quote:
Je bent te aardigquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry
![]()
![]()
![]()
Ik had de verkeerde lopen copypasten
Hij zit er nu dus wel bij
Baggerfilm liefhebbersquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hé leuk, ik sta in het hoekje bij de baggerliefhebbers.
Dat weet jij, dat weet ik... maar voor de rest weet niemand wie dat wasquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Je bent te aardig
Wel lullig voor degene die nu z'n plekje aan de wall of fame kwijt is
Maar als ik zit te baggeren hier worden die posts gedelete...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Neeuh.. gewoon keihard beuken op die gastquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Had net een sukkel aan de deur die vroeg om een kopie van The Shawshank Redemption.
Raar he?
Heb je zo veel films dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou m'n DVD-Profiler eens moeten updaten. Helaas heb ik er helemaal geen zin in.
Linkquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb je zo veel films dan?
Ben wel benieuwd....
Nice! Zo veel dvds en niet eens een linkje ernaar in je ondertitelquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Link
Al een hele tijd niet meer aangevuld. Ik koop de laatste maanden ook wel minder DVD's.
Ik kan niet overal naar linkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Nice! Zo veel dvds en niet eens een linkje ernaar in je ondertitel![]()
Je kunt toch 250 letters doen? Of telt ie gewoon de gehele link mee?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik kan niet overal naar linken.
Ik heb nu al m'n Moviemeter-linkje moeten dumpen voor dat tournament.
De hele link, inclusief tags.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Je kunt toch 250 letters doen? Of telt ie gewoon de gehele link mee?
Een tijd terug kon je nog makkelijk 3 links neerzetten in je sig, dat kan tegenwoordig niet meerquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Je kunt toch 250 letters doen? Of telt ie gewoon de gehele link mee?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Haha, nee, een echte filmster. Geen pr0no of whatsoeverquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:17 schreef Eippie het volgende:
Je gaat toch niet vertellen dat er nu een "Hare" tape rondslingert over het internet![]()
Ik ben dan ook vooral aangenomen om de baggertopics van kinky_queen te modereren, want daar komen mensen met smaak zoals Gorro en Mike niet zo vaakquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:17 schreef Eippie het volgende:
Je gaat toch niet vertellen dat er nu een "Hare" tape rondslingert over het internet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |