Ja, dat kan. Via de "Zoeken"-functie kun je alle films opzoeken die bij een criterium horen. Daarna staat er bovenaan een linkje "genereer stemtabel".quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:55 schreef Sai het volgende:
Weet iemand of je ook voting ballots kan maken met minder dan 30 stemmen of minder dan een rating van 3 op moviemeter?
Welke heb jij?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:35 schreef pascalheister het volgende:
omg wat zijn die Legacy Series van Universal geweldige uitgaves zeg![]()
![]()
Was lief bedoeldquote:
OMG, wat een gruwelijke foutquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:14 schreef Eippie het volgende:
heb het ook niet gedaan
kennen jullie die reclame van de praxis nog met dat arrestatieteam in dat verkeerde huis. Sinds vandaag is die echt gebeurt:
HEERLEN - Een arrestatieteam van de politie is maandagavond bij een drugsactie de verkeerde woning in Heerlen binnengevallen. Hierbij raakte een van de bewoners, een 65-jarige man, gewond, liet de politie dinsdag weten.
Ook veroorzaakte het arrestatieteam "behoorlijke schade" aan de entree van de woning. Politie en justitie hebben inmiddels hun excuses aan de bewoners aangeboden. De politie was op zoek naar drugs. De man en zijn 62-jarige vrouw bleken echter niets met verdovende middelen te maken te hebben.
Spoorloos
Later maandagavond viel het arrestatieteam een andere woning in het buurtschap Moorveld binnen. Hier werd 11,5 kilo harddrugs gevonden. De bewoner van dit huis was spoorloos.
Justitie en politie zeggen de gang van zaken in hoge mate te betreuren. De Maastrichtse persofficier van justitie W. Smits noemde het "een hele nare gebeurtenis met een grote impact voor deze oudere mensen. Niet alleen fysiek, maar ook emotioneel".
Informatie
Justitie en politie zijn een onderzoek begonnen om uit te zoeken op grond waarvan tot de bewuste inzet werd besloten en hoe de uitwisseling van informatie tussen de betrokken politiediensten is verlopen.
Maandagavond werd de schade aan de woning al provisorisch hersteld in afwachting van definitieve reparatie.
bron: www.nu.nl
Ieeeeuw.... dat je die als wallpaper zou willen, ranzig..quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:17 schreef furanku het volgende:
Ik zit nu nog in het lokaal![]()
Heb nog een Saw wallpaper gemaakt voor de grap klik
Kan zoiets ook op IMDB ? En dan bedoel ik niet voting ballots, maar bijvoorbeeld alle films zoeken die een rating hoger dan 8.5 hebben, ook al hebben ze maar 45 stemmen ofzo ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:55 schreef Sai het volgende:
Weet iemand of je ook voting ballots kan maken met minder dan 30 stemmen of minder dan een rating van 3 op moviemeter? Ik heb me maar eens geregistreerd en ben alle toplijsten afgegaan, maar de wat kleinere en wat mindere films moet ik nu één voor één afgaan. Ja, op regisseur, maar dat schiet ook niet echt op.
Als je bij Power Search 8,5 - 10 instelt bij IMDb rating, lijkt dat toch te werken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:28 schreef Saviola het volgende:
[..]
Kan zoiets ook op IMDB ? En dan bedoel ik niet voting ballots, maar bijvoorbeeld alle films zoeken die een rating hoger dan 8.5 hebben, ook al hebben ze maar 45 stemmen ofzo ?
en spontaan voel ik me oudquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef Dizer het volgende:
Heb trouwens net mijn eerste dag Universiteit opzitten.....
........ een kroeg tegenover de ingang van de school
De Power Search vind je door op "More Searches" te klikken onder het normale zoekvenster en dan staat die daar tussenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als je bij Power Search 8,5 - 10 instelt bij IMDb rating, lijkt dat toch te werken.
Niet nodig hoorquote:
Soortgelijks is al eens eerder gebeurt een tijdje terug. Heeft nog op de FP gestaan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:14 schreef Eippie het volgende:
heb het ook niet gedaan
kennen jullie die reclame van de praxis nog met dat arrestatieteam in dat verkeerde huis. Sinds vandaag is die echt gebeurt:
Oeeeh , wat voor opleiding??quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Soortgelijks is al eens eerder gebeurt een tijdje terug. Heeft nog op de FP gestaan.
Vandaag mn eerste echte lesdag gehad aan mn nieuwe HBO opleiding. Gelukkig nog niet zo veel werk hoeven doen.
Kom nooit op de FP, alleen hier eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Soortgelijks is al eens eerder gebeurt een tijdje terug. Heeft nog op de FP gestaan.
Vandaag mn eerste echte lesdag gehad aan mn nieuwe HBO opleiding. Gelukkig nog niet zo veel werk hoeven doen.
No way, de lesweken tegenwoordig beginnen op Dinsdagochtend en eindigen op Woensdagmiddagquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:24 schreef Eippie het volgende:
[..]
Kom nooit op de FP, alleen hier eigenlijk.
tis toch dinsdag vandaag? waarom is er dan nu pas eerste lesdag, begint de week nie tmeer op maandag sinds ik afgestudeerd ben![]()
Mijn rooster komde 2 weken ziet het er zo uit:quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:24 schreef Eippie het volgende:
[..]
Kom nooit op de FP, alleen hier eigenlijk.
tis toch dinsdag vandaag? waarom is er dan nu pas eerste lesdag, begint de week nie tmeer op maandag sinds ik afgestudeerd ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |