Dat heb ik dus met Angelquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:59 schreef Mikkie het volgende:
Wat is dat 24 teringverslavend zeg. Zondagavond begonnen, nu al tien afleveringen gezien
Informaticaquote:
Ah ok! Want ik heb morgen mijn diploma uitreiking van mijn vorige studie.. of te wel.. Informatica. Op de HvAquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nope op Windesheim in Zwolle
Dank je! Ik heb gekozen voor Informatiekunde: Bunsiness Information Systems.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef BrainOverfloW het volgende:
Gefeliciteerd! Wat voor studie ga je nu aan de uni doen dan?
Sodeju, toen ik begon was het gelijk elke dag van 9 tot 5. verkeerde studie uitgekozen denk ik dan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn rooster komde 2 weken ziet het er zo uit:
MA vrij|
DI 0900 tot 14:00 en van 15:00 tot 17:00
WO 0900 tot 11:00
Do vrij
Vrij vrij
Mijn rooster na de komende twee weken tot het eind van oktober,
Alleen op dinsdag naar school, van 9 tot 5
En na oktober, tot januari.. 2 dagen in de week van 9 tot 5
Ik heb voor twee vakken vrijstelling. Maar ze hebben me wel verteld dat ondanks dat ik zoveel vrij heb, is het de bedoeling dat ik 40 uur in de week bezig ben met de studie. Is wel logsich, want veel is zelfstudie! Maar goed.. ik vind het wel prettig zoquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:18 schreef Eippie het volgende:
[..]
Sodeju, toen ik begon was het gelijk elke dag van 9 tot 5. verkeerde studie uitgekozen denk ik dan.
of heb je veel vrijstellingen van HBO meegenomen?
Heb vanaf morgenmiddag weer weekend.. kan ik mijn dvd's opwachtenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:18 schreef Eippie het volgende:
[..]
Sodeju, toen ik begon was het gelijk elke dag van 9 tot 5. verkeerde studie uitgekozen denk ik dan.
of heb je veel vrijstellingen van HBO meegenomen?
Dat hebben ze mijn ook verteld idd, maar de eerste 2 1/2 jaar ben ik gemiddeld toch niet vaker dan 1 keer per week naar school geweest en niet meer dan 10 uur per week aan mijn studie besteed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb voor twee vakken vrijstelling. Maar ze hebben me wel verteld dat ondanks dat ik zoveel vrij heb, is het de bedoeling dat ik 40 uur in de week bezig ben met de studie. Is wel logsich, want veel is zelfstudie! Maar goed.. ik vind het wel prettig zo
A. Das geen offtopic... Er bestaat zoiets niet als offtopic in een slowchat..quote:Op woensdag 7 september 2005 13:13 schreef Eippie het volgende:
kan het offtopic in een slowchat topic??
poging wagen: http://www.story.nl/showbizz en dan naar beneden scrollen
sheryl crow gaat trouwen met NEIL Armstrong![]()
Neil is 33 en Sheryl is 43quote:Op woensdag 7 september 2005 13:28 schreef Chielus het volgende:
Ik vind het wel een compliment voor die oude man.
Ik had het over de 75 jarige versiequote:
Onderschat dat niet, Neil is erg actief voor zn leeftijd.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:29 schreef Eippie het volgende:
A. heeft niks met tv/radio/film te maken dus redleijk offtopic dacht ik
B. Neil heeft de laatste jaren niet veel tijd op een racefiets doorgebracht denk ik
Nouja, die avatar toont toch wel dat je ouder bent dan 18, anders behoor je nog niet eens te weten wat dat betekentquote:Op woensdag 7 september 2005 19:39 schreef tonks het volgende:
Zie ik eruit als 18?!
Wie A zegt...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:30 schreef Dizer het volgende:
Ooooooooooooooh ik heb vandaag de allerleukste dag van mijn hele leven gehad
Ze vinden daar alles.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:55 schreef furanku het volgende:
En nee, ik plaats het toch niet in help ik zoek een blabla, vinden ze toch niet
Niet altijd hoor, alleen als het eerste deel toevallig bovenaan je bestelling stond volgens mij. BIj mij was het namelijk niet zo toen ik laatst iets op ging halenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:48 schreef Sokolsky het volgende:
Het blijft leuk, die PJR-bonnen. Vanmiddag in de FRS Shaun of the Dead opgehaald voor ¤ 1,29 en Trainspotting voor ¤ -0,01. Het is dat er ook nog twee Kurosawa's (voor ¤ 13,- p.s.) bij zaten...
(Voor de duidelijkheid: dit soort dingen krijg je als ze slechts een deel van de bestelling binnen hebben gekregen; dan gaat de ¤ 5,- korting van dat eerste deel af)
Weet je zeker dat je er geen hebt gemist?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen enkele.
Ik zal nog eens tellen.
Nee, geen enkele.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |