quote:
Je bent te aardigquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry
![]()
![]()
![]()
Ik had de verkeerde lopen copypasten
Hij zit er nu dus wel bij
Baggerfilm liefhebbersquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hé leuk, ik sta in het hoekje bij de baggerliefhebbers.
Dat weet jij, dat weet ik... maar voor de rest weet niemand wie dat wasquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Je bent te aardig
Wel lullig voor degene die nu z'n plekje aan de wall of fame kwijt is
Maar als ik zit te baggeren hier worden die posts gedelete...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Neeuh.. gewoon keihard beuken op die gastquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Had net een sukkel aan de deur die vroeg om een kopie van The Shawshank Redemption.
Raar he?
Heb je zo veel films dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou m'n DVD-Profiler eens moeten updaten. Helaas heb ik er helemaal geen zin in.
Linkquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb je zo veel films dan?
Ben wel benieuwd....
Nice! Zo veel dvds en niet eens een linkje ernaar in je ondertitelquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Link
Al een hele tijd niet meer aangevuld. Ik koop de laatste maanden ook wel minder DVD's.
Ik kan niet overal naar linkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Nice! Zo veel dvds en niet eens een linkje ernaar in je ondertitel![]()
Je kunt toch 250 letters doen? Of telt ie gewoon de gehele link mee?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik kan niet overal naar linken.
Ik heb nu al m'n Moviemeter-linkje moeten dumpen voor dat tournament.
De hele link, inclusief tags.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Je kunt toch 250 letters doen? Of telt ie gewoon de gehele link mee?
Een tijd terug kon je nog makkelijk 3 links neerzetten in je sig, dat kan tegenwoordig niet meerquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Je kunt toch 250 letters doen? Of telt ie gewoon de gehele link mee?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Haha, nee, een echte filmster. Geen pr0no of whatsoeverquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:17 schreef Eippie het volgende:
Je gaat toch niet vertellen dat er nu een "Hare" tape rondslingert over het internet![]()
Ik ben dan ook vooral aangenomen om de baggertopics van kinky_queen te modereren, want daar komen mensen met smaak zoals Gorro en Mike niet zo vaakquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:17 schreef Eippie het volgende:
Je gaat toch niet vertellen dat er nu een "Hare" tape rondslingert over het internet![]()
Krijg je geen lieve haasjes die in het bos aan het rondhuppelen zijn?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:20 schreef Eippie het volgende:
pfff gelukkig
zat al te zoeken maar je krijgt weinig bruikbaars als je hare en movie intypt........
Het heeft niks met posts te maken, maar hoeveel jij er voor over hebt om daar te staan!! Mijn bankrekening nummer kan ik je emailenquote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, dit topic bedoelde SoK dus. Mooie collectie trouwens. Enneh... hoeveel posts moet ik plaatsen om Takashi in de OP te krijgen?
Dank voor de gene die voor mij heeft betaald dan.quote:Op zondag 4 september 2005 00:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het heeft niks met posts te maken, maar hoeveel jij er voor over hebt om daar te staan!! Mijn bankrekening nummer kan ik je emailen![]()
Heb je vannacht gedaan, in naturaquote:Op zondag 4 september 2005 00:31 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dank voor de gene die voor mij heeft betaald dan.
Ik heb er meerdere joh.. ik maak me geen zorgenquote:Op zondag 4 september 2005 00:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Trek nooit je eigen hobby in twijfel![]()
Of ze kunnen gewoon nog steeds niet met een computer overwegquote:
Ik ga voor jouw optiequote:Op zondag 4 september 2005 00:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Of ze kunnen gewoon nog steeds niet met een computer overweg![]()
Herkenbaar.quote:Op zondag 4 september 2005 00:39 schreef Dizer het volgende:
Ik heb er meerdere joh.. ik maak me geen zorgen
Nou eigenlijk wel.. want die hobbies van mij laten mijn portomonnee niet echt gevuld
Logisch vrouwen hebben niet zo een hoog IQ als wij mannen.quote:Op zondag 4 september 2005 00:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Er zitten vrouwen op Fok, of zou dat gedaan zijn om mannen te trekkenquote:Op zondag 4 september 2005 00:40 schreef Hare het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |