Ow, die, moet ik daar ook maar eens gaan kijken danquote:Op zondag 4 september 2005 01:00 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Fok! Movie Trivia. Dat ding waar jij nooit komt. Best leuk hoor.
Werken naast de studie is idd noodzakelijk voor de ¤74 ofzo die ik van de ib-groep krijg hoef je het niet te proberen. Een giftset bij KQ is al duurderquote:Op zondag 4 september 2005 00:52 schreef Dizer het volgende:
Ach, ik werk nogal veel naast mijn studie. En heb sinds een jaar ook nog een lening bijd e Ib-groep boven mijn studiefinanciering. En ik woon nog thuis
Niet meer als je ook een beetje gaat handelenquote:Op zondag 4 september 2005 01:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook weleens over nagedacht maar ik ben al blij als ik mijn eigen dvd's kan kopen laat staan extra's dvd's voor de verkoop![]()
Ik ben tenslotte maar een arme student
quote:Op zondag 4 september 2005 00:34 schreef Hare het volgende:
Waarom zijn er trouwens totaal geen vrouwen in de bekende FTR topics? Dames houden toch ook wel van film?
Je hebt toch ook wel prestatiebeurs?quote:Op zondag 4 september 2005 01:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Werken naast de studie is idd noodzakelijk voor de ¤74 ofzo die ik van de ib-groep krijg hoef je het niet te proberen. Een giftset bij KQ is al duurder
Alles wat offtopic is in de DVD topics mag hier hequote:Op zondag 4 september 2005 01:02 schreef Chielus het volgende:
Ej, gaat het hier over de Fitness Sc of de DVDsc?
Aha, kun je hun niet uitnodigen voor de slowchat?quote:
Maar je moet het bedrag wel voor financieren. Voor niets gaat de zon opquote:Op zondag 4 september 2005 01:04 schreef Hare het volgende:
Niet meer als je ook een beetje gaat handelen
Voor god toch?quote:Op zondag 4 september 2005 01:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar je moet het bedrag wel voor financieren. Voor niets gaat de zon op
Ik heb gewoon een basisbeurs.quote:Op zondag 4 september 2005 01:05 schreef Hare het volgende:
Je hebt toch ook wel prestatiebeurs?
Aha lange termijn planning. Ik plan altijd niet verder dan een weekquote:En verder kun je ook nog een lening sluitenDenk altijd maar zo: Waarom nu goedkoop doen als je later waarschijnlijk toch genoeg geld hebt
quote:
Ik bedoel met basisbeurs het minimum bedrag dat is idd wel een prestatiebeursquote:Op zondag 4 september 2005 01:10 schreef Hare het volgende:
Ehm, misschien stom hoor, maar iedereen heeft toch prestatiebeurs? (blijkbaar niet dus, maar goed)
Moet je bij SoK voor wezenquote:Op zondag 4 september 2005 01:10 schreef Sokolsky het volgende:
Kan dit topic geen "fastchat" gaan heten?
Dan kom jij nog niet in andere SlowChat topicsquote:Op zondag 4 september 2005 01:10 schreef Sokolsky het volgende:
Kan dit topic geen "fastchat" gaan heten?
En zeker ook geen Dolby Surround setquote:Op zondag 4 september 2005 03:57 schreef Sai het volgende:. Ik heb nu ruim 500 DVD's en een TV'tje van zo'n 50 centimeter. Schuin, ja.
Dat heb ik ook niet hoor. Omdat nou op mijn zolderkamertje te gaan neerzettenquote:
Nou, dan kom jij van de week even langs op mijn werk bij de Harense Smid en dan krijg je van mij een mooie korting op een breedbeeld televisie (gewoon of lcd)quote:Op zondag 4 september 2005 03:57 schreef Sai het volgende:. Ik heb nu ruim 500 DVD's en een TV'tje van zo'n 50 centimeter. Schuin, ja.
zeg trut wij kijken toevallig kwaliteitsfilmsquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hé leuk, ik sta in het hoekje bij de baggerliefhebbers.
He, die heb ik ook!quote:Op zondag 4 september 2005 11:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet hoor. Omdat nou op mijn zolderkamertje te gaan neerzetten
Ik heb wel een breedbeeld televisie van 70 cm van Sony100 hz
de 28fx60!
[afbeelding]
Mooie tv, mooi beeld.. alleen dat auto zoom (smart zoom) is echt totaal crapquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 15:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooie tv, mooi beeld.. alleen dat auto zoom (smart zoom) is echt totaal crap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |