Niet meer als je ook een beetje gaat handelen
Voor god toch?quote:Op zondag 4 september 2005 01:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar je moet het bedrag wel voor financieren. Voor niets gaat de zon op
Ik heb gewoon een basisbeurs.quote:Op zondag 4 september 2005 01:05 schreef Hare het volgende:
Je hebt toch ook wel prestatiebeurs?
Aha lange termijn planning. Ik plan altijd niet verder dan een weekquote:En verder kun je ook nog een lening sluitenDenk altijd maar zo: Waarom nu goedkoop doen als je later waarschijnlijk toch genoeg geld hebt
quote:
Ik bedoel met basisbeurs het minimum bedrag dat is idd wel een prestatiebeursquote:Op zondag 4 september 2005 01:10 schreef Hare het volgende:
Ehm, misschien stom hoor, maar iedereen heeft toch prestatiebeurs? (blijkbaar niet dus, maar goed)
Moet je bij SoK voor wezenquote:Op zondag 4 september 2005 01:10 schreef Sokolsky het volgende:
Kan dit topic geen "fastchat" gaan heten?
Dan kom jij nog niet in andere SlowChat topicsquote:Op zondag 4 september 2005 01:10 schreef Sokolsky het volgende:
Kan dit topic geen "fastchat" gaan heten?
En zeker ook geen Dolby Surround setquote:Op zondag 4 september 2005 03:57 schreef Sai het volgende:. Ik heb nu ruim 500 DVD's en een TV'tje van zo'n 50 centimeter. Schuin, ja.
Dat heb ik ook niet hoor. Omdat nou op mijn zolderkamertje te gaan neerzettenquote:
Nou, dan kom jij van de week even langs op mijn werk bij de Harense Smid en dan krijg je van mij een mooie korting op een breedbeeld televisie (gewoon of lcd)quote:Op zondag 4 september 2005 03:57 schreef Sai het volgende:. Ik heb nu ruim 500 DVD's en een TV'tje van zo'n 50 centimeter. Schuin, ja.
zeg trut wij kijken toevallig kwaliteitsfilmsquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
He, die heb ik ook!quote:Op zondag 4 september 2005 11:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet hoor. Omdat nou op mijn zolderkamertje te gaan neerzetten
Ik heb wel een breedbeeld televisie van 70 cm van Sony100 hz
de 28fx60!
[afbeelding]
Mooie tv, mooi beeld.. alleen dat auto zoom (smart zoom) is echt totaal crapquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 15:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooie tv, mooi beeld.. alleen dat auto zoom (smart zoom) is echt totaal crap
alleen dat plaatje of al je plaatjesquote:Op zondag 4 september 2005 19:58 schreef MrX1982 het volgende:
Wazig.
Ik maak foto's van mijn dvd collectie maar op het beeldscherm van deze computer (desktop) zijn ze heel donker en op het scherm van mijn laptop een stuk lichter![]()
Euhmmm, mwoah.... ik kan daar niet zo mee zitten eigenlijk, ik hoef alleen nog maar een van de allersterkste Hitchcocks te hebben nl naar mijn id THE LADY VANISHES en om het pakje compleet te maken THE 39 STEPS maar die zijn niet OOP dus die kunnen er vrij makkelijk eerdaags komenquote:Op zondag 4 september 2005 18:00 schreef Hare het volgende:
Eigenlijk he, eigenlijk moet je gewoon de Wrong Men & Notorious Box set hebben ipv al die losse edities
Tsss op zijn minst op regisseur, da's veel toffer...quote:Op zondag 4 september 2005 21:13 schreef kinky_queen het volgende:
Die box erom heen heeft voor mij geen waarde omdat ik titels op ALPHA zet
![]()
Bij de W van Wrong Men dusquote:Op zondag 4 september 2005 21:13 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Euhmmm, mwoah.... ik kan daar niet zo mee zitten eigenlijk, ik hoef alleen nog maar een van de allersterkste Hitchcocks te hebben nl naar mijn id THE LADY VANISHES en om het pakje compleet te maken THE 39 STEPS maar die zijn niet OOP dus die kunnen er vrij makkelijk eerdaags komen
Die box erom heen heeft voor mij geen waarde omdat ik titels op ALPHA zet
![]()
beetje met sluitertijd, diafragma en flitser klotenquote:Op zondag 4 september 2005 20:21 schreef MrX1982 het volgende:
De foto's zullen wel niet beter worden nu de zon weg is. Morgen weer proberen
Indoor foto's maken is blijkbaar toch wel moeilijk voor een digitale camera of ik doe iets fout
Geen nachtrust voor jou dusquote:Op maandag 5 september 2005 00:45 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb eindelijk 24 season 4 binnen... straks maar eens de eerste aflevering kijken
Neu...een special topic lijkt me iets te..alhoewel..quote:Misschien kan je het houden bij de foto's van de dvd zelf en geen screenshots? En wil je dat niet, kan je misschien toestemming vragen van de morderators om een nieuw topic te openen genaamd:
Dude, open eens een fotoboek. Ik heb de meest wilde beelden door mijn hoofd spoken.quote:Op maandag 5 september 2005 03:14 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'Dizer':
[..]
Neu...een special topic lijkt me iets te..alhoewel..![]()
Ik zal voorlopig alleen die dozen/hoezen laten zien.![]()
Truck die ik altijd gebruikte was om halverwege een aflevering te stoppen, geen cliffhangers en in het midden is er meestal een bout stukje. alhoewel ik seizoen 3 ook in 4 dagen gekeken hebquote:Op maandag 5 september 2005 01:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
CSI is niet zo verslavend als 24. CSI is elke aflevering er één op zich, dus die kun je na één aflevering afzetten. 24 daarentegen bouwt elke aflevering weer spanning op die in de volgende aflevering terugkomt, waardoor je eigenlijk aan één stuk meegesleurd wil worden
quote:Op maandag 5 september 2005 03:14 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'Dizer':
[..]
Neu...een special topic lijkt me iets te..alhoewel..![]()
Ik zal voorlopig alleen die dozen/hoezen laten zien.![]()
sorry dizer maar ik snap je niet dit keerquote:
Ik wou zeggen, eerst zien dan gelovenquote:Op maandag 5 september 2005 09:49 schreef Eippie het volgende:
[..]
sorry dizer maar ik snap je niet dit keer
wat een hoeveelheid smileys![]()
Jij snapt em wel?quote:Op maandag 5 september 2005 10:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, eerst zien dan geloven
Nouja, als het daadwerkelijk gebeurd....quote:
dan zal het wel aan de maandagochtend liggen dat ik er de ballen van begrijpquote:Op maandag 5 september 2005 11:42 schreef Hare het volgende:
[..]
Nouja, als het daadwerkelijk gebeurd....
Zou jij niet ontzettend blij zijn dan als er eindelijk weer normaal wordt gepost door Mister Spy?quote:Op maandag 5 september 2005 11:44 schreef Eippie het volgende:
[..]
dan zal het wel aan de maandagochtend liggen dat ik er de ballen van begrijp
krijg je met (semi)-ambtenaren![]()
O ja dat zeker, maar ik geloof niet dat ie dat zal gaan doen. Hij haalt er teveel plezier uit. Ik heb maar besloten dat ik em compleet negeerquote:Op maandag 5 september 2005 11:45 schreef Hare het volgende:
[..]
Zou jij niet ontzettend blij zijn dan als er eindelijk weer normaal wordt gepost door Mister Spy?
das wel heelzuinig, geen menu. Doet denken aan de goede oude VHSquote:Op maandag 5 september 2005 11:46 schreef BMH het volgende:
Gister Finding Neverland dvd gekocht.. OMG wat een lelijke kwaliteit! Miramax zuigt met DVD's. Er zit niet eens een menu op de DVD.
De dvd begint ook met trailers van andere filmsquote:Op maandag 5 september 2005 12:00 schreef Chielus het volgende:
[..]
das wel heelzuinig, geen menu. Doet denken aan de goede oude VHS
Haha, diepzinnigquote:Op maandag 5 september 2005 11:47 schreef Eippie het volgende:
[..]
O ja dat zeker, maar ik geloof niet dat ie dat zal gaan doen. Hij haalt er teveel plezier uit. Ik heb maar besloten dat ik em compleet negeer
wat ik niet begreep waren al die smileys van Dizer, dacht dat er iets achter zat. Iets van een zin uitgebeeld door smileys ofzo
Sinds de GTST confessie kijk ik nergens meer van op bij dizerquote:
Hehe, idd, slaat echt nergens op.quote:Op maandag 5 september 2005 13:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Beetje jammer trouwens... stop ik gisteren die dvd van 24 in de speler, krijg je meteen weer de achterlijke filmpjes over piraterij enzo. Flikker op, ik heb dat kreng al gekocht, dan heb ik geen zin om dan dat gezeik nog te krijgen. En mensen die dvd's downloaden en branden knippen dat filmpje toch wel weg
.
Ja, nee, tuurlijk, klopt ook wel (wordt trouwens echt niet altijd gedaan). Maar stel dat het er niet uitgeknipt kan worden boeit zo'n melding totaal niet. Mensen die downloaden weten echt wel dat het niet mag, maar hebben daar schijt aan. Die gaan echt niet dat nummer lopen bellenquote:Op maandag 5 september 2005 14:30 schreef Eippie het volgende:
mensen die het downloaden hoeven het niet te zien want dan is het eruit geknipt
(heb ik van horen zeggen)
quote:Op maandag 5 september 2005 10:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Overigens heb ik inderdaad m'n nachtrust verneukt... pas na drie afleveringen, toen inmiddels de wekker de 4 uur gepasseerd was, is de dvd-speler uitgegaan
Is dat toch even toevallig.. deze wil ik best behandelen met de groepquote:“Movies are like life” in Stadskanaal is gespecialiseerd in de import en verkoop van de “betere film” op video en DVD. Bij de "betere film" gaat het meestal om kleine filmproducenten. Voor een belangrijk deel betreft het films uit niet-Westerse landen.
Doel van de website is de bekendheid van “Movies are like life” te vergroten en om de site in te zetten voor de rechtstreekse verkoop aan consumenten.
Andre Hazes - Zij Gelooft in Mijquote:Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef MrX1982 het volgende:
Eindelijk foto's kunnen maken van mijn collectie![]()
Klopt, geen aandacht meer aan besteed de laatste tijd.quote:Op maandag 5 september 2005 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Durbin, je audioscrobbler-link klopt niet meer.
'Kook, vooral die Hi-res covers!quote:Op maandag 5 september 2005 21:17 schreef kinky_queen het volgende:
Ik heb het gedaan en vind het de moeite waard
![]()
Maar die Hi-res covers heb ik wel in mijn kast staan.quote:
Maar om die nou allemaal in te gaan scannenquote:Op maandag 5 september 2005 22:58 schreef Durbin het volgende:
[..]
Maar die Hi-res covers heb ik wel in mijn kast staan.![]()
Maar, waarom scannen als ze bij mij in de kast staan!quote:Op maandag 5 september 2005 23:06 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar om die nou allemaal in te gaan scannen![]()
Omdat je ze dan ook mooi in je profiler hebt staan natuurlijk, en zodoende ook een mooi koffietafelboek kunt uitprinten als je wilt.quote:Op maandag 5 september 2005 23:19 schreef Durbin het volgende:
[..]
Maar, waarom scannen als ze bij mij in de kast staan!
Welcome to the Clubquote:Ik ben al gezwicht overigens. Ik ben nu aan het updaten.![]()
Trut dat je bentquote:Op maandag 5 september 2005 13:21 schreef Eippie het volgende:
[..]
Sinds de GTST confessie kijk ik nergens meer van op bij dizer![]()
Om ons te irriteren zodat wij ook gaan kopiëren en de piraterij reclame wegknippen waardoor de piraterij campagne dik geld gaat verdienen door ons op te pakken en zoquote:Op maandag 5 september 2005 14:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Hehe, idd, slaat echt nergens op.
En zelfs dan nog: Mensen die downloaden en branden of die dingen kopen boeit het dus echt niet, dus waarom in godsnaam zo'n vermelding
Ja, dat kan. Via de "Zoeken"-functie kun je alle films opzoeken die bij een criterium horen. Daarna staat er bovenaan een linkje "genereer stemtabel".quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:55 schreef Sai het volgende:
Weet iemand of je ook voting ballots kan maken met minder dan 30 stemmen of minder dan een rating van 3 op moviemeter?
Welke heb jij?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:35 schreef pascalheister het volgende:
omg wat zijn die Legacy Series van Universal geweldige uitgaves zeg![]()
![]()
Was lief bedoeldquote:
OMG, wat een gruwelijke foutquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:14 schreef Eippie het volgende:
heb het ook niet gedaan
kennen jullie die reclame van de praxis nog met dat arrestatieteam in dat verkeerde huis. Sinds vandaag is die echt gebeurt:
HEERLEN - Een arrestatieteam van de politie is maandagavond bij een drugsactie de verkeerde woning in Heerlen binnengevallen. Hierbij raakte een van de bewoners, een 65-jarige man, gewond, liet de politie dinsdag weten.
Ook veroorzaakte het arrestatieteam "behoorlijke schade" aan de entree van de woning. Politie en justitie hebben inmiddels hun excuses aan de bewoners aangeboden. De politie was op zoek naar drugs. De man en zijn 62-jarige vrouw bleken echter niets met verdovende middelen te maken te hebben.
Spoorloos
Later maandagavond viel het arrestatieteam een andere woning in het buurtschap Moorveld binnen. Hier werd 11,5 kilo harddrugs gevonden. De bewoner van dit huis was spoorloos.
Justitie en politie zeggen de gang van zaken in hoge mate te betreuren. De Maastrichtse persofficier van justitie W. Smits noemde het "een hele nare gebeurtenis met een grote impact voor deze oudere mensen. Niet alleen fysiek, maar ook emotioneel".
Informatie
Justitie en politie zijn een onderzoek begonnen om uit te zoeken op grond waarvan tot de bewuste inzet werd besloten en hoe de uitwisseling van informatie tussen de betrokken politiediensten is verlopen.
Maandagavond werd de schade aan de woning al provisorisch hersteld in afwachting van definitieve reparatie.
bron: www.nu.nl
Ieeeeuw.... dat je die als wallpaper zou willen, ranzig..quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:17 schreef furanku het volgende:
Ik zit nu nog in het lokaal![]()
Heb nog een Saw wallpaper gemaakt voor de grap klik
Kan zoiets ook op IMDB ? En dan bedoel ik niet voting ballots, maar bijvoorbeeld alle films zoeken die een rating hoger dan 8.5 hebben, ook al hebben ze maar 45 stemmen ofzo ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:55 schreef Sai het volgende:
Weet iemand of je ook voting ballots kan maken met minder dan 30 stemmen of minder dan een rating van 3 op moviemeter? Ik heb me maar eens geregistreerd en ben alle toplijsten afgegaan, maar de wat kleinere en wat mindere films moet ik nu één voor één afgaan. Ja, op regisseur, maar dat schiet ook niet echt op.
Als je bij Power Search 8,5 - 10 instelt bij IMDb rating, lijkt dat toch te werken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:28 schreef Saviola het volgende:
[..]
Kan zoiets ook op IMDB ? En dan bedoel ik niet voting ballots, maar bijvoorbeeld alle films zoeken die een rating hoger dan 8.5 hebben, ook al hebben ze maar 45 stemmen ofzo ?
en spontaan voel ik me oudquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef Dizer het volgende:
Heb trouwens net mijn eerste dag Universiteit opzitten.....
........ een kroeg tegenover de ingang van de school
De Power Search vind je door op "More Searches" te klikken onder het normale zoekvenster en dan staat die daar tussenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als je bij Power Search 8,5 - 10 instelt bij IMDb rating, lijkt dat toch te werken.
Niet nodig hoorquote:
Soortgelijks is al eens eerder gebeurt een tijdje terug. Heeft nog op de FP gestaan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:14 schreef Eippie het volgende:
heb het ook niet gedaan
kennen jullie die reclame van de praxis nog met dat arrestatieteam in dat verkeerde huis. Sinds vandaag is die echt gebeurt:
Oeeeh , wat voor opleiding??quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Soortgelijks is al eens eerder gebeurt een tijdje terug. Heeft nog op de FP gestaan.
Vandaag mn eerste echte lesdag gehad aan mn nieuwe HBO opleiding. Gelukkig nog niet zo veel werk hoeven doen.
Kom nooit op de FP, alleen hier eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Soortgelijks is al eens eerder gebeurt een tijdje terug. Heeft nog op de FP gestaan.
Vandaag mn eerste echte lesdag gehad aan mn nieuwe HBO opleiding. Gelukkig nog niet zo veel werk hoeven doen.
No way, de lesweken tegenwoordig beginnen op Dinsdagochtend en eindigen op Woensdagmiddagquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:24 schreef Eippie het volgende:
[..]
Kom nooit op de FP, alleen hier eigenlijk.
tis toch dinsdag vandaag? waarom is er dan nu pas eerste lesdag, begint de week nie tmeer op maandag sinds ik afgestudeerd ben![]()
Mijn rooster komde 2 weken ziet het er zo uit:quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:24 schreef Eippie het volgende:
[..]
Kom nooit op de FP, alleen hier eigenlijk.
tis toch dinsdag vandaag? waarom is er dan nu pas eerste lesdag, begint de week nie tmeer op maandag sinds ik afgestudeerd ben![]()
Dat heb ik dus met Angelquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:59 schreef Mikkie het volgende:
Wat is dat 24 teringverslavend zeg. Zondagavond begonnen, nu al tien afleveringen gezien
Informaticaquote:
Ah ok! Want ik heb morgen mijn diploma uitreiking van mijn vorige studie.. of te wel.. Informatica. Op de HvAquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nope op Windesheim in Zwolle
Dank je! Ik heb gekozen voor Informatiekunde: Bunsiness Information Systems.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef BrainOverfloW het volgende:
Gefeliciteerd! Wat voor studie ga je nu aan de uni doen dan?
Sodeju, toen ik begon was het gelijk elke dag van 9 tot 5. verkeerde studie uitgekozen denk ik dan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn rooster komde 2 weken ziet het er zo uit:
MA vrij|
DI 0900 tot 14:00 en van 15:00 tot 17:00
WO 0900 tot 11:00
Do vrij
Vrij vrij
Mijn rooster na de komende twee weken tot het eind van oktober,
Alleen op dinsdag naar school, van 9 tot 5
En na oktober, tot januari.. 2 dagen in de week van 9 tot 5
Ik heb voor twee vakken vrijstelling. Maar ze hebben me wel verteld dat ondanks dat ik zoveel vrij heb, is het de bedoeling dat ik 40 uur in de week bezig ben met de studie. Is wel logsich, want veel is zelfstudie! Maar goed.. ik vind het wel prettig zoquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:18 schreef Eippie het volgende:
[..]
Sodeju, toen ik begon was het gelijk elke dag van 9 tot 5. verkeerde studie uitgekozen denk ik dan.
of heb je veel vrijstellingen van HBO meegenomen?
Heb vanaf morgenmiddag weer weekend.. kan ik mijn dvd's opwachtenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:18 schreef Eippie het volgende:
[..]
Sodeju, toen ik begon was het gelijk elke dag van 9 tot 5. verkeerde studie uitgekozen denk ik dan.
of heb je veel vrijstellingen van HBO meegenomen?
Dat hebben ze mijn ook verteld idd, maar de eerste 2 1/2 jaar ben ik gemiddeld toch niet vaker dan 1 keer per week naar school geweest en niet meer dan 10 uur per week aan mijn studie besteed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb voor twee vakken vrijstelling. Maar ze hebben me wel verteld dat ondanks dat ik zoveel vrij heb, is het de bedoeling dat ik 40 uur in de week bezig ben met de studie. Is wel logsich, want veel is zelfstudie! Maar goed.. ik vind het wel prettig zo
A. Das geen offtopic... Er bestaat zoiets niet als offtopic in een slowchat..quote:Op woensdag 7 september 2005 13:13 schreef Eippie het volgende:
kan het offtopic in een slowchat topic??
poging wagen: http://www.story.nl/showbizz en dan naar beneden scrollen
sheryl crow gaat trouwen met NEIL Armstrong![]()
Neil is 33 en Sheryl is 43quote:Op woensdag 7 september 2005 13:28 schreef Chielus het volgende:
Ik vind het wel een compliment voor die oude man.
Ik had het over de 75 jarige versiequote:
Onderschat dat niet, Neil is erg actief voor zn leeftijd.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:29 schreef Eippie het volgende:
A. heeft niks met tv/radio/film te maken dus redleijk offtopic dacht ik
B. Neil heeft de laatste jaren niet veel tijd op een racefiets doorgebracht denk ik
Nouja, die avatar toont toch wel dat je ouder bent dan 18, anders behoor je nog niet eens te weten wat dat betekentquote:Op woensdag 7 september 2005 19:39 schreef tonks het volgende:
Zie ik eruit als 18?!
Wie A zegt...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:30 schreef Dizer het volgende:
Ooooooooooooooh ik heb vandaag de allerleukste dag van mijn hele leven gehad
Ze vinden daar alles.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:55 schreef furanku het volgende:
En nee, ik plaats het toch niet in help ik zoek een blabla, vinden ze toch niet
Niet altijd hoor, alleen als het eerste deel toevallig bovenaan je bestelling stond volgens mij. BIj mij was het namelijk niet zo toen ik laatst iets op ging halenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:48 schreef Sokolsky het volgende:
Het blijft leuk, die PJR-bonnen. Vanmiddag in de FRS Shaun of the Dead opgehaald voor ¤ 1,29 en Trainspotting voor ¤ -0,01. Het is dat er ook nog twee Kurosawa's (voor ¤ 13,- p.s.) bij zaten...
(Voor de duidelijkheid: dit soort dingen krijg je als ze slechts een deel van de bestelling binnen hebben gekregen; dan gaat de ¤ 5,- korting van dat eerste deel af)
Weet je zeker dat je er geen hebt gemist?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen enkele.
Ik zal nog eens tellen.
Nee, geen enkele.
* Nogmaals teltquote:Op donderdag 8 september 2005 19:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je er geen hebt gemist?
Volgens mij is het een giftset wanneer er allerlei junk bijzit waarmee je verder niet veel kan doen.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:36 schreef Chielus het volgende:
Wat is precies het criteria?
Niet dat ik er een heb, maar goed......
Yes, indeed. Dat zijn zequote:Op donderdag 8 september 2005 19:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens mij is het een giftset wanneer er allerlei junk bijzit waarmee je verder niet veel kan doen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:52 schreef RuneRose het volgende:
Kill Bill Vol. 2 Premium Edition (is dit een Giftset?) Ja
I, Robot Sonny Head (is dit een giftset?) Ja
Alieanhead (is dit een giftset?) Ja
Matrix Attaché Case (is dit een giftset?) Ja
Matrix CDA Box (is dit een giftset?) Ja
The Ultimate Matrix Collection (is dit een giftset?) Als je de versie met Neo hebt wel
The Universal Monster Collection met die drie beeldjes (is dit een giftset?) Ja
Casablanca CDA Box (is dit een giftset?) Ja
Gone with the Wind CDA Box (is dit een giftset?) Ja
Spiderman 2 Giftset (is dit een giftset?) Ja
Jurassic Park and the Lost World Deluxe Edition (is dit een giftset?) Ja
Jurassic Park III Special Edition Box (is dit een giftset?) Nee, want die is spuuglelijk
House of Flying Daggers Wooden Box (is dit een giftset?) Ja
Taxi Driver Collumbia Classics (die met kaartjes enzo, is dit een giftset?) Mwah, in mijn ogen niet
Lawrence of Arabia Collumbia Claiscs (die met kaartjes enzo, is dit een giftset?) Mwah, in mijn ogen ook niet
Dogville r2 france (die tot 5000, is dit een giftset?) Nee
Hellboy directors cut met beeld (is dit een giftset?) Ja
Dances with Wolves L.E. (lederen hoes met kaarten, is dit een giftset?) Ja
Drie van die tinnen disney blikken (zijn dit giftsets?) Nee
2046 tinnen blik (is dit een giftset?) Nee
Schindler's List L.E. (met die soundtrack enzo, is dit een giftset?) Ja
Volgens mij dan he
oh, en nog een Das Boot Collumbia Classics met kaartjes (is dit een giftset?)
Als dat namens Mr. Hare allemaal als giftset gerekend word dan heb ik er 24, als ik het goed tel.![]()
Zoals ik al zeiquote:Op donderdag 8 september 2005 19:58 schreef Durbin het volgende:
De Disney-tins reken ik niet tot giftsets. De Columbia Classics is een twijfelgevalletje.
Voor de rest kwalificeert het zich allemaal lijkt me.
Welke?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:07 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb er één.
Welke vind je buiten BRAZIL daarvan de mooiste uitgave? Ik vind SHORT CUTS toch wel heel mooiquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Sai het volgende:
Twee. En twee wrawre Evil Dead-releases.
Wel 118 Criterions, 14 Masters of Cinema-releases en 10 Second Run-releases.
Pre-orders meegerekend..
Dat trekt mij dan weer niet zo, al vind ik veel beeldjes wel mooiquote:Op donderdag 8 september 2005 20:45 schreef MrX1982 het volgende:
Om maar te zwijgen over film merchandise
Dat scheelt weer in de kosten. Ik vind het persoonlijk erg vet ondanks dat ik nog niets hebquote:Op donderdag 8 september 2005 20:53 schreef kinky_queen het volgende:
Dat trekt mij dan weer niet zo, al vind ik veel beeldjes wel mooi
Balrog is wel vet.quote:zou ooit nog wel eens de Balrog willen hebben, die op die tros rotsen geloof ik...
Welke heb je van Second Run? Ben wel benieuwd of dat spul z'n geld een beetje waard is...quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Sai het volgende:
Twee. En twee wrawre Evil Dead-releases.
Wel 118 Criterions, 14 Masters of Cinema-releases en 10 Second Run-releases.
Pre-orders meegerekend..
quote:
Negatief, hoe krijg je dat dan voor elkaar? (Oh, de gewone versie, niet de SE? Die is vast wel 4,99 jaquote:Op donderdag 8 september 2005 17:48 schreef Sokolsky het volgende:
Het blijft leuk, die PJR-bonnen. Vanmiddag in de FRS Shaun of the Dead opgehaald voor ¤ 1,29 en Trainspotting voor ¤ -0,01. Het is dat er ook nog twee Kurosawa's (voor ¤ 13,- p.s.) bij zaten...
(Voor de duidelijkheid: dit soort dingen krijg je als ze slechts een deel van de bestelling binnen hebben gekregen; dan gaat de ¤ 5,- korting van dat eerste deel af)
Die heeft er 37, staat hierboven ergens in kleine lettertjes. Valt me trouwens nog tegen, als je zijn kast ziet. Lijkt veel meer...quote:
Nah, 37 Criterions en 28 giftsets, staat op het einde van de vorige pagina.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:58 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Die heeft er 37, staat hierboven ergens in kleine lettertjes. Valt me trouwens nog tegen, als je zijn kast ziet. Lijkt veel meer...
Die haas stelt helemaal niets voor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:56 schreef FremantleDockers het volgende:
Nog minder?!? Wat een dvd-mietje eigenlijk...
Wat heerlijk al die waardering hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:14 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Die haas stelt helemaal niets voor.![]()
Hmm, misschien komt dat wel omdat ie nog steeds niet verzonden isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |