Moet je bij SoK voor wezenquote:Op zondag 4 september 2005 01:10 schreef Sokolsky het volgende:
Kan dit topic geen "fastchat" gaan heten?
Dan kom jij nog niet in andere SlowChat topicsquote:Op zondag 4 september 2005 01:10 schreef Sokolsky het volgende:
Kan dit topic geen "fastchat" gaan heten?
En zeker ook geen Dolby Surround setquote:Op zondag 4 september 2005 03:57 schreef Sai het volgende:. Ik heb nu ruim 500 DVD's en een TV'tje van zo'n 50 centimeter. Schuin, ja.
Dat heb ik ook niet hoor. Omdat nou op mijn zolderkamertje te gaan neerzettenquote:
Nou, dan kom jij van de week even langs op mijn werk bij de Harense Smid en dan krijg je van mij een mooie korting op een breedbeeld televisie (gewoon of lcd)quote:Op zondag 4 september 2005 03:57 schreef Sai het volgende:. Ik heb nu ruim 500 DVD's en een TV'tje van zo'n 50 centimeter. Schuin, ja.
zeg trut wij kijken toevallig kwaliteitsfilmsquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hé leuk, ik sta in het hoekje bij de baggerliefhebbers.
He, die heb ik ook!quote:Op zondag 4 september 2005 11:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet hoor. Omdat nou op mijn zolderkamertje te gaan neerzetten
Ik heb wel een breedbeeld televisie van 70 cm van Sony100 hz
de 28fx60!
[afbeelding]
Mooie tv, mooi beeld.. alleen dat auto zoom (smart zoom) is echt totaal crapquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 15:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooie tv, mooi beeld.. alleen dat auto zoom (smart zoom) is echt totaal crap
alleen dat plaatje of al je plaatjesquote:Op zondag 4 september 2005 19:58 schreef MrX1982 het volgende:
Wazig.
Ik maak foto's van mijn dvd collectie maar op het beeldscherm van deze computer (desktop) zijn ze heel donker en op het scherm van mijn laptop een stuk lichter![]()
Euhmmm, mwoah.... ik kan daar niet zo mee zitten eigenlijk, ik hoef alleen nog maar een van de allersterkste Hitchcocks te hebben nl naar mijn id THE LADY VANISHES en om het pakje compleet te maken THE 39 STEPS maar die zijn niet OOP dus die kunnen er vrij makkelijk eerdaags komenquote:Op zondag 4 september 2005 18:00 schreef Hare het volgende:
Eigenlijk he, eigenlijk moet je gewoon de Wrong Men & Notorious Box set hebben ipv al die losse edities
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |