alleen dat plaatje of al je plaatjesquote:Op zondag 4 september 2005 19:58 schreef MrX1982 het volgende:
Wazig.
Ik maak foto's van mijn dvd collectie maar op het beeldscherm van deze computer (desktop) zijn ze heel donker en op het scherm van mijn laptop een stuk lichter![]()
Euhmmm, mwoah.... ik kan daar niet zo mee zitten eigenlijk, ik hoef alleen nog maar een van de allersterkste Hitchcocks te hebben nl naar mijn id THE LADY VANISHES en om het pakje compleet te maken THE 39 STEPS maar die zijn niet OOP dus die kunnen er vrij makkelijk eerdaags komenquote:Op zondag 4 september 2005 18:00 schreef Hare het volgende:
Eigenlijk he, eigenlijk moet je gewoon de Wrong Men & Notorious Box set hebben ipv al die losse edities
Tsss op zijn minst op regisseur, da's veel toffer...quote:Op zondag 4 september 2005 21:13 schreef kinky_queen het volgende:
Die box erom heen heeft voor mij geen waarde omdat ik titels op ALPHA zet
![]()
Bij de W van Wrong Men dusquote:Op zondag 4 september 2005 21:13 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Euhmmm, mwoah.... ik kan daar niet zo mee zitten eigenlijk, ik hoef alleen nog maar een van de allersterkste Hitchcocks te hebben nl naar mijn id THE LADY VANISHES en om het pakje compleet te maken THE 39 STEPS maar die zijn niet OOP dus die kunnen er vrij makkelijk eerdaags komen
Die box erom heen heeft voor mij geen waarde omdat ik titels op ALPHA zet
![]()
beetje met sluitertijd, diafragma en flitser klotenquote:Op zondag 4 september 2005 20:21 schreef MrX1982 het volgende:
De foto's zullen wel niet beter worden nu de zon weg is. Morgen weer proberen
Indoor foto's maken is blijkbaar toch wel moeilijk voor een digitale camera of ik doe iets fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |