* Nogmaals teltquote:Op donderdag 8 september 2005 19:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je er geen hebt gemist?
Volgens mij is het een giftset wanneer er allerlei junk bijzit waarmee je verder niet veel kan doen.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:36 schreef Chielus het volgende:
Wat is precies het criteria?
Niet dat ik er een heb, maar goed......
Yes, indeed. Dat zijn zequote:Op donderdag 8 september 2005 19:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens mij is het een giftset wanneer er allerlei junk bijzit waarmee je verder niet veel kan doen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:52 schreef RuneRose het volgende:
Kill Bill Vol. 2 Premium Edition (is dit een Giftset?) Ja
I, Robot Sonny Head (is dit een giftset?) Ja
Alieanhead (is dit een giftset?) Ja
Matrix Attaché Case (is dit een giftset?) Ja
Matrix CDA Box (is dit een giftset?) Ja
The Ultimate Matrix Collection (is dit een giftset?) Als je de versie met Neo hebt wel
The Universal Monster Collection met die drie beeldjes (is dit een giftset?) Ja
Casablanca CDA Box (is dit een giftset?) Ja
Gone with the Wind CDA Box (is dit een giftset?) Ja
Spiderman 2 Giftset (is dit een giftset?) Ja
Jurassic Park and the Lost World Deluxe Edition (is dit een giftset?) Ja
Jurassic Park III Special Edition Box (is dit een giftset?) Nee, want die is spuuglelijk
House of Flying Daggers Wooden Box (is dit een giftset?) Ja
Taxi Driver Collumbia Classics (die met kaartjes enzo, is dit een giftset?) Mwah, in mijn ogen niet
Lawrence of Arabia Collumbia Claiscs (die met kaartjes enzo, is dit een giftset?) Mwah, in mijn ogen ook niet
Dogville r2 france (die tot 5000, is dit een giftset?) Nee
Hellboy directors cut met beeld (is dit een giftset?) Ja
Dances with Wolves L.E. (lederen hoes met kaarten, is dit een giftset?) Ja
Drie van die tinnen disney blikken (zijn dit giftsets?) Nee
2046 tinnen blik (is dit een giftset?) Nee
Schindler's List L.E. (met die soundtrack enzo, is dit een giftset?) Ja
Volgens mij dan he
oh, en nog een Das Boot Collumbia Classics met kaartjes (is dit een giftset?)
Als dat namens Mr. Hare allemaal als giftset gerekend word dan heb ik er 24, als ik het goed tel.![]()
Zoals ik al zeiquote:Op donderdag 8 september 2005 19:58 schreef Durbin het volgende:
De Disney-tins reken ik niet tot giftsets. De Columbia Classics is een twijfelgevalletje.
Voor de rest kwalificeert het zich allemaal lijkt me.
Welke?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:07 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb er één.
Welke vind je buiten BRAZIL daarvan de mooiste uitgave? Ik vind SHORT CUTS toch wel heel mooiquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Sai het volgende:
Twee. En twee wrawre Evil Dead-releases.
Wel 118 Criterions, 14 Masters of Cinema-releases en 10 Second Run-releases.
Pre-orders meegerekend..
Dat trekt mij dan weer niet zo, al vind ik veel beeldjes wel mooiquote:Op donderdag 8 september 2005 20:45 schreef MrX1982 het volgende:
Om maar te zwijgen over film merchandise
Dat scheelt weer in de kosten. Ik vind het persoonlijk erg vet ondanks dat ik nog niets hebquote:Op donderdag 8 september 2005 20:53 schreef kinky_queen het volgende:
Dat trekt mij dan weer niet zo, al vind ik veel beeldjes wel mooi
Balrog is wel vet.quote:zou ooit nog wel eens de Balrog willen hebben, die op die tros rotsen geloof ik...
Welke heb je van Second Run? Ben wel benieuwd of dat spul z'n geld een beetje waard is...quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Sai het volgende:
Twee. En twee wrawre Evil Dead-releases.
Wel 118 Criterions, 14 Masters of Cinema-releases en 10 Second Run-releases.
Pre-orders meegerekend..
quote:
Negatief, hoe krijg je dat dan voor elkaar? (Oh, de gewone versie, niet de SE? Die is vast wel 4,99 jaquote:Op donderdag 8 september 2005 17:48 schreef Sokolsky het volgende:
Het blijft leuk, die PJR-bonnen. Vanmiddag in de FRS Shaun of the Dead opgehaald voor ¤ 1,29 en Trainspotting voor ¤ -0,01. Het is dat er ook nog twee Kurosawa's (voor ¤ 13,- p.s.) bij zaten...
(Voor de duidelijkheid: dit soort dingen krijg je als ze slechts een deel van de bestelling binnen hebben gekregen; dan gaat de ¤ 5,- korting van dat eerste deel af)
Die heeft er 37, staat hierboven ergens in kleine lettertjes. Valt me trouwens nog tegen, als je zijn kast ziet. Lijkt veel meer...quote:
Nah, 37 Criterions en 28 giftsets, staat op het einde van de vorige pagina.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:58 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Die heeft er 37, staat hierboven ergens in kleine lettertjes. Valt me trouwens nog tegen, als je zijn kast ziet. Lijkt veel meer...
Die haas stelt helemaal niets voor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:56 schreef FremantleDockers het volgende:
Nog minder?!? Wat een dvd-mietje eigenlijk...
Wat heerlijk al die waardering hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:14 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Die haas stelt helemaal niets voor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |