Exact.... gisteravond is een jongen met mij aan de praat geraakt, en uiteindelijk vertelde ik heb dat ik was 'verlaten', haha... maar, de rest van de avond probeerde hij en zijn vriendin mij gezelschap te houden.quote:Op zondag 4 september 2005 12:16 schreef MelodyCool het volgende:
Het verbaast me nog steeds dat er echt mensen bestaan die goed met je zijn zonder dat je daar iets terug voor hoef te doen. Zonder dat ze iets van je verwachten ofzow.
Kunnen ze ook...quote:Op zondag 4 september 2005 12:26 schreef Plonky het volgende:
[..]
Het was een 'goh wat kunnen mensen toch rot zijn'
Das is ook niet echt goed,.. als je dag en nacht bij elkaar bent.quote:Op maandag 5 september 2005 10:11 schreef Field het volgende:
Na een heftige relatie van 10 mnd waarin we elkaar geen dag of nacht uit t oog hebben verloren heeft ze woensdag d'r spullen gepakt en is vertrokken.....
Het gevoel is weg ofzo.....
Ze sms't nu wel 30x per dag omdat ze me zo mist.... liefst sms ik en bel ik ook de hele dag maar heb gezegt dat ze me maar met rust moet laten....
Liefste spring ik van een flat ofzo...... maar dit gevoel schijnt over te gaan he....
Had je dit niet zien aankomen dan?quote:Op maandag 5 september 2005 10:50 schreef Field het volgende:
dat blijkt....
Laatste WEKENquote:Op maandag 5 september 2005 11:45 schreef Field het volgende:
tuurlijk de laatste weken zag ik t wel aankomen....
Je hebt het geprobeert te redden toen het al te laat was,..quote:Op maandag 5 september 2005 12:00 schreef Field het volgende:
ik wilde t ook, maar ik kon haar niet meer overtuigen.... ondanks dat ze t misschien wel wilde.....ging t niet meer
OKe dan,..quote:Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef Field het volgende:
toen ik het merkte was t al te laat....
Wat een kutwijf,.. en ze heeft er nooit wat over gezegd? Toen ze aan ut twijfelen was oid?quote:Op maandag 5 september 2005 12:15 schreef Field het volgende:
ja precies
Vrouwenquote:Op maandag 5 september 2005 12:38 schreef Field het volgende:
nee, ze is een weekje naar t buitenland geweest.... kwam terug maakte t 'uit' met de mededeling dat ze er al een tijd mee zat (nooit wat van gemerkt)
dag later had ze spijt en was ik zo dom om t weer aan te laten gaan....
nu 3 weken later maakt ze er aprupt een einde aan.....
maar mailt, belt, smst me dood..... maar zegt steeds dat t nooi meer goed komt
en terecht,..quote:Op maandag 5 september 2005 13:09 schreef Field het volgende:
ik heb d'r vanmorgen al duidelijk gemaakt dat ze me maar met rust moet laten....
Samenwonen/Trouwen is voor jou geen optie?quote:Op maandag 5 september 2005 10:22 schreef het.ismij het volgende:
Das is ook niet echt goed,.. als je dag en nacht bij elkaar bent.![]()
Ik bedoel van meet af aan eigelijk meerquote:Op maandag 5 september 2005 13:16 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Samenwonen/Trouwen is voor jou geen optie?
Pff dat werkt dan indd gewoon niet,..quote:Op maandag 5 september 2005 13:25 schreef Field het volgende:
ik ben 20..... nou t heeft een maandje geduurt voordat we werkelijk 7 dagen 7 nachten bij elkaar waren......
Inderdaad,..quote:Op maandag 5 september 2005 13:35 schreef Field het volgende:
Maar goed het moet van 2 kanten komen, en als t gevoel er niet meer is, dan is t gevoel er niet meer....
Eigen kroeg?quote:Ik had t alleen nooit verwacht.... Ze was maanden verliefd op mij, maar ik wilde niets omdat ik m'n eigen kroegje had waar ik t erg druk mee had enzo...
Denk het ook welquote:Misschien iets te ondoordacht....
Slim was het zeker niet, maar die gevoelens en de drang om te claimen waren niet goed te onderdrukken voor mij persoonlijk. Het raakte een beetje uit balans en ik voelde (waarschijnlijk) meer dan zij.quote:Op maandag 5 september 2005 15:11 schreef het.ismij het volgende:
Das ook niet slim,..
Als ze duidelijk is geweest over hoe en wat? en jullie stemmen er bijde mee in,..
Is het beter zo, voordat je er helemaal aan "vast zit".
Ja op zich logisch binnen een sexrelatie, waarin duidelijke afspraken zijn gemaakt.quote:Op maandag 5 september 2005 15:16 schreef Huta het volgende:
[..]
Slim was het zeker niet, maar die gevoelens en de drang om te claimen waren niet goed te onderdrukken voor mij persoonlijk. Het raakte een beetje uit balans en ik voelde (waarschijnlijk) meer dan zij.
Ik ben op haar tenen gaan staan en zij zette een stap achteruit..
Ok, ga ik weer verder. Ze heeft met haar vriend gepraat en hij vindt het niet zijn verantwoordelijkheid die dingen te doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:04 schreef pino.in.disguise het volgende:
Alles goed hoor.......heb inmiddels een kleine onenigheid met m'n ex. Voor de rest gaan we nog wel goed met elkaar om.
Ik heb in de tijd dat ik nog helemaal overstuur was van onze breuk en dus nog gek op haar was haar wat dingen beloofd (koelkast en oven vanuit haar ouders huis verhuizen en nog wat dingen) en nu wil ze dus dat ik die ga uitvoeren. Heb gezegd dat ik het er niet mee eens ben, omdat dat in een tijd was dat ik bij wijze van spreken voor haar nog in de gracht zou springen. De tijd waarin we nu leven is anders, voor mij in ieder geval. Ik zit goed in mijn vel en heb er weer zin in en ben prima tevreden. Ik heb genoeg voor haar gedaan in die klote-periode (heb haar helemaal verhuisd, een compu geregeld, 2 koelkasten geregeld, ik heb haar katten bij mij lopen) en nu wil ze me toch weer voor het karretje spannen. Ze heeft allang een nieuwe vriend, dus ik heb gezegd dat hij dat mooi mag doen. Ik baal er wel van, zij snapt het niet. Ik wil haar ouders helemaal niet meer zien, bang dat ik toch weer emotioneel zal worden.....waarom snapt ze dat nou niet?
Op dat soort momenten krijg ik toch wel een hekel aan haar. Altijd denkt ze aan zichzelf, nooit aan mij en mijn emoties.
Ik zag het anderhalf jaar lang aankomen. En ik deed wat in mijn vermogen lag. Helaas.quote:Op maandag 5 september 2005 11:58 schreef het.ismij het volgende:
Laatste WEKEN![]()
Waarom deed je er dan niks aan?![]()
Been there, done that, got the t-shirt.... en ja, ook zoiets loslaten is moeilijk.quote:Op maandag 5 september 2005 15:16 schreef Huta het volgende:
[..]
Slim was het zeker niet, maar die gevoelens en de drang om te claimen waren niet goed te onderdrukken voor mij persoonlijk. Het raakte een beetje uit balans en ik voelde (waarschijnlijk) meer dan zij.
Ik ben op haar tenen gaan staan en zij zette een stap achteruit..
He....komt me bekent voor.quote:Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Enfin, ik zie mijn ex vanavond. Ze vroeg gisteren of ik een koelkast voor haar wilde zoeken en dat is gelukt. We gaan hem straks(<1hr) samen ophalen.
euhm, viper, is dat nou wel zo verstandig?quote:Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik zag het anderhalf jaar lang aankomen. En ik deed wat in mijn vermogen lag. Helaas.
Enfin, ik zie mijn ex vanavond. Ze vroeg gisteren of ik een koelkast voor haar wilde zoeken en dat is gelukt. We gaan hem straks(<1hr) samen ophalen.
Ik weet wel waarom ik persoonlijk het wel zou doen maar wrom doe jij het toch nog voor haar?quote:Op maandag 5 september 2005 18:05 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Maar goed, ik zal die dingen nog voor haar doen en dan houdt het op en zoekt ze het maar uit. Asociaal en arrogant vind ik het.
Het gaat niet om het wel of niet doen an sich, ik vind het op zich niet erg om iets voor haar te doen.......het is een afspraak die ik een tijd geleden met haar gemaakt heb. Alleen in die periode was ik nog lang niet over haar heen en dus had ik overal mee ingestemd. Nu vraag ik haar, aangezien een nieuwe vriend heeft, of hij dat niet kan doen omdat ik toch weer herinnerd ga worden aan andere tijden als ik haar ouders en broertje weer zie. Dat heb ik liever niet, maar ze wilt geen enkele concessie doen. Ze wil er niet eens over denken en haar vriend ook niet, die zal er wel geen zin in hebben. Dat stoort me en dat valt me echt van haar tegen.quote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef MelodyCool het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom ik persoonlijk het wel zou doen maar wrom doe jij het toch nog voor haar?
En denk je echt dat het daarbij op zal houden... ? Of zou ze niet nog een klusje voor je in petto hebben?
Beloftes vervallen als je relatie eindigt... ik heb m'n ex ook beloofd altijd bij 'm te blijven. Dat liep ook wat anders.quote:Op maandag 5 september 2005 23:37 schreef MelodyCool het volgende:
Dus het is eigenlijk je belofte nakomen?
Ik idealiseer haar nu. Ze is in mijn ogen perfect. Door met haar om te gaan zou ik theoretisch gezien afbreuk aan dat beeld kunnen doen. Niemand is immers perfect.quote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Tomek het volgende:
euhm, viper, is dat nou wel zo verstandig?
hoe was het?
Ja, oke weet wel wat je bedoelt... Maar een afspraak bijv. om iemand te helpen enzo is eigenlijk ook een belofte.quote:Op maandag 5 september 2005 23:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Beloftes vervallen als je relatie eindigt... ik heb m'n ex ook beloofd altijd bij 'm te blijven. Dat liep ook wat anders.
Maar als je nu bij haar bent, denk je dan ook steeds in je achterhoofd hoe ze nou eigenlijk echt is (en dat ze misschien wel niet perfect is)? Of vind je haar dan weer helemaal geweldig?quote:Op maandag 5 september 2005 23:40 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik idealiseer haar nu. Ze is in mijn ogen perfect. Door met haar om te gaan zou ik theoretisch gezien afbreuk aan dat beeld kunnen doen. Niemand is immers perfect.
Ja das inderdaad raar om aan dat idee te wennen. Mijn ex en ik zijn narmate we langer uit elkaar zijn ook afstandelijker gaan doen. Ik voel me daar af en toe ook best wel raar onder.quote:En hoe het was. Ach, best gezellig. Alleen, het voelt zo raar. Ik moet ineens een andere rol spelen.
Dat ging overigens goed. Tot op het einde. Afscheid genomen met een kusje in haar nek en later bij de deur nog een knuffel. Was niet mijn bedoeling. Totaal niet. Ik wist niet wat me bezielde. Alle emotie kwam er ineens uit. Ze vond het niet erg. Zegt ze. Maar ik voel me er best wel rot onder, ik kan blijkbaar nog niet -helemaal- goed met mijn emoties omgaan.
Verdomme.
Ships.. Viper.. Ken jou verhaal niet.. Dus kan er me eigenlijk niet mee bemoeien...quote:Op maandag 5 september 2005 23:40 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik wist niet wat me bezielde. Alle emotie kwam er ineens uit. Ze vond het niet erg. Zegt ze. Maar ik voel me er best wel rot onder, ik kan blijkbaar nog niet -helemaal- goed met mijn emoties omgaan.
Verdomme.
Ook als je beloftes na je relatie maakt? In een periode dat ik haar nog op een voetstuk had staanquote:Op maandag 5 september 2005 23:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Beloftes vervallen als je relatie eindigt... ik heb m'n ex ook beloofd altijd bij 'm te blijven. Dat liep ook wat anders.
Dat probeer ik dus wel. Ik schrijf de minputen op en daar herinner ik mezelf aan.quote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef Tomek het volgende:
Maar als je nu bij haar bent, denk je dan ook steeds in je achterhoofd hoe ze nou eigenlijk echt is (en dat ze misschien wel niet perfect is)?
Mijn ex was direct afstandelijk. Ach, in de relatie eigenlijk ook al.quote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef Tomek het volgende:
Ja das inderdaad raar om aan dat idee te wennen. Mijn ex en ik zijn narmate we langer uit elkaar zijn ook afstandelijker gaan doen. Ik voel me daar af en toe ook best wel raar onder.
Mijn ex had vroeger op de avond telefonisch nog gezegd dat ze eigenlijk niet de confrontatie aan wilde gaan. Ze was bang dat ik haar aan zou raken en daar kan ze niet tegen. Van niemand niet. Ik heb haar toen op het hart gedrukt dat ik dat niet zou doen. Dat wilde ik ook niet. Ik wil niets tegen haar zin doen. Maar uiteindelijk gebeurde het wel. En ik vind het vreselijk. Ik begrijp mezelf niet.quote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef Tomek het volgende:
We doen nu bij afscheid nemen gewoon ff omhelsen, dan er ook niks mis gaan
Is ze er erg van geschrokken dan dat je dat deed? Of boos?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:01 schreef Viperdesign het volgende:
Mijn ex had vroeger op de avond telefonisch nog gezegd dat ze eigenlijk niet de confrontatie aan wilde gaan. Ze was bang dat ik haar aan zou raken en daar kan ze niet tegen. Van niemand niet. Ik heb haar toen op het hart gedrukt dat ik dat niet zou doen. Dat wilde ik ook niet. Ik wil niets tegen haar zin doen. Maar uiteindelijk gebeurde het wel. En ik vind het vreselijk. Ik begrijp mezelf niet.
Het is samen te vatten als een hoop emotionele/psychologische ellende.quote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef MelodyCool het volgende:
Ships.. Viper.. Ken jou verhaal niet.. Dus kan er me eigenlijk niet mee bemoeien...
Drie maanden. Kom op zeg!quote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef MelodyCool het volgende:
Dat je nog niet goed met je emoties kan omgaan is op zich toch niet zo erg.
Je hoeft je niet rot te voelen want je heb ze nou eenmaal en het heb tijd nodig.
Ja, dat vind ik erg knap van haar. Hoewel een klap ook goed zou zijn. Maakt het loslaten makkelijker.quote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef MelodyCool het volgende:
Wel fijn dan dat ze het niet erg vond en wel begrip voor je kan opbrengen toch..
Beter dan dat ze je een klap in je smoel geeft...![]()
Nee, niet eens. Ze vond het niet erg. Ze begreep het wel. Zei ze. Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef Tomek het volgende:
Is ze er erg van geschrokken dan dat je dat deed? Of boos?
Ik denk dat ze op dat moment ook wel weer even voelde dat het allemaal kut is, en normaal dat je dan zo reageert.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:07 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Ze vond het niet erg. Ze begreep het wel. Zei ze. Ik weet het niet.
Ja, praat die jongen helemaal even een complete depressie aanquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:12 schreef MelodyCool het volgende:
ik ken mensen die na 2 jaar nog niet over hun ex zijn.
Ik wil dit niet voelen. Ik nam contact op, ging samen met haar een koelkast halen om voor mezelf vast te kunnen stellen dat dit niet het persoon is waar ik mijn leven mee wil delen. Maar, mijn god, wat heb ik laten lopen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:12 schreef MelodyCool het volgende:
Viper.... Ja 3 maanden... Dus?
Das wel vaag trouwens. Vroeger ben ik vaak erg depressief geweest maar tegenwoordig heeft dat geen vat meer op me.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:18 schreef Tomek het volgende:
Ja, praat die jongen helemaal even een complete depressie aan![]()
Ja hallo ken ik er wat aan doen.. die jongen word boos op zich zelf dat ie er na 3 maanden niet overheen is........................ Ik wil er alleen mee zeggen dat dat nergens voor nodig is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:18 schreef Tomek het volgende:
[..]
Ja, praat die jongen helemaal even een complete depressie aan![]()
Maar het kan inderdaad lang duren. 3 maandjes vind ik niet zo veel hoor.
Geprobeerd. Drie keer. Maar dan ben ik mezelf niet. Ik speel een rol. Can't let go.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:24 schreef vosss het volgende:
Gewoon verliefd worden op iemand anders![]()
Klopt. En je hebt gelijk. Ik vind het ook fijn dat je reageert. Ik kan zelf niet geheel objectief zijn. Jullie min of meer wel, ook al kennen jullie niet alle achtergronden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:26 schreef MelodyCool het volgende:
Je heb nou eenmaal dat gevoel en enige wat je kan doen is het accepteren dat het zo is... Meer kan je er verder niet mee..
Maar goed...... Nou bemoei ik me er dus toch mee... Sorry
Sterkte meiske.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:33 schreef MelodyCool het volgende:
Voor nu hou ik het voor me.. Want het los laten van je ex... Is een hele kunst...![]()
Precies... Daarom zit het ook zo diep he.........quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:29 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het er zo moeilijk mee heb omdat ik altijd zo'n 'meant to be' gevoel bij haar heb gehad..
ho ho, waarom zou je je er niet mee mogen bemoeien? daar is dit topic toch voor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:26 schreef MelodyCool het volgende:
[..]
Ja hallo ken ik er wat aan doen.. die jongen word boos op zich zelf dat ie er na 3 maanden niet overheen is........................ Ik wil er alleen mee zeggen dat dat nergens voor nodig is.
Je heb nou eenmaal dat gevoel en enige wat je kan doen is het accepteren dat het zo is... Meer kan je er verder niet mee..
Maar goed...... Nou bemoei ik me er dus toch mee... Sorry
Ontzettend. En ik sta echt wel open voor andere relaties, dat is het niet. Zo kortzichtig ben ik niet. Maar dat gevoel wat ik bij haar krijg kan niemand me geven. Bij niemand heb ik zo'n sterk gevoel dat 'het goed zit'.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef MelodyCool het volgende:
Precies... Daarom zit het ook zo diep he.........
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef Tomek het volgende:
[..]
ho ho, waarom zou je je er niet mee mogen bemoeien? daar is dit topic toch voor.
mijn opmerking was overigens lichtelijk sarcastisch bedoeld.
Ga je gang hoor. Alles is welkom als men het zelf niet meer weet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:38 schreef MelodyCool het volgende:
En niet mee willen bemoeien omdat Viper nog kwetsbaar is en ik geen dingen wil zeggen die mischien heel anders over komen
Ik weet zo heel erg wat je bedoelt...... Maar ik kan en wil er nog niet over praten...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
dat gevoel wat ik bij haar krijg kan niemand me geven. Bij niemand heb ik zo'n sterk gevoel dat 'het goed zit'.
En hoe is het dan mogelijk dat je je dan zo vergist heb he...........quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Bij niemand heb ik zo'n sterk gevoel dat 'het goed zit'.
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:45 schreef MelodyCool het volgende:
En hoe is het dan mogelijk dat je je dan zo vergist heb he...........
Ik weet het..... Je gaat aan je zelf twijfelen ook nog es... Ik weet het...
Na drie maanden is het nog steeds niet minder geworden. Hoe graag ik het ook wil.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:48 schreef Tomek het volgende:
Lieve schatten rustig maar, dat gevoel wordt echt wel minder! Wel een beetje vertrouwen erin hebben
Bij mij na 6 dus ook nog niet. Ik heb het ook maar van horen zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:52 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Na drie maanden is het nog steeds niet minder geworden. Hoe graag ik het ook wil.
Zoals eerder gepost, dwangbuis en platspuiten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:53 schreef MelodyCool het volgende:
Duidelijk...
sluit ik me geheel bij aanquote:Op maandag 5 september 2005 20:48 schreef Leipo666 het volgende:
heb gemerkt dat sex met je net wel/net niet ex (gevoelsmatig willen we samen blijven, realistisch gezien gaat het gewoon niet) welke je dus nog niet los wil laten niet goed voor je gevoelens is
En dat gaat in principe ook prima. Behalve dan op het laatst.quote:Op zondag 4 september 2005 15:18 schreef Viperdesign het volgende:
Door met haar om te gaan kan ik vaststellen dat ze sowieso geen goede partnerkeus voor me zou zijn en ik wel móet stoppen met het idealiseren van haar persoontje. Erger kan het in ieder geval niet worden.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:39 schreef Viperdesign het volgende:
Vergeet niet dat ik er nu zelf voor heb gekozen om contact op te hebben.
[..]
En dat gaat in principe ook prima. Behalve dan op het laatst..
Heej Viper,quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ontzettend. En ik sta echt wel open voor andere relaties, dat is het niet. Zo kortzichtig ben ik niet. Maar dat gevoel wat ik bij haar krijg kan niemand me geven. Bij niemand heb ik zo'n sterk gevoel dat 'het goed zit'.
And I won't settle for less.
Verstandig!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef Masanga het volgende:
Vannacht, toen ik lag na te denken over wat foutgelopen was bij mijn nieuwe verovering, moest ik plots denken aan wat ze zei over ex-en.."terug samenkomen met ex-en vind ik een teken van zwakte, ik kan dat precies niet begrijpen". Op het moment zelf vond ik dat een harde uitspraak, ik was in het verleden verschillende keren terug samengekomen met mijn ex. Maar uiteindelijk moest ik haar gelijk geven: een relatie is een keuze, voorbestemdheid is quatch! Het is een kwestie van je ex los te laten...ook al is het een kunst!
Nu is ze zelf terug samen met die ex, en zegt ze zelf dat ze zich er niet 100% bij voelt..Tja, hoe kan ik haar nu nog anders dan zwak beschouwen...Byebye meid(al vind ik het wel heeeeeeeeel erg jammer...ze leek me echt een supertoffe..
)
Zo zie je maar dat iets zeggen niet direct betekent dat je er ook naar handelt. Ik ben ook weleens teruggegaan naar een ex, of zij naar mij. Achteraf bleek dat slechts een uitstel van executie. Dus inderdaad is het niet zo slim.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef Masanga het volgende:
Vannacht, toen ik lag na te denken over wat foutgelopen was bij mijn nieuwe verovering, moest ik plots denken aan wat ze zei over ex-en.."terug samenkomen met ex-en vind ik een teken van zwakte, ik kan dat precies niet begrijpen". Op het moment zelf vond ik dat een harde uitspraak, ik was in het verleden verschillende keren terug samengekomen met mijn ex. Maar uiteindelijk moest ik haar gelijk geven: een relatie is een keuze, voorbestemdheid is quatch! Het is een kwestie van je ex los te laten...ook al is het een kunst!
Nu is ze zelf terug samen met die ex, en zegt ze zelf dat ze zich er niet 100% bij voelt..Tja, hoe kan ik haar nu nog anders dan zwak beschouwen...Byebye meid(al vind ik het wel heeeeeeeeel erg jammer...ze leek me echt een supertoffe..
)
Mischien omdat je te veel je best doet en hoge verwachtingen heb en keer op keer teleurgesteld word omdat het niet is gegaan zoals je graag had gewilt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:59 schreef Plonky het volgende:
ik heb alles geprobeerd.En, niets lukt meer...
alles geeft maar een plezierig gevoel voor een tijdje. Ik kan er gewoon niet meer tegen.
Ik snap het helemaal niet waarom ik ongelukkig ben.Ik heb er gewoon geen zin meer in.
Zeg ik toch? Je had verwachtingen en je raakte teleurgesteld omdat het niet ging hoe je het wilde...quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:10 schreef Plonky het volgende:
Nee, dat is het echt niet.
Ik ben boos en teleurgesteld. Heel boos en teleurgesteld. Over alles dat er is gebeurd sinds kerstmis.
Misschien moet je ff wat uitleggen want ik ken de situatie totaal niet (je mag anders ook msn wel toevoegen als je dat fijn vindt)quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:10 schreef Plonky het volgende:
Nee, dat is het echt niet.
Ik ben boos en teleurgesteld. Heel boos en teleurgesteld. Over alles dat er is gebeurd sinds kerstmis. Vandaag heb ik mijn ex voor het eerst 'goed' gezien (maar niet gepraat). Na 15 minuten begon ik bijna te huilen. Pas 3 uur later was ik thuis en heb ik het er allemaal uitgelaten.
Hoop dat hij/zij je kan helpen. Ik heb er weinig aan. Wat ze zegt klopt, maar in mijn hoofd ligt het anders. En daar komt ze niet bij.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:04 schreef Plonky het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort de psycholoog bezoek.
Dan lijkt het me verstandig om maar eens een afspraak te maken. Zelf heb ik al geïnformeerd naar rigoreuzere praktijken.; hypnotherapie.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:47 schreef Plonky het volgende:
Ik vraag mij af of ik mezelf dit allemaal eigenlijk niet aanpraat.. en dat ik gewoon niet blij in de relatie was. Ik weet het allemaal niet.
De omgekeerde wereld dus?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:22 schreef Plonky het volgende:
mijn ex zegt dat ik mezelf alles aanpraat en dat ik het mezelf gewoon zo moeilijk heb gemaakt in die tijd en dat zij altijd voor me heeft klaar gestaan.
Altijd van jezelf uitgaan, maar het kan best dat zij dat anders ervaren heeft natuurlijk.En ja sommige mensen kunnen dat helemaal niet en dan heb je de goede keuze gemaakt, deze zal dan ook beloond worden op den duur. Probeer de boosheid kwijt te raken, zij kan er ook niks aan doen als zij zo is. Want ik denk dat je daarna pas kan kijken wat er nu echt speelt want je lijkt wel een wervelwind van emoties en gevoelens op het moment en die storm moet gaan liggen, wil je er uitkomen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:28 schreef Plonky het volgende:
Ja.... en ik weet niet meer wat ik moet geloven.
Zeker.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:40 schreef feyenoord-dude het volgende:
Is op jacht naar een nieuwe vriendin gaan een goede oplossing?
Ik ken het ja. Onbewust blijf je vergelijken en vraag je je af of je dat andere meisje echt zo leuk vind of dat het puur uit wraak voor je ex is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Zeker.
Het is alleen lastig als je niemand kan vinden die aan je ex kan tippen/Het is alleen lastig als je denkt dat er niemand is die aan je ex kan tippen.
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef Plonky het volgende:
Het gaat behoorlijk slecht nog steeds. Ik heb weer gehuild vandaag.
Maarja, ik ga wel vanavond uit met wat vrienden.
En, ik ga morgen een afspraak by de psycholoog maken (er is veel meer mis met mij dan 'het loslaten van mijn ex' denk ik, en daar heb ik hulp bij nodig) - ik heb dit ook aan mijn 2 beste vrienden verteld, en die hebben er begrip voor.
Goed bezig kerel.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef Plonky het volgende:
En, ik ga morgen een afspraak by de psycholoog maken (er is veel meer mis met mij dan 'het loslaten van mijn ex' denk ik, en daar heb ik hulp bij nodig)
Je hebt in ieder geval een stap gezet om verder te komen en dat is al heel belangrijk. Veel sterkte en succes.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef Plonky het volgende:
Het gaat behoorlijk slecht nog steeds. Ik heb weer gehuild vandaag.
Maarja, ik ga wel vanavond uit met wat vrienden.
En, ik ga morgen een afspraak by de psycholoog maken (er is veel meer mis met mij dan 'het loslaten van mijn ex' denk ik, en daar heb ik hulp bij nodig) - ik heb dit ook aan mijn 2 beste vrienden verteld, en die hebben er begrip voor.
Hard is dat he...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:27 schreef Viperdesign het volgende:
Toch niet fijn. Ik heb altijd gedacht dat ze me niet bewust pijn wilde doen. Maar blijkbaar wel..
Ben blij om te lezen dat je vrienden heb die begrip voor je hebben...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef Plonky het volgende:
ik heb dit ook aan mijn 2 beste vrienden verteld, en die hebben er begrip voor.
Ja. Ik heb mezelf altijd voorgehouden dat ze het niet zo bedoelde en dat ze gewoonweg niet wist wat ze ermee aanricht.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:14 schreef MelodyCool het volgende:
Hard is dat he...
De waarheid is soms hard. Doe er je voordeel mee dat je het nu weet.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:37 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja. Ik heb mezelf altijd voorgehouden dat ze het niet zo bedoelde en dat ze gewoonweg niet wist wat ze ermee aanricht..
.
.
Ze is nu wel okay hoor. Denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef Christine het volgende:
Zet die trut uit je hoofd en ga lekker door met je eigen leven.
quote:Op donderdag 8 september 2005 07:00 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ze is nu wel okay hoor. Denk ik..
K hoop het voor je.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:03 schreef Viperdesign het volgende:
Ik wil graag geloven dat ze veranderd is. Dat is ze ook
ik herken dit heel erg... Altijd diegene hand boven het hoofd blijven houden.............quote:Op donderdag 8 september 2005 10:03 schreef Viperdesign het volgende:
Ik wil graag geloven dat ze veranderd is. Dat is ze ook, maar of het positief is weet ik nog niet. Maar dat merk ik vanzelf wel. En als het weer fout gaat dan zal dit de laatste keer zijn dat ze me pijn gedaan heeft.
Ik behandel mensen zoals ik zelf behandeld wil worden. Of ze het nu verdienen of niet, dat terzijde. Idealist.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:56 schreef MelodyCool het volgende:
ik herken dit heel erg... Altijd diegene hand boven het hoofd blijven houden.............
Terwijl diegene het eigenlijk niet verdient............... Zit in het zelfde schuitje...
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:57 schreef MelodyCool het volgende:
ff vraagje.. is er nog een kans dat jullie bij elkaar trug komen?
Het lijkt me niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:35 schreef Viperdesign het volgende:
En tussendoor zei ze dat ze geen liefde voor me voelde.
Yepz... Hier nog 1quote:Op donderdag 8 september 2005 11:02 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik behandel mensen zoals ik zelf behandeld wil worden. Of ze het nu verdienen of niet, dat terzijde. Idealist..
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:10 schreef MelodyCool het volgende:
hoe ziek mensen eigenlijk bezig kunnen zijn..............
Idd zo denk ik heel vaak er ook over.. hoe ziek ik wel nIet bezig ben........... Maarja..
Hoe ben je zover gekomen dat je er nu om kan lachen?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:07 schreef het.ismij het volgende:
\\offtopic//
Dis is allemaal zo herkenbaar,..
als ik aan mezelf terugdenk in de periode dat ik zo bezig was, moet iik er eigelijk om lachen nu.
Hoe "ziek" mensen eigelijk bezig kunnen zijn
En het erge is dat je er eigenlijk niet zomaar mee kunt stoppen,..quote:Op donderdag 8 september 2005 11:10 schreef MelodyCool het volgende:
hoe ziek mensen eigenlijk bezig kunnen zijn..............
Idd zo denk ik heel vaak er ook over.. hoe ziek ik wel net bezig ben........... Maarja..
Ik ben er overheen,.. En dan terugdenkend (zeker aan mezelf) in die periode van "rauw".quote:Op donderdag 8 september 2005 11:11 schreef MelodyCool het volgende:
[..]
Hoe ben je zover gekomen dat je er nu om kan lachen?
yeps maar ja das achteraf dan he...quote:Op donderdag 8 september 2005 11:13 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik ben er overheen,.. En dan terugdenkend (zeker aan mezelf) in die periode van "rauw".
Is eigelijk gewoon triest,..
Met mij gaat het perfect,..quote:Op donderdag 8 september 2005 11:19 schreef MelodyCool het volgende:
[..]
yeps maar ja das achteraf dan he...
En nu gaat het beter met je?
K ben er zelf ook wel behoorlijk blij mee moet ik zeggen,..quote:Op donderdag 8 september 2005 11:44 schreef MelodyCool het volgende:
Ok blij om te horen dat het nu goed gaat met je
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:35 schreef Plonky het volgende:
Iedereen, bedankt voor jullie steun
Ik heb morgen om 9.10 een afspraak van een uurtje (ik wist niet dat het zo snel kon!).
Toppie!quote:Op donderdag 8 september 2005 12:35 schreef Plonky het volgende:
Iedereen, bedankt voor jullie steun
Ik heb morgen om 9.10 een afspraak van een uurtje (ik wist niet dat het zo snel kon!).
Altijd klote als je niet als "gelijke" in een relatie staat,.. en is ook gedoemt om te mislukken.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:45 schreef invincible25 het volgende:
Ik heb zelf ook net een heftige relatie achter de rug met een JG. Zie ander topic. Ben er voor mezelf wel achter gekomen dat alles om haar draaide en niet om mij. Ik was altijd met haar bezig. Zij vroeg bijna nooit hoe het nou met mij ging en hoe mijn dag was. Het was heel vaak ikke, ikke, ikke. Achteraf gezien heb ik dit ook niet goed gedaan. Ik heb mezelf totaal weggecijferd, omdat ik haar niet wou kwijtraken aan haar geloof.
Ik ga volgende week naar een pschygoloog toe. Ik heb die hulp echt nodig denk ik. Ik ben helemaal leeg van binnen. Werken lukt op het moment ook niet.
Ik denk wel steeds minder aan haar. En zie ook steeds meer de negatieve dingen in.
Je moet er toch altijd voor elkaar zijn? Ik heb 1 voorbeeldje: Begin mei moest ik naar het ziekenhuis toe voor een kleine medische ingreep. Dit stond al weken vast. De dag voordat ik daarheen moest vertelt ze doodleuk dat ze weer een weekend naar haar zus toe gaat! Toen is er echt wat bij mij geknapt. Altijd maar met zichzelf bezig.
Sterkte toegewenst voor allen anderen in dit topic!![]()
Mooi zo. Ik mag vanavond weer klagen.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:35 schreef Plonky het volgende:
kan het dan niet zijn dat het gewoon sowieso niet goed met je gegaan is.. en dat je dan maar bent gaan overcompenseren door er zoveel voor haar te zijn...?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:02 schreef Plonky het volgende:
invincible,
ik snap het helemaal. Ik heb een half jaar niet lekker in mijn vel gezeten. En dat heeft zij niet opgemerkt (of dat niet kunnen OF willen was, dat weet ik niet).. maar k heb er altijd 100% in gestoken om ervoor te zorgen dat zij blij was.
Nu, moet ik voor mezelf zorgen.
Omdat er meer dingen zijn die spelen.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:37 schreef avotar het volgende:
dus waarom nu treuren.. en waarom die haat... waarom niet gewoon de fout inzien... en meer energie stoppen in het voorkomen van een dergelijke fout in de toekomst?
Daarom...quote:Op donderdag 8 september 2005 12:54 schreef het.ismij het volgende:
Weet Het Voor Een Ander Wel Zo Mooi Te Vertellen... Maar Ondertussen
Toepasselijk
Kom maar op dan!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:10 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik mag vanavond weer klagen..
Ik blijf me hier voorlopig nog wel even melden vrees ik inderdaadquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:26 schreef Viperdesign het volgende:
Omg.. Jij blijft ook nog wel een tijdje in dit topic hangen?
Kep met maar 1 ex najah ruzie is een groot woord,..quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:54 schreef pcinfo het volgende:
Ben zelf ook naar een psych geweest, kon die vent op het laatst wel in elkaar slaan![]()
Maar goed achteraf werkte het toch wel![]()
Ontopic : Het meest irritante aan ex-en vind ik toch nog altijd dat ze je vaak proberen terug te krijgen als ze het uit hebben ofzoof types die gewoon het contact verbreken terwijl een vriendschap nog prima zou werken, nja met de meeste exen heb ik toch ruzie
![]()
Nee zeker niet. Maar nu is het wel weer even de druppel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:54 schreef avotar het volgende:
Maar is dat allemaal verwege jullie einde van je relatie?
Was het wel een verhelderend gesprek??quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef Plonky het volgende:
Ik ben vanochtend geweest.
Ik ben er nu zelf helemaal van overtuigd dat er meer mis met mij is.
T was dus een soort intake gesprek.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:27 schreef Plonky het volgende:
Het was meer een 'de geschiedenis les van Plonky' dan verhelderend
Ik ga dus zeker terug, ik sta nu in de wachtlijst voor meer gesprekken. Ik weet niet hoe lang dat nog gaat duren, maar ik hoop dat ik snel wordt geholpen - ik kan mij op het moment niet meer concentreren op mijn werk - het lukt mij van geen kant.
Had je ja moeten zeggen,.. krijg je eerder hulp.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:35 schreef Plonky het volgende:
Ja. Zoiets. Ik voelde mij erna niet echt beter - maar ook niet slechter.
Verder werd ik nog gevraagd of ik suicidal was - ja doei, echt niet
Maar, ik ga zometeen proberen om eventjes een uurtje wat dingetjes door te lezen.
Das waar,..quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:41 schreef Plonky het volgende:
Maar, dan moet ik ook gelijk pilletjes gaan slikken.
Daar heb ik dus op het moment echt geen zin in!
Was je al wel eens eerder bij een psycholoog geweest?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef Plonky het volgende:
Ik ben vanochtend geweest.
Ik ben er nu zelf helemaal van overtuigd dat er meer mis met mij is.
Ik weet nog dat ik me behoorlijk opgelucht voelde toen ik er voor het eerst heen was geweest. Als je al een tijdje met jezelf loopt te hanessen is het toch wel prettig om van zo'n iemand te horen wat er ongeveer mis is. En natuurlijk dat je er weer vanaf gaat komen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:00 schreef Plonky het volgende:
Nee. Nog nooit. Dus ik wist niet wat ik kon verwachten. Maar, het liep wel zo een beetje hoe ik het mijzelf had voor gesteld.
Ok, een vrouw dus. Leek mij in eerste instantie ook eigenlijk wel rielekst. Maar ik kreeg dus een gozer, en die gast is vet rielekst gelukkigquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:07 schreef Plonky het volgende:
Haha, jazeker.
Vandaag was het een vrouw. Maar, de volgende keer zie ik waarschijnlijk een andere, in verband met het plannen van de afspraken.
Ik wist al dat er meer aan de hand was. Ze keek best wel vreemd toen ik zei dat ik zelf de stap heb gezet om er naar toe te gaan.
Ja klopt, er is bij mij ook nog 1 uitzonderingquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:00 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Kep met maar 1 ex najah ruzie is een groot woord,..
Meer als "hoi doei" is het niet Met 1 heb k supergoede band,.. met de rest normaal,.. Meer van af en toe babbeltje bij tegenkomen. Meer niet.
Ik weet niet of het helpt... Maar meestal als ik nog veel om een ex ofzo geef ga ik me meer vastgrijpen op de negatieve dingen, en niet op de 'fijne' dingen die we samen gehad hebben, het klinkt misschien verkeerd maar het helpt me vaak om dingen te vergeten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:37 schreef Plonky het volgende:
5 weken lang ga ik uit om mijn gedachte op iets anders te zetten. Dit is dus de hele avond op rock muziek dansen (4 uur lang alles eruit gooien).
Ze is nog nooit met mij naar deze club toe gegaan (en ze houd niet van dit soort muziek) en toch was ze er gisteravond.
Ik heb haar tot 3 keer toe gegilt. En ik ben weg gerent naar de huis van een vriend.
- ik neem het haar heel erg kwalijk over hoe ik mij nu voel. Een half jaar lang heb ik signalen afgegeven dat er dingen mis waren (en dat ik niet wist wat er aan de hand was). En ze heeft altijd alles compleet genegeerd (of misschien snapte ze het niet? of misschien kon ze het gewoon niet?). Dat maakt allemaal eigenlijk niets meer uit, maar als ze mij eerder had geholpen dan had ik nu niet zo in de put gezeten.
Ik vind dat in een relatie moet je elkaars zwakte leren kennen, en dan elkaar proberen te steunen om dat te verbeteren en elkaar solide te houden. Ik heb dit altijd voor haar gedaan, en ik heb niets ervoor terug gekregen.
Ik weet het... vergeven en vergeten. Maar, ik heb het er moeilijk mee.
even off-topic heb je een keer te veel Robo-Tech gekeken??? :-Pquote:Op zondag 11 september 2005 15:17 schreef Breetai het volgende:
Ik heb best wel veel robotech gekeken. Ik dacht laatst er nog aan om m'n nick te veranderen, maar hij blijft goed.quote:Op zondag 11 september 2005 15:29 schreef QuantumCat het volgende:
even off-topic heb je een keer te veel Robo-Tech gekeken??? :-P
Je kan jezelf idd helemaal gek maken. Ik kwam er ook pas achter dat ik gewoon rust moet zien te vinden en niet zenuwachtig moet doen.Afleiding helpt maar als je niet rustig alleen kan rondsjouwen blijf je altijd afleiding zoeken. Het ergste vind ik nog altijd dat je het helemaal jezelf aandoet. Heb je eigenlijk niemand anders voor nodig.quote:on-topic wat kansen betreft dat je hem/haar tegenkomt: just do it.
Dat is bad-luck of niet -zoals Breetai aangeeft hoeft hij/zij niet eens aanwezig te zijn.
Ik geloof niet in problemen vooraf creeren. Ja, je kunt vooraf problemen bedenken en eromheen sturen, maar (altijd**) thuisblijven vind ik het probleem uit de weg ontlopen-
Ik blijf m'n best doen. Dat ik al hier zit heeft al meer dan voldoende vereist.quote:be strong ;-)
Psies - je kan jezelf helemaal gek maken. Ik he bin mijn periode wel veel vrienden bezocht - meer dan normaal. Kwam misschien ook omdat samenwoonde -het huis lijkt daarna extra leeg ... anyways... gelijk alle banden met haar verbroken, heb haar ook duidelijk gemaakt dat als ze bij mij wegging ik haar onder geen beding terug zou nemen. Ik heb knipperlichtrelaties genoeg gezien omdat niet te willen. Ik snap ook dat vastklampen aan de ex niet.quote:Op zondag 11 september 2005 16:43 schreef Breetai het volgende:
Je kan jezelf idd helemaal gek maken. Ik kwam er ook pas achter dat ik gewoon rust moet zien te vinden en niet zenuwachtig moet doen.Afleiding helpt maar als je niet rustig alleen kan rondsjouwen blijf je altijd afleiding zoeken. Het ergste vind ik nog altijd dat je het helemaal jezelf aandoet. Heb je eigenlijk niemand anders voor nodig.
Eerst maak je jezelf helemaal dol omdat je niemand hebt. Daarna sta je weer alleen en heb je wel iemand om je op te richten maar diegene heeft er helemaal niks mee te maken. Uiteindelijk moet je het toch zelf doen.
[..]
Sterkte.quote:Op zondag 11 september 2005 16:33 schreef cosmick het volgende:
Na tien jaar samen en vijf jaar huwelijk is dit m'n eerste weekend alleen. Alleen in mijn nieuwe appartement. En dat valt nog niet mee.
Fijn joh! Houden zo.quote:Op zondag 11 september 2005 21:33 schreef Leipo666 het volgende:
na een aantal goede gesprekken zijn we na een break van 4 weken toch weer bij elkaar
wat was er mis, waar liep t op stuk, waardoor ga je nu weer verder?quote:Op zondag 11 september 2005 21:33 schreef Leipo666 het volgende:
na een aantal goede gesprekken zijn we na een break van 4 weken toch weer bij elkaar
Dank. Op dit moment weet ik nog niet zo goed wat te doen. Veel afleiding zoeken werkt het beste denk ik. "Probleem" is, dat wij niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan maar als goede vrienden. We denken beter af te zijn zonder elkaar.quote:
Afleiding zoeken werkt goed omdat je even niet aan je 'problemen' kán denken.quote:Op maandag 12 september 2005 09:17 schreef cosmick het volgende:
Veel afleiding zoeken werkt het beste denk ik. We denken beter af te zijn zonder elkaar.
ik moet je gewoon ff een knuffel geven nu, *knuf *quote:Op maandag 12 september 2005 10:57 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Afleiding zoeken werkt goed omdat je even niet aan je 'problemen' kán denken.
Maar als je beter af denkt te zijn zonder haar, is het dan niet relatief gemakkelijk haar los te laten?
En het is inderdaad vreemd om er ineens alleen voor te staan. Ik heb me lange tijd erg 'leeg' gevoeld. Alsof er een stukje van mij is afgestorven. Dat laatste heb ik nog steeds eigenlijk..
Dankjewel.quote:Op maandag 12 september 2005 11:21 schreef Sylvana het volgende:
ik moet je gewoon ff een knuffel geven nu, *knuf *
Dat heb ik rationeel gezien dus ook. Mijn grote probleem is alleen dat ik haar idealiseer. Niemand is perfect en zij dus ook niet. Alleen zie ik dat nu niet. Dus hoop ik dat het 'perfecte' beeld wat ik van haar heb vroeg of laat afbrokkelt. En dat kan alleen maar door haar niet uit de weg te gaan.quote:Op maandag 12 september 2005 12:56 schreef obs het volgende:
Ik heb haar vertelt dat ik geen contact meer met haar wilde, ik zou
haar namelijk niet met een ander kunnen zien.
Ja, of juist wel haar wel vermijden zodat je haar vergeet. Zo probeer ik het in ieder geval. Ik merkquote:Op maandag 12 september 2005 13:38 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat heb ik rationeel gezien dus ook. Mijn grote probleem is alleen dat ik haar idealiseer. Niemand is perfect en zij dus ook niet. Alleen zie ik dat nu niet. Dus hoop ik dat het 'perfecte' beeld wat ik van haar heb vroeg of laat afbrokkelt. En dat kan alleen maar door haar niet uit de weg te gaan..
Enfin, sterkte ermee..
Tja, tis best lastig allemaal. Maar nu twijfelt ze dus... en ik vraag me af waarom ik opnieuw zou beginnen? Zodat ze me over een tijdje weer pijn kan doen? (is voor mij 2e x nu).quote:Op maandag 12 september 2005 14:13 schreef Viperdesign het volgende:
Dat werkt niet voor mij. Dat heb ik geprobeerd. Maar het gevoel wordt dan alleen maar sterker. Nu merk ik dat het langzaam maar zeker minder wordt. In principe gaat het dus de goede kant op. Hoewel ik haar nog steeds terug zou willen..
opnieuw kan wel, onder voorwaarde dat je zelf sterk genoeg in je schoenen staat om mentaal afstand te houden en t te relativeren. Je moet het risico bij haar leggen, en pas na lange tijd besluiten om jezelf weer in de waagschaal te leggen. Dat zou mijjn motto zijn iig!quote:Op maandag 12 september 2005 14:23 schreef obs het volgende:
[..]
Tja, tis best lastig allemaal. Maar nu twijfelt ze dus... en ik vraag me af waarom ik opnieuw zou beginnen? Zodat ze me over een tijdje weer pijn kan doen? (is voor mij 2e x nu).
Zou ik haar nog kunnen "vertrouwen" als we opnieuw zouden beginnen?
Dat zijn dingen waar ik nu heel veel over nadenk
"Zelfs wanneer je jezelf niet gemotiveerd of hoopvol voelt: dan nog kun je uit je sloot kruipen als je alleen maar tegen jezelf zegt: "Ik wou dat ik me weer goed voelde over mijn relatie". Dat is alles wat je nodig hebt. Als het enige dat je in je hoofd en hart kunt bedenken is: "Ik wou dat ik me weer goed voelde over deze relatie en ik wou dat ik weer liefde voelde voor deze persoon, omdat ik weet dat minstens één keer in mijn leven deze emoties goed voelden", dan smeult het vuur genoeg om tot een vlam te worden aangewakkerd."quote:Op maandag 12 september 2005 14:23 schreef obs het volgende:
en ik vraag me af waarom ik opnieuw zou beginnen?
kort samengevat: vriendin heeft wat psychische problemen en zag het niet meer zitten om zowel aan haarzelf te moeten werken als aan een relatie. in die 4 weken tijd zijn we veel meer over elkaar te weten gekomen, onze gevoelens en dat we zelfs meer raakvlakken hebben dan we dachten. samen met het feit dat ze nu iets beter in haar vel zit zodat ze er toch weer voor wil gaan hebben we besloten het dus weer te proberenquote:Op zondag 11 september 2005 22:24 schreef Lexcorp het volgende:
wat was er mis, waar liep t op stuk, waardoor ga je nu weer verder?
Tja.. elke keer weer als ik in dit topic terecht kom, moet ik denken aan een wat ouder nummer van Toto. Download het eens en luister eens goed naar de tekst.quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:18 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik ook. Zij niet. Ha-ha..
"I hate myself for losing you".
Duidelijk niet,..quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:01 schreef Viperdesign het volgende:
zeker niet alleen voor
"Wil je erover praten?"quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:09 schreef het.ismij het volgende:
het.ismij had een lastig moment gisteren,.[/me]
het.ismij is toch zo zwak,..[/me]
T was allemaal heel gezellig tot afgelopen weekend,..quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:11 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
"Wil je erover praten?"
Nee, kom op. Gooi het eruit..
Vrouwen... geen touw aan vast te knopenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:31 schreef het.ismij het volgende:
Heel verhaal,..
k snap der allemaal geen klote van.![]()
ene keer zegt we zeer wat schuins, en andere moment weer zo afstandelijk.K wor der gestoord van,.
Ze is nu bezorgd, en bang om mij als vriend kwijt te raken?
te laatquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:47 schreef obs het volgende:
[..]
Vrouwen... geen touw aan vast te knopen![]()
Maar laat je niet gek maken!
k neem aan dat je verhaal hebt gelezen waarom k gek wordt,..quote:
Yeapzz,..quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:12 schreef purplerose het volgende:
*leest verhaal nog een keer*
erm...god umm...ze is je ex nog steeds neem ik aan?
ze heeft er inderdaad niks mee te maken, najah ze is erbij, maar ik kan een beetje slecht tegen kritiek,.. van haarquote:Dan heeft ze er nix mee te maken hoeveel jij blowt, slikt, of whatever feestjes jij geeft (als non girlie girl lijken die feestjes me erg gezellig)
zit wat in,..quote:Maar mixed signals is niet alleen iets voor vrouwen hoor :/ mijn ex had er ook een handje van...hij zei niet verliefd te zijn maar vervolgens gedraagd die zich wel als mijn vriendje, maar goed, hij zal het daar niet echt mee eens zijn natuurlijk
Maar hee, feit blijft dat mannen en vrouwen mekaar gewoon niet begrijpen
er zijn niet altijd vrienden over de vloer,.. alleen afgelopen weekend (me ouders zijn op vakantie,.. dus de toko verbouwen) Als zij er is zijn er NOOIT anderen,.. alleen afgelopen weekend,..quote:Voor de rest kan ik er weinig over zeggen, ze kan misschien een punt met hebben met 'upset' zijn omdat er altijd wel vrienden over de vloer komen en dat je dan haar helemaal vergeetdat soort dingen weet ik dus niet, maar ze reageert wel beetje overgevoelig (says me, miss borderline
)
Dan heeft ze nix te mutsenquote:er zijn niet altijd vrienden over de vloer,.. alleen afgelopen weekend (me ouders zijn op vakantie,.. dus de toko verbouwen) Als zij er is zijn er NOOIT anderen,.. alleen afgelopen weekend,..
yeapzzquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:30 schreef purplerose het volgende:
De relatie tussen jullie ligt gevoelig, ze is je vriendin geweest met alle gevoelens die erbij horen en nu je ex, is niet raar dat je dan moeilijk tegen kritiek van haar kan
Bij mij is het altijd gezellig,..quote:oe! gezellig! feestje bij hetismij
Dat dacht ik ook,.. Volgens mij vondt ze het eerder niet leuk dat het 1 grote teringzooi was en anderhalf uur verder zondag met ze 4e opruimen was het pas weer toonbaarquote:Dan heeft ze nix te mutsen
precies,..quote:
Als ik jou was zou ik het niet meer voor haar doen hoor!quote:Op maandag 5 september 2005 18:05 schreef pino.in.disguise het volgende:
Maar goed, ik zal die dingen nog voor haar doen en dan houdt het op en zoekt ze het maar uit. Asociaal en arrogant vind ik het.
Dat is inderdaad een beetje vreemd. Als ze nu bij je inwoonde, okay. Maar nu.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:31 schreef het.ismij het volgende:
Feest bij mij thuis was een grote teringzooi zaterdag,.. der waren vrij weinig mensen nuchter. Zuipen, slikken, blowen,.. een grote teringzooi.
Daar was ze dus pissig over???? tis mijn huis,.
Waarom maakt ze zich zo druk om je?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:31 schreef het.ismij het volgende:
Vervolgens begon ze over mijn drugsgebruik,.. daar was ze ook pissig over
Blij dat ze bij je weg is?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:31 schreef het.ismij het volgende:
Was ze pissig geworden omdat hij er ook was,.. en dat ik aan gamen was,..![]()
Ging ze eerst hoogst beledigd op mijn bed gtst kijken en frends daarna is ze weggegaan,..
Mijn ex had het ook niet verwacht. VD aan de pure weed. Vooral als antiroker.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:31 schreef het.ismij het volgende:
Ze is bang dat ik ook zo eindig, maar goed,.. zo stom ben k dus NIET .
precies,..quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:04 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een beetje vreemd. Als ze nu bij je inwoonde, okay. Maar nu..
Ze is bezorgt owzo,.. k kan af en toe stomme dingen doenquote:Waarom maakt ze zich zo druk om je?
Ja en nee,..quote:Blij dat ze bij je weg is?.
K rookte al,..quote:Mijn ex had het ook niet verwacht. VD aan de pure weed. Vooral als antiroker..
Maar goed, het ontspant en het is goedkoper dan alcohol. En dat heb ik wel nodig met het verwerken van dit verlies..
Da was gisterenaaf,.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef purplerose het volgende:
@ hetismij niet eens geholpen???dan heb ze helemaal nix te miepen zeg, wees dan blij dat ze wegging na friends
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:24 schreef Mea.Culpa het volgende:
@Cosmick, zeker dat het gaat wennen. Misschien de komende maanden nog niet, maar op den duur ben jij in je eentje weer net zo gelukkig als je ooit met haar was. Dit klinkt niet echt opbeurend en wil je vast ook niet horen, maar wat je nu hebt gedaan is goed. Uiten! En niet bij de pakken neer gaan zitten. Alhoewel, dat mag ook, dit is een normale reactie op een klote gebeurtenis.
Snap je het?
18quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:35 schreef purplerose het volgende:
Hoe oud is ze trouwens het.ismij?
Hoe komt die enorme terugval nu Viper, het ging toch best goed met je een tijdje geleden? Of leek dat maar. Komt dat omdat je haar weer gezien hebt? Succes man!quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:04 schreef Viperdesign het volgende:
Mijn ex had het ook niet verwacht. VD aan de pure weed. Vooral als antiroker..
Maar goed, het ontspant en het is goedkoper dan alcohol. En dat heb ik wel nodig met het verwerken van dit verlies..
Ah, het puber gedrag zit er nog beetje in bij jullie allebeiquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:37 schreef het.ismij het volgende:
[..]
18
ikke 20,..
ja ik ben indd een broekkie![]()
Tsja wat zal ik zeggen,..quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah, het puber gedrag zit er nog beetje in bij jullie allebei
Ik sla liever over.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef purplerose het volgende:
@VD *Paast de virtuele bong aan je door
Je hoeft ook nooit helemaal op te groeienquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:01 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Tsja wat zal ik zeggen,..
ik zal denk ik nooit opgroeien,..
Ja, eigenlijk wel. Toen ze aan de deur stond had ik net het laatste restje opgemaakt. Het is niet iets wat ik normaliter erg fijn vind maar op bepaalde momenten van erg down zijn heeft het me geholpen.quote:
Jij hebt nog hoop hè?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:40 schreef Viperdesign het volgende:
Ex was er net weer even. De DVD welke ik zondag voor haar gemaakt had werkte niet. Ze blijkt geen DVD speler in haar computer te hebben(). Of ze een CDtje kon komen halen. Tuurlijk.
.
Ze vond het alleen minder dat ik een opmerking maakte over haar gewicht. (Ze stond bij mij even op de weegschaal) Haar BMI zit namelijk in het ongezonde gebied en ik wist niet of ze zich dat realiseerde. Vandaar mijn opmerking. Maar dat mag ik blijkbaar niet zeggen. Ah well, weer iets geleerd.
Toch fijn dat ze er even was. Ondanks haar afstandelijke/lakse houding..
Ik weet niet wat BMI is, maar het klinkt niet best. Ik bedoel: je vriendin zit in het 'ongezonde gebied' (dat klinkt al niet goed), en vervolgens maak jij daar een OPMERKING over! Ha! Nee, natuurlijk mag je dat niet zeggen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:40 schreef Viperdesign het volgende:
Ze vond het alleen minder dat ik een opmerking maakte over haar gewicht. (Ze stond bij mij even op de weegschaal) Haar BMI zit namelijk in het ongezonde gebied en ik wist niet of ze zich dat realiseerde. Vandaar mijn opmerking. Maar dat mag ik blijkbaar niet zeggen. Ah well, weer iets geleerd.
Neen. Ze voelt immers geen liefde meer.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:22 schreef Tomek het volgende:
Jij hebt nog hoop hè?
Joh.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:52 schreef Nadine26 het volgende:
Ik weet niet wat BMI is
Dat zei ik niet. Ik heb enkel gezegd dat ze een beetje moet oppassen met haar gewicht. En je kan wachten op zo'n opmerking als je bij mij op de weegschaal komt staan en roept dat je nu x kilo weegt.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:52 schreef Nadine26 het volgende:
en al helemáál niet dat ze er met de dag op achteruit gaat (en dát is eigenlijk wat jij tegen haar zei)
Dan zijn we snel klaar. En ik hoef geen meid die niet tegen eerlijkheid kan.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:52 schreef Nadine26 het volgende:
Je moet niet denken: 'Ik wil eerlijk zijn,' want geloof me, op die eerlijkheid van jou zit geen meisje te wachten!
zeg dat tegen die oppas-baas van je..quote:Op woensdag 14 september 2005 00:52 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Het is heel simpel, eigenlijk. Je moet niet denken: 'Ik wil eerlijk zijn,' want geloof me, op die eerlijkheid van jou zit geen meisje te wachten! (Eerlijk ben je gewoon tegen je moeder, als je dan zo nodig eerlijk moet zijn).
Subtiel.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:03 schreef avotar het volgende:
zeg dat tegen die oppas-baas van je..![]()
opmerking van de maandquote:Op woensdag 14 september 2005 09:03 schreef avotar het volgende:
[..]
Doe ik!quote:Op woensdag 14 september 2005 09:03 schreef avotar het volgende:
Ja, precies. Verzwijgen. Nou is het wel een beetje raar dat ze bij jou op de weegschaal gaat staan, maar als ze nou eenmaal die aandrang heeft, en ze roept vervolgens: 'Jezus, nou weeg ik 130 kilo,' dan blijf je gewoon mysterieus voor je uitkijken, alsof je het niet gehoord hebt, of je zegt: 'Toevallig ben ik gek op een maatje meer.'quote:Op woensdag 14 september 2005 07:16 schreef Viperdesign het volgende:
Ik hoef geen meid die niet tegen eerlijkheid kan.. Een opmerking verzwijgen is nog tot daar aan toe.
Je moet je ex ook niet vastpakken, dit topic gaat juist over hoe je haar loslaatquote:Op woensdag 14 september 2005 09:41 schreef Plonky het volgende:
NB. Ik had haar bij haar schouder gepakt en naar mij toe om gedraaid.
dat is echt zo'n wijvenuitspraak he... laten we vrienden blijven.... dat werkt gewoon (in 99,999% van de gevallen) gewoon echt niet...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:22 schreef Tomek het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik nooit vrienden met haar zou kunnen zijn.
is helemaal geen wijvenuitspraak...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:36 schreef avotar het volgende:
[..]
dat is echt zo'n wijvenuitspraak he... laten we vrienden blijven.... dat werkt gewoon (in 99,999% van de gevallen) gewoon echt niet...
Dat eerste weet ze. En dat tweede waardeer ik ook.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:40 schreef Nadine26 het volgende:
'Toevallig ben ik gek op een maatje meer.'
Het zijn maar tips, hoor
Hey, jij zou je stil houden!quote:Op woensdag 14 september 2005 09:41 schreef Plonky het volgende:
Toen ik vrijdag 'boos' was ben ik aggressief geweest en wilde zij en haar vriendinnen aangifte doen tegen mij....
NB. Ik had haar bij haar schouder gepakt en naar mij toe om gedraaid.
Wij behoren daar ook bijquote:Op woensdag 14 september 2005 10:57 schreef Tomek het volgende:
[..]
maar misschien behoren wij dan tot die 0,00000001%, nou ja boeiend dan
Vriend!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:38 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Wij behoren daar ook bij(ik en ex)
Voor mij uiteindelijk ook niet. Maar voorlopig gaat het wel okay.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:36 schreef avotar het volgende:
dat is echt zo'n wijvenuitspraak he... laten we vrienden blijven.... dat werkt gewoon echt niet...
ik leef met geen enkele ex op slechte voet, en met de exen die het meest voor mij betekend hebben, heb ik na al die jaren nog steeds een hechte goede vriendschapsband, en ik zou ze voor geen geld ter wereld willen missen. Eén ervan wordt zelfs de peter van mijn kindquote:Op woensdag 14 september 2005 10:36 schreef avotar het volgende:
dat is echt zo'n wijvenuitspraak he... laten we vrienden blijven.... dat werkt gewoon (in 99,999% van de gevallen) gewoon echt niet...
Kijk jij snapt hem.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik leef met geen enkele ex op slechte voet, en met de exen die het meest voor mij betekend hebben, heb ik na al die jaren nog steeds een hechte goede vriendschapsband, en ik zou ze voor geen geld ter wereld willen missen. Eén ervan wordt zelfs de peter van mijn kind. Ik hou te veel van die mensen om ze uit mijn leven te verbannen, en als vriend betekenen ze nog steeds heel veel voor mij.
Ik denk neit dat het helemaal eerlijk is naar haar, voor zover ik het verhaal begrijp. maar goed.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:00 schreef Lexcorp het volgende:
-verhaal-
ik dacht van, laat ik toch maar iedereen vertellen dat ik gek ben.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:14 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Hey, jij zou je stil houden!.
En ondertussen geef je je ex valse hoop. Niet echt eerlijk imho.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:00 schreef Lexcorp het volgende:
Ik hou t erop, beste manier om eroverheen te komen is een nieuwe chick. Enige probleem is dat ik net wat te kritisch ben om dat snel voor mekaar te krijgen
Gek omdat je je ex bij d'r schouder hebt vastgepakt? Als dat het criterium is voor 'gek zijn' dan is de helft van de wereld zwaar gestoord.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:23 schreef Plonky het volgende:
ik dacht van, laat ik toch maar iedereen vertellen dat ik gek ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |