abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:01:56 #1
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30233248
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_30235127
Alles goed hoor.......heb inmiddels een kleine onenigheid met m'n ex. Voor de rest gaan we nog wel goed met elkaar om.

Ik heb in de tijd dat ik nog helemaal overstuur was van onze breuk en dus nog gek op haar was haar wat dingen beloofd (koelkast en oven vanuit haar ouders huis verhuizen en nog wat dingen) en nu wil ze dus dat ik die ga uitvoeren . Heb gezegd dat ik het er niet mee eens ben, omdat dat in een tijd was dat ik bij wijze van spreken voor haar nog in de gracht zou springen. De tijd waarin we nu leven is anders, voor mij in ieder geval. Ik zit goed in mijn vel en heb er weer zin in en ben prima tevreden. Ik heb genoeg voor haar gedaan in die klote-periode (heb haar helemaal verhuisd, een compu geregeld, 2 koelkasten geregeld, ik heb haar katten bij mij lopen) en nu wil ze me toch weer voor het karretje spannen. Ze heeft allang een nieuwe vriend, dus ik heb gezegd dat hij dat mooi mag doen. Ik baal er wel van, zij snapt het niet. Ik wil haar ouders helemaal niet meer zien, bang dat ik toch weer emotioneel zal worden.....waarom snapt ze dat nou niet?

Op dat soort momenten krijg ik toch wel een hekel aan haar. Altijd denkt ze aan zichzelf, nooit aan mij en mijn emoties.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:12:15 #3
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30235411
Je bent veel te lief voor haar geweest, en nu moet je gewoon aan jezelf nu denken. Waarom moet je de koelkast en oven verhuizen? Dat kan ze toch ook zelf. Je tijd is kostbaar en die moet je vooral aan jezelf besteeden. Ik weet niet wie het met wie heeft afgebroken, maar je hoeft niet meer aan de ander te denken - alleen maar aan jezelf (t'ja, hier heb ik nu ook problemen mee!)

Je bent goed bezig door aan jezelf te denken nu!

P.S. Doe de katten op een bbq (eventjes niet serieus heh!)
(To make me sick)....
  zondag 4 september 2005 @ 05:04:27 #4
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30251103
Offtopic, maar ik moet het kwijt

Ik ben het nu helemaal zat. Ik ben boos. Ik ben vandaag wel door 5 verschillende 'vrienden' totaal in de steek gelaten!!!!!!!!!

De eerste en de tweede (vriend en vriendin) zouden vanavond met mij uit gaan, en ik heb mijn 'vriend' al eigenlijk 4 weken niet gezien, dus het zou wel leuk zijn geweest als hij uit zou gaan. Maar, nadat ik wel 3x heb gevraagd om een definitief antwoord, ben ik in de steek gelaten.

De derde, die zou naar mij toe komen omdat ik nog wat cds aan d'r wilde lenen (zij woont met mijn ex)... na 1 uur stuur ik een SMS 'en wanneer kom je dan'.... pas een uur daarna 'oh ik was in slaap gevallen'. En dan denk ik 'rot mens, je hebt een afspraak gemaakt - kom die tegemoet, of maak geen afspraak.

Dan... de derde (ja, die van boven), vierde en vijfde persoon zouden mij in de stad in de rock club ontmoeten. NRond 12 uur begin ik te denken 'waar zijn ze dan?' Ik stuur een berichtje naar nummer 5 en die zegt... uhm ja gewoon ik wilde niet meer (KON JE ME NIET IETS VERTELLEN, STOM MENS. En dan stuur ik nog een bericthje naar 3 en 4 (die kwamen met z'n tweeen)... en die zeiden ook 'oh, we zijn thuis gebleven om saaie films te kijken'. Ja, zij noemde de films 'saai'.

Dus, ik verwachtte vanmiddag dat ik voor het eerst in een lange tijd met vrienden uit kon gaan. Maar, ik was dus in m'n eentje... alweer.

En ik ben het nu helemaal beu.

Al 2 jaar denk ik aan andere mensen. Ik ben iemand die van gezelligheid en sfeer houd. Als het er niet is, dan probeer ik het te creeeren. Ik ben altijd aardig tegen iedereen en ik sta voor iedereen altijd open. Ik probeer ook altijd vrolijk en gezellig te zijn (ook al heb ik misschien die dag een rot dag gehad). Maar, ik ben het nu zat. Ze kunnen allemaal de pot op. Ik doe wat ik wil.

Vrienden laten je niet in de steek (of, ze vertellen je in iedergeval wat er gebeurd zonder dat jij het zelf moet gaan uitvogelen.

Op deze manier heb ik dus uitgevonden vandaag dat deze mensen 'kennissen' zijn en geen vrienden, en ze mogen mij allemaal de boom in. Voordat zij ook iets van mij krijgen moeten ze maar eerst iets willen inleveren/geven.

Aan de positieve kant, gisteren heb ik wel mijn tijd met goede vrienden door gebracht:
- ik ben uitgenodigd voor lunch
- ik wilde niet alleen naar registratie op de universiteit, en ik werd uitgenodigd om met hun mee te gaan.
- in de avond ben ik gevraagd door een vriend naar de pub (met een van zijn vrienden van huis, en zijn vriendin).
- later.... is een vriend nog helemaal speciaal voor mij naar een andere club toegekomen, ook al was zijn scriptie nog niet af.

Dat zijn vrienden. En dat zijn mensen waar ik dus alles voor over heb. De rest kan allemaal de pot op.

Zo, genoeg van mijn "ranting'. Als het allemaal een beetje vreemd klinkt, ik kan er niets aan doen (het is hier 4.00am). Ik ben moe, en ik ga naar bed. Tot morgen
(To make me sick)....
pi_30254190
Yep... Zo leer je je mensen kennen...
Weet Het Voor Een Ander Wel Zo Mooi Te Vertellen... Maar Ondertussen...
pi_30254350
Zelf heb ik niet veel mensen overgehouden... (Ik heb zelf het contact verbroken)

Maar dat vind ik niet erg want ik heb liever dan die paar mensen waar ik zeker van weet dat ze het goed bedoelen met me.

In moeilijke tijden heb ik me mensen leren kennen... En ik moet ook zeggen dat ik het van sommige gewoon niet had verwacht dat ze me zouden laten vallen. En omgekeert had ik van anderen die ik dan niet zo goed ken of weinig contact heb niet verwacht dat die het wel goed bedoelen met me...

Het verbaast me nog steeds dat er echt mensen bestaan die goed met je zijn zonder dat je daar iets terug voor hoef te doen. Zonder dat ze iets van je verwachten ofzow.
  zondag 4 september 2005 @ 12:26:18 #7
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30254574
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:16 schreef MelodyCool het volgende:
Het verbaast me nog steeds dat er echt mensen bestaan die goed met je zijn zonder dat je daar iets terug voor hoef te doen. Zonder dat ze iets van je verwachten ofzow.
Exact.... gisteravond is een jongen met mij aan de praat geraakt, en uiteindelijk vertelde ik heb dat ik was 'verlaten', haha... maar, de rest van de avond probeerde hij en zijn vriendin mij gezelschap te houden.

De vrienden waarmee ik ben gaan lunchen, die ken ik ook niet zo heel goed. Maar, ze zijn echt geweldig voor mij .

NB. mijn post was niet een ach ik ben zielig omdat ik verdrietig ben dat het uit is en ik word helemaal alleen gelaten. Het was een 'goh wat kunnen mensen toch rot zijn' post.
(To make me sick)....
pi_30255011
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:26 schreef Plonky het volgende:

[..]
Het was een 'goh wat kunnen mensen toch rot zijn'
Kunnen ze ook...
pi_30256883
voel jij je al in de steek gelaten als een vriend eens een stomme afspraak vergeet ik vergeet ook wel veel dat ik gezegd had iets te doen, houdt toch niet in dat ik ze in de steek laat
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zondag 4 september 2005 @ 14:00:05 #10
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30257139
2x op dezelfde avond door iemand, die eerder in de week mij ook al heeft 'vergeten'

no 1 en no 2... die vergeten mij al voor de laatste 2 jaar.

En deze dingen gebeuren veel vaker. Ik ben het gewoon beu, en ik ga meer tijd in m'n goede vrienden stoppen.

Ik ben er behoolijk pissig over. Ik voel me in de steek gelaten omdat ze mij niet hebben verteld dat ze niet gingen. Zoals ze wel vaker doen.
(To make me sick)....
  zondag 4 september 2005 @ 14:04:36 #11
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30257255
Even een kleine tvp, niet omdat ik nog met m'n ex in mijn hoofd zit, maar omdat ik het fijn vind mee te leven met de mensen die nu in het schuitje zitten waar ik een paar maanden geleden in zat.
pi_30257926
Ik tvp ook even. Heb geen zin om m'n eigen gezeik te posten maar wel om gezeik van anderen te lezen. .
  zondag 4 september 2005 @ 14:32:10 #13
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30257949
Ik ook dan. Ik hou van zeiken
(To make me sick)....
pi_30259165
Ze komt trouwens inderdaad vlakbij me te wonen. Op 150 á 200 meter.
Maar het maakt me niet zoveel uit. Als ze hulp nodig heeft met d'r kamer dan belt ze maar.
Door met haar om te gaan kan ik vaststellen dat ze sowieso geen goede partnerkeus voor me zou zijn en ik wel móet stoppen met het idealiseren van haar persoontje. Erger kan het in ieder geval niet worden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Viperdesign op 05-09-2005 08:49:44 ]
pi_30281259
* het.ismij plaats ook even een tvptje,..

was bdw best gezellig met ex afgelopen weekend,.. lekker gegeten, daarna zijn we nog uit geweest.
Liep ze ineens naakt door me huis na het eten (ze ging even douchen voordat we uitgingen,.. komt ze met een handdoek half omgeslagen even vertellen dat de badkamer vrij is,. Was vrij apart.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

Het gevoel is weg ofzo.....

Ze sms't nu wel 30x per dag omdat ze me zo mist.... liefst sms ik en bel ik ook de hele dag maar heb gezegt dat ze me maar met rust moet laten....

Liefste spring ik van een flat ofzo...... maar dit gevoel schijnt over te gaan he....
'Hoe kan er ooit een wonder gebeuren als je niet in wonderen gelooft?'
pi_30281781
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:11 schreef Field het volgende:
Na een heftige relatie van 10 mnd waarin we elkaar geen dag of nacht uit t oog hebben verloren heeft ze woensdag d'r spullen gepakt en is vertrokken.....

Het gevoel is weg ofzo.....

Ze sms't nu wel 30x per dag omdat ze me zo mist.... liefst sms ik en bel ik ook de hele dag maar heb gezegt dat ze me maar met rust moet laten....

Liefste spring ik van een flat ofzo...... maar dit gevoel schijnt over te gaan he....
Das is ook niet echt goed,.. als je dag en nacht bij elkaar bent.
pi_30282438
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:50 schreef Field het volgende:
dat blijkt....
Had je dit niet zien aankomen dan?
Je hebt toch ook tijd voor jezelf nodig? EN een beetje vrijheid?
Van "niks" Naar continu bij elkaar in de buurt zijn zou ik ook niet tegen kunnen,..
pi_30283947
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:45 schreef Field het volgende:
tuurlijk de laatste weken zag ik t wel aankomen....
Laatste WEKEN
Waarom deed je er dan niks aan?
pi_30284088
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:00 schreef Field het volgende:
ik wilde t ook, maar ik kon haar niet meer overtuigen.... ondanks dat ze t misschien wel wilde.....ging t niet meer
Je hebt het geprobeert te redden toen het al te laat was,..
Maar ik bedoel in de weken ervoor,.. toen je al wat merkte,..
pi_30284370
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef Field het volgende:
toen ik het merkte was t al te laat....
OKe dan,..
Ze had al weken eerder besloten dat ze niet verder wilde?
vervolgens verder sukkelen, en uiteindelijk besluiten dat ze er mee wilt ophouden?
pi_30284644
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:15 schreef Field het volgende:
ja precies
Wat een kutwijf,.. en ze heeft er nooit wat over gezegd? Toen ze aan ut twijfelen was oid?

dag later had ze spijt en was ik zo dom om t weer aan te laten gaan....

nu 3 weken later maakt ze er aprupt een einde aan.....

maar mailt, belt, smst me dood..... maar zegt steeds dat t nooi meer goed komt
pi_30285327
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:38 schreef Field het volgende:
nee, ze is een weekje naar t buitenland geweest.... kwam terug maakte t 'uit' met de mededeling dat ze er al een tijd mee zat (nooit wat van gemerkt)

dag later had ze spijt en was ik zo dom om t weer aan te laten gaan....

nu 3 weken later maakt ze er aprupt een einde aan.....

maar mailt, belt, smst me dood..... maar zegt steeds dat t nooi meer goed komt
Vrouwen
Als ik jou was zou ik gewoon duidelijk tegen haar zijn,.. Dat ze of lekker normaal moet doen met smsen bellen mailen,.. of oplazeren.
pi_30286045
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:09 schreef Field het volgende:
ik heb d'r vanmorgen al duidelijk gemaakt dat ze me maar met rust moet laten....
en terecht,..
Op maandag 5 september 2005 10:22 schreef het.ismij het volgende:
Das is ook niet echt goed,.. als je dag en nacht bij elkaar bent.
Samenwonen/Trouwen is voor jou geen optie?
pi_30286069
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:16 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Samenwonen/Trouwen is voor jou geen optie?
Ik bedoel van meet af aan eigelijk meer
hoe oud is Field eigelijk?

pi_30286395
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:25 schreef Field het volgende:
ik ben 20..... nou t heeft een maandje geduurt voordat we werkelijk 7 dagen 7 nachten bij elkaar waren......

Pff dat werkt dan indd gewoon niet,..
Veel te jong,.. En dan ga je je vrijheid missen,,.
zoon cliche en zo waar,..
ja.... ik denk dat dat ook de voornamelijkste reden is voor haar.... ikzelf kan met enige zekerheid zeggen dat ik aardig volwassen ben voor m'n leeftijd. Maar goed het moet van 2 kanten komen, en als t gevoel er niet meer is, dan is t gevoel er niet meer....

Ik had t alleen nooit verwacht.... Ze was maanden verliefd op mij, maar ik wilde niets omdat ik m'n eigen kroegje had waar ik t erg druk mee had enzo... en op gegeven moment raakte we dan toch een avond aan de praat en van t een kwam t ander.... Gezien mijn verleden met meiden had ik nooit verwacht dat ik degene zou zijn die aan de kant word geschroven....

Misschien iets te ondoordacht....
pi_30286633
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:35 schreef Field het volgende:
Maar goed het moet van 2 kanten komen, en als t gevoel er niet meer is, dan is t gevoel er niet meer....
Inderdaad,..
quote:
Ik had t alleen nooit verwacht.... Ze was maanden verliefd op mij, maar ik wilde niets omdat ik m'n eigen kroegje had waar ik t erg druk mee had enzo...
Eigen kroeg?
quote:
Misschien iets te ondoordacht....
Denk het ook wel
  maandag 5 september 2005 @ 14:36:20 #39
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30288003
tvp

het lijkt iets beter te gaan nu, zolang ik haar voorlopig maar niet te veel zie.
  maandag 5 september 2005 @ 15:07:02 #40
80021 Huta
Kung Fu Cavia
pi_30288870
Na drie maanden (bijna) dagelijks contact te hebben gehad met een leuke oudere vrouw (zij 29, ik 24) is het sinds vanochtend voorbij.

Er is nooit sprake geweest van een serieuze vaste relatie, maar het voelde al snel erg vertrouwd, intiem en intens. Voornaamste reden voor de "breuk" is dat ik me te afhankelijk ging opstellen richting haar. Ik ben ook vrij claimend geweest op sommige gebieden, terwijl we - min of meer - de afspraak hadden om afstand te blijven houden. Ze was een soulmaatje waarbij ik mezelf kon zijn en waarmee ik heerlijke seks kon hebben.

Anyway, het was een supertijd en zal haar vast en zeker nog regelmatig missen. Ik probeer me nu weer op mijn eigen leven te richten, zoals werk, school en vrienden. In het begin zal het niet meevallen, maar ik weet dat het goed komt. Ook al was ze niet "mijn vriendin", dit voelt toch wel een beetje als het moeten loslaten van een ex..
pi_30289017
Das ook niet slim,..
Als ze duidelijk is geweest over hoe en wat? en jullie stemmen er bijde mee in,..
Is het beter zo, voordat je er helemaal aan "vast zit".
  maandag 5 september 2005 @ 15:16:49 #42
80021 Huta
Kung Fu Cavia
pi_30289161
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:11 schreef het.ismij het volgende:
Das ook niet slim,..
Als ze duidelijk is geweest over hoe en wat? en jullie stemmen er bijde mee in,..
Is het beter zo, voordat je er helemaal aan "vast zit".
Slim was het zeker niet, maar die gevoelens en de drang om te claimen waren niet goed te onderdrukken voor mij persoonlijk. Het raakte een beetje uit balans en ik voelde (waarschijnlijk) meer dan zij.

Ik ben op haar tenen gaan staan en zij zette een stap achteruit..
pi_30289307
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:16 schreef Huta het volgende:

[..]

Slim was het zeker niet, maar die gevoelens en de drang om te claimen waren niet goed te onderdrukken voor mij persoonlijk. Het raakte een beetje uit balans en ik voelde (waarschijnlijk) meer dan zij.

Ja op zich logisch binnen een sexrelatie, waarin duidelijke afspraken zijn gemaakt.
Op zaterdag 3 september 2005 18:04 schreef pino.in.disguise het volgende:
Alles goed hoor.......heb inmiddels een kleine onenigheid met m'n ex. Voor de rest gaan we nog wel goed met elkaar om.

Ik heb in de tijd dat ik nog helemaal overstuur was van onze breuk en dus nog gek op haar was haar wat dingen beloofd (koelkast en oven vanuit haar ouders huis verhuizen en nog wat dingen) en nu wil ze dus dat ik die ga uitvoeren . Heb gezegd dat ik het er niet mee eens ben, omdat dat in een tijd was dat ik bij wijze van spreken voor haar nog in de gracht zou springen. De tijd waarin we nu leven is anders, voor mij in ieder geval. Ik zit goed in mijn vel en heb er weer zin in en ben prima tevreden. Ik heb genoeg voor haar gedaan in die klote-periode (heb haar helemaal verhuisd, een compu geregeld, 2 koelkasten geregeld, ik heb haar katten bij mij lopen) en nu wil ze me toch weer voor het karretje spannen. Ze heeft allang een nieuwe vriend, dus ik heb gezegd dat hij dat mooi mag doen. Ik baal er wel van, zij snapt het niet. Ik wil haar ouders helemaal niet meer zien, bang dat ik toch weer emotioneel zal worden.....waarom snapt ze dat nou niet?

Op dat soort momenten krijg ik toch wel een hekel aan haar. Altijd denkt ze aan zichzelf, nooit aan mij en mijn emoties.
Ok, ga ik weer verder. Ze heeft met haar vriend gepraat en hij vindt het niet zijn verantwoordelijkheid die dingen te doen .......oftewel ik moet het doen, anders wil ze me niet meer zien en heft ze onze vriendschap op.

Ik heb gezegd dat dat een soort van chantage was, nou toen werd ze helemaal boos.

Ik begin een beetje genoeg van haar te krijgen met haar machtspelletjes, het interesseert me gewoonweg niet meer. Nu ik er op terugkijk was het in onze relatie ook al zo, ik deed alles voor haar en zij eigenlijk vrij weinig voor mij.

Maar goed, ik zal die dingen nog voor haar doen en dan houdt het op en zoekt ze het maar uit. Asociaal en arrogant vind ik het.
then when you're naked,
pi_30298475
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:58 schreef het.ismij het volgende:
Laatste WEKEN
Waarom deed je er dan niks aan?
Ik zag het anderhalf jaar lang aankomen. En ik deed wat in mijn vermogen lag. Helaas.

Enfin, ik zie mijn ex vanavond. Ze vroeg gisteren of ik een koelkast voor haar wilde zoeken en dat is gelukt. We gaan hem straks(<1hr) samen ophalen.
  maandag 5 september 2005 @ 20:35:36 #46
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30298680
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:16 schreef Huta het volgende:

[..]

Been there, done that, got the t-shirt.... en ja, ook zoiets loslaten is moeilijk.
pi_30299180
heb gemerkt dat sex met je net wel/net niet ex (gevoelsmatig willen we samen blijven, realistisch gezien gaat het gewoon niet) welke je dus nog niet los wil laten niet goed voor je gevoelens is
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_30299194
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Enfin, ik zie mijn ex vanavond. Ze vroeg gisteren of ik een koelkast voor haar wilde zoeken en dat is gelukt. We gaan hem straks(<1hr) samen ophalen.
He....komt me bekent voor. Alleen heb ik er 2 voor haar geregeld en binnenkort de 3e dus. Wat kan ik toch over me heen laten lopen zeg
then when you're naked,
  maandag 5 september 2005 @ 22:45:30 #49
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30303443
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ik zag het anderhalf jaar lang aankomen. En ik deed wat in mijn vermogen lag. Helaas.

euhm, viper, is dat nou wel zo verstandig?

hoe was het?
pi_30303664
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:05 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]
Maar goed, ik zal die dingen nog voor haar doen en dan houdt het op en zoekt ze het maar uit. Asociaal en arrogant vind ik het.
Ik weet wel waarom ik persoonlijk het wel zou doen maar wrom doe jij het toch nog voor haar?
En denk je echt dat het daarbij op zal houden... ? Of zou ze niet nog een klusje voor je in petto hebben?
pi_30305050
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef MelodyCool het volgende:

[..]

Ik weet wel waarom ik persoonlijk het wel zou doen maar wrom doe jij het toch nog voor haar?
En denk je echt dat het daarbij op zal houden... ? Of zou ze niet nog een klusje voor je in petto hebben?
Het gaat niet om het wel of niet doen an sich, ik vind het op zich niet erg om iets voor haar te doen.......het is een afspraak die ik een tijd geleden met haar gemaakt heb. Alleen in die periode was ik nog lang niet over haar heen en dus had ik overal mee ingestemd. Nu vraag ik haar, aangezien een nieuwe vriend heeft, of hij dat niet kan doen omdat ik toch weer herinnerd ga worden aan andere tijden als ik haar ouders en broertje weer zie. Dat heb ik liever niet, maar ze wilt geen enkele concessie doen. Ze wil er niet eens over denken en haar vriend ook niet, die zal er wel geen zin in hebben. Dat stoort me en dat valt me echt van haar tegen.

Hierna hebben we nog enkele afspraken staan, ik heb haar katten en nog wat spullen, verder niks. Als ze nog iets vraagt zeg ik wel dat ze naar haar vriend moet gaan.
then when you're naked,
pi_30305523
Dus het is eigenlijk je belofte nakomen?
pi_30305593
Ow... Sorry ik dacht dat je nog niet over haar heen was... Lees dat pas nu...
  maandag 5 september 2005 @ 23:39:54 #54
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30305622
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:37 schreef MelodyCool het volgende:
Dus het is eigenlijk je belofte nakomen?
Beloftes vervallen als je relatie eindigt... ik heb m'n ex ook beloofd altijd bij 'm te blijven. Dat liep ook wat anders.
pi_30305626
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Tomek het volgende:
euhm, viper, is dat nou wel zo verstandig?

hoe was het?
Ik idealiseer haar nu. Ze is in mijn ogen perfect. Door met haar om te gaan zou ik theoretisch gezien afbreuk aan dat beeld kunnen doen. Niemand is immers perfect.

En hoe het was. Ach, best gezellig. Alleen, het voelt zo raar. Ik moet ineens een andere rol spelen.
Dat ging overigens goed. Tot op het einde. Afscheid genomen met een kusje in haar nek en later bij de deur nog een knuffel. Was niet mijn bedoeling. Totaal niet. Ik wist niet wat me bezielde. Alle emotie kwam er ineens uit. Ze vond het niet erg. Zegt ze. Maar ik voel me er best wel rot onder, ik kan blijkbaar nog niet -helemaal- goed met mijn emoties omgaan.

Verdomme.
pi_30305685
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:39 schreef Christine het volgende:

[..]

Beloftes vervallen als je relatie eindigt... ik heb m'n ex ook beloofd altijd bij 'm te blijven. Dat liep ook wat anders.
Ja, oke weet wel wat je bedoelt... Maar een afspraak bijv. om iemand te helpen enzo is eigenlijk ook een belofte.
  maandag 5 september 2005 @ 23:46:41 #57
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30305857
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:40 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ik idealiseer haar nu. Ze is in mijn ogen perfect. Door met haar om te gaan zou ik theoretisch gezien afbreuk aan dat beeld kunnen doen. Niemand is immers perfect.
Maar als je nu bij haar bent, denk je dan ook steeds in je achterhoofd hoe ze nou eigenlijk echt is (en dat ze misschien wel niet perfect is)? Of vind je haar dan weer helemaal geweldig?

In dat laatste geval is het dan denk ik toch niet handig om haar in het echt te zien.
quote:
En hoe het was. Ach, best gezellig. Alleen, het voelt zo raar. Ik moet ineens een andere rol spelen.
Dat ging overigens goed. Tot op het einde. Afscheid genomen met een kusje in haar nek en later bij de deur nog een knuffel. Was niet mijn bedoeling. Totaal niet. Ik wist niet wat me bezielde. Alle emotie kwam er ineens uit. Ze vond het niet erg. Zegt ze. Maar ik voel me er best wel rot onder, ik kan blijkbaar nog niet -helemaal- goed met mijn emoties omgaan.

Verdomme.
Ja das inderdaad raar om aan dat idee te wennen. Mijn ex en ik zijn narmate we langer uit elkaar zijn ook afstandelijker gaan doen. Ik voel me daar af en toe ook best wel raar onder.

We doen nu bij afscheid nemen gewoon ff omhelsen, dan er ook niks mis gaan
pi_30305860
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:40 schreef Viperdesign het volgende:

[..]
Ik wist niet wat me bezielde. Alle emotie kwam er ineens uit. Ze vond het niet erg. Zegt ze. Maar ik voel me er best wel rot onder, ik kan blijkbaar nog niet -helemaal- goed met mijn emoties omgaan.

Verdomme.
Ships.. Viper.. Ken jou verhaal niet.. Dus kan er me eigenlijk niet mee bemoeien...
Zover ik begrijp is relatie dan uit en je nog verlieft op haar bent/gevoelens heb voor haar....

Dat je nog niet goed met je emoties kan omgaan is op zich toch niet zo erg.
Je hoeft je niet rot te voelen want je heb ze nou eenmaal en het heb tijd nodig.
Wel fijn dan dat ze het niet erg vond en wel begrip voor je kan opbrengen toch..
Beter dan dat ze je een klap in je smoel geeft...
pi_30306285
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:39 schreef Christine het volgende:

[..]

Ook als je beloftes na je relatie maakt? In een periode dat ik haar nog op een voetstuk had staan
then when you're naked,
pi_30306369
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef Tomek het volgende:
Maar als je nu bij haar bent, denk je dan ook steeds in je achterhoofd hoe ze nou eigenlijk echt is (en dat ze misschien wel niet perfect is)?
Dat probeer ik dus wel. Ik schrijf de minputen op en daar herinner ik mezelf aan.
Ik heb een erg slecht geheugen, zodoende.
quote:
Ja das inderdaad raar om aan dat idee te wennen. Mijn ex en ik zijn narmate we langer uit elkaar zijn ook afstandelijker gaan doen. Ik voel me daar af en toe ook best wel raar onder.
Mijn ex was direct afstandelijk. Ach, in de relatie eigenlijk ook al.
quote:
We doen nu bij afscheid nemen gewoon ff omhelsen, dan er ook niks mis gaan
Mijn ex had vroeger op de avond telefonisch nog gezegd dat ze eigenlijk niet de confrontatie aan wilde gaan. Ze was bang dat ik haar aan zou raken en daar kan ze niet tegen. Van niemand niet. Ik heb haar toen op het hart gedrukt dat ik dat niet zou doen. Dat wilde ik ook niet. Ik wil niets tegen haar zin doen. Maar uiteindelijk gebeurde het wel. En ik vind het vreselijk. Ik begrijp mezelf niet.
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:05:57 #61
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30306547
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:01 schreef Viperdesign het volgende:
Mijn ex had vroeger op de avond telefonisch nog gezegd dat ze eigenlijk niet de confrontatie aan wilde gaan. Ze was bang dat ik haar aan zou raken en daar kan ze niet tegen. Van niemand niet. Ik heb haar toen op het hart gedrukt dat ik dat niet zou doen. Dat wilde ik ook niet. Ik wil niets tegen haar zin doen. Maar uiteindelijk gebeurde het wel. En ik vind het vreselijk. Ik begrijp mezelf niet.
Is ze er erg van geschrokken dan dat je dat deed? Of boos?
[/quote] blowen

edit: o shit, ik lees weer eens niet goed, er staat gewoon dat ze het niet erg vond
pi_30306582
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef MelodyCool het volgende:
Ships.. Viper.. Ken jou verhaal niet.. Dus kan er me eigenlijk niet mee bemoeien...
Het is samen te vatten als een hoop emotionele/psychologische ellende.
quote:
Dat je nog niet goed met je emoties kan omgaan is op zich toch niet zo erg.
Je hoeft je niet rot te voelen want je heb ze nou eenmaal en het heb tijd nodig.
Drie maanden. Kom op zeg! .
quote:
Wel fijn dan dat ze het niet erg vond en wel begrip voor je kan opbrengen toch..
Beter dan dat ze je een klap in je smoel geeft...
Ja, dat vind ik erg knap van haar. Hoewel een klap ook goed zou zijn. Maakt het loslaten makkelijker.
pi_30306616
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef Tomek het volgende:
Is ze er erg van geschrokken dan dat je dat deed? Of boos?
Nee, niet eens. Ze vond het niet erg. Ze begreep het wel. Zei ze. Ik weet het niet.
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:10:23 #64
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30306699
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:07 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Nee, niet eens. Ze vond het niet erg. Ze begreep het wel. Zei ze. Ik weet het niet.
Ik denk dat ze op dat moment ook wel weer even voelde dat het allemaal kut is, en normaal dat je dan zo reageert.

Maar of jij hier nou echt beter van wordt
pi_30306758
Viper.... Ja 3 maanden... Dus?
Voor iedereen is het verschillend ik ken mensen die na 2 jaar nog niet over hun ex zijn.
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:18:16 #66
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30306949
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:12 schreef MelodyCool het volgende:
ik ken mensen die na 2 jaar nog niet over hun ex zijn.
Ja, praat die jongen helemaal even een complete depressie aan

Maar het kan inderdaad lang duren. 3 maandjes vind ik niet zo veel hoor.
pi_30307026
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:12 schreef MelodyCool het volgende:
Viper.... Ja 3 maanden... Dus?
Ik wil dit niet voelen. Ik nam contact op, ging samen met haar een koelkast halen om voor mezelf vast te kunnen stellen dat dit niet het persoon is waar ik mijn leven mee wil delen. Maar, mijn god, wat heb ik laten lopen... .
pi_30307059
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:18 schreef Tomek het volgende:
Das wel vaag trouwens. Vroeger ben ik vaak erg depressief geweest maar tegenwoordig heeft dat geen vat meer op me.
pi_30307161
Ik heb alle voorgaande 24 delen niet gelezen, en dit deel ook niet, maar ik ben er wel achter.

Gewoon verliefd worden op iemand anders

ps: dat die komma voor en er niet hoort weet ik ook, maar het typt gewoon lekker; zovan: "blablabalablaa, (komma dus) en zus en zo, dit en dat

Zouden ze in de nieuwe spelling moeten opnemen eik, maargoed; dat geheel terzijde
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:25:31 #70
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_30307191
Al een poosje heb ik deze topic gevolgd. Misschien is het niet slecht ook eens mijn verhaal te doen.
Begin deze zomer zijn mijn ex-vriendin en ik uit elkaar gegaan na een realtie van 5 en een halve jaar. Wel moet gezegd worden dat we binnen deze relatie enkele malen gebroken zijn (beiden hebben ook kort een relatie aangegaan met iemand anders in die periode..), maar dat wel elkaar nooit echt konden lossen.

Het afgelopen jaar leefden we samen, bijna constant, en dat beviel haar niet zo best. Ze wou meer vrijheid, en hoe meer vrijheid ze wou, hoe banger ik werd dat ze mij ging verlaten. Ik heb toen best jaloers gereageerd soms, uit schrik dat onze relatie zou stuklopen. Uiteindelijk werd het echt niet meer leuk, en heb ik haar de keus gegeven: ofwel laten we elkaar een stuk los, zien we elkaar veel minder (en zien we wel wat er gebeurd..), ofwel breken we compleet! Ze koos voor het laatste..

In het begin was ik razend..hoe kon ze dat kiezen! Ze zei steeds dat ze het anders wou, maar niet compleet wou breken. Die 2de optie gaf ik eigenlijk om er wat druk op te zetten..Daar had ik me duidelijk mispakt . Ik was razend op haar en heb toen ook enkele minder mooie dingen gedaan tov haar. Nu zijn we 2 maanden verder, en kan ik enkel zeggen dat het de beste keuze was van haar (een keuze die ik jammergenoeg niet kon maken toen, daar was ik niet sterk genoeg voor)!
De eerste maand was absoluut een ramp: met wie ik er ook over praatte, iedereen gaf me het gevoel dat alles wel weer in orde zou komen. Dat deed me enkel maar meer naar haar terugverlangen, en dan loste ik op door elke avond uit te gaan, foute meisjes te versieren (en de dag nadien enkel meer en meer het gevoel hebben dat mijn ex de enige ware was),.. Toch leerde ik ook zo meer en meer weer met andere mensen ook dingen doen!
Half augustus leerde ik een meisje kennen, die me echter vanaf dag 1 een bijzonder gevoel gaf. Ik was, voor het eerst in jaren, opnieuw verliefd geworden. Die nieuwe liefde leek in niets op mijn ex, was gewoon totaal anders. Ik genoot van de vele contacten, wilde niks overhaasten,maar kreeg hier en daar wel signalen die me het gevoel gaven dat alles ok zou komen. Bovendien kon ik stilaan weer in contact komen met mijn ex zonder dat ik er hartzeer van had. We konden elkaar alles vertellen over deze zomer, wat we beiden uitstaken met andere meisjes (jongens in haar geval..) zonder dat ik me nadien slecht voelde.
Maar vanavond kwam ik te weten dat mijn nieuwe "verovering" opnieuw samengekomen is met haar ex...Ik confronteerde haar hiermee en ze reageerde best overdonderd, maar gaf dit nadien toe (ook wel met de melding dat ze zich er ook nie super bij voelt, maar haar ex ergens niet kan loslaten..)...

Ik hoop vooral dat ik nu niet opnieuw fout ga reageren op mijn ex.. we zetten beiden een grote stap...hopelijk is die niet tenietgedaan. Ik heb geen trek in een nieuwe relatie met die ex. Ik wil iemand die me zekerheid kan geven, en dat kon zij niet. De vriendschap die er nu is is perfect voor mij..morgen ga ik zwemmen met mijn ex, en s avonds quizzen met de andere..
When all things seem to end, the future still remains..
pi_30307224
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:18 schreef Tomek het volgende:

[..]

Maar het kan inderdaad lang duren. 3 maandjes vind ik niet zo veel hoor.
Ja hallo ken ik er wat aan doen.. die jongen word boos op zich zelf dat ie er na 3 maanden niet overheen is........................ Ik wil er alleen mee zeggen dat dat nergens voor nodig is.
Je heb nou eenmaal dat gevoel en enige wat je kan doen is het accepteren dat het zo is... Meer kan je er verder niet mee..

Maar goed...... Nou bemoei ik me er dus toch mee... Sorry
pi_30307235
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:24 schreef vosss het volgende:
Gewoon verliefd worden op iemand anders
Geprobeerd. Drie keer. Maar dan ben ik mezelf niet. Ik speel een rol. Can't let go.
pi_30307322
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:26 schreef MelodyCool het volgende:
Je heb nou eenmaal dat gevoel en enige wat je kan doen is het accepteren dat het zo is... Meer kan je er verder niet mee..

Klopt. En je hebt gelijk. Ik vind het ook fijn dat je reageert. Ik kan zelf niet geheel objectief zijn. Jullie min of meer wel, ook al kennen jullie niet alle achtergronden.

Ik denk dat ik het er zo moeilijk mee heb omdat ik altijd zo'n 'meant to be' gevoel bij haar heb gehad. .
pi_30307428
Als ik eraan toe ben... Dan vertel ik wel me eigen verhaal...

Voor nu hou ik het voor me.. Want het los laten van je ex... Is een hele kunst...
pi_30307458
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:33 schreef MelodyCool het volgende:
Voor nu hou ik het voor me.. Want het los laten van je ex... Is een hele kunst...
Sterkte meiske.
pi_30307492
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:29 schreef Viperdesign het volgende:

[..]
Ik denk dat ik het er zo moeilijk mee heb omdat ik altijd zo'n 'meant to be' gevoel bij haar heb gehad. .
Precies... Daarom zit het ook zo diep he.........
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:35:42 #77
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30307502
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:26 schreef MelodyCool het volgende:

[..]

Ja hallo ken ik er wat aan doen.. die jongen word boos op zich zelf dat ie er na 3 maanden niet overheen is........................ Ik wil er alleen mee zeggen dat dat nergens voor nodig is.

ho ho, waarom zou je je er niet mee mogen bemoeien? daar is dit topic toch voor.

mijn opmerking was overigens lichtelijk sarcastisch bedoeld.
pi_30307516
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:34 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Sterkte meiske.
ThnxXx!
pi_30307554
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef MelodyCool het volgende:
Precies... Daarom zit het ook zo diep he.........
Ontzettend. En ik sta echt wel open voor andere relaties, dat is het niet. Zo kortzichtig ben ik niet. Maar dat gevoel wat ik bij haar krijg kan niemand me geven. Bij niemand heb ik zo'n sterk gevoel dat 'het goed zit'.

And I won't settle for less.
pi_30307564
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef Tomek het volgende:

[..]

ho ho, waarom zou je je er niet mee mogen bemoeien? daar is dit topic toch voor.

mijn opmerking was overigens lichtelijk sarcastisch bedoeld.
Is goed hoor!

En niet mee willen bemoeien omdat Viper nog kwetsbaar is en ik geen dingen wil zeggen die mischien heel anders over komen... En van voel ik me zelf weer zo rot...
En ook omdat het heel erg dicht in mijn straatje komt..........
pi_30307601
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:38 schreef MelodyCool het volgende:
En niet mee willen bemoeien omdat Viper nog kwetsbaar is en ik geen dingen wil zeggen die mischien heel anders over komen
Ga je gang hoor. Alles is welkom als men het zelf niet meer weet.
pi_30307666
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Viperdesign het volgende:

[..]
dat gevoel wat ik bij haar krijg kan niemand me geven. Bij niemand heb ik zo'n sterk gevoel dat 'het goed zit'.
Ik weet zo heel erg wat je bedoelt...... Maar ik kan en wil er nog niet over praten...
Het is me allemaal nog te moeilijk.

Trouwens... Ik ben heel voorzichtig omdat ik in een ander topic dan wel het een en ander verteld heb en ik kreeg dan ook heel veel negative reacties waar ik op dat moment niet mee kon omgaan....

En dat gaat me dus echt niet weer gebeuren he!
pi_30307697
Je hoeft er niet over te praten, het mag wel.

Het komt vanzelf. .
pi_30307738
Best raar. In het begin van de relatie heb ik altijd het gevoel gehad dat het een droom was en dat dit nooit zó goed kon voelen en nu heb ik het gevoel dat het een droom is omdat ik alles kwijt ben.

How low. .
pi_30307764
quote:

[..]
Bij niemand heb ik zo'n sterk gevoel dat 'het goed zit'.
En hoe is het dan mogelijk dat je je dan zo vergist heb he...........
Ik weet het..... Je gaat aan je zelf twijfelen ook nog es... Ik weet het...
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:48:41 #86
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30307851
Lieve schatten rustig maar, dat gevoel wordt echt wel minder! Wel een beetje vertrouwen erin hebben

Ik zit al op 6 maanden
pi_30307907
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:45 schreef MelodyCool het volgende:
En hoe is het dan mogelijk dat je je dan zo vergist heb he...........
Ik weet het..... Je gaat aan je zelf twijfelen ook nog es... Ik weet het...
Onmogelijk.

.

.
pi_30307935
Ja weet je.. Ik heb een boek he.. Dat heb me veel geholpen... En ik las er zo vaak in he..

Er staan dan dingen in.. En je gaat denken he...

" Een scheiding of verbroken relatie is een rouwproces. Je rouwt echter niet omdat er iemand overleden is... Maar een droom die er niet meer is..." Enz.

(Zo ff uit me hoofd dan ff snel)
pi_30307941
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:48 schreef Tomek het volgende:
Lieve schatten rustig maar, dat gevoel wordt echt wel minder! Wel een beetje vertrouwen erin hebben
Na drie maanden is het nog steeds niet minder geworden. Hoe graag ik het ook wil.
pi_30307976
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:50 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Onmogelijk.
Duidelijk...
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:53:12 #91
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30307978
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:52 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Na drie maanden is het nog steeds niet minder geworden. Hoe graag ik het ook wil.
Bij mij na 6 dus ook nog niet. Ik heb het ook maar van horen zeggen

Doe het gewoon rustig aan
pi_30308061
Ik ga proberen te slapen...

Spreek jullie snel... Truste

En volgens Ernst Janz ... Alles gaat voorbij... Elke droom vervaagt als je je ogen open doet...
pi_30308089
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:53 schreef MelodyCool het volgende:
Duidelijk...
Zoals eerder gepost, dwangbuis en platspuiten. .
pi_30308115
En ik ga ook slapen. Fijn dat jullie wilden reageren op mijn huilie posts.

Sterkte iedereen. .

[ Bericht 2% gewijzigd door Viperdesign op 06-09-2005 08:54:12 (Niet typen kunnen) ]
  dinsdag 6 september 2005 @ 08:17:43 #95
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_30310662
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:48 schreef Leipo666 het volgende:
heb gemerkt dat sex met je net wel/net niet ex (gevoelsmatig willen we samen blijven, realistisch gezien gaat het gewoon niet) welke je dus nog niet los wil laten niet goed voor je gevoelens is
sluit ik me geheel bij aan
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_30311753
Goede morge allemaal,..
Dat was een hoop bijlezen.
Ma goed hier even een paar reacties,

@ pino.in.disguise: Laat haar lekker naar de $@#$ lopen,.. en der vriend voor der luie karretje spannen,.. Je bent gek, EN moet er echt me kappen. Op deze manier werkt het niet, en wordt je keer op keer aangewend als ze je ineens ergens voor nodig heeft.

@Viperdesign: Ze is NIET perfect!! Als ze perfet was zou ze je met rust laten,.. en je respecteren om de situatie die voor jou zo moeilijk is. Ennuh Hou je gedachtes en handelingen onder controle! Dit werkt niet erg positief voor jezelf.
quote:
Op zondag 4 september 2005 15:18 schreef Viperdesign het volgende:
Door met haar om te gaan kan ik vaststellen dat ze sowieso geen goede partnerkeus voor me zou zijn en ik wel móet stoppen met het idealiseren van haar persoontje. Erger kan het in ieder geval niet worden.
En dat gaat in principe ook prima. Behalve dan op het laatst. .
pi_30312113
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:39 schreef Viperdesign het volgende:
Vergeet niet dat ik er nu zelf voor heb gekozen om contact op te hebben.
[..]

En dat gaat in principe ook prima. Behalve dan op het laatst. .
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:50:09 #99
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_30315148
quote:

[..]

Ontzettend. En ik sta echt wel open voor andere relaties, dat is het niet. Zo kortzichtig ben ik niet. Maar dat gevoel wat ik bij haar krijg kan niemand me geven. Bij niemand heb ik zo'n sterk gevoel dat 'het goed zit'.

And I won't settle for less.
Heej Viper,

Ik ken niet je hele verhaal maar wilde toch ff reageren. Op het moment ben ik na 5 jaar relatie al weer 7 weken vrijgezel, ook wij hadden het gevoel altijd voor elkaar bestemd te zijn maar daar denkt zij nu anders over . Voor mezelf probeer ik te bedenken dat er meer mensen zijn waarmee je een levenlang gelukkig kan worden, maar dat gevoel moet je dan wel allebei hebben. Het is ook niet gek dat je dat gevoel wat je bij haar had niet bij iemand anders vindt, dat zijn nl andere mensen en andere relaties en dat voelt altijd anders.
Verder zou ik willen zeggen: laat niet zo over je heenlopen, jij bent leuk!, het is ook haar verlies dat de relatie niet standhield, probeer veel afleiding te zoeken (dat werkt bij mij goed, gevoel ebt toch ook weg) en onderhoudt niet teveel contact.

Nouja misschien kan je er niets mee, maar in ieder geval sterkte!

MisterTata
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_30315575
Mijn ex is indertijd ook voor gek verklaard dat ze mij heeft laten lopen (door wederzijdse vrienden en vriendinnen, en dat doen ze nog steeds).
Is best grappig als je daar aan denkt eigelijk.
Door al hun reacties ben ik me eigelijk min of meer te goed voor haar gaan voelen, en ben ik eroverheen gekomen. tikje kapsones maar he,.. ik mag het
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:25:27 #101
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_30318050
Vannacht, toen ik lag na te denken over wat foutgelopen was bij mijn nieuwe verovering, moest ik plots denken aan wat ze zei over ex-en.."terug samenkomen met ex-en vind ik een teken van zwakte, ik kan dat precies niet begrijpen". Op het moment zelf vond ik dat een harde uitspraak, ik was in het verleden verschillende keren terug samengekomen met mijn ex. Maar uiteindelijk moest ik haar gelijk geven: een relatie is een keuze, voorbestemdheid is quatch! Het is een kwestie van je ex los te laten...ook al is het een kunst!
Nu is ze zelf terug samen met die ex, en zegt ze zelf dat ze zich er niet 100% bij voelt..Tja, hoe kan ik haar nu nog anders dan zwak beschouwen...Byebye meid (al vind ik het wel heeeeeeeeel erg jammer...ze leek me echt een supertoffe.. )
When all things seem to end, the future still remains..
pi_30318610
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef Masanga het volgende:
Vannacht, toen ik lag na te denken over wat foutgelopen was bij mijn nieuwe verovering, moest ik plots denken aan wat ze zei over ex-en.."terug samenkomen met ex-en vind ik een teken van zwakte, ik kan dat precies niet begrijpen". Op het moment zelf vond ik dat een harde uitspraak, ik was in het verleden verschillende keren terug samengekomen met mijn ex. Maar uiteindelijk moest ik haar gelijk geven: een relatie is een keuze, voorbestemdheid is quatch! Het is een kwestie van je ex los te laten...ook al is het een kunst!
Nu is ze zelf terug samen met die ex, en zegt ze zelf dat ze zich er niet 100% bij voelt..Tja, hoe kan ik haar nu nog anders dan zwak beschouwen...Byebye meid (al vind ik het wel heeeeeeeeel erg jammer...ze leek me echt een supertoffe.. )
Verstandig!!!
Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef Masanga het volgende:
Zo zie je maar dat iets zeggen niet direct betekent dat je er ook naar handelt. Ik ben ook weleens teruggegaan naar een ex, of zij naar mij. Achteraf bleek dat slechts een uitstel van executie. Dus inderdaad is het niet zo slim.
then when you're naked,
pi_30321234
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:50 schreef MisterTata het volgende:
Dankewohl. .
pi_30324469
Het voelt alsof ik gevangen zit. Maar ik zie de ruimte niet, de muren niet.
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:04:51 #106
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30327106
Ik denk dat ik binnenkort de psycholoog bezoek.
Het gaat dus slecht.

[ Bericht 1% gewijzigd door Plonky op 06-09-2005 18:22:09 ]
(To make me sick)....
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:14:56 #107
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_30327324
Vandaag dip momentje....weet het niet precies, maar het steekt me dat mijn ex nu gezellig met zn nieuwe vriendin 'onze' vakantie aan het vieren is. Ik zou meegaan, ik heb vanalles opgezocht en me erop verheugd. (ja, ik weet hoe of wat, loslaten, blablabla, alleen NU EVEN NIET!!!)

Naja, thankgod for moodswings en is dit over een paar uur of hoogstens morgen weer over

ofzoiets
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_30327521
Nooit gedacht hier te posten..

Mijn ex is gisteravond op visite geweest. Ze is al een jaar geleden naar de Antillen vertrokken voor stage en werkt er nu.

Ze was enorm opgeknapt, en precies de vrouw geworden wat ik in haar zag, maar wat nooit kwam toen ze met mij had. Ik gun haar al het geluk van de wereld. We zijn over elkaar heen, dat wel.

Het enige is dat mijn leven niet zo snel gaat, alsof ik tot m'n middel in de prut zit. En als je anderen zo vrij ziet, moet je het 'loser' gevoel even gaan verwerken....

Ik ben echt een stomme verliezer.
pi_30328005
Geloof niet dat jullie vandaag wat hebben aan mijn... Want ik voel me zwaar K*T...
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:48:27 #110
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30328176
Zeg we gaan elkaar toch niet de put in praten mensen?

Kom op, de wereld draait door, al is het niet altijd even makkelijk!
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:52:10 #111
127158 MisterTata
pi_30328261
Kom op mensen! Dit begint een beetje een depressiehoekje te worden en das natuurlijk niet de bedoeling . Geniet van de mooie dingen in het leven, die zijn er ook zonder partner, echt waar. Luister naar muziek, lees een goed boek, stort je op je hobby, zoek vrienden op, doe iets waar je plezier hebt. Ik weet dat dat niet altijd even makkelijk is maar als je je weer eens lekker vermaakt hebt moet je jezelf gewoon een schouderklopje geven .
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:59:02 #112
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30328449
Tata, ik heb alles geprobeerd. 3 maanden lang (3 juni, en nu is het 6 september). En, niets lukt meer... alles geeft maar een plezierig gevoel voor een tijdje. Ik kan er gewoon niet meer tegen.

Ik snap het helemaal niet waarom ik ongelukkig ben. Ik heb iemand nodig om mij te vertellen waarom. Ik heb er gewoon geen zin meer in.
(To make me sick)....
pi_30328680
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:59 schreef Plonky het volgende:
ik heb alles geprobeerd.En, niets lukt meer...
alles geeft maar een plezierig gevoel voor een tijdje. Ik kan er gewoon niet meer tegen.
Ik snap het helemaal niet waarom ik ongelukkig ben.Ik heb er gewoon geen zin meer in.
Mischien omdat je te veel je best doet en hoge verwachtingen heb en keer op keer teleurgesteld word omdat het niet is gegaan zoals je graag had gewilt?
pi_30328723
Ja... Wat ik doe is er van uitgaan dat ik teleurgesteld zal worden of zijn...
Dus als het mee valt is het mooi meegenomen en valt het tegen dan wist ik dat toch wel...
En voor nu helpt deze instelling mijn..
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:10:39 #115
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30328834
Nee, dat is het echt niet.

Ik ben boos en teleurgesteld. Heel boos en teleurgesteld. Over alles dat er is gebeurd sinds kerstmis. Vandaag heb ik mijn ex voor het eerst 'goed' gezien (maar niet gepraat). Na 15 minuten begon ik bijna te huilen. Pas 3 uur later was ik thuis en heb ik het er allemaal uitgelaten.

[ Bericht 7% gewijzigd door Plonky op 06-09-2005 19:18:14 ]
(To make me sick)....
pi_30329331
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:10 schreef Plonky het volgende:

Ik ben boos en teleurgesteld. Heel boos en teleurgesteld. Over alles dat er is gebeurd sinds kerstmis.
Zeg ik toch? Je had verwachtingen en je raakte teleurgesteld omdat het niet ging hoe je het wilde...
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:26:19 #117
127158 MisterTata
pi_30329354
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:10 schreef Plonky het volgende:

Ik ben boos en teleurgesteld. Heel boos en teleurgesteld. Over alles dat er is gebeurd sinds kerstmis. Vandaag heb ik mijn ex voor het eerst 'goed' gezien (maar niet gepraat). Na 15 minuten begon ik bijna te huilen. Pas 3 uur later was ik thuis en heb ik het er allemaal uitgelaten.
Misschien moet je ff wat uitleggen want ik ken de situatie totaal niet (je mag anders ook msn wel toevoegen als je dat fijn vindt)
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:39:43 #118
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30329920
Er valt eigenlijk niet zo veel uit te leggen.

Makkelijk gezegd....

Ik loop al sinds kerstmis een beetje depressief rond (ik slaap slecht, ik heb geen zin om dingen te doen, ik heb het niet naar mijn zin met de vak die ik op universiteit aan het doen ben, niets kan me meer blij maken - het maakt niet uit wat ik probeerde, niet lukte mij. Ik stond 24hr/7dagen per week voor mijn ex-vriendin klaar. Het maakt niet uit wat er ook aan de hand was, ik merkte het gelijk op, en als ze het niet wilde vertellen dan haalde ik het op een van der manier het er wel uit.

Maar, zij heeft nooit opgevangen dat ik in de problemen zat. Mijn vrienden vroegen mij dus wel altijd van 'wat is er aan de hand', 'hoe gaat het', 'waarom zie je er droevig uit'... maar ik had eigenlijk geen zin om met hun te praten. Niemand eigenlijk, maar toch hoopte ik dat mijn ex het zou opmerken dat er iets verkeerd zat. Dit heeft dus tot mei geduurd voordat ze heeft bedacht dat er iets fout was, en ik raakte steeds dieper in de put omdat zij (ik vind dat je in een relatie elkaar moet kunnen 'lezen', en altijd voor de ander klaar staan). Ik had heel vaak 'mood-swings'... en toen ik met een begon begon vroeg ze me in het begin 'wat is er'. En ik zei 'niets'. En daar liet ze het bij, en bleef de rest van de week bij me weg. En dit is dus3 keer gebeurd. Er waren nog meer dingen, maar ik voelde/voel me erg in de steek gelaten. En dat is een van de redenen waarom ik het heb uitgemaakt, ook al was ik nog helemaal verliefd (ik heb alles geprobeerd om haar aandacht te trekken, maar: ze begreep mij niet; ze wilde mij niet de steun geven die ik nodig had; of ze kon mij niet de steun geven die ik nodig heb gehad.

Ik ben hier heel erg boos over, en teleurgesteld. Heel slecht van mij... maar ik heb gewoon geen zin om haar blij te zien. Ik heb het gevoel dat ik gebruikt ben, en dat ik het niet waard ben om ook maar een beetje aandacht te krijgen. Natuurlijk ben ik dat niet (dat weet ik ook wel!) maar het is niet makkelijk om dit te veranderen.

Ik denk dat er misschien iets anders zit dat ik niet kan analyseren, dus ik zal de professionele hulp maar gaan opmoeten zoeken, vooral omdat ik haar bijna elke dag zou zien.
(To make me sick)....
pi_30330102
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:04 schreef Plonky het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort de psycholoog bezoek.
Hoop dat hij/zij je kan helpen. Ik heb er weinig aan. Wat ze zegt klopt, maar in mijn hoofd ligt het anders. En daar komt ze niet bij. .
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:47:32 #120
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30330210
Als het helpt, dan wil ik het allicht proberen.

Ik vraag mij af of ik mezelf dit allemaal eigenlijk niet aanpraat.. en dat ik gewoon niet blij in de relatie was. Ik weet het allemaal niet.
(To make me sick)....
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:06:33 #121
127158 MisterTata
pi_30330849
Wat ik opmaak uit je verhaal is dat je vriendin je niet de steun kon geven die jij graag wil hebben. Ik hoop dat je snapt dat het best moeilijk is om in iemand te gaan graven naar wat er misschien mis is, helemaal als je veel om diegene geeft. Het deed haar misschien wel een heleboel pijn om jou zo te zien en kon het niet meer aan op dat moment (en is er voor weggelopen). Dit denk ik wel iets heel menselijks, ik merk dat ik dat soms ook doe, weglopen en negeren is namelijk makkelijker dan er mee bezig gaan.
Misschien moet je proberen om haar echt te vergeven want zo kom je niet verder en blijf je met 2 nare gevoelens zitten (dat van kerst en de situatie omtrent je ex-vriendin).
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:12:19 #122
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30331049
Dat snap ik. Ik wil het haar vergeven, maar het lukt me niet. Al zo lang niet meer. Als ik haar zie ben ik gewoon boos en verdrietig erover.

Ik snap wel dat het misschien voor haar ook een beetje moeilijk was, maar zo moeilijk als jij het uitlegt geloof ik dus helemaal niet. Ik ben er dus van overtuigt dat ze het gewoon niet aan mij kon geven (omdat ze niet zo'n persoon is).

Ik deed alles voor haar, en zij gaf gewoon niets terug. Ik weet ook dat ik de goede keus heb gemaakt, maar ik heb gewoon een hekel aan d'r nu (en dat wil ik dus helemaal niet).

Ik zit eigenlijk wel best vreemd in elkaar :S.
(To make me sick)....
pi_30331268
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:47 schreef Plonky het volgende:
Ik vraag mij af of ik mezelf dit allemaal eigenlijk niet aanpraat.. en dat ik gewoon niet blij in de relatie was. Ik weet het allemaal niet.
Dan lijkt het me verstandig om maar eens een afspraak te maken. Zelf heb ik al geïnformeerd naar rigoreuzere praktijken.; hypnotherapie. .
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:22:46 #124
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30331447
Eventjes zeggen...

mijn ex zegt dat ik mezelf alles aanpraat en dat ik het mezelf gewoon zo moeilijk heb gemaakt in die tijd en dat zij altijd voor me heeft klaar gestaan.
(To make me sick)....
pi_30331487
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:22 schreef Plonky het volgende:
mijn ex zegt dat ik mezelf alles aanpraat en dat ik het mezelf gewoon zo moeilijk heb gemaakt in die tijd en dat zij altijd voor me heeft klaar gestaan.
De omgekeerde wereld dus? .
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:28:00 #126
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30331627
Ja.... en ik weet niet meer wat ik moet geloven.
(To make me sick)....
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:33:12 #127
127158 MisterTata
pi_30331836
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:28 schreef Plonky het volgende:
Ja.... en ik weet niet meer wat ik moet geloven.
Altijd van jezelf uitgaan, maar het kan best dat zij dat anders ervaren heeft natuurlijk.En ja sommige mensen kunnen dat helemaal niet en dan heb je de goede keuze gemaakt, deze zal dan ook beloond worden op den duur. Probeer de boosheid kwijt te raken, zij kan er ook niks aan doen als zij zo is. Want ik denk dat je daarna pas kan kijken wat er nu echt speelt want je lijkt wel een wervelwind van emoties en gevoelens op het moment en die storm moet gaan liggen, wil je er uitkomen.

Nu merk je ook dat haat en liefde dicht bij elkaar liggen, ik heb ook momenten dat ik boos ben op mijn ex-vriendin terwijl ik nog een heleboel om haar geef. Het positieve inzien van wat je hebt gedaan is heel belangrijk.
pi_30339080
Is op jacht naar een nieuwe vriendin gaan een goede oplossing?
pi_30339258
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:40 schreef feyenoord-dude het volgende:
Is op jacht naar een nieuwe vriendin gaan een goede oplossing?
Zeker.

Het is alleen lastig als je niemand kan vinden die aan je ex kan tippen/Het is alleen lastig als je denkt dat er niemand is die aan je ex kan tippen.
pi_30340853
Heb haar overigens vandaag weer even gezien en gesproken. Ging goed, was wel weer even gezellig. Hield het droog. . En tussendoor zei ze dat ze geen liefde voor me voelde. Ondanks de bevestiging van wat ik allang dacht doet het toch even pijn. Net als haar omgang met iemand die we eerst beiden niet echt mochten. Ah well. .

[ Bericht 44% gewijzigd door Viperdesign op 07-09-2005 00:56:29 ]
pi_30349007
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Zeker.

Het is alleen lastig als je niemand kan vinden die aan je ex kan tippen/Het is alleen lastig als je denkt dat er niemand is die aan je ex kan tippen.
Ik ken het ja. Onbewust blijf je vergelijken en vraag je je af of je dat andere meisje echt zo leuk vind of dat het puur uit wraak voor je ex is.
pi_30349343
Aan wraak doe ik niet. Maar wat betreft het vergelijken; true.
  woensdag 7 september 2005 @ 20:34:04 #133
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30365240
Het gaat behoorlijk slecht nog steeds. Ik heb weer gehuild vandaag.

Maarja, ik ga wel vanavond uit met wat vrienden.

En, ik ga morgen een afspraak by de psycholoog maken (er is veel meer mis met mij dan 'het loslaten van mijn ex' denk ik, en daar heb ik hulp bij nodig) - ik heb dit ook aan mijn 2 beste vrienden verteld, en die hebben er begrip voor.
(To make me sick)....
  woensdag 7 september 2005 @ 20:48:27 #134
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30365720
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef Plonky het volgende:

En, ik ga morgen een afspraak by de psycholoog maken (er is veel meer mis met mij dan 'het loslaten van mijn ex' denk ik, en daar heb ik hulp bij nodig) - ik heb dit ook aan mijn 2 beste vrienden verteld, en die hebben er begrip voor.
ik heb vandaag ook maar weer eens gebeld

Mijn ex begin ik wel zo langzamerhand overheen te komen denk ik. Zolang ik haar maar niet te veel zie. De laatste dagen heb ik het idee dat dat wel goed gaat komen. Maar voor mij geldt ook. Er is iets meer aan de hand dan alleen dat
pi_30367467
quote:
En, ik ga morgen een afspraak by de psycholoog maken (er is veel meer mis met mij dan 'het loslaten van mijn ex' denk ik, en daar heb ik hulp bij nodig)
Goed bezig kerel. .
Wel hip dat je er zo open over bent. Tof!

Bijna vergeten. In de categorie "Dingen die niet leuk zijn om van je ex te horen": Ze vond het destijds fijn om mij tot wanhoop* te drijven, dan zag ze dat ik gevoel had. Ze vond het fijn om op dat moment 'boven' mij te staan.
*Jankende VD en een vriendin die er allen maar bot of nog harder op reageert.

Toch niet fijn. Ik heb altijd gedacht dat ze me niet bewust pijn wilde doen. Maar blijkbaar wel. .

[ Bericht 12% gewijzigd door Viperdesign op 07-09-2005 22:32:00 ]
  woensdag 7 september 2005 @ 21:33:12 #136
127158 MisterTata
pi_30367743
quote:

Je hebt in ieder geval een stap gezet om verder te komen en dat is al heel belangrijk. Veel sterkte en succes.

MisterTata
pi_30369797
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:27 schreef Viperdesign het volgende:
Toch niet fijn. Ik heb altijd gedacht dat ze me niet bewust pijn wilde doen. Maar blijkbaar wel. .
Hard is dat he...
pi_30369916
quote:
ik heb dit ook aan mijn 2 beste vrienden verteld, en die hebben er begrip voor.
Ben blij om te lezen dat je vrienden heb die begrip voor je hebben...
Mensen in je omgeving kunnen toch meer dan mensen op een forum voor je doen of zijn..
Ook hoe graag ze dat ook zouden willen...

Hoop dat je je snel beter voelt en zo niet ... Ik heb je op me msn als je wil praten..

Groetjes!
pi_30370860
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:14 schreef MelodyCool het volgende:
Hard is dat he...
Ja. Ik heb mezelf altijd voorgehouden dat ze het niet zo bedoelde en dat ze gewoonweg niet wist wat ze ermee aanricht.

. . .

[ Bericht 12% gewijzigd door Viperdesign op 07-09-2005 22:43:52 ]
  donderdag 8 september 2005 @ 00:19:40 #140
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30374898
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:37 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ja. Ik heb mezelf altijd voorgehouden dat ze het niet zo bedoelde en dat ze gewoonweg niet wist wat ze ermee aanricht.

. . .
De waarheid is soms hard. Doe er je voordeel mee dat je het nu weet.
Zet die trut uit je hoofd en ga lekker door met je eigen leven.
pi_30377442
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef Christine het volgende:
Zet die trut uit je hoofd en ga lekker door met je eigen leven.
Ze is nu wel okay hoor. Denk ik.

.
pi_30378129
quote:
Op donderdag 8 september 2005 07:00 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ze is nu wel okay hoor. Denk ik.

.

Volgens mij heeft het bij jou zelfs geen zin om het er met een moker in te meppen.
DE BITCH IS EVIL!
Ik wil graag geloven dat ze veranderd is. Dat is ze ook, maar of het positief is weet ik nog niet. Maar dat merk ik vanzelf wel. En als het weer fout gaat dan zal dit de laatste keer zijn dat ze me pijn gedaan heeft.
pi_30379805
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:03 schreef Viperdesign het volgende:
Ik wil graag geloven dat ze veranderd is. Dat is ze ook
K hoop het voor je.

[ Bericht 2% gewijzigd door het.ismij op 08-09-2005 10:26:23 ]
Op donderdag 8 september 2005 10:03 schreef Viperdesign het volgende:
Ik wil graag geloven dat ze veranderd is. Dat is ze ook, maar of het positief is weet ik nog niet. Maar dat merk ik vanzelf wel. En als het weer fout gaat dan zal dit de laatste keer zijn dat ze me pijn gedaan heeft.
ik herken dit heel erg... Altijd diegene hand boven het hoofd blijven houden.............
Terwijl diegene het eigenlijk niet verdient............... Zit in het zelfde schuitje...
pi_30380809
Viper .. ?
ff vraagje.. is er nog een kans dat jullie bij elkaar trug komen?
pi_30380937
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:56 schreef MelodyCool het volgende:
ik herken dit heel erg... Altijd diegene hand boven het hoofd blijven houden.............
Terwijl diegene het eigenlijk niet verdient............... Zit in het zelfde schuitje...
Ik behandel mensen zoals ik zelf behandeld wil worden. Of ze het nu verdienen of niet, dat terzijde. Idealist. .
pi_30380950
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:57 schreef MelodyCool het volgende:
ff vraagje.. is er nog een kans dat jullie bij elkaar trug komen?
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:35 schreef Viperdesign het volgende:
En tussendoor zei ze dat ze geen liefde voor me voelde.
Het lijkt me niet.
pi_30380983
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:02 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ik behandel mensen zoals ik zelf behandeld wil worden. Of ze het nu verdienen of niet, dat terzijde. Idealist. .
Yepz... Hier nog 1
pi_30381101
\\offtopic//
Dis is allemaal zo herkenbaar,..
als ik aan mezelf terugdenk in de periode dat ik zo bezig was, moet iik er eigelijk om lachen nu.
Hoe "ziek" mensen eigelijk bezig kunnen zijn

Idd zo denk ik heel vaak er ook over.. hoe ziek ik wel net bezig ben........... Maarja..
pi_30381186
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:10 schreef MelodyCool het volgende:
hoe ziek mensen eigenlijk bezig kunnen zijn..............

Idd zo denk ik heel vaak er ook over.. hoe ziek ik wel nIet bezig ben........... Maarja..
pi_30381222
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:07 schreef het.ismij het volgende:
\\offtopic//
Dis is allemaal zo herkenbaar,..
als ik aan mezelf terugdenk in de periode dat ik zo bezig was, moet iik er eigelijk om lachen nu.
Hoe "ziek" mensen eigelijk bezig kunnen zijn
Hoe ben je zover gekomen dat je er nu om kan lachen?
pi_30381230
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:10 schreef MelodyCool het volgende:
hoe ziek mensen eigenlijk bezig kunnen zijn..............

Idd zo denk ik heel vaak er ook over.. hoe ziek ik wel net bezig ben........... Maarja..
En het erge is dat je er eigenlijk niet zomaar mee kunt stoppen,..
Tis als een verslaving,..
Op donderdag 8 september 2005 11:11 schreef MelodyCool het volgende:

[..]

Hoe ben je zover gekomen dat je er nu om kan lachen?
Ik ben er overheen,.. En dan terugdenkend (zeker aan mezelf) in die periode van "rauw".
Is eigelijk gewoon triest,..
Op donderdag 8 september 2005 11:13 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Ik ben er overheen,.. En dan terugdenkend (zeker aan mezelf) in die periode van "rauw".
Is eigelijk gewoon triest,..
yeps maar ja das achteraf dan he...
En nu gaat het beter met je?
pi_30381922
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:19 schreef MelodyCool het volgende:

[..]

yeps maar ja das achteraf dan he...
En nu gaat het beter met je?
Met mij gaat het perfect,..
K ga goed om met me ex,.. als gewoon vrienden,.. we spreken elkaar redelijk vaak,..
Eigenlijk is het ook beter zo,..
We denken gewoon te verschillen,.. En daarbij zijn mijn standpunten 100x volwassener dan die van haar,.. Wat gewoon niet werkt.
We geven nog wel om elkaar,.. maar meer als broer en zus zeg maar.
pi_30382307
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:44 schreef MelodyCool het volgende:
Ok blij om te horen dat het nu goed gaat met je
K ben er zelf ook wel behoorlijk blij mee moet ik zeggen,..
Scheelt me een hoop ergernis, slapeloosheid en andere ongein.
  donderdag 8 september 2005 @ 12:35:59 #160
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30383429
Iedereen, bedankt voor jullie steun

Ik heb morgen om 9.10 een afspraak van een uurtje (ik wist niet dat het zo snel kon!).
(To make me sick)....
pi_30383665
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:35 schreef Plonky het volgende:

Ik heb morgen om 9.10 een afspraak van een uurtje (ik wist niet dat het zo snel kon!).

Suc6
Yw

Toppie!
Veel sterkte!
pi_30383850
Weet Het Voor Een Ander Wel Zo Mooi Te Vertellen... Maar Ondertussen

Toepasselijk
Ik heb zelf ook net een heftige relatie achter de rug met een JG. Zie ander topic. Ben er voor mezelf wel achter gekomen dat alles om haar draaide en niet om mij. Ik was altijd met haar bezig. Zij vroeg bijna nooit hoe het nou met mij ging en hoe mijn dag was. Het was heel vaak ikke, ikke, ikke. Achteraf gezien heb ik dit ook niet goed gedaan. Ik heb mezelf totaal weggecijferd, omdat ik haar niet wou kwijtraken aan haar geloof.
Ik ga volgende week naar een pschygoloog toe. Ik heb die hulp echt nodig denk ik. Ik ben helemaal leeg van binnen. Werken lukt op het moment ook niet.
Ik denk wel steeds minder aan haar. En zie ook steeds meer de negatieve dingen in.

Je moet er toch altijd voor elkaar zijn? Ik heb 1 voorbeeldje: Begin mei moest ik naar het ziekenhuis toe voor een kleine medische ingreep. Dit stond al weken vast. De dag voordat ik daarheen moest vertelt ze doodleuk dat ze weer een weekend naar haar zus toe gaat! Toen is er echt wat bij mij geknapt. Altijd maar met zichzelf bezig.

Sterkte toegewenst voor allen anderen in dit topic!
pi_30385357
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:45 schreef invincible25 het volgende:
Ik heb zelf ook net een heftige relatie achter de rug met een JG. Zie ander topic. Ben er voor mezelf wel achter gekomen dat alles om haar draaide en niet om mij. Ik was altijd met haar bezig. Zij vroeg bijna nooit hoe het nou met mij ging en hoe mijn dag was. Het was heel vaak ikke, ikke, ikke. Achteraf gezien heb ik dit ook niet goed gedaan. Ik heb mezelf totaal weggecijferd, omdat ik haar niet wou kwijtraken aan haar geloof.
Ik ga volgende week naar een pschygoloog toe. Ik heb die hulp echt nodig denk ik. Ik ben helemaal leeg van binnen. Werken lukt op het moment ook niet.
Ik denk wel steeds minder aan haar. En zie ook steeds meer de negatieve dingen in.

Je moet er toch altijd voor elkaar zijn? Ik heb 1 voorbeeldje: Begin mei moest ik naar het ziekenhuis toe voor een kleine medische ingreep. Dit stond al weken vast. De dag voordat ik daarheen moest vertelt ze doodleuk dat ze weer een weekend naar haar zus toe gaat! Toen is er echt wat bij mij geknapt. Altijd maar met zichzelf bezig.

Sterkte toegewenst voor allen anderen in dit topic!
Altijd klote als je niet als "gelijke" in een relatie staat,.. en is ook gedoemt om te mislukken.
Ik heb het zelf van beide kanten meegemaakt. En schiet gewoon niet op. Aan welke kant je ook zit.
  donderdag 8 september 2005 @ 14:02:03 #166
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30385755
invincible,

ik snap het helemaal. Ik heb een half jaar niet lekker in mijn vel gezeten. En dat heeft zij niet opgemerkt (of dat niet kunnen OF willen was, dat weet ik niet).. maar k heb er altijd 100% in gestoken om ervoor te zorgen dat zij blij was.

Nu, moet ik voor mezelf zorgen.
(To make me sick)....
pi_30385945
quote:
Mooi zo. Ik mag vanavond weer klagen. .
  donderdag 8 september 2005 @ 14:11:18 #168
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30385957
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:02 schreef Plonky het volgende:
invincible,

ik snap het helemaal. Ik heb een half jaar niet lekker in mijn vel gezeten. En dat heeft zij niet opgemerkt (of dat niet kunnen OF willen was, dat weet ik niet).. maar k heb er altijd 100% in gestoken om ervoor te zorgen dat zij blij was.

Nu, moet ik voor mezelf zorgen.
kan het dan niet zijn dat het gewoon sowieso niet goed met je gegaan is.. en dat je dan maar bent gaan overcompenseren door er zoveel voor haar te zijn...?
terwijl je dat eigenlijk dus andersom wilde?

is het misschien geen optie om je met andere dingen bezig te houden...?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 8 september 2005 @ 14:15:56 #169
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30386050
Ik ben het allemaal aan het oplossen. - ik denk dat het wel lang zal duren

(en, ja, ik gaf haar al de aandacht die ze wilde zodat ik ook maar wat terug kreeg - en dat lukte niet - het was mijn manier van 'aandacht trekken')
(To make me sick)....
  donderdag 8 september 2005 @ 14:37:01 #170
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30386672
en als ze dat soort kleine essentiele dingen al niet kon, was het sowieso geen goede relatie... punt... ondanks al het andere goeds wat je hoogstwaarschijnlijk wel gebracht heeft.

dus waarom nu treuren.. en waarom die haat... waarom niet gewoon de fout inzien... en meer energie stoppen in het voorkomen van een dergelijke fout in de toekomst?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 8 september 2005 @ 14:53:22 #171
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30387225
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:37 schreef avotar het volgende:
dus waarom nu treuren.. en waarom die haat... waarom niet gewoon de fout inzien... en meer energie stoppen in het voorkomen van een dergelijke fout in de toekomst?
Omdat er meer dingen zijn die spelen.

Bijv... mijn 'coping' mechanisme was vroeger (de laatste 2 jaar) binge eating. Ik ben er nu mee gestopt, en ik heb moeite om met mijn gevoelens om te gaan.

Ik zit ook niet lekker in mijn vel. En ik denk niet dat alleen de relatie er in meespeelt - er zijn waarschijnlijk nog veel meer dingen aan de hand dan dat ik denk. Sinds kerst heb ik mij eigenlijk niet meer *blij* gevoeld.

Verder, ik vertel de ene verhaal... maar mijn ex zegt het tegenovergestelde - met als gevolg dat ik misschien mijn relatie met haar heb gesaboteerd omdat ik 'niet blij' was.. en niet omdat ik niet blij met haar was.

Ik weet wel zeker dat het 100% de goede keus is, dat wel. Maar, na 3 maanden moet ik me dan al een stuk beter voelen. En, dat doe ik niet. Er moeten dus andere dingen zijn die mij dwars zitten - en die probeer ik al heel lang uit te zoeken - en dat lukt mij niet.
(To make me sick)....
pi_30388064
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:54 schreef het.ismij het volgende:
Weet Het Voor Een Ander Wel Zo Mooi Te Vertellen... Maar Ondertussen

Toepasselijk
Daarom...

Weet Het Voor Een Ander Wel Zo Mooi Te Vertellen... Maar Ondertussen Kan Ik Het Niet Voor Mezelf
pi_30388482
Ik heb voor mijn relatie ook een flinke rottijd gehad. Ben vroeger al bij een pschygoloog geweest en ben daar na een half jaar mee gestopt. Ik zit nu al een paar jaar aan de anti-depressiva. Hierdoor ben ik ook gestopt met die wekelijkse bezoekjes. Ik vond dat alles wel weer goed ging.
Een ''normaal'' mens zou 2 maanden na een relatie breuk alweer goed moeten functioneren. Ik denk dat bij mij alles weer naar boven komt van vroeger.
De klap die zij mij heeft gegeven komt gewoon erg hard aan.
Maar ik ga nu aan mezelf werken. Heb teveel energie in haar gestopt. Het wordt tijd dat ik aan mezelf denk.
Ga vanavond lekker tennisen en morgen naar een vriend toe. Afleiding zoeken.
pi_30393036
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:10 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Mooi zo. Ik mag vanavond weer klagen. .
Kom maar op dan!
pi_30396969
quote:
Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef MelodyCool het volgende:
Kom maar op dan!
Bij de psych. .
  donderdag 8 september 2005 @ 20:17:23 #176
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30397348
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:05 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Bij de psych. .
Jij ook al

Wie verandert de TT ff in "[CENTRAAL] Wie gaat er allemaal naar een psycholoog?"
pi_30406678
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef Tomek het volgende:
Jij ook al
Ja, nu een jaar. .
  vrijdag 9 september 2005 @ 00:22:55 #178
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30406732
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:20 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ja, nu een jaar. .
Aha ok. Ik ga volgende week weer voor het eerst
pi_30406826
Omg. . Jij blijft ook nog wel een tijdje in dit topic hangen?
  vrijdag 9 september 2005 @ 00:42:23 #180
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30407205
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:26 schreef Viperdesign het volgende:
Omg. . Jij blijft ook nog wel een tijdje in dit topic hangen?
Ik blijf me hier voorlopig nog wel even melden vrees ik inderdaad
  vrijdag 9 september 2005 @ 07:54:28 #181
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30410903
Maar is dat allemaal verwege jullie einde van je relatie?
pi_30411160
Tegenwoordig wel. Maar aangezien ik er al een jaar loop en nu drie maanden relatieloos ben was dat niet de aanleiding.

Hoewel. Ik heb destijds wel een psycholoog gezocht naar aanleiding van mijn relatie. M'n ex dacht dat het allemaal aan mij lag, ik niet, maar om de gemoederen rustig te houden ben ik begonnen met het bezoeken van de psycholoog.

De gesprekken zijn in februari gestopt en sindsdien zijn we begonnen met neurofeedback. Maar ondertussen maken we wel altijd even een praatje zodat ik over m'n relatie kan zeuren. En dat is eigenlijk ook het enige waar het over gaat; de rest gaat wel goed.

[ Bericht 15% gewijzigd door Viperdesign op 09-09-2005 10:46:07 ]
pi_30412576
sjo,.. Der zijn een hoop die naar de psyg gaan,..

\me is echt vrolijk vandaag,.. en heeft zin in het weekend,..
  vrijdag 9 september 2005 @ 09:54:13 #184
46068 pcinfo
Echt ik meen het! :/
pi_30412893
Ben zelf ook naar een psych geweest, kon die vent op het laatst wel in elkaar slaan

Maar goed achteraf werkte het toch wel

Ontopic : Het meest irritante aan ex-en vind ik toch nog altijd dat ze je vaak proberen terug te krijgen als ze het uit hebben ofzo of types die gewoon het contact verbreken terwijl een vriendschap nog prima zou werken, nja met de meeste exen heb ik toch ruzie
Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend
pi_30413015
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:54 schreef pcinfo het volgende:
Ben zelf ook naar een psych geweest, kon die vent op het laatst wel in elkaar slaan

Maar goed achteraf werkte het toch wel

Ontopic : Het meest irritante aan ex-en vind ik toch nog altijd dat ze je vaak proberen terug te krijgen als ze het uit hebben ofzo of types die gewoon het contact verbreken terwijl een vriendschap nog prima zou werken, nja met de meeste exen heb ik toch ruzie
Kep met maar 1 ex najah ruzie is een groot woord,..
Meer als "hoi doei" is het niet Met 1 heb k supergoede band,.. met de rest normaal,.. Meer van af en toe babbeltje bij tegenkomen. Meer niet.
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:47:57 #186
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30420369
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 07:54 schreef avotar het volgende:
Maar is dat allemaal verwege jullie einde van je relatie?
Nee zeker niet. Maar nu is het wel weer even de druppel.
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:15:31 #187
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30421311
Ik ben vanochtend geweest.

Ik ben er nu zelf helemaal van overtuigd dat er meer mis met mij is.
(To make me sick)....
pi_30421535
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef Plonky het volgende:

Was het wel een verhelderend gesprek??
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:27:37 #189
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30421688
Het was meer een 'de geschiedenis les van Plonky' dan verhelderend

Ik ga dus zeker terug, ik sta nu in de wachtlijst voor meer gesprekken. Ik weet niet hoe lang dat nog gaat duren, maar ik hoop dat ik snel wordt geholpen - ik kan mij op het moment niet meer concentreren op mijn werk - het lukt mij van geen kant.
(To make me sick)....
pi_30421789
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:27 schreef Plonky het volgende:
Het was meer een 'de geschiedenis les van Plonky' dan verhelderend

Ik ga dus zeker terug, ik sta nu in de wachtlijst voor meer gesprekken. Ik weet niet hoe lang dat nog gaat duren, maar ik hoop dat ik snel wordt geholpen - ik kan mij op het moment niet meer concentreren op mijn werk - het lukt mij van geen kant.
T was dus een soort intake gesprek.

Das behoorlijk klote,..
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:35:55 #191
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30422013
Ja. Zoiets. Ik voelde mij erna niet echt beter - maar ook niet slechter.

Verder werd ik nog gevraagd of ik suicidal was - ja doei, echt niet

Maar, ik ga zometeen proberen om eventjes een uurtje wat dingetjes door te lezen.
(To make me sick)....
pi_30422140
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:35 schreef Plonky het volgende:
Ja. Zoiets. Ik voelde mij erna niet echt beter - maar ook niet slechter.

Verder werd ik nog gevraagd of ik suicidal was - ja doei, echt niet

Maar, ik ga zometeen proberen om eventjes een uurtje wat dingetjes door te lezen.
Had je ja moeten zeggen,.. krijg je eerder hulp.
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:41:11 #193
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30422217
Maar, dan moet ik ook gelijk pilletjes gaan slikken .

Daar heb ik dus op het moment echt geen zin in!
(To make me sick)....
pi_30422335
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:41 schreef Plonky het volgende:
Maar, dan moet ik ook gelijk pilletjes gaan slikken .

Daar heb ik dus op het moment echt geen zin in!
Das waar,..
Had k ecen niet over nagedacht.
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:56:52 #195
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30426706
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef Plonky het volgende:

Was je al wel eens eerder bij een psycholoog geweest?
  vrijdag 9 september 2005 @ 17:00:29 #196
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30426816
Nee. Nog nooit. Dus ik wist niet wat ik kon verwachten. Maar, het liep wel zo een beetje hoe ik het mijzelf had voor gesteld.
(To make me sick)....
  vrijdag 9 september 2005 @ 17:05:01 #197
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30426960
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 17:00 schreef Plonky het volgende:
Nee. Nog nooit. Dus ik wist niet wat ik kon verwachten. Maar, het liep wel zo een beetje hoe ik het mijzelf had voor gesteld.
Ik weet nog dat ik me behoorlijk opgelucht voelde toen ik er voor het eerst heen was geweest. Als je al een tijdje met jezelf loopt te hanessen is het toch wel prettig om van zo'n iemand te horen wat er ongeveer mis is. En natuurlijk dat je er weer vanaf gaat komen.

Natuurlijk wel belangrijk of het een beetje clickt met je psycholoog. Man of vrouw?

topic slaat nu echt om
  vrijdag 9 september 2005 @ 17:07:50 #198
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30427050
Haha, jazeker.

Vandaag was het een vrouw. Maar, de volgende keer zie ik waarschijnlijk een andere, in verband met het plannen van de afspraken.

Ik wist al dat er meer aan de hand was. Ze keek best wel vreemd toen ik zei dat ik zelf de stap heb gezet om er naar toe te gaan .
(To make me sick)....
  vrijdag 9 september 2005 @ 17:12:14 #199
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30427181
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 17:07 schreef Plonky het volgende:
Haha, jazeker.

Vandaag was het een vrouw. Maar, de volgende keer zie ik waarschijnlijk een andere, in verband met het plannen van de afspraken.

Ik wist al dat er meer aan de hand was. Ze keek best wel vreemd toen ik zei dat ik zelf de stap heb gezet om er naar toe te gaan .
Ok, een vrouw dus. Leek mij in eerste instantie ook eigenlijk wel rielekst. Maar ik kreeg dus een gozer, en die gast is vet rielekst gelukkig

Meestal ben je denk ik ook wel zelf de gene die de stap zet uiteindelijk. Anderen kunnen wel zeggen 'zou je niet eens met een psycholoog gaan praten', maar uiteindelijk doe je het denk ik pas als je zelf voelt dat het echt niet meer gaat.

Ik heb het me in ieder geval vaak aan laten raden voordat ik daadwerkeljik de stap genomen heb.

Maar wel goed dat je het gedaan hebt
En het zal je zeker gaan helpen!!
  vrijdag 9 september 2005 @ 17:15:17 #200
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30427272
Mijn moeder heeft het 4 weken geleden 2x aangeraden... maar daarvoor had ik zelf al gekeken.

Niemand anders heeft het dus aan mij aangeraden, lol.

Maar, het zal helpen . En dat weet ik zeker. *finding himself*
(To make me sick)....
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:46:49 #201
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30453509
Gisteravond heb ik het dieptepunt van de laatste 9 maanden bereikt.

Iets wat mij lief is/was is van mij afgepakt. - het was het enige dat mij nog een beetje op de grond hield de afgelopen 4-5 weken.

Nu moet ik op zoek naar iets anders.
(To make me sick)....
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:17:03 #202
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30454205
wat was dat, plonky?

en je moet niet op zoek naar iets anders, het is jouw eigen leven dus alles wat je nodig hebt kan je uit jezelf halen en in jezelf vinden.
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:37:17 #203
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30454702
5 weken lang ga ik uit om mijn gedachte op iets anders te zetten. Dit is dus de hele avond op rock muziek dansen (4 uur lang alles eruit gooien).

Ze is nog nooit met mij naar deze club toe gegaan (en ze houd niet van dit soort muziek) en toch was ze er gisteravond.

Ik heb haar tot 3 keer toe gegilt. En ik ben weg gerent naar de huis van een vriend.

- ik neem het haar heel erg kwalijk over hoe ik mij nu voel. Een half jaar lang heb ik signalen afgegeven dat er dingen mis waren (en dat ik niet wist wat er aan de hand was). En ze heeft altijd alles compleet genegeerd (of misschien snapte ze het niet? of misschien kon ze het gewoon niet?). Dat maakt allemaal eigenlijk niets meer uit, maar als ze mij eerder had geholpen dan had ik nu niet zo in de put gezeten.

Ik vind dat in een relatie moet je elkaars zwakte leren kennen, en dan elkaar proberen te steunen om dat te verbeteren en elkaar solide te houden. Ik heb dit altijd voor haar gedaan, en ik heb niets ervoor terug gekregen.

Ik weet het... vergeven en vergeten. Maar, ik heb het er moeilijk mee.
(To make me sick)....
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:43:00 #204
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30454832
dan vraag ik me af waarom je je gisteren zo hebt laten kennen, plonky. als iemand die ik niet in "mijn" terrein wil hebben er toch komt, dan zou ik met een stalen gezicht die persoon vragen te vertrekken, of anders de persoon gewoon negeren. blijf vooral niet weg uit die club omdat zij er toevallig gisteren ook was. als je dat laat "afpakken" dan heb je duidelijk nog geen greep op je eigen leven en dat moet je eerst zien te krijgen.
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:18:29 #205
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30455639
Ik denk dat ik ook moet zien te proberen een greep op mijn leven te krijgen.

Ik denk daarom dat ik ook maar eventjes hier vandaan blijf. Dus, jullie horen wel eventjes niets meer van mij - maar, maak jullie maar geen zorgen . Over een paar weekjes horen jullie wel weer wat.
(To make me sick)....
  zaterdag 10 september 2005 @ 18:57:16 #206
46068 pcinfo
pi_30460369
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:00 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Kep met maar 1 ex najah ruzie is een groot woord,..
Meer als "hoi doei" is het niet Met 1 heb k supergoede band,.. met de rest normaal,.. Meer van af en toe babbeltje bij tegenkomen. Meer niet.
Ja klopt, er is bij mij ook nog 1 uitzondering door haar krijg ik soms oo kbest wel spijt dat ik haar ooit heb losgelaten mja... spijt komt altijd te laat

maar goed, zo heb ik ook nog één die heel aardig tegen mij doet maar me tegen andere mensen compleet zwart loopt te maken, maar goed het went
  zaterdag 10 september 2005 @ 19:01:13 #207
46068 pcinfo
pi_30460538
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:37 schreef Plonky het volgende:
5 weken lang ga ik uit om mijn gedachte op iets anders te zetten. Dit is dus de hele avond op rock muziek dansen (4 uur lang alles eruit gooien).

Ze is nog nooit met mij naar deze club toe gegaan (en ze houd niet van dit soort muziek) en toch was ze er gisteravond.

Ik heb haar tot 3 keer toe gegilt. En ik ben weg gerent naar de huis van een vriend.

- ik neem het haar heel erg kwalijk over hoe ik mij nu voel. Een half jaar lang heb ik signalen afgegeven dat er dingen mis waren (en dat ik niet wist wat er aan de hand was). En ze heeft altijd alles compleet genegeerd (of misschien snapte ze het niet? of misschien kon ze het gewoon niet?). Dat maakt allemaal eigenlijk niets meer uit, maar als ze mij eerder had geholpen dan had ik nu niet zo in de put gezeten.

Ik vind dat in een relatie moet je elkaars zwakte leren kennen, en dan elkaar proberen te steunen om dat te verbeteren en elkaar solide te houden. Ik heb dit altijd voor haar gedaan, en ik heb niets ervoor terug gekregen.

Ik weet het... vergeven en vergeten. Maar, ik heb het er moeilijk mee.
Ik weet niet of het helpt... Maar meestal als ik nog veel om een ex ofzo geef ga ik me meer vastgrijpen op de negatieve dingen, en niet op de 'fijne' dingen die we samen gehad hebben, het klinkt misschien verkeerd maar het helpt me vaak om dingen te vergeten.

En natuurlijk praten zoals nu helpt ook... meestal wordt je er op dat moment dan wel weer mee geconfronteerd en is het niet even makkelijk (?) maar meestal kun je achteraf dan toch makkelijker dat soort dingen afsluiten, probeer ook verder te kijken ( geen hand vol maar een land vol )

Nja, hopelijk heb je hier wat aan
pi_30484798
Hmm het beste is om elkaar niet te zien.

Om je een hart onder de riem te steken, van Bob Dylan:
An' if anybody asks me, "Is it easy to forget?"
I'll say, "It's easily done,
You just pick anyone,
An' pretend that you never have met
  zondag 11 september 2005 @ 15:17:21 #209
22944 Breetai
....Relax....
pi_30485146
Ik ken het effct om elkaar evt. tegen te laten komen. Ze zou afgelopen vrijdag ook naar hetzelfde concert gaan als ik zou gaan hier in Venlo. Ik heb er heel moeilijk over zitten doen om wel of niet te gaan. UIteindelijk heeft een vriend van me overgehaald om toch te gaan. Wat bleek uiteindelijk.
Ze kwam zelf niet opdagen. Beste avond sinds lange tijd.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_30485486
quote:
Op zondag 11 september 2005 15:17 schreef Breetai het volgende:
even off-topic heb je een keer te veel Robo-Tech gekeken??? :-P

on-topic wat kansen betreft dat je hem/haar tegenkomt: just do it.
Dat is bad-luck of niet -zoals Breetai aangeeft hoeft hij/zij niet eens aanwezig te zijn.

Ik geloof niet in problemen vooraf creeren. Ja, je kunt vooraf problemen bedenken en eromheen sturen, maar (altijd**) thuisblijven vind ik het probleem uit de weg ontlopen-

**soms is het beter om idd niet te gaan (enige nuancering is hier idd op zijn plaats)

be strong ;-)
  zondag 11 september 2005 @ 16:33:17 #211
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_30487406
Goed, meer even een tvp.

Na tien jaar samen en vijf jaar huwelijk is dit m'n eerste weekend alleen. Alleen in mijn nieuwe appartement. En dat valt nog niet mee.
  zondag 11 september 2005 @ 16:43:25 #212
22944 Breetai
....Relax....
pi_30487761
quote:
Op zondag 11 september 2005 15:29 schreef QuantumCat het volgende:
even off-topic heb je een keer te veel Robo-Tech gekeken??? :-P
Ik heb best wel veel robotech gekeken. Ik dacht laatst er nog aan om m'n nick te veranderen, maar hij blijft goed.
quote:
on-topic wat kansen betreft dat je hem/haar tegenkomt: just do it.
Dat is bad-luck of niet -zoals Breetai aangeeft hoeft hij/zij niet eens aanwezig te zijn.

Ik geloof niet in problemen vooraf creeren. Ja, je kunt vooraf problemen bedenken en eromheen sturen, maar (altijd**) thuisblijven vind ik het probleem uit de weg ontlopen-
Je kan jezelf idd helemaal gek maken. Ik kwam er ook pas achter dat ik gewoon rust moet zien te vinden en niet zenuwachtig moet doen.Afleiding helpt maar als je niet rustig alleen kan rondsjouwen blijf je altijd afleiding zoeken. Het ergste vind ik nog altijd dat je het helemaal jezelf aandoet. Heb je eigenlijk niemand anders voor nodig.

Eerst maak je jezelf helemaal dol omdat je niemand hebt. Daarna sta je weer alleen en heb je wel iemand om je op te richten maar diegene heeft er helemaal niks mee te maken. Uiteindelijk moet je het toch zelf doen.
quote:
be strong ;-)
Ik blijf m'n best doen. Dat ik al hier zit heeft al meer dan voldoende vereist.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_30488732
[quote]Op zondag 11 september 2005 16:43 schreef Breetai het volgende:

[..]

Ik heb best wel veel robotech gekeken. Ik dacht laatst er nog aan om m'n nick te veranderen, maar hij blijft goed.
[..]

Echt wel ;-)

Over RoboTech gesproken, ik de DVD's speciaal uit Canada laten komen
pi_30489798
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:43 schreef Breetai het volgende:

Je kan jezelf idd helemaal gek maken. Ik kwam er ook pas achter dat ik gewoon rust moet zien te vinden en niet zenuwachtig moet doen.Afleiding helpt maar als je niet rustig alleen kan rondsjouwen blijf je altijd afleiding zoeken. Het ergste vind ik nog altijd dat je het helemaal jezelf aandoet. Heb je eigenlijk niemand anders voor nodig.

Eerst maak je jezelf helemaal dol omdat je niemand hebt. Daarna sta je weer alleen en heb je wel iemand om je op te richten maar diegene heeft er helemaal niks mee te maken. Uiteindelijk moet je het toch zelf doen.
[..]
Psies - je kan jezelf helemaal gek maken. Ik he bin mijn periode wel veel vrienden bezocht - meer dan normaal. Kwam misschien ook omdat samenwoonde -het huis lijkt daarna extra leeg ... anyways... gelijk alle banden met haar verbroken, heb haar ook duidelijk gemaakt dat als ze bij mij wegging ik haar onder geen beding terug zou nemen. Ik heb knipperlichtrelaties genoeg gezien omdat niet te willen. Ik snap ook dat vastklampen aan de ex niet.
Als ik naar mijn relatie kijk: ze gaat weg. Dan is er iets niet goed, maar het zal ook nooit meer goedkomen ook. Daarnaast als ze werkelijk de ware is, gaat ze niet weg. Dus hoef ik haar ook niet terug.
Dus waarom zou ik daar rouwig om zijn. Het enige wat alleen maar overblijft is het verwerken van de breuk en het wennen aan de nieuwe situatie. Geloof me, dat is al moeilijk genoeg. En ik heb het er moeilijk mee gehad. Ik heb alleen meteen de (valse) hoop laten varen dat het ooit nog goed zou komen. Daar heb ik het mijzelf makkelijk(er) mee gemaakt

Ik denk dat zoals Breetai het aangeeft, mensen het zichzelf moeilijk maken.
pi_30496346
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:33 schreef cosmick het volgende:
Na tien jaar samen en vijf jaar huwelijk is dit m'n eerste weekend alleen. Alleen in mijn nieuwe appartement. En dat valt nog niet mee.
Sterkte. .
pi_30496699
na een aantal goede gesprekken zijn we na een break van 4 weken toch weer bij elkaar
pi_30498269
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:33 schreef Leipo666 het volgende:
na een aantal goede gesprekken zijn we na een break van 4 weken toch weer bij elkaar
Fijn joh! Houden zo. .
  zondag 11 september 2005 @ 22:24:28 #218
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_30498638
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:33 schreef Leipo666 het volgende:
wat was er mis, waar liep t op stuk, waardoor ga je nu weer verder?

ik ben trouwens ook weer een heel stuk verder dan de laatste post van me. Voel me iig behoorlijk prima, zal proberen t verhaal een dezer dagen er ff op te zetten, tis te slecht op mensen te onthouden nl...

[ Bericht 20% gewijzigd door Lexcorp op 11-09-2005 22:42:06 (toevoeging) ]
pi_30498899
Ex was er net even. Kreeg nog wat handoeken terug. Wel fijn dat ze even kwam. Ze zag er goed uit. Wel aangekomen trouwens, +12. En of ik wierook had gebrand. .

Ach. Fijn haar te zien. Ze is lief. .
  maandag 12 september 2005 @ 09:17:11 #220
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_30506679
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:23 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Sterkte. .
Dank. Op dit moment weet ik nog niet zo goed wat te doen. Veel afleiding zoeken werkt het beste denk ik. "Probleem" is, dat wij niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan maar als goede vrienden. We denken beter af te zijn zonder elkaar.

Nu kun je na zo'n eerste weekend nog weinig zeggen denk ik. Na 10 jaar samen is het natuurlijk erg vreemd en raar om er ineens alleen voor te staan. Het vertrouwde is weg.
pi_30508548
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:17 schreef cosmick het volgende:
Veel afleiding zoeken werkt het beste denk ik. We denken beter af te zijn zonder elkaar.
Afleiding zoeken werkt goed omdat je even niet aan je 'problemen' kán denken.
Maar als je beter af denkt te zijn zonder haar, is het dan niet relatief gemakkelijk haar los te laten?

En het is inderdaad vreemd om er ineens alleen voor te staan. Ik heb me lange tijd erg 'leeg' gevoeld. Alsof er een stukje van mij is afgestorven. Dat laatste heb ik nog steeds eigenlijk. .
pi_30509077
tvp
pi_30509108
quote:
Op maandag 12 september 2005 10:57 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Afleiding zoeken werkt goed omdat je even niet aan je 'problemen' kán denken.
Maar als je beter af denkt te zijn zonder haar, is het dan niet relatief gemakkelijk haar los te laten?

En het is inderdaad vreemd om er ineens alleen voor te staan. Ik heb me lange tijd erg 'leeg' gevoeld. Alsof er een stukje van mij is afgestorven. Dat laatste heb ik nog steeds eigenlijk. .
ik moet je gewoon ff een knuffel geven nu, *knuf *
pi_30509457
* het.ismij wil ook wel een knuffol,..
voel me niet echt goed,..
Ex was er afgelopen weekend, (was feest bij mij thuis. K geef toch nog meer om der dan ik dacht,..
  maandag 12 september 2005 @ 11:41:55 #225
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_30509575
Wat een ellende allemaal idd. Ik heb net elke avond van de week al volgepland. Vrienden "lastigvallen".

Voorts wil ik eindelijk maar 's 3DS Max onder de knie krijgen. Ook wel een goede afleiding......
pi_30511344
Na veel twijfelen misschien toch maar ff mn ei kwijt hier.

Na 3.5 jaar heeft ze er een punt achter gezet. Het is nu 2 maanden uit.
Ik heb haar vertelt dat ik geen contact meer met haar wilde, ik zou
haar namelijk niet met een ander kunnen zien.

Haar gedachte was tegenover gesteld, ze wilde dat ik haar beste maatje
zou worden, maar gewoon geen relatie. (Zo werkt dat dus niet voor mij).
Helaas is het erg moeilijk om dat contact in 1x te verbreken.
Ik heb haar 2 weken nadat het uit ging nog gesproken. En een maand
na dat het uit ging, heb ik nog een uur of 2 met haar moeder gesproken.
(kan/kon heel goed praten met haar moeder). Ik heb uiteindelijk toch
haar moeder afgesproken om totaal geen contact meer te hebben met mn
ex + familie.

In de maand na het laatste gesprek toch erg last van gedachten sprongen.
Ene keer denk ik "het is misschien wel beter zo" en het andere moment iets
van "ik moet haar terug".

Afgelopen week toch in mn domme hoofd gehaald om haar weer toe te voegen
op msn. Ze begon gelijk te beppen over haar triathlon en dat soort zaken.
Ik zei gelijk, "wat dom van me om je toe te voegen, ik voel me gelijk
weer kut, ik verwijder je gelijk weer". Zo gezegt zo gedaan. Toch weer
een mailtje naar de gestuurd volgende met "Btje stom van me gister op msn,
zal niet meer gebeuren".
Kreeg een mailtje van dr terug waarin ze zegt dat ze het jammer vind
dat het zo gaat en dat ze het eigenlijk wel moeilijk vind om zonder mij
te leven.

Hoor ik ook van een vriend van me dat ze me heel erg mist, nadat hij zei
had je niet uit moeten maken verklaart ze zichzelf voor dom.

Toch weer op msn toegevoegd, ze zegt "ik moet je wat vertellen". Maar mn
gaven haar/mij terecht niet de kans en schopte me van internet af.

Volgende dag heb ik haar zelfs gebelt :S. Ik vroeg wat ze nou eigenlijk
wilde zeggen (had zo'n voorgevoel wat het kon zijn...). Ze zat bij haar moeder
in de auto en ze zou me terug bellen. Ondertussen was ik naar me beste mattie
gegaan en belde ze me terug toen ik daar zat. Na 5minuten
ehh, ja, ehh ik weet niet precies hoe ik het moet zeggen kwam het. "ik mis
je eigenlijk heel erg en ik vind het erg moeilijk om zonder jou te leven"
"ik mis je eigenlijk heel erg en ik vind het moeilijk om zonder jou te leven."
Als je bij je beste vriend zit is het een stuk makkelijker om je "poker-face/praat"
op te zetten. Ik reageerde dus eigenlijk best bot, terwijl ik er nog steeds mee
zit dat het uit is. Afijn, ik zeg "Das best kut voor je, weetje hoe ik me
al een tijdje voel." "Je heb er zelf voor gekozen, wat wil je nou!? Opnieuw beginnen
zodat je me over een paar maanden weer pijn kan doen?! Zo werkt het niet meid!"
Was namelijk mei dit jaar als eens eerder uitgeweest voor 1 week :S, maar dat
was aanmezelf te danken. (had een nogal depri periode,
geen idee waarom, die ik op haar afreageerde)

Nadat ik het gesprek had beeindigt vond ik het toch wel een slechte actie van mezelf.
Ik zei tegen mn mattie, ik ga vroeg naar bed vanavond dus ik ga maar. Ben ik gelijk
naar haar huis gereden. Eerst ffies met dr moeder gekletst, en daarna
anderhalf uur met een huilie ex gesproken. Kwam er op neer dat ze het misschien
over een tijdje opnieuw wil proberen, als ik terug kom van mn stage in belgië.(13 jan klaar)
Ik heb gezegt dat er zoveel kan gebeuren en dat ik uit deze ervaring gerust kan zeggen
dat zij als vrouw nog zo'n 10214 keer van idee kan veranderen.

Maar aan de andere kant ook weer geknuffelt met haar die avond en gezoend!@#%$!%!#
waar ik nu heel veel spijt van heb. Het voelde wel goed dat ik nu als het ware
een btje de touwtjes in handen had. Toen ik wegging zei ze dat ze met haar moeder
over gevoelens enz. ging praten. Ik had dus eigenlijk wel een telefoontje/sms
verwacht de dag erop. Mooi niet dus. Dus ik pakte mn msn er weer even bij. Ze leek opeens
weer een btje minder verdrietig enzo. En ze zei dat we het er beter niet over konden
hebben op dit moment.

Van dit geklooi word ik een btje moe en probeer daarom ook sinds vanochtend maar
tegen mijzelf te zeggen dat ik het van mijn kant wel voor gezien hou met haar.
Maar toch, toen ik weer bij haar was...

We zien wel weer... denk ik
pi_30511683
quote:
Op maandag 12 september 2005 11:21 schreef Sylvana het volgende:
ik moet je gewoon ff een knuffel geven nu, *knuf *
Dankjewel. .
pi_30512467
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:56 schreef obs het volgende:
Ik heb haar vertelt dat ik geen contact meer met haar wilde, ik zou
haar namelijk niet met een ander kunnen zien.
Dat heb ik rationeel gezien dus ook. Mijn grote probleem is alleen dat ik haar idealiseer. Niemand is perfect en zij dus ook niet. Alleen zie ik dat nu niet. Dus hoop ik dat het 'perfecte' beeld wat ik van haar heb vroeg of laat afbrokkelt. En dat kan alleen maar door haar niet uit de weg te gaan.

.

Enfin, sterkte ermee. .
pi_30512981
quote:
Op maandag 12 september 2005 13:38 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Dat heb ik rationeel gezien dus ook. Mijn grote probleem is alleen dat ik haar idealiseer. Niemand is perfect en zij dus ook niet. Alleen zie ik dat nu niet. Dus hoop ik dat het 'perfecte' beeld wat ik van haar heb vroeg of laat afbrokkelt. En dat kan alleen maar door haar niet uit de weg te gaan.

.

Enfin, sterkte ermee. .
Ja, of juist wel haar wel vermijden zodat je haar vergeet. Zo probeer ik het in ieder geval. Ik merk
ook dat het wel werkt (voor mij) aangezien ik de laatste dagen wakker word zonder aan haar te denken.
pi_30513406
Dat werkt niet voor mij. Dat heb ik geprobeerd. Maar het gevoel wordt dan alleen maar sterker. Nu merk ik dat het langzaam maar zeker minder wordt. In principe gaat het dus de goede kant op. Hoewel ik haar nog steeds terug zou willen. .
pi_30513693
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:13 schreef Viperdesign het volgende:
Dat werkt niet voor mij. Dat heb ik geprobeerd. Maar het gevoel wordt dan alleen maar sterker. Nu merk ik dat het langzaam maar zeker minder wordt. In principe gaat het dus de goede kant op. Hoewel ik haar nog steeds terug zou willen. .
Tja, tis best lastig allemaal. Maar nu twijfelt ze dus... en ik vraag me af waarom ik opnieuw zou beginnen? Zodat ze me over een tijdje weer pijn kan doen? (is voor mij 2e x nu).
Zou ik haar nog kunnen "vertrouwen" als we opnieuw zouden beginnen?
Dat zijn dingen waar ik nu heel veel over nadenk
  maandag 12 september 2005 @ 14:51:46 #232
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_30514460
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:23 schreef obs het volgende:

[..]

Tja, tis best lastig allemaal. Maar nu twijfelt ze dus... en ik vraag me af waarom ik opnieuw zou beginnen? Zodat ze me over een tijdje weer pijn kan doen? (is voor mij 2e x nu).
Zou ik haar nog kunnen "vertrouwen" als we opnieuw zouden beginnen?
Dat zijn dingen waar ik nu heel veel over nadenk
opnieuw kan wel, onder voorwaarde dat je zelf sterk genoeg in je schoenen staat om mentaal afstand te houden en t te relativeren. Je moet het risico bij haar leggen, en pas na lange tijd besluiten om jezelf weer in de waagschaal te leggen. Dat zou mijjn motto zijn iig!
pi_30514685
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:23 schreef obs het volgende:
en ik vraag me af waarom ik opnieuw zou beginnen?
"Zelfs wanneer je jezelf niet gemotiveerd of hoopvol voelt: dan nog kun je uit je sloot kruipen als je alleen maar tegen jezelf zegt: "Ik wou dat ik me weer goed voelde over mijn relatie". Dat is alles wat je nodig hebt. Als het enige dat je in je hoofd en hart kunt bedenken is: "Ik wou dat ik me weer goed voelde over deze relatie en ik wou dat ik weer liefde voelde voor deze persoon, omdat ik weet dat minstens één keer in mijn leven deze emoties goed voelden", dan smeult het vuur genoeg om tot een vlam te worden aangewakkerd."
pi_30514997
Ze heeft het nu voor de 2e keer uitgemaakt (1e stelde weinig voor, duurde een week). En ze twijfelt blijkbaar toch. Terwijl ik 100x heb gevraagd of ze er goed over nagedacht heeft, en over de gevolgen. Ik zou haar wel terug willen, maar aan de andere kant ben ik natuurlijk geen stukje speelgoed wat ze kan gebruiken wanneer het haar weer uitkomt. De laatste paar dagen komt mn zelfrespect wel naar voren. Iets waar ik eigenlijk wel blij mee ben, want ik voel me er sterker door.
pi_30516670
Misschien kun je maar beter even wachten. Als ze je écht terugwil, dan wil ze dat over twee maanden ook nog wel.

Soort test om te voorkomen dat je 'gebruikt' wordt.
pi_30522004
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:24 schreef Lexcorp het volgende:
wat was er mis, waar liep t op stuk, waardoor ga je nu weer verder?
kort samengevat: vriendin heeft wat psychische problemen en zag het niet meer zitten om zowel aan haarzelf te moeten werken als aan een relatie. in die 4 weken tijd zijn we veel meer over elkaar te weten gekomen, onze gevoelens en dat we zelfs meer raakvlakken hebben dan we dachten. samen met het feit dat ze nu iets beter in haar vel zit zodat ze er toch weer voor wil gaan hebben we besloten het dus weer te proberen

Ik voel me weer helemaal verliefd
pi_30532093
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:13 schreef Leipo666 het volgende:
Ik voel me weer helemaal verliefd
Ik ook. Zij niet. Ha-ha. .

"I hate myself for losing you".
  dinsdag 13 september 2005 @ 08:34:30 #238
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30532532
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 07:18 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ik ook. Zij niet. Ha-ha. .

"I hate myself for losing you".
Tja.. elke keer weer als ik in dit topic terecht kom, moet ik denken aan een wat ouder nummer van Toto. Download het eens en luister eens goed naar de tekst.

Het nummer heet Out of Love...

en meest passende passage is nog wel:
I just wanna hold you,
just wanna touch you,
just let me love you
When I see your face,
my heart cries out for you
I guess that fools never learn how to fall out of love
pi_30533951
Treffend. En zeker niet alleen voor mij als ik de verhalen hier zo lees.

.
pi_30537184
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 10:01 schreef Viperdesign het volgende:
zeker niet alleen voor
Duidelijk niet,..
* het.ismij had een lastig moment gisteren,.
* het.ismij is toch zo zwak,..
Op dinsdag 13 september 2005 12:09 schreef het.ismij het volgende:
het.ismij had een lastig moment gisteren,. [/me]
het.ismij is toch zo zwak,.. [/me]
"Wil je erover praten?"

Nee, kom op. Gooi het eruit. .
pi_30537721
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 12:11 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

"Wil je erover praten?"

Nee, kom op. Gooi het eruit. .
T was allemaal heel gezellig tot afgelopen weekend,..
Eten was overgens wel gezellig vrijdag,.. Maar de dagen daarna was k zeg maar wat vergeetachtig,..
Feest bij mij thuis was een grote teringzooi zaterdag,.. der waren vrij weinig mensen nuchter. Zuipen, slikken, blowen,.. een grote teringzooi.
Daar was ze dus pissig over???? tis mijn huis,. ma goed,..
Vervolgens begon ze over mijn drugsgebruik,.. daar was ze ook pissig over,. en uiteindelijk kwam ze gisteren ff langs k zou der helpen met wiskunde,..
Dat was ze dus vergeten (der wiskunde zooi dan), en vriend van mij was der want zijn xbox stond nog bij mij op plasmascherm van 1m6
Was ze pissig geworden omdat hij er ook was,.. en dat ik aan gamen was,..
Ging ze eerst hoogst beledigd op mijn bed gtst kijken en frends daarna is ze weggegaan,..

Heel verhaal,..
k snap der allemaal geen klote van.
ene keer zegt we zeer wat schuins, en andere moment weer zo afstandelijk. K wor der gestoord van,.
Ze is nu bezorgd, en bang om mij als vriend kwijt te raken?
Alleen maa romda tk me laat gaan,. en weer gewoon bezig ben met leven,.
Ze had vroeger ook 2 vriendinnen die veel blowde,.. end at zijn nu regelrechte crackhoeren geworden,.. om het maar even zo te noemen.
Ze is bang dat ik ook zo eindig, maar goed,.. zo stom ben k dus NIET .
Op dinsdag 13 september 2005 12:31 schreef het.ismij het volgende:

Heel verhaal,..
k snap der allemaal geen klote van.
ene keer zegt we zeer wat schuins, en andere moment weer zo afstandelijk. K wor der gestoord van,.
Ze is nu bezorgd, en bang om mij als vriend kwijt te raken?
Vrouwen... geen touw aan vast te knopen
Maar laat je niet gek maken!
  dinsdag 13 september 2005 @ 13:49:53 #244
52349 purplerose
pi_30539682
Manne, ik snap geen reet van ze
pi_30539694
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:47 schreef obs het volgende:

[..]

Vrouwen... geen touw aan vast te knopen
Maar laat je niet gek maken!
te laat
  dinsdag 13 september 2005 @ 13:57:40 #246
52349 purplerose
pi_30539881
its never too late
pi_30540019
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:57 schreef purplerose het volgende:
its never too late
k neem aan dat je verhaal hebt gelezen waarom k gek wordt,..
Tis duidelijk te laat,...
snap der echt geen fuck van,..
Leg jij het als vrouw dan even uit,..
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:12:59 #248
52349 purplerose
pi_30540267
*leest verhaal nog een keer*

erm...god umm...ze is je ex nog steeds neem ik aan?

Dan heeft ze er nix mee te maken hoeveel jij blowt, slikt, of whatever feestjes jij geeft (als non girlie girl lijken die feestjes me erg gezellig )

Maar mixed signals is niet alleen iets voor vrouwen hoor :/ mijn ex had er ook een handje van...hij zei niet verliefd te zijn maar vervolgens gedraagd die zich wel als mijn vriendje, maar goed, hij zal het daar niet echt mee eens zijn natuurlijk

Maar hee, feit blijft dat mannen en vrouwen mekaar gewoon niet begrijpen

Voor de rest kan ik er weinig over zeggen, ze kan misschien een punt met hebben met 'upset' zijn omdat er altijd wel vrienden over de vloer komen en dat je dan haar helemaal vergeet dat soort dingen weet ik dus niet, maar ze reageert wel beetje overgevoelig (says me, miss borderline )
pi_30540609
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:12 schreef purplerose het volgende:
*leest verhaal nog een keer*

erm...god umm...ze is je ex nog steeds neem ik aan?
Yeapzz,..
quote:
Dan heeft ze er nix mee te maken hoeveel jij blowt, slikt, of whatever feestjes jij geeft (als non girlie girl lijken die feestjes me erg gezellig )
ze heeft er inderdaad niks mee te maken, najah ze is erbij, maar ik kan een beetje slecht tegen kritiek,.. van haar
K nodig je de volgende keer uit
quote:
Maar mixed signals is niet alleen iets voor vrouwen hoor :/ mijn ex had er ook een handje van...hij zei niet verliefd te zijn maar vervolgens gedraagd die zich wel als mijn vriendje, maar goed, hij zal het daar niet echt mee eens zijn natuurlijk

Maar hee, feit blijft dat mannen en vrouwen mekaar gewoon niet begrijpen
zit wat in,..
quote:
Voor de rest kan ik er weinig over zeggen, ze kan misschien een punt met hebben met 'upset' zijn omdat er altijd wel vrienden over de vloer komen en dat je dan haar helemaal vergeet dat soort dingen weet ik dus niet, maar ze reageert wel beetje overgevoelig (says me, miss borderline )
er zijn niet altijd vrienden over de vloer,.. alleen afgelopen weekend (me ouders zijn op vakantie,.. dus de toko verbouwen) Als zij er is zijn er NOOIT anderen,.. alleen afgelopen weekend,..
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:30:30 #250
52349 purplerose
pi_30540788
De relatie tussen jullie ligt gevoelig, ze is je vriendin geweest met alle gevoelens die erbij horen en nu je ex, is niet raar dat je dan moeilijk tegen kritiek van haar kan

oe! gezellig! feestje bij hetismij

quote:
er zijn niet altijd vrienden over de vloer,.. alleen afgelopen weekend (me ouders zijn op vakantie,.. dus de toko verbouwen) Als zij er is zijn er NOOIT anderen,.. alleen afgelopen weekend,..
Dan heeft ze nix te mutsen
pi_30541044
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:30 schreef purplerose het volgende:
De relatie tussen jullie ligt gevoelig, ze is je vriendin geweest met alle gevoelens die erbij horen en nu je ex, is niet raar dat je dan moeilijk tegen kritiek van haar kan
yeapzz
quote:
oe! gezellig! feestje bij hetismij
Bij mij is het altijd gezellig,..
quote:
Dan heeft ze nix te mutsen
Dat dacht ik ook,.. Volgens mij vondt ze het eerder niet leuk dat het 1 grote teringzooi was en anderhalf uur verder zondag met ze 4e opruimen was het pas weer toonbaar
En dak k een tikje uit me dak was,..
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:47:24 #252
52349 purplerose
pi_30541308
tis jouw huis, jouw zooitje
pi_30541442
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:47 schreef purplerose het volgende:
tis jouw huis, jouw zooitje
precies,..
ze heeft niet eens geholpen met opruimen,..
de bitch
Op maandag 5 september 2005 18:05 schreef pino.in.disguise het volgende:
Als ik jou was zou ik het niet meer voor haar doen hoor! Helemaal als ze je zo behandeld heeft. Je kunt voorlopig beter geen contact meer hebben...en haar het zelf uit laten zoeken.

Na vijf jaar ben ik ook gedumpt door mn ex. Je kunt iemand het beste vergeten als alle spullen verdeeld zijn en je alles het kunnen uitpraten. Dan moet je ook gewoon lekker gaan doen wat je zelf wilt. Veel praten tegen je vrienden. Ik ben zelf lekker met 3 vriendinnen op vakantie gegaan en heb daar flink de bloemetjes buiten gezet. Je ontdekt dan dan ook andere jongens en je weet weer dat je echt wel de moeite waard bent. Op deze manier ben ik hem echt helemaal vergeten! Zoek ook een sport ga weer dingen voor jezelf doen en het komt helemaal goed.
Mag ik je pasfoto? Ik spaar natuurrampen....
pi_30541793
quote:
Feest bij mij thuis was een grote teringzooi zaterdag,.. der waren vrij weinig mensen nuchter. Zuipen, slikken, blowen,.. een grote teringzooi.
Daar was ze dus pissig over???? tis mijn huis,.
Dat is inderdaad een beetje vreemd. Als ze nu bij je inwoonde, okay. Maar nu. .
quote:
Vervolgens begon ze over mijn drugsgebruik,.. daar was ze ook pissig over
Waarom maakt ze zich zo druk om je?
quote:
Was ze pissig geworden omdat hij er ook was,.. en dat ik aan gamen was,..
Ging ze eerst hoogst beledigd op mijn bed gtst kijken en frends daarna is ze weggegaan,..
Blij dat ze bij je weg is? .
quote:
Ze is bang dat ik ook zo eindig, maar goed,.. zo stom ben k dus NIET .
Mijn ex had het ook niet verwacht. VD aan de pure weed. Vooral als antiroker. .
Maar goed, het ontspant en het is goedkoper dan alcohol. En dat heb ik wel nodig met het verwerken van dit verlies. .
pi_30541892
Ik dacht dat ik de enige was....... wat een openbaring. Ik vind allemaal topics waar ik iets aan heb.
Ik heb er ook moeite mee mijn exen los te laten. Niet dat ik extreme dingen doe, maar mijn gevoel vind het moeilijker dan mijn verstand.
Nu gaat het trouwens redelijk. Zoveel mogelijk de slechte dingen van hem bedenken.
  dinsdag 13 september 2005 @ 15:22:21 #257
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_30542307
Ik heb lang naar het moment toegeleefd dat ik de sleutel zou krijgen van mijn appartement. Dat was 1 september, dus toen een week lang verven en slepen met spullen. 's Avonds gewoon "thuis" slapen.
Niets aan de hand. Maar toen ik daadwerkelijk overging dit weekend, viel ik in een enorm gat. Ongelovelijk! Alleen in een onbekende omgeving. Niets vetrouwd, vreselijk.

Vraag die ik mezelf nu stel is want ik nu mis. Mijn ex of juist de vertrouwde omgeving? 't Liefst zou ik 's avonds gewoon weer bij haar slapen.

Probleem is voorts ook, dat we de laatste maanden juist goed met elkaar omgingen. Temeer denk ik, omdat we beiden wisten dat we uitelkaar zouden gaan en daardoor toleranter waren tegenover elkaar.

Maar god.. hard! Zou dit wennen?
pi_30542355
@Cosmick, zeker dat het gaat wennen. Misschien de komende maanden nog niet, maar op den duur ben jij in je eentje weer net zo gelukkig als je ooit met haar was. Dit klinkt niet echt opbeurend en wil je vast ook niet horen, maar wat je nu hebt gedaan is goed. Uiten! En niet bij de pakken neer gaan zitten. Alhoewel, dat mag ook, dit is een normale reactie op een klote gebeurtenis.

Snap je het?
  dinsdag 13 september 2005 @ 15:28:19 #259
52349 purplerose
pi_30542471
@ hetismij niet eens geholpen??? dan heb ze helemaal nix te miepen zeg, wees dan blij dat ze wegging na friends

@VD *Paast de virtuele bong aan je door

@cosmick Ik kan je helaas weinig vertellen behalve dat het went, probeer het zogauw eigen te maken (tip: geef een housewarming party ofzo )
pi_30542519
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:04 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een beetje vreemd. Als ze nu bij je inwoonde, okay. Maar nu. .
precies,..
quote:
Waarom maakt ze zich zo druk om je?
Ze is bezorgt owzo,.. k kan af en toe stomme dingen doen
quote:
Blij dat ze bij je weg is? .
Ja en nee,..
quote:
Maar goed, het ontspant en het is goedkoper dan alcohol. En dat heb ik wel nodig met het verwerken van dit verlies. .
K rookte al,..
eerst zoop k echt mezelf elk weekend klem met vrienden,.. maar daar wordt ik agressief van,.. dus ben k maar mee gestopt.
Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef purplerose het volgende:
@ hetismij niet eens geholpen??? dan heb ze helemaal nix te miepen zeg, wees dan blij dat ze wegging na friends
Da was gisterenaaf,.
Kep zondag al opgeruimd,.. om half 7 sochtens de laatste deruit geschopt,.. de paar die ergens in huis lagen te maffen der om 10 uur uitgeschopt en zijn we gaan schoonmaken,
  dinsdag 13 september 2005 @ 15:35:35 #262
52349 purplerose
pi_30542711
Hoe oud is ze trouwens het.ismij?
  dinsdag 13 september 2005 @ 15:36:43 #263
52349 purplerose
pi_30542742
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:24 schreef Mea.Culpa het volgende:
@Cosmick, zeker dat het gaat wennen. Misschien de komende maanden nog niet, maar op den duur ben jij in je eentje weer net zo gelukkig als je ooit met haar was. Dit klinkt niet echt opbeurend en wil je vast ook niet horen, maar wat je nu hebt gedaan is goed. Uiten! En niet bij de pakken neer gaan zitten. Alhoewel, dat mag ook, dit is een normale reactie op een klote gebeurtenis.

Snap je het?
Wat zij zegt
pi_30542768
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:35 schreef purplerose het volgende:
Hoe oud is ze trouwens het.ismij?
18
ikke 20,..

ja ik ben indd een broekkie
Op dinsdag 13 september 2005 15:04 schreef Viperdesign het volgende:
Hoe komt die enorme terugval nu Viper, het ging toch best goed met je een tijdje geleden? Of leek dat maar. Komt dat omdat je haar weer gezien hebt? Succes man!
then when you're naked,
  dinsdag 13 september 2005 @ 15:46:32 #266
52349 purplerose
pi_30543057
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:37 schreef het.ismij het volgende:

[..]

18
ikke 20,..

ja ik ben indd een broekkie
Ah, het puber gedrag zit er nog beetje in bij jullie allebei
  dinsdag 13 september 2005 @ 15:50:19 #267
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_30543161
Thanks Ik heb sowieso de hele week 's avonds volgepland voor de nodige afleiding.
Ook feestje van het weekend met ouwe bekenden!

Normaliter kan ik me prima alleen vermaken met mijn muziek e.d. maar daar kan ik me nu (nog) totaal niet op concentreren. Heb van het weekend ook een home cinema-setje gekocht maar het lege gevoel blijft.

Ik hoop iig dat het snel went... en dat ik iig 's nachts gewoon lekker kan slapen. Want dat gewoel is ook niets!!
pi_30543463
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:46 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ah, het puber gedrag zit er nog beetje in bij jullie allebei
Tsja wat zal ik zeggen,..
ik zal denk ik nooit opgroeien,..
  dinsdag 13 september 2005 @ 16:28:17 #269
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30544149
Too late to find the reason
Too late to wonder why
Too soon to forget the question
Too soon to have to decide

Just why I'm still thinking about the times and places
What could have been, could have been different
What should have been... It's too late

Too late to kiss the answer
Too late to slap the truth
Too soon to cover footsteps
Too soon to start anew...

On a different trail of lies
Ignoring questions and wondering why
I can't say I don't love you and just can't say I do.

Too late
pi_30544214
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef purplerose het volgende:
@VD *Paast de virtuele bong aan je door
Ik sla liever over. .
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:23:21 #271
52349 purplerose
pi_30545594
Je bent er nu alweer mee gestopt
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:24:36 #272
52349 purplerose
pi_30545626
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:01 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Tsja wat zal ik zeggen,..
ik zal denk ik nooit opgroeien,..
Je hoeft ook nooit helemaal op te groeien
Doe ik ook niet
pi_30548734
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:23 schreef purplerose het volgende:
Je bent er nu alweer mee gestopt
Ja, eigenlijk wel. Toen ze aan de deur stond had ik net het laatste restje opgemaakt. Het is niet iets wat ik normaliter erg fijn vind maar op bepaalde momenten van erg down zijn heeft het me geholpen. .

Zucht. Wish I could turn back time.
pi_30556043
Ex was er net weer even. De DVD welke ik zondag voor haar gemaakt had werkte niet. Ze blijkt geen DVD speler in haar computer te hebben( ). Of ze een CDtje kon komen halen. Tuurlijk. .

Ze vond het alleen minder dat ik een opmerking maakte over haar gewicht. (Ze stond bij mij even op de weegschaal) Haar BMI zit namelijk in het ongezonde gebied en ik wist niet of ze zich dat realiseerde. Vandaar mijn opmerking. Maar dat mag ik blijkbaar niet zeggen. Ah well, weer iets geleerd.

Toch fijn dat ze er even was. Ondanks haar afstandelijke/lakse houding.

.

[ Bericht 4% gewijzigd door Viperdesign op 13-09-2005 23:43:01 ]
  woensdag 14 september 2005 @ 00:22:22 #275
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30559749
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:40 schreef Viperdesign het volgende:
Ex was er net weer even. De DVD welke ik zondag voor haar gemaakt had werkte niet. Ze blijkt geen DVD speler in haar computer te hebben( ). Of ze een CDtje kon komen halen. Tuurlijk. .

Ze vond het alleen minder dat ik een opmerking maakte over haar gewicht. (Ze stond bij mij even op de weegschaal) Haar BMI zit namelijk in het ongezonde gebied en ik wist niet of ze zich dat realiseerde. Vandaar mijn opmerking. Maar dat mag ik blijkbaar niet zeggen. Ah well, weer iets geleerd.

Toch fijn dat ze er even was. Ondanks haar afstandelijke/lakse houding.

.
Jij hebt nog hoop hè?
pi_30560451
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:40 schreef Viperdesign het volgende:

Ik weet niet wat BMI is, maar het klinkt niet best. Ik bedoel: je vriendin zit in het 'ongezonde gebied' (dat klinkt al niet goed), en vervolgens maak jij daar een OPMERKING over! Ha! Nee, natuurlijk mag je dat niet zeggen!

Okay, als je met 'het ongezonde gebied' bedoelt dat ze 110 kilo weegt, dan weet ze zelf ook wel dat ze een probleem heeft (in dat geval is jouw opmerking overbodig). Maar in principe geldt de gouden regel dat je tegen een meisje alleen maar AARDIGE dingen zegt over haar uiterlijk, dus NIET dat ze met haar BMI in een ongezond gebied zit, en ook niet dat ze wel een paar uur extra slaap kan gebruiken, en al helemáál niet dat ze er met de dag op achteruit gaat (en dát is eigenlijk wat jij tegen haar zei).

Dus. Volgende keer zeg je iets LEUKS.

Het is heel simpel, eigenlijk. Je moet niet denken: 'Ik wil eerlijk zijn,' want geloof me, op die eerlijkheid van jou zit geen meisje te wachten! (Eerlijk ben je gewoon tegen je moeder, als je dan zo nodig eerlijk moet zijn).
pi_30562833
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:22 schreef Tomek het volgende:
Jij hebt nog hoop hè?
Neen. Ze voelt immers geen liefde meer.
pi_30562844
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:52 schreef Nadine26 het volgende:
Ik weet niet wat BMI is
Joh. .
quote:
en al helemáál niet dat ze er met de dag op achteruit gaat (en dát is eigenlijk wat jij tegen haar zei)
Dat zei ik niet. Ik heb enkel gezegd dat ze een beetje moet oppassen met haar gewicht. En je kan wachten op zo'n opmerking als je bij mij op de weegschaal komt staan en roept dat je nu x kilo weegt.
quote:
Je moet niet denken: 'Ik wil eerlijk zijn,' want geloof me, op die eerlijkheid van jou zit geen meisje te wachten!
Dan zijn we snel klaar. En ik hoef geen meid die niet tegen eerlijkheid kan. . Een opmerking verzwijgen is nog tot daar aan toe.
pi_30563565
Mên. ik zag d'r onderweg naar m'n werk wéér. . Het is wel even wennen dat ze ineens zo dichtbij woont. .
  woensdag 14 september 2005 @ 09:03:34 #280
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30563818
quote:

[..]

Het is heel simpel, eigenlijk. Je moet niet denken: 'Ik wil eerlijk zijn,' want geloof me, op die eerlijkheid van jou zit geen meisje te wachten! (Eerlijk ben je gewoon tegen je moeder, als je dan zo nodig eerlijk moet zijn).
zeg dat tegen die oppas-baas van je..
pi_30563928
quote:
Op woensdag 14 september 2005 09:03 schreef avotar het volgende:
Subtiel. .
pi_30564210
quote:

[..]

opmerking van de maand

avotar
pi_30564300
quote:

Doe ik!
pi_30564475
quote:
Op woensdag 14 september 2005 07:16 schreef Viperdesign het volgende:

Ik hoef geen meid die niet tegen eerlijkheid kan. . Een opmerking verzwijgen is nog tot daar aan toe.
Ja, precies. Verzwijgen. Nou is het wel een beetje raar dat ze bij jou op de weegschaal gaat staan, maar als ze nou eenmaal die aandrang heeft, en ze roept vervolgens: 'Jezus, nou weeg ik 130 kilo,' dan blijf je gewoon mysterieus voor je uitkijken, alsof je het niet gehoord hebt, of je zegt: 'Toevallig ben ik gek op een maatje meer.'
Het zijn maar tips, hoor.
  woensdag 14 september 2005 @ 09:41:20 #285
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30564490
Hah, ik ben als gek verklaard....

Toen ik vrijdag 'boos' was ben ik aggressief geweest en wilde zij en haar vriendinnen aangifte doen tegen mij....

en ik zeg eerlijk... ik zou NOOIT van mijn leven iemand pijn doen.. zeker niet met wie ik ooit verlieft was.

NB. Ik had haar bij haar schouder gepakt en naar mij toe om gedraaid.
(To make me sick)....
  woensdag 14 september 2005 @ 10:22:45 #286
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30565339
quote:
Op woensdag 14 september 2005 09:41 schreef Plonky het volgende:
Je moet je ex ook niet vastpakken, dit topic gaat juist over hoe je haar loslaat

Kleine update van mijn kant: ik spreek mijn ex gewoon eigenlijk zo goed als niet meer. En dat kan ik een ieder aanraden. Ik zit onderhand ook al op meer dan een half jaar, maar ik merk echt dat wanneer ik haar gewoon niet zie of spreek dat dat echt het beste werkt.

Wil niet zeggen dat ik nooit vrienden met haar zou kunnen zijn. Maar eerst moet ik haar loslaten

Het werkt echt!
  woensdag 14 september 2005 @ 10:36:13 #287
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30565666
quote:
Op woensdag 14 september 2005 10:22 schreef Tomek het volgende:

[..]

Wil niet zeggen dat ik nooit vrienden met haar zou kunnen zijn.
dat is echt zo'n wijvenuitspraak he... laten we vrienden blijven.... dat werkt gewoon (in 99,999% van de gevallen) gewoon echt niet...
  woensdag 14 september 2005 @ 10:57:53 #288
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30566226
quote:
Op woensdag 14 september 2005 10:36 schreef avotar het volgende:

[..]

dat is echt zo'n wijvenuitspraak he... laten we vrienden blijven.... dat werkt gewoon (in 99,999% van de gevallen) gewoon echt niet...
is helemaal geen wijvenuitspraak...
Ik heb bijna 6 jaar samengewoond en vind het niet meer dan normaal dat je dan vrienden blijft. En dat vindt zij trouwens ook. Alleen op dit moment werkt dat gewoon niet.

maar misschien behoren wij dan tot die 0,00000001%, nou ja boeiend dan
pi_30566592
quote:
Op woensdag 14 september 2005 09:40 schreef Nadine26 het volgende:
'Toevallig ben ik gek op een maatje meer.'
Het zijn maar tips, hoor
Dat eerste weet ze. En dat tweede waardeer ik ook. .
Ik maak me alleen oprecht zorgen om haar gezondheid. Het gewicht als 'gewicht' maakt me geen zak uit. Zie 1. .
pi_30566641
quote:
Op woensdag 14 september 2005 09:41 schreef Plonky het volgende:
Toen ik vrijdag 'boos' was ben ik aggressief geweest en wilde zij en haar vriendinnen aangifte doen tegen mij....

Hey, jij zou je stil houden! .
pi_30567283
quote:
Op woensdag 14 september 2005 10:57 schreef Tomek het volgende:

[..]
maar misschien behoren wij dan tot die 0,00000001%, nou ja boeiend dan
Wij behoren daar ook bij (ik en ex)
  woensdag 14 september 2005 @ 11:43:45 #292
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30567403
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:38 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Wij behoren daar ook bij (ik en ex)
Vriend!
pi_30567504
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:43 schreef Tomek het volgende:

[..]

Vriend!

dat is echt zo'n wijvenuitspraak he... laten we vrienden blijven.... dat werkt gewoon echt niet...
Voor mij uiteindelijk ook niet. Maar voorlopig gaat het wel okay.
pi_30567681
quote:

ik leef met geen enkele ex op slechte voet, en met de exen die het meest voor mij betekend hebben, heb ik na al die jaren nog steeds een hechte goede vriendschapsband, en ik zou ze voor geen geld ter wereld willen missen. Eén ervan wordt zelfs de peter van mijn kind . Ik hou te veel van die mensen om ze uit mijn leven te verbannen, en als vriend betekenen ze nog steeds heel veel voor mij.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_30567709
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:55 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik leef met geen enkele ex op slechte voet, en met de exen die het meest voor mij betekend hebben, heb ik na al die jaren nog steeds een hechte goede vriendschapsband, en ik zou ze voor geen geld ter wereld willen missen. Eén ervan wordt zelfs de peter van mijn kind . Ik hou te veel van die mensen om ze uit mijn leven te verbannen, en als vriend betekenen ze nog steeds heel veel voor mij.
Kijk jij snapt hem.
  woensdag 14 september 2005 @ 13:00:42 #297
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_30569321
as promised, de update:

vorige week maandag haar voor het eerst weer gezien. Van te voren toch wel redelijk tegenop gezien, omdat ik toch wel bang was voor vervelende stiltes en ongemakkelijke situaties. De 'date' was echter gezellig, bijgepraat, en eindelijk weer het gevoel dat er geen druk op lag, en dat het geheel lekker ongedwongen was. Zoals je zou zeggen 'ouderwets gezellig'. Na een toenadering van haar kant, is het ook behoorlijk uit de hand gelopen.

Gevolg daarvan was natuurlijk wel dat ik weer ging denken of als het zo verder kon, er geen potentie in zat. Later in de week daar ook met haar over gesproken, waarbij ik heb gemeld dat ik niet per definitie negatief ertegenover sta, maar dat ik er pas over nadenk op het moment dat zij eenduidig toenadering zoekt (lees; een goed verhaal).

Afgelopen weekend was ik toevallig op een feest in de buurt van haar woning. Van te voren wat opzetjes gegeven dat ik bij regen evt niet bij haar kon schuilen (onder t motto, t kan toch niet, beetje zieken). Toen het echter begon te regenen kreeg ik berichtje of ik al een schuilplaats had gevonden. Ik met me dronken kop gebeld, wat leidde tot een opzetje van haar kant --> gevolg dat ik 10 minuten later daar voor de deur stond en t wederom mis ging.

Gelukkig was die 2e keer wat mij betreft een stuk minder een succes dan de eerste, waardoor ik ook geen behoefte zie om er nu ineens meer moeite erin te steken. Zij weet precies waar ze aan toe is, en t staat haar vrij het risico te nemen om op r knieen terug te komen. Of ik dan ja of nee zeg is haar risico.

Tot die tijd vind ik t natuurlijk nog wel kut om te horen als ze uitgaat.. Ik ken mezelf, en het idee dat die ander zich ook zo gedraagt is niet relax. Ook al is het je ex

Ik hou t erop, beste manier om eroverheen te komen is een nieuwe chick. Enige probleem is dat ik net wat te kritisch ben om dat snel voor mekaar te krijgen
pi_30569737
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:00 schreef Lexcorp het volgende:
-verhaal-
Ik denk neit dat het helemaal eerlijk is naar haar, voor zover ik het verhaal begrijp. maar goed.
  woensdag 14 september 2005 @ 13:23:41 #299
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30570051
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:14 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Hey, jij zou je stil houden! .
ik dacht van, laat ik toch maar iedereen vertellen dat ik gek ben.
(To make me sick)....
pi_30570119
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:00 schreef Lexcorp het volgende:
Ik hou t erop, beste manier om eroverheen te komen is een nieuwe chick. Enige probleem is dat ik net wat te kritisch ben om dat snel voor mekaar te krijgen
En ondertussen geef je je ex valse hoop. Niet echt eerlijk imho. .
pi_30570167
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:23 schreef Plonky het volgende:
ik dacht van, laat ik toch maar iedereen vertellen dat ik gek ben.
Gek omdat je je ex bij d'r schouder hebt vastgepakt? Als dat het criterium is voor 'gek zijn' dan is de helft van de wereld zwaar gestoord. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')