Precies... Daarom zit het ook zo diep he.........quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:29 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het er zo moeilijk mee heb omdat ik altijd zo'n 'meant to be' gevoel bij haar heb gehad..
ho ho, waarom zou je je er niet mee mogen bemoeien? daar is dit topic toch voor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:26 schreef MelodyCool het volgende:
[..]
Ja hallo ken ik er wat aan doen.. die jongen word boos op zich zelf dat ie er na 3 maanden niet overheen is........................ Ik wil er alleen mee zeggen dat dat nergens voor nodig is.
Je heb nou eenmaal dat gevoel en enige wat je kan doen is het accepteren dat het zo is... Meer kan je er verder niet mee..
Maar goed...... Nou bemoei ik me er dus toch mee... Sorry
Ontzettend. En ik sta echt wel open voor andere relaties, dat is het niet. Zo kortzichtig ben ik niet. Maar dat gevoel wat ik bij haar krijg kan niemand me geven. Bij niemand heb ik zo'n sterk gevoel dat 'het goed zit'.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef MelodyCool het volgende:
Precies... Daarom zit het ook zo diep he.........
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef Tomek het volgende:
[..]
ho ho, waarom zou je je er niet mee mogen bemoeien? daar is dit topic toch voor.
mijn opmerking was overigens lichtelijk sarcastisch bedoeld.
Ga je gang hoor. Alles is welkom als men het zelf niet meer weet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:38 schreef MelodyCool het volgende:
En niet mee willen bemoeien omdat Viper nog kwetsbaar is en ik geen dingen wil zeggen die mischien heel anders over komen
Ik weet zo heel erg wat je bedoelt...... Maar ik kan en wil er nog niet over praten...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
dat gevoel wat ik bij haar krijg kan niemand me geven. Bij niemand heb ik zo'n sterk gevoel dat 'het goed zit'.
En hoe is het dan mogelijk dat je je dan zo vergist heb he...........quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Bij niemand heb ik zo'n sterk gevoel dat 'het goed zit'.
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:45 schreef MelodyCool het volgende:
En hoe is het dan mogelijk dat je je dan zo vergist heb he...........
Ik weet het..... Je gaat aan je zelf twijfelen ook nog es... Ik weet het...
Na drie maanden is het nog steeds niet minder geworden. Hoe graag ik het ook wil.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:48 schreef Tomek het volgende:
Lieve schatten rustig maar, dat gevoel wordt echt wel minder! Wel een beetje vertrouwen erin hebben
Bij mij na 6 dus ook nog niet. Ik heb het ook maar van horen zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:52 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Na drie maanden is het nog steeds niet minder geworden. Hoe graag ik het ook wil.
Zoals eerder gepost, dwangbuis en platspuiten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:53 schreef MelodyCool het volgende:
Duidelijk...
.
sluit ik me geheel bij aanquote:Op maandag 5 september 2005 20:48 schreef Leipo666 het volgende:
heb gemerkt dat sex met je net wel/net niet ex (gevoelsmatig willen we samen blijven, realistisch gezien gaat het gewoon niet) welke je dus nog niet los wil laten niet goed voor je gevoelens is
En dat gaat in principe ook prima. Behalve dan op het laatst.quote:Op zondag 4 september 2005 15:18 schreef Viperdesign het volgende:
Door met haar om te gaan kan ik vaststellen dat ze sowieso geen goede partnerkeus voor me zou zijn en ik wel móet stoppen met het idealiseren van haar persoontje. Erger kan het in ieder geval niet worden.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:39 schreef Viperdesign het volgende:
Vergeet niet dat ik er nu zelf voor heb gekozen om contact op te hebben.
[..]
En dat gaat in principe ook prima. Behalve dan op het laatst..
Heej Viper,quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ontzettend. En ik sta echt wel open voor andere relaties, dat is het niet. Zo kortzichtig ben ik niet. Maar dat gevoel wat ik bij haar krijg kan niemand me geven. Bij niemand heb ik zo'n sterk gevoel dat 'het goed zit'.
And I won't settle for less.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |