Geen nachtrust voor jou dusquote:Op maandag 5 september 2005 00:45 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb eindelijk 24 season 4 binnen... straks maar eens de eerste aflevering kijken
Neu...een special topic lijkt me iets te..alhoewel..quote:Misschien kan je het houden bij de foto's van de dvd zelf en geen screenshots? En wil je dat niet, kan je misschien toestemming vragen van de morderators om een nieuw topic te openen genaamd:
Dude, open eens een fotoboek. Ik heb de meest wilde beelden door mijn hoofd spoken.quote:Op maandag 5 september 2005 03:14 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'Dizer':
[..]
Neu...een special topic lijkt me iets te..alhoewel..![]()
Ik zal voorlopig alleen die dozen/hoezen laten zien.![]()
Truck die ik altijd gebruikte was om halverwege een aflevering te stoppen, geen cliffhangers en in het midden is er meestal een bout stukje. alhoewel ik seizoen 3 ook in 4 dagen gekeken hebquote:Op maandag 5 september 2005 01:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
CSI is niet zo verslavend als 24. CSI is elke aflevering er één op zich, dus die kun je na één aflevering afzetten. 24 daarentegen bouwt elke aflevering weer spanning op die in de volgende aflevering terugkomt, waardoor je eigenlijk aan één stuk meegesleurd wil worden
quote:Op maandag 5 september 2005 03:14 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'Dizer':
[..]
Neu...een special topic lijkt me iets te..alhoewel..![]()
Ik zal voorlopig alleen die dozen/hoezen laten zien.![]()
sorry dizer maar ik snap je niet dit keerquote:
Ik wou zeggen, eerst zien dan gelovenquote:Op maandag 5 september 2005 09:49 schreef Eippie het volgende:
[..]
sorry dizer maar ik snap je niet dit keer
wat een hoeveelheid smileys![]()
Jij snapt em wel?quote:Op maandag 5 september 2005 10:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, eerst zien dan geloven
Nouja, als het daadwerkelijk gebeurd....quote:
dan zal het wel aan de maandagochtend liggen dat ik er de ballen van begrijpquote:Op maandag 5 september 2005 11:42 schreef Hare het volgende:
[..]
Nouja, als het daadwerkelijk gebeurd....
Zou jij niet ontzettend blij zijn dan als er eindelijk weer normaal wordt gepost door Mister Spy?quote:Op maandag 5 september 2005 11:44 schreef Eippie het volgende:
[..]
dan zal het wel aan de maandagochtend liggen dat ik er de ballen van begrijp
krijg je met (semi)-ambtenaren![]()
O ja dat zeker, maar ik geloof niet dat ie dat zal gaan doen. Hij haalt er teveel plezier uit. Ik heb maar besloten dat ik em compleet negeerquote:Op maandag 5 september 2005 11:45 schreef Hare het volgende:
[..]
Zou jij niet ontzettend blij zijn dan als er eindelijk weer normaal wordt gepost door Mister Spy?
das wel heelzuinig, geen menu. Doet denken aan de goede oude VHSquote:Op maandag 5 september 2005 11:46 schreef BMH het volgende:
Gister Finding Neverland dvd gekocht.. OMG wat een lelijke kwaliteit! Miramax zuigt met DVD's. Er zit niet eens een menu op de DVD.
De dvd begint ook met trailers van andere filmsquote:Op maandag 5 september 2005 12:00 schreef Chielus het volgende:
[..]
das wel heelzuinig, geen menu. Doet denken aan de goede oude VHS
Haha, diepzinnigquote:Op maandag 5 september 2005 11:47 schreef Eippie het volgende:
[..]
O ja dat zeker, maar ik geloof niet dat ie dat zal gaan doen. Hij haalt er teveel plezier uit. Ik heb maar besloten dat ik em compleet negeer
wat ik niet begreep waren al die smileys van Dizer, dacht dat er iets achter zat. Iets van een zin uitgebeeld door smileys ofzo
Sinds de GTST confessie kijk ik nergens meer van op bij dizerquote:
Hehe, idd, slaat echt nergens op.quote:Op maandag 5 september 2005 13:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Beetje jammer trouwens... stop ik gisteren die dvd van 24 in de speler, krijg je meteen weer de achterlijke filmpjes over piraterij enzo. Flikker op, ik heb dat kreng al gekocht, dan heb ik geen zin om dan dat gezeik nog te krijgen. En mensen die dvd's downloaden en branden knippen dat filmpje toch wel weg
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |