abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:01:56 #1
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30233248
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_30235127
Alles goed hoor.......heb inmiddels een kleine onenigheid met m'n ex. Voor de rest gaan we nog wel goed met elkaar om.

Ik heb in de tijd dat ik nog helemaal overstuur was van onze breuk en dus nog gek op haar was haar wat dingen beloofd (koelkast en oven vanuit haar ouders huis verhuizen en nog wat dingen) en nu wil ze dus dat ik die ga uitvoeren . Heb gezegd dat ik het er niet mee eens ben, omdat dat in een tijd was dat ik bij wijze van spreken voor haar nog in de gracht zou springen. De tijd waarin we nu leven is anders, voor mij in ieder geval. Ik zit goed in mijn vel en heb er weer zin in en ben prima tevreden. Ik heb genoeg voor haar gedaan in die klote-periode (heb haar helemaal verhuisd, een compu geregeld, 2 koelkasten geregeld, ik heb haar katten bij mij lopen) en nu wil ze me toch weer voor het karretje spannen. Ze heeft allang een nieuwe vriend, dus ik heb gezegd dat hij dat mooi mag doen. Ik baal er wel van, zij snapt het niet. Ik wil haar ouders helemaal niet meer zien, bang dat ik toch weer emotioneel zal worden.....waarom snapt ze dat nou niet?

Op dat soort momenten krijg ik toch wel een hekel aan haar. Altijd denkt ze aan zichzelf, nooit aan mij en mijn emoties.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:12:15 #3
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30235411
Je bent veel te lief voor haar geweest, en nu moet je gewoon aan jezelf nu denken. Waarom moet je de koelkast en oven verhuizen? Dat kan ze toch ook zelf. Je tijd is kostbaar en die moet je vooral aan jezelf besteeden. Ik weet niet wie het met wie heeft afgebroken, maar je hoeft niet meer aan de ander te denken - alleen maar aan jezelf (t'ja, hier heb ik nu ook problemen mee!)

Je bent goed bezig door aan jezelf te denken nu!

P.S. Doe de katten op een bbq (eventjes niet serieus heh!)
(To make me sick)....
  zondag 4 september 2005 @ 05:04:27 #4
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30251103
Offtopic, maar ik moet het kwijt

Ik ben het nu helemaal zat. Ik ben boos. Ik ben vandaag wel door 5 verschillende 'vrienden' totaal in de steek gelaten!!!!!!!!!

De eerste en de tweede (vriend en vriendin) zouden vanavond met mij uit gaan, en ik heb mijn 'vriend' al eigenlijk 4 weken niet gezien, dus het zou wel leuk zijn geweest als hij uit zou gaan. Maar, nadat ik wel 3x heb gevraagd om een definitief antwoord, ben ik in de steek gelaten.

De derde, die zou naar mij toe komen omdat ik nog wat cds aan d'r wilde lenen (zij woont met mijn ex)... na 1 uur stuur ik een SMS 'en wanneer kom je dan'.... pas een uur daarna 'oh ik was in slaap gevallen'. En dan denk ik 'rot mens, je hebt een afspraak gemaakt - kom die tegemoet, of maak geen afspraak.

Dan... de derde (ja, die van boven), vierde en vijfde persoon zouden mij in de stad in de rock club ontmoeten. NRond 12 uur begin ik te denken 'waar zijn ze dan?' Ik stuur een berichtje naar nummer 5 en die zegt... uhm ja gewoon ik wilde niet meer (KON JE ME NIET IETS VERTELLEN, STOM MENS. En dan stuur ik nog een bericthje naar 3 en 4 (die kwamen met z'n tweeen)... en die zeiden ook 'oh, we zijn thuis gebleven om saaie films te kijken'. Ja, zij noemde de films 'saai'.

Dus, ik verwachtte vanmiddag dat ik voor het eerst in een lange tijd met vrienden uit kon gaan. Maar, ik was dus in m'n eentje... alweer.

En ik ben het nu helemaal beu.

Al 2 jaar denk ik aan andere mensen. Ik ben iemand die van gezelligheid en sfeer houd. Als het er niet is, dan probeer ik het te creeeren. Ik ben altijd aardig tegen iedereen en ik sta voor iedereen altijd open. Ik probeer ook altijd vrolijk en gezellig te zijn (ook al heb ik misschien die dag een rot dag gehad). Maar, ik ben het nu zat. Ze kunnen allemaal de pot op. Ik doe wat ik wil.

Vrienden laten je niet in de steek (of, ze vertellen je in iedergeval wat er gebeurd zonder dat jij het zelf moet gaan uitvogelen.

Op deze manier heb ik dus uitgevonden vandaag dat deze mensen 'kennissen' zijn en geen vrienden, en ze mogen mij allemaal de boom in. Voordat zij ook iets van mij krijgen moeten ze maar eerst iets willen inleveren/geven.

Aan de positieve kant, gisteren heb ik wel mijn tijd met goede vrienden door gebracht:
- ik ben uitgenodigd voor lunch
- ik wilde niet alleen naar registratie op de universiteit, en ik werd uitgenodigd om met hun mee te gaan.
- in de avond ben ik gevraagd door een vriend naar de pub (met een van zijn vrienden van huis, en zijn vriendin).
- later.... is een vriend nog helemaal speciaal voor mij naar een andere club toegekomen, ook al was zijn scriptie nog niet af.

Dat zijn vrienden. En dat zijn mensen waar ik dus alles voor over heb. De rest kan allemaal de pot op.

Zo, genoeg van mijn "ranting'. Als het allemaal een beetje vreemd klinkt, ik kan er niets aan doen (het is hier 4.00am). Ik ben moe, en ik ga naar bed. Tot morgen
(To make me sick)....
pi_30254190
Yep... Zo leer je je mensen kennen...
Weet Het Voor Een Ander Wel Zo Mooi Te Vertellen... Maar Ondertussen...
pi_30254350
Zelf heb ik niet veel mensen overgehouden... (Ik heb zelf het contact verbroken)

Maar dat vind ik niet erg want ik heb liever dan die paar mensen waar ik zeker van weet dat ze het goed bedoelen met me.

In moeilijke tijden heb ik me mensen leren kennen... En ik moet ook zeggen dat ik het van sommige gewoon niet had verwacht dat ze me zouden laten vallen. En omgekeert had ik van anderen die ik dan niet zo goed ken of weinig contact heb niet verwacht dat die het wel goed bedoelen met me...

Het verbaast me nog steeds dat er echt mensen bestaan die goed met je zijn zonder dat je daar iets terug voor hoef te doen. Zonder dat ze iets van je verwachten ofzow.
  zondag 4 september 2005 @ 12:26:18 #7
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30254574
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:16 schreef MelodyCool het volgende:
Het verbaast me nog steeds dat er echt mensen bestaan die goed met je zijn zonder dat je daar iets terug voor hoef te doen. Zonder dat ze iets van je verwachten ofzow.
Exact.... gisteravond is een jongen met mij aan de praat geraakt, en uiteindelijk vertelde ik heb dat ik was 'verlaten', haha... maar, de rest van de avond probeerde hij en zijn vriendin mij gezelschap te houden.

De vrienden waarmee ik ben gaan lunchen, die ken ik ook niet zo heel goed. Maar, ze zijn echt geweldig voor mij .

NB. mijn post was niet een ach ik ben zielig omdat ik verdrietig ben dat het uit is en ik word helemaal alleen gelaten. Het was een 'goh wat kunnen mensen toch rot zijn' post.
(To make me sick)....
pi_30255011
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:26 schreef Plonky het volgende:

[..]
Het was een 'goh wat kunnen mensen toch rot zijn'
Kunnen ze ook...
pi_30256883
voel jij je al in de steek gelaten als een vriend eens een stomme afspraak vergeet ik vergeet ook wel veel dat ik gezegd had iets te doen, houdt toch niet in dat ik ze in de steek laat
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zondag 4 september 2005 @ 14:00:05 #10
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30257139
2x op dezelfde avond door iemand, die eerder in de week mij ook al heeft 'vergeten'

no 1 en no 2... die vergeten mij al voor de laatste 2 jaar.

En deze dingen gebeuren veel vaker. Ik ben het gewoon beu, en ik ga meer tijd in m'n goede vrienden stoppen.

Ik ben er behoolijk pissig over. Ik voel me in de steek gelaten omdat ze mij niet hebben verteld dat ze niet gingen. Zoals ze wel vaker doen.
(To make me sick)....
  zondag 4 september 2005 @ 14:04:36 #11
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30257255
Even een kleine tvp, niet omdat ik nog met m'n ex in mijn hoofd zit, maar omdat ik het fijn vind mee te leven met de mensen die nu in het schuitje zitten waar ik een paar maanden geleden in zat.
pi_30257926
Ik tvp ook even. Heb geen zin om m'n eigen gezeik te posten maar wel om gezeik van anderen te lezen. .
  zondag 4 september 2005 @ 14:32:10 #13
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30257949
Ik ook dan. Ik hou van zeiken
(To make me sick)....
pi_30259165
Ze komt trouwens inderdaad vlakbij me te wonen. Op 150 á 200 meter.
Maar het maakt me niet zoveel uit. Als ze hulp nodig heeft met d'r kamer dan belt ze maar.
Door met haar om te gaan kan ik vaststellen dat ze sowieso geen goede partnerkeus voor me zou zijn en ik wel móet stoppen met het idealiseren van haar persoontje. Erger kan het in ieder geval niet worden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Viperdesign op 05-09-2005 08:49:44 ]
pi_30281259
* het.ismij plaats ook even een tvptje,..

was bdw best gezellig met ex afgelopen weekend,.. lekker gegeten, daarna zijn we nog uit geweest.
Liep ze ineens naakt door me huis na het eten (ze ging even douchen voordat we uitgingen,.. komt ze met een handdoek half omgeslagen even vertellen dat de badkamer vrij is,. Was vrij apart.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

Het gevoel is weg ofzo.....

Ze sms't nu wel 30x per dag omdat ze me zo mist.... liefst sms ik en bel ik ook de hele dag maar heb gezegt dat ze me maar met rust moet laten....

Liefste spring ik van een flat ofzo...... maar dit gevoel schijnt over te gaan he....
'Hoe kan er ooit een wonder gebeuren als je niet in wonderen gelooft?'
pi_30281781
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:11 schreef Field het volgende:
Na een heftige relatie van 10 mnd waarin we elkaar geen dag of nacht uit t oog hebben verloren heeft ze woensdag d'r spullen gepakt en is vertrokken.....

Het gevoel is weg ofzo.....

Ze sms't nu wel 30x per dag omdat ze me zo mist.... liefst sms ik en bel ik ook de hele dag maar heb gezegt dat ze me maar met rust moet laten....

Liefste spring ik van een flat ofzo...... maar dit gevoel schijnt over te gaan he....
Das is ook niet echt goed,.. als je dag en nacht bij elkaar bent.
pi_30282438
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:50 schreef Field het volgende:
dat blijkt....
Had je dit niet zien aankomen dan?
Je hebt toch ook tijd voor jezelf nodig? EN een beetje vrijheid?
Van "niks" Naar continu bij elkaar in de buurt zijn zou ik ook niet tegen kunnen,..
pi_30283947
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:45 schreef Field het volgende:
tuurlijk de laatste weken zag ik t wel aankomen....
Laatste WEKEN
Waarom deed je er dan niks aan?
pi_30284088
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:00 schreef Field het volgende:
ik wilde t ook, maar ik kon haar niet meer overtuigen.... ondanks dat ze t misschien wel wilde.....ging t niet meer
Je hebt het geprobeert te redden toen het al te laat was,..
Maar ik bedoel in de weken ervoor,.. toen je al wat merkte,..
pi_30284370
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef Field het volgende:
toen ik het merkte was t al te laat....
OKe dan,..
Ze had al weken eerder besloten dat ze niet verder wilde?
vervolgens verder sukkelen, en uiteindelijk besluiten dat ze er mee wilt ophouden?
pi_30284644
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:15 schreef Field het volgende:
ja precies
Wat een kutwijf,.. en ze heeft er nooit wat over gezegd? Toen ze aan ut twijfelen was oid?

dag later had ze spijt en was ik zo dom om t weer aan te laten gaan....

nu 3 weken later maakt ze er aprupt een einde aan.....

maar mailt, belt, smst me dood..... maar zegt steeds dat t nooi meer goed komt
pi_30285327
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:38 schreef Field het volgende:
nee, ze is een weekje naar t buitenland geweest.... kwam terug maakte t 'uit' met de mededeling dat ze er al een tijd mee zat (nooit wat van gemerkt)

dag later had ze spijt en was ik zo dom om t weer aan te laten gaan....

nu 3 weken later maakt ze er aprupt een einde aan.....

maar mailt, belt, smst me dood..... maar zegt steeds dat t nooi meer goed komt
Vrouwen
Als ik jou was zou ik gewoon duidelijk tegen haar zijn,.. Dat ze of lekker normaal moet doen met smsen bellen mailen,.. of oplazeren.
pi_30286045
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:09 schreef Field het volgende:
ik heb d'r vanmorgen al duidelijk gemaakt dat ze me maar met rust moet laten....
en terecht,..
Op maandag 5 september 2005 10:22 schreef het.ismij het volgende:
Das is ook niet echt goed,.. als je dag en nacht bij elkaar bent.
Samenwonen/Trouwen is voor jou geen optie?
pi_30286069
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:16 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Samenwonen/Trouwen is voor jou geen optie?
Ik bedoel van meet af aan eigelijk meer
hoe oud is Field eigelijk?

pi_30286395
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:25 schreef Field het volgende:
ik ben 20..... nou t heeft een maandje geduurt voordat we werkelijk 7 dagen 7 nachten bij elkaar waren......

Pff dat werkt dan indd gewoon niet,..
Veel te jong,.. En dan ga je je vrijheid missen,,.
zoon cliche en zo waar,..
ja.... ik denk dat dat ook de voornamelijkste reden is voor haar.... ikzelf kan met enige zekerheid zeggen dat ik aardig volwassen ben voor m'n leeftijd. Maar goed het moet van 2 kanten komen, en als t gevoel er niet meer is, dan is t gevoel er niet meer....

Ik had t alleen nooit verwacht.... Ze was maanden verliefd op mij, maar ik wilde niets omdat ik m'n eigen kroegje had waar ik t erg druk mee had enzo... en op gegeven moment raakte we dan toch een avond aan de praat en van t een kwam t ander.... Gezien mijn verleden met meiden had ik nooit verwacht dat ik degene zou zijn die aan de kant word geschroven....

Misschien iets te ondoordacht....
pi_30286633
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:35 schreef Field het volgende:
Maar goed het moet van 2 kanten komen, en als t gevoel er niet meer is, dan is t gevoel er niet meer....
Inderdaad,..
quote:
Ik had t alleen nooit verwacht.... Ze was maanden verliefd op mij, maar ik wilde niets omdat ik m'n eigen kroegje had waar ik t erg druk mee had enzo...
Eigen kroeg?
quote:
Misschien iets te ondoordacht....
Denk het ook wel
  maandag 5 september 2005 @ 14:36:20 #39
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30288003
tvp

het lijkt iets beter te gaan nu, zolang ik haar voorlopig maar niet te veel zie.
  maandag 5 september 2005 @ 15:07:02 #40
80021 Huta
Kung Fu Cavia
pi_30288870
Na drie maanden (bijna) dagelijks contact te hebben gehad met een leuke oudere vrouw (zij 29, ik 24) is het sinds vanochtend voorbij.

Er is nooit sprake geweest van een serieuze vaste relatie, maar het voelde al snel erg vertrouwd, intiem en intens. Voornaamste reden voor de "breuk" is dat ik me te afhankelijk ging opstellen richting haar. Ik ben ook vrij claimend geweest op sommige gebieden, terwijl we - min of meer - de afspraak hadden om afstand te blijven houden. Ze was een soulmaatje waarbij ik mezelf kon zijn en waarmee ik heerlijke seks kon hebben.

Anyway, het was een supertijd en zal haar vast en zeker nog regelmatig missen. Ik probeer me nu weer op mijn eigen leven te richten, zoals werk, school en vrienden. In het begin zal het niet meevallen, maar ik weet dat het goed komt. Ook al was ze niet "mijn vriendin", dit voelt toch wel een beetje als het moeten loslaten van een ex..
pi_30289017
Das ook niet slim,..
Als ze duidelijk is geweest over hoe en wat? en jullie stemmen er bijde mee in,..
Is het beter zo, voordat je er helemaal aan "vast zit".
  maandag 5 september 2005 @ 15:16:49 #42
80021 Huta
Kung Fu Cavia
pi_30289161
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:11 schreef het.ismij het volgende:
Das ook niet slim,..
Als ze duidelijk is geweest over hoe en wat? en jullie stemmen er bijde mee in,..
Is het beter zo, voordat je er helemaal aan "vast zit".
Slim was het zeker niet, maar die gevoelens en de drang om te claimen waren niet goed te onderdrukken voor mij persoonlijk. Het raakte een beetje uit balans en ik voelde (waarschijnlijk) meer dan zij.

Ik ben op haar tenen gaan staan en zij zette een stap achteruit..
pi_30289307
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:16 schreef Huta het volgende:

[..]

Slim was het zeker niet, maar die gevoelens en de drang om te claimen waren niet goed te onderdrukken voor mij persoonlijk. Het raakte een beetje uit balans en ik voelde (waarschijnlijk) meer dan zij.

Ja op zich logisch binnen een sexrelatie, waarin duidelijke afspraken zijn gemaakt.
Op zaterdag 3 september 2005 18:04 schreef pino.in.disguise het volgende:
Alles goed hoor.......heb inmiddels een kleine onenigheid met m'n ex. Voor de rest gaan we nog wel goed met elkaar om.

Ik heb in de tijd dat ik nog helemaal overstuur was van onze breuk en dus nog gek op haar was haar wat dingen beloofd (koelkast en oven vanuit haar ouders huis verhuizen en nog wat dingen) en nu wil ze dus dat ik die ga uitvoeren . Heb gezegd dat ik het er niet mee eens ben, omdat dat in een tijd was dat ik bij wijze van spreken voor haar nog in de gracht zou springen. De tijd waarin we nu leven is anders, voor mij in ieder geval. Ik zit goed in mijn vel en heb er weer zin in en ben prima tevreden. Ik heb genoeg voor haar gedaan in die klote-periode (heb haar helemaal verhuisd, een compu geregeld, 2 koelkasten geregeld, ik heb haar katten bij mij lopen) en nu wil ze me toch weer voor het karretje spannen. Ze heeft allang een nieuwe vriend, dus ik heb gezegd dat hij dat mooi mag doen. Ik baal er wel van, zij snapt het niet. Ik wil haar ouders helemaal niet meer zien, bang dat ik toch weer emotioneel zal worden.....waarom snapt ze dat nou niet?

Op dat soort momenten krijg ik toch wel een hekel aan haar. Altijd denkt ze aan zichzelf, nooit aan mij en mijn emoties.
Ok, ga ik weer verder. Ze heeft met haar vriend gepraat en hij vindt het niet zijn verantwoordelijkheid die dingen te doen .......oftewel ik moet het doen, anders wil ze me niet meer zien en heft ze onze vriendschap op.

Ik heb gezegd dat dat een soort van chantage was, nou toen werd ze helemaal boos.

Ik begin een beetje genoeg van haar te krijgen met haar machtspelletjes, het interesseert me gewoonweg niet meer. Nu ik er op terugkijk was het in onze relatie ook al zo, ik deed alles voor haar en zij eigenlijk vrij weinig voor mij.

Maar goed, ik zal die dingen nog voor haar doen en dan houdt het op en zoekt ze het maar uit. Asociaal en arrogant vind ik het.
then when you're naked,
pi_30298475
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:58 schreef het.ismij het volgende:
Laatste WEKEN
Waarom deed je er dan niks aan?
Ik zag het anderhalf jaar lang aankomen. En ik deed wat in mijn vermogen lag. Helaas.

Enfin, ik zie mijn ex vanavond. Ze vroeg gisteren of ik een koelkast voor haar wilde zoeken en dat is gelukt. We gaan hem straks(<1hr) samen ophalen.
  maandag 5 september 2005 @ 20:35:36 #46
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30298680
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:16 schreef Huta het volgende:

[..]

Been there, done that, got the t-shirt.... en ja, ook zoiets loslaten is moeilijk.
pi_30299180
heb gemerkt dat sex met je net wel/net niet ex (gevoelsmatig willen we samen blijven, realistisch gezien gaat het gewoon niet) welke je dus nog niet los wil laten niet goed voor je gevoelens is
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_30299194
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Enfin, ik zie mijn ex vanavond. Ze vroeg gisteren of ik een koelkast voor haar wilde zoeken en dat is gelukt. We gaan hem straks(<1hr) samen ophalen.
He....komt me bekent voor. Alleen heb ik er 2 voor haar geregeld en binnenkort de 3e dus. Wat kan ik toch over me heen laten lopen zeg
then when you're naked,
  maandag 5 september 2005 @ 22:45:30 #49
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30303443
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ik zag het anderhalf jaar lang aankomen. En ik deed wat in mijn vermogen lag. Helaas.

euhm, viper, is dat nou wel zo verstandig?

hoe was het?
pi_30303664
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:05 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]
Maar goed, ik zal die dingen nog voor haar doen en dan houdt het op en zoekt ze het maar uit. Asociaal en arrogant vind ik het.
Ik weet wel waarom ik persoonlijk het wel zou doen maar wrom doe jij het toch nog voor haar?
En denk je echt dat het daarbij op zal houden... ? Of zou ze niet nog een klusje voor je in petto hebben?
pi_30305050
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef MelodyCool het volgende:

[..]

Ik weet wel waarom ik persoonlijk het wel zou doen maar wrom doe jij het toch nog voor haar?
En denk je echt dat het daarbij op zal houden... ? Of zou ze niet nog een klusje voor je in petto hebben?
Het gaat niet om het wel of niet doen an sich, ik vind het op zich niet erg om iets voor haar te doen.......het is een afspraak die ik een tijd geleden met haar gemaakt heb. Alleen in die periode was ik nog lang niet over haar heen en dus had ik overal mee ingestemd. Nu vraag ik haar, aangezien een nieuwe vriend heeft, of hij dat niet kan doen omdat ik toch weer herinnerd ga worden aan andere tijden als ik haar ouders en broertje weer zie. Dat heb ik liever niet, maar ze wilt geen enkele concessie doen. Ze wil er niet eens over denken en haar vriend ook niet, die zal er wel geen zin in hebben. Dat stoort me en dat valt me echt van haar tegen.

Hierna hebben we nog enkele afspraken staan, ik heb haar katten en nog wat spullen, verder niks. Als ze nog iets vraagt zeg ik wel dat ze naar haar vriend moet gaan.
then when you're naked,
pi_30305523
Dus het is eigenlijk je belofte nakomen?
pi_30305593
Ow... Sorry ik dacht dat je nog niet over haar heen was... Lees dat pas nu...
  maandag 5 september 2005 @ 23:39:54 #54
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30305622
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:37 schreef MelodyCool het volgende:
Dus het is eigenlijk je belofte nakomen?
Beloftes vervallen als je relatie eindigt... ik heb m'n ex ook beloofd altijd bij 'm te blijven. Dat liep ook wat anders.
pi_30305626
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Tomek het volgende:
euhm, viper, is dat nou wel zo verstandig?

hoe was het?
Ik idealiseer haar nu. Ze is in mijn ogen perfect. Door met haar om te gaan zou ik theoretisch gezien afbreuk aan dat beeld kunnen doen. Niemand is immers perfect.

En hoe het was. Ach, best gezellig. Alleen, het voelt zo raar. Ik moet ineens een andere rol spelen.
Dat ging overigens goed. Tot op het einde. Afscheid genomen met een kusje in haar nek en later bij de deur nog een knuffel. Was niet mijn bedoeling. Totaal niet. Ik wist niet wat me bezielde. Alle emotie kwam er ineens uit. Ze vond het niet erg. Zegt ze. Maar ik voel me er best wel rot onder, ik kan blijkbaar nog niet -helemaal- goed met mijn emoties omgaan.

Verdomme.
pi_30305685
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:39 schreef Christine het volgende:

[..]

Beloftes vervallen als je relatie eindigt... ik heb m'n ex ook beloofd altijd bij 'm te blijven. Dat liep ook wat anders.
Ja, oke weet wel wat je bedoelt... Maar een afspraak bijv. om iemand te helpen enzo is eigenlijk ook een belofte.
  maandag 5 september 2005 @ 23:46:41 #57
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30305857
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:40 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ik idealiseer haar nu. Ze is in mijn ogen perfect. Door met haar om te gaan zou ik theoretisch gezien afbreuk aan dat beeld kunnen doen. Niemand is immers perfect.
Maar als je nu bij haar bent, denk je dan ook steeds in je achterhoofd hoe ze nou eigenlijk echt is (en dat ze misschien wel niet perfect is)? Of vind je haar dan weer helemaal geweldig?

In dat laatste geval is het dan denk ik toch niet handig om haar in het echt te zien.
quote:
En hoe het was. Ach, best gezellig. Alleen, het voelt zo raar. Ik moet ineens een andere rol spelen.
Dat ging overigens goed. Tot op het einde. Afscheid genomen met een kusje in haar nek en later bij de deur nog een knuffel. Was niet mijn bedoeling. Totaal niet. Ik wist niet wat me bezielde. Alle emotie kwam er ineens uit. Ze vond het niet erg. Zegt ze. Maar ik voel me er best wel rot onder, ik kan blijkbaar nog niet -helemaal- goed met mijn emoties omgaan.

Verdomme.
Ja das inderdaad raar om aan dat idee te wennen. Mijn ex en ik zijn narmate we langer uit elkaar zijn ook afstandelijker gaan doen. Ik voel me daar af en toe ook best wel raar onder.

We doen nu bij afscheid nemen gewoon ff omhelsen, dan er ook niks mis gaan
pi_30305860
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:40 schreef Viperdesign het volgende:

[..]
Ik wist niet wat me bezielde. Alle emotie kwam er ineens uit. Ze vond het niet erg. Zegt ze. Maar ik voel me er best wel rot onder, ik kan blijkbaar nog niet -helemaal- goed met mijn emoties omgaan.

Verdomme.
Ships.. Viper.. Ken jou verhaal niet.. Dus kan er me eigenlijk niet mee bemoeien...
Zover ik begrijp is relatie dan uit en je nog verlieft op haar bent/gevoelens heb voor haar....

Dat je nog niet goed met je emoties kan omgaan is op zich toch niet zo erg.
Je hoeft je niet rot te voelen want je heb ze nou eenmaal en het heb tijd nodig.
Wel fijn dan dat ze het niet erg vond en wel begrip voor je kan opbrengen toch..
Beter dan dat ze je een klap in je smoel geeft...
pi_30306285
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:39 schreef Christine het volgende:

[..]

Ook als je beloftes na je relatie maakt? In een periode dat ik haar nog op een voetstuk had staan
then when you're naked,
pi_30306369
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef Tomek het volgende:
Maar als je nu bij haar bent, denk je dan ook steeds in je achterhoofd hoe ze nou eigenlijk echt is (en dat ze misschien wel niet perfect is)?
Dat probeer ik dus wel. Ik schrijf de minputen op en daar herinner ik mezelf aan.
Ik heb een erg slecht geheugen, zodoende.
quote:
Ja das inderdaad raar om aan dat idee te wennen. Mijn ex en ik zijn narmate we langer uit elkaar zijn ook afstandelijker gaan doen. Ik voel me daar af en toe ook best wel raar onder.
Mijn ex was direct afstandelijk. Ach, in de relatie eigenlijk ook al.
quote:
We doen nu bij afscheid nemen gewoon ff omhelsen, dan er ook niks mis gaan
Mijn ex had vroeger op de avond telefonisch nog gezegd dat ze eigenlijk niet de confrontatie aan wilde gaan. Ze was bang dat ik haar aan zou raken en daar kan ze niet tegen. Van niemand niet. Ik heb haar toen op het hart gedrukt dat ik dat niet zou doen. Dat wilde ik ook niet. Ik wil niets tegen haar zin doen. Maar uiteindelijk gebeurde het wel. En ik vind het vreselijk. Ik begrijp mezelf niet.
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:05:57 #61
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30306547
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:01 schreef Viperdesign het volgende:
Mijn ex had vroeger op de avond telefonisch nog gezegd dat ze eigenlijk niet de confrontatie aan wilde gaan. Ze was bang dat ik haar aan zou raken en daar kan ze niet tegen. Van niemand niet. Ik heb haar toen op het hart gedrukt dat ik dat niet zou doen. Dat wilde ik ook niet. Ik wil niets tegen haar zin doen. Maar uiteindelijk gebeurde het wel. En ik vind het vreselijk. Ik begrijp mezelf niet.
Is ze er erg van geschrokken dan dat je dat deed? Of boos?
[/quote] blowen

edit: o shit, ik lees weer eens niet goed, er staat gewoon dat ze het niet erg vond
pi_30306582
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef MelodyCool het volgende:
Ships.. Viper.. Ken jou verhaal niet.. Dus kan er me eigenlijk niet mee bemoeien...
Het is samen te vatten als een hoop emotionele/psychologische ellende.
quote:
Dat je nog niet goed met je emoties kan omgaan is op zich toch niet zo erg.
Je hoeft je niet rot te voelen want je heb ze nou eenmaal en het heb tijd nodig.
Drie maanden. Kom op zeg! .
quote:
Wel fijn dan dat ze het niet erg vond en wel begrip voor je kan opbrengen toch..
Beter dan dat ze je een klap in je smoel geeft...
Ja, dat vind ik erg knap van haar. Hoewel een klap ook goed zou zijn. Maakt het loslaten makkelijker.
pi_30306616
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef Tomek het volgende:
Is ze er erg van geschrokken dan dat je dat deed? Of boos?
Nee, niet eens. Ze vond het niet erg. Ze begreep het wel. Zei ze. Ik weet het niet.
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:10:23 #64
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30306699
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:07 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Nee, niet eens. Ze vond het niet erg. Ze begreep het wel. Zei ze. Ik weet het niet.
Ik denk dat ze op dat moment ook wel weer even voelde dat het allemaal kut is, en normaal dat je dan zo reageert.

Maar of jij hier nou echt beter van wordt
pi_30306758
Viper.... Ja 3 maanden... Dus?
Voor iedereen is het verschillend ik ken mensen die na 2 jaar nog niet over hun ex zijn.
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:18:16 #66
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30306949
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:12 schreef MelodyCool het volgende:
ik ken mensen die na 2 jaar nog niet over hun ex zijn.
Ja, praat die jongen helemaal even een complete depressie aan

Maar het kan inderdaad lang duren. 3 maandjes vind ik niet zo veel hoor.
pi_30307026
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:12 schreef MelodyCool het volgende:
Viper.... Ja 3 maanden... Dus?
Ik wil dit niet voelen. Ik nam contact op, ging samen met haar een koelkast halen om voor mezelf vast te kunnen stellen dat dit niet het persoon is waar ik mijn leven mee wil delen. Maar, mijn god, wat heb ik laten lopen... .
pi_30307059
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:18 schreef Tomek het volgende:
Das wel vaag trouwens. Vroeger ben ik vaak erg depressief geweest maar tegenwoordig heeft dat geen vat meer op me.
pi_30307161
Ik heb alle voorgaande 24 delen niet gelezen, en dit deel ook niet, maar ik ben er wel achter.

Gewoon verliefd worden op iemand anders

ps: dat die komma voor en er niet hoort weet ik ook, maar het typt gewoon lekker; zovan: "blablabalablaa, (komma dus) en zus en zo, dit en dat

Zouden ze in de nieuwe spelling moeten opnemen eik, maargoed; dat geheel terzijde
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:25:31 #70
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_30307191
Al een poosje heb ik deze topic gevolgd. Misschien is het niet slecht ook eens mijn verhaal te doen.
Begin deze zomer zijn mijn ex-vriendin en ik uit elkaar gegaan na een realtie van 5 en een halve jaar. Wel moet gezegd worden dat we binnen deze relatie enkele malen gebroken zijn (beiden hebben ook kort een relatie aangegaan met iemand anders in die periode..), maar dat wel elkaar nooit echt konden lossen.

Het afgelopen jaar leefden we samen, bijna constant, en dat beviel haar niet zo best. Ze wou meer vrijheid, en hoe meer vrijheid ze wou, hoe banger ik werd dat ze mij ging verlaten. Ik heb toen best jaloers gereageerd soms, uit schrik dat onze relatie zou stuklopen. Uiteindelijk werd het echt niet meer leuk, en heb ik haar de keus gegeven: ofwel laten we elkaar een stuk los, zien we elkaar veel minder (en zien we wel wat er gebeurd..), ofwel breken we compleet! Ze koos voor het laatste..

In het begin was ik razend..hoe kon ze dat kiezen! Ze zei steeds dat ze het anders wou, maar niet compleet wou breken. Die 2de optie gaf ik eigenlijk om er wat druk op te zetten..Daar had ik me duidelijk mispakt . Ik was razend op haar en heb toen ook enkele minder mooie dingen gedaan tov haar. Nu zijn we 2 maanden verder, en kan ik enkel zeggen dat het de beste keuze was van haar (een keuze die ik jammergenoeg niet kon maken toen, daar was ik niet sterk genoeg voor)!
De eerste maand was absoluut een ramp: met wie ik er ook over praatte, iedereen gaf me het gevoel dat alles wel weer in orde zou komen. Dat deed me enkel maar meer naar haar terugverlangen, en dan loste ik op door elke avond uit te gaan, foute meisjes te versieren (en de dag nadien enkel meer en meer het gevoel hebben dat mijn ex de enige ware was),.. Toch leerde ik ook zo meer en meer weer met andere mensen ook dingen doen!
Half augustus leerde ik een meisje kennen, die me echter vanaf dag 1 een bijzonder gevoel gaf. Ik was, voor het eerst in jaren, opnieuw verliefd geworden. Die nieuwe liefde leek in niets op mijn ex, was gewoon totaal anders. Ik genoot van de vele contacten, wilde niks overhaasten,maar kreeg hier en daar wel signalen die me het gevoel gaven dat alles ok zou komen. Bovendien kon ik stilaan weer in contact komen met mijn ex zonder dat ik er hartzeer van had. We konden elkaar alles vertellen over deze zomer, wat we beiden uitstaken met andere meisjes (jongens in haar geval..) zonder dat ik me nadien slecht voelde.
Maar vanavond kwam ik te weten dat mijn nieuwe "verovering" opnieuw samengekomen is met haar ex...Ik confronteerde haar hiermee en ze reageerde best overdonderd, maar gaf dit nadien toe (ook wel met de melding dat ze zich er ook nie super bij voelt, maar haar ex ergens niet kan loslaten..)...

Ik hoop vooral dat ik nu niet opnieuw fout ga reageren op mijn ex.. we zetten beiden een grote stap...hopelijk is die niet tenietgedaan. Ik heb geen trek in een nieuwe relatie met die ex. Ik wil iemand die me zekerheid kan geven, en dat kon zij niet. De vriendschap die er nu is is perfect voor mij..morgen ga ik zwemmen met mijn ex, en s avonds quizzen met de andere..
When all things seem to end, the future still remains..
pi_30307224
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:18 schreef Tomek het volgende:

[..]

Maar het kan inderdaad lang duren. 3 maandjes vind ik niet zo veel hoor.
Ja hallo ken ik er wat aan doen.. die jongen word boos op zich zelf dat ie er na 3 maanden niet overheen is........................ Ik wil er alleen mee zeggen dat dat nergens voor nodig is.
Je heb nou eenmaal dat gevoel en enige wat je kan doen is het accepteren dat het zo is... Meer kan je er verder niet mee..

Maar goed...... Nou bemoei ik me er dus toch mee... Sorry
pi_30307235
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:24 schreef vosss het volgende:
Gewoon verliefd worden op iemand anders
Geprobeerd. Drie keer. Maar dan ben ik mezelf niet. Ik speel een rol. Can't let go.
pi_30307322
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:26 schreef MelodyCool het volgende:
Je heb nou eenmaal dat gevoel en enige wat je kan doen is het accepteren dat het zo is... Meer kan je er verder niet mee..

Klopt. En je hebt gelijk. Ik vind het ook fijn dat je reageert. Ik kan zelf niet geheel objectief zijn. Jullie min of meer wel, ook al kennen jullie niet alle achtergronden.

Ik denk dat ik het er zo moeilijk mee heb omdat ik altijd zo'n 'meant to be' gevoel bij haar heb gehad. .
pi_30307428
Als ik eraan toe ben... Dan vertel ik wel me eigen verhaal...

Voor nu hou ik het voor me.. Want het los laten van je ex... Is een hele kunst...
pi_30307458
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:33 schreef MelodyCool het volgende:
Voor nu hou ik het voor me.. Want het los laten van je ex... Is een hele kunst...
Sterkte meiske.
pi_30307492
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:29 schreef Viperdesign het volgende:

[..]
Ik denk dat ik het er zo moeilijk mee heb omdat ik altijd zo'n 'meant to be' gevoel bij haar heb gehad. .
Precies... Daarom zit het ook zo diep he.........
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:35:42 #77
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30307502
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:26 schreef MelodyCool het volgende:

[..]

Ja hallo ken ik er wat aan doen.. die jongen word boos op zich zelf dat ie er na 3 maanden niet overheen is........................ Ik wil er alleen mee zeggen dat dat nergens voor nodig is.

ho ho, waarom zou je je er niet mee mogen bemoeien? daar is dit topic toch voor.

mijn opmerking was overigens lichtelijk sarcastisch bedoeld.
pi_30307516
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:34 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Sterkte meiske.
ThnxXx!
pi_30307554
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef MelodyCool het volgende:
Precies... Daarom zit het ook zo diep he.........
Ontzettend. En ik sta echt wel open voor andere relaties, dat is het niet. Zo kortzichtig ben ik niet. Maar dat gevoel wat ik bij haar krijg kan niemand me geven. Bij niemand heb ik zo'n sterk gevoel dat 'het goed zit'.

And I won't settle for less.
pi_30307564
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef Tomek het volgende:

[..]

ho ho, waarom zou je je er niet mee mogen bemoeien? daar is dit topic toch voor.

mijn opmerking was overigens lichtelijk sarcastisch bedoeld.
Is goed hoor!

En niet mee willen bemoeien omdat Viper nog kwetsbaar is en ik geen dingen wil zeggen die mischien heel anders over komen... En van voel ik me zelf weer zo rot...
En ook omdat het heel erg dicht in mijn straatje komt..........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')