Exact.... gisteravond is een jongen met mij aan de praat geraakt, en uiteindelijk vertelde ik heb dat ik was 'verlaten', haha... maar, de rest van de avond probeerde hij en zijn vriendin mij gezelschap te houden.quote:Op zondag 4 september 2005 12:16 schreef MelodyCool het volgende:
Het verbaast me nog steeds dat er echt mensen bestaan die goed met je zijn zonder dat je daar iets terug voor hoef te doen. Zonder dat ze iets van je verwachten ofzow.
Kunnen ze ook...quote:Op zondag 4 september 2005 12:26 schreef Plonky het volgende:
[..]
Het was een 'goh wat kunnen mensen toch rot zijn'
Das is ook niet echt goed,.. als je dag en nacht bij elkaar bent.quote:Op maandag 5 september 2005 10:11 schreef Field het volgende:
Na een heftige relatie van 10 mnd waarin we elkaar geen dag of nacht uit t oog hebben verloren heeft ze woensdag d'r spullen gepakt en is vertrokken.....
Het gevoel is weg ofzo.....
Ze sms't nu wel 30x per dag omdat ze me zo mist.... liefst sms ik en bel ik ook de hele dag maar heb gezegt dat ze me maar met rust moet laten....
Liefste spring ik van een flat ofzo...... maar dit gevoel schijnt over te gaan he....
Had je dit niet zien aankomen dan?quote:Op maandag 5 september 2005 10:50 schreef Field het volgende:
dat blijkt....
Laatste WEKENquote:Op maandag 5 september 2005 11:45 schreef Field het volgende:
tuurlijk de laatste weken zag ik t wel aankomen....
Je hebt het geprobeert te redden toen het al te laat was,..quote:Op maandag 5 september 2005 12:00 schreef Field het volgende:
ik wilde t ook, maar ik kon haar niet meer overtuigen.... ondanks dat ze t misschien wel wilde.....ging t niet meer
OKe dan,..quote:Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef Field het volgende:
toen ik het merkte was t al te laat....
Wat een kutwijf,.. en ze heeft er nooit wat over gezegd? Toen ze aan ut twijfelen was oid?quote:Op maandag 5 september 2005 12:15 schreef Field het volgende:
ja precies
Vrouwenquote:Op maandag 5 september 2005 12:38 schreef Field het volgende:
nee, ze is een weekje naar t buitenland geweest.... kwam terug maakte t 'uit' met de mededeling dat ze er al een tijd mee zat (nooit wat van gemerkt)
dag later had ze spijt en was ik zo dom om t weer aan te laten gaan....
nu 3 weken later maakt ze er aprupt een einde aan.....
maar mailt, belt, smst me dood..... maar zegt steeds dat t nooi meer goed komt
en terecht,..quote:Op maandag 5 september 2005 13:09 schreef Field het volgende:
ik heb d'r vanmorgen al duidelijk gemaakt dat ze me maar met rust moet laten....
Samenwonen/Trouwen is voor jou geen optie?quote:Op maandag 5 september 2005 10:22 schreef het.ismij het volgende:
Das is ook niet echt goed,.. als je dag en nacht bij elkaar bent.![]()
Ik bedoel van meet af aan eigelijk meerquote:Op maandag 5 september 2005 13:16 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Samenwonen/Trouwen is voor jou geen optie?
Pff dat werkt dan indd gewoon niet,..quote:Op maandag 5 september 2005 13:25 schreef Field het volgende:
ik ben 20..... nou t heeft een maandje geduurt voordat we werkelijk 7 dagen 7 nachten bij elkaar waren......
Inderdaad,..quote:Op maandag 5 september 2005 13:35 schreef Field het volgende:
Maar goed het moet van 2 kanten komen, en als t gevoel er niet meer is, dan is t gevoel er niet meer....
Eigen kroeg?quote:Ik had t alleen nooit verwacht.... Ze was maanden verliefd op mij, maar ik wilde niets omdat ik m'n eigen kroegje had waar ik t erg druk mee had enzo...
Denk het ook welquote:Misschien iets te ondoordacht....
Slim was het zeker niet, maar die gevoelens en de drang om te claimen waren niet goed te onderdrukken voor mij persoonlijk. Het raakte een beetje uit balans en ik voelde (waarschijnlijk) meer dan zij.quote:Op maandag 5 september 2005 15:11 schreef het.ismij het volgende:
Das ook niet slim,..
Als ze duidelijk is geweest over hoe en wat? en jullie stemmen er bijde mee in,..
Is het beter zo, voordat je er helemaal aan "vast zit".
Ja op zich logisch binnen een sexrelatie, waarin duidelijke afspraken zijn gemaakt.quote:Op maandag 5 september 2005 15:16 schreef Huta het volgende:
[..]
Slim was het zeker niet, maar die gevoelens en de drang om te claimen waren niet goed te onderdrukken voor mij persoonlijk. Het raakte een beetje uit balans en ik voelde (waarschijnlijk) meer dan zij.
Ik ben op haar tenen gaan staan en zij zette een stap achteruit..
Ok, ga ik weer verder. Ze heeft met haar vriend gepraat en hij vindt het niet zijn verantwoordelijkheid die dingen te doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:04 schreef pino.in.disguise het volgende:
Alles goed hoor.......heb inmiddels een kleine onenigheid met m'n ex. Voor de rest gaan we nog wel goed met elkaar om.
Ik heb in de tijd dat ik nog helemaal overstuur was van onze breuk en dus nog gek op haar was haar wat dingen beloofd (koelkast en oven vanuit haar ouders huis verhuizen en nog wat dingen) en nu wil ze dus dat ik die ga uitvoeren. Heb gezegd dat ik het er niet mee eens ben, omdat dat in een tijd was dat ik bij wijze van spreken voor haar nog in de gracht zou springen. De tijd waarin we nu leven is anders, voor mij in ieder geval. Ik zit goed in mijn vel en heb er weer zin in en ben prima tevreden. Ik heb genoeg voor haar gedaan in die klote-periode (heb haar helemaal verhuisd, een compu geregeld, 2 koelkasten geregeld, ik heb haar katten bij mij lopen) en nu wil ze me toch weer voor het karretje spannen. Ze heeft allang een nieuwe vriend, dus ik heb gezegd dat hij dat mooi mag doen. Ik baal er wel van, zij snapt het niet. Ik wil haar ouders helemaal niet meer zien, bang dat ik toch weer emotioneel zal worden.....waarom snapt ze dat nou niet?
Op dat soort momenten krijg ik toch wel een hekel aan haar. Altijd denkt ze aan zichzelf, nooit aan mij en mijn emoties.
Ik zag het anderhalf jaar lang aankomen. En ik deed wat in mijn vermogen lag. Helaas.quote:Op maandag 5 september 2005 11:58 schreef het.ismij het volgende:
Laatste WEKEN![]()
Waarom deed je er dan niks aan?![]()
Been there, done that, got the t-shirt.... en ja, ook zoiets loslaten is moeilijk.quote:Op maandag 5 september 2005 15:16 schreef Huta het volgende:
[..]
Slim was het zeker niet, maar die gevoelens en de drang om te claimen waren niet goed te onderdrukken voor mij persoonlijk. Het raakte een beetje uit balans en ik voelde (waarschijnlijk) meer dan zij.
Ik ben op haar tenen gaan staan en zij zette een stap achteruit..
He....komt me bekent voor.quote:Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Enfin, ik zie mijn ex vanavond. Ze vroeg gisteren of ik een koelkast voor haar wilde zoeken en dat is gelukt. We gaan hem straks(<1hr) samen ophalen.
euhm, viper, is dat nou wel zo verstandig?quote:Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik zag het anderhalf jaar lang aankomen. En ik deed wat in mijn vermogen lag. Helaas.
Enfin, ik zie mijn ex vanavond. Ze vroeg gisteren of ik een koelkast voor haar wilde zoeken en dat is gelukt. We gaan hem straks(<1hr) samen ophalen.
Ik weet wel waarom ik persoonlijk het wel zou doen maar wrom doe jij het toch nog voor haar?quote:Op maandag 5 september 2005 18:05 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Maar goed, ik zal die dingen nog voor haar doen en dan houdt het op en zoekt ze het maar uit. Asociaal en arrogant vind ik het.
Het gaat niet om het wel of niet doen an sich, ik vind het op zich niet erg om iets voor haar te doen.......het is een afspraak die ik een tijd geleden met haar gemaakt heb. Alleen in die periode was ik nog lang niet over haar heen en dus had ik overal mee ingestemd. Nu vraag ik haar, aangezien een nieuwe vriend heeft, of hij dat niet kan doen omdat ik toch weer herinnerd ga worden aan andere tijden als ik haar ouders en broertje weer zie. Dat heb ik liever niet, maar ze wilt geen enkele concessie doen. Ze wil er niet eens over denken en haar vriend ook niet, die zal er wel geen zin in hebben. Dat stoort me en dat valt me echt van haar tegen.quote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef MelodyCool het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom ik persoonlijk het wel zou doen maar wrom doe jij het toch nog voor haar?
En denk je echt dat het daarbij op zal houden... ? Of zou ze niet nog een klusje voor je in petto hebben?
Beloftes vervallen als je relatie eindigt... ik heb m'n ex ook beloofd altijd bij 'm te blijven. Dat liep ook wat anders.quote:Op maandag 5 september 2005 23:37 schreef MelodyCool het volgende:
Dus het is eigenlijk je belofte nakomen?
Ik idealiseer haar nu. Ze is in mijn ogen perfect. Door met haar om te gaan zou ik theoretisch gezien afbreuk aan dat beeld kunnen doen. Niemand is immers perfect.quote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Tomek het volgende:
euhm, viper, is dat nou wel zo verstandig?
hoe was het?
Ja, oke weet wel wat je bedoelt... Maar een afspraak bijv. om iemand te helpen enzo is eigenlijk ook een belofte.quote:Op maandag 5 september 2005 23:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Beloftes vervallen als je relatie eindigt... ik heb m'n ex ook beloofd altijd bij 'm te blijven. Dat liep ook wat anders.
Maar als je nu bij haar bent, denk je dan ook steeds in je achterhoofd hoe ze nou eigenlijk echt is (en dat ze misschien wel niet perfect is)? Of vind je haar dan weer helemaal geweldig?quote:Op maandag 5 september 2005 23:40 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik idealiseer haar nu. Ze is in mijn ogen perfect. Door met haar om te gaan zou ik theoretisch gezien afbreuk aan dat beeld kunnen doen. Niemand is immers perfect.
Ja das inderdaad raar om aan dat idee te wennen. Mijn ex en ik zijn narmate we langer uit elkaar zijn ook afstandelijker gaan doen. Ik voel me daar af en toe ook best wel raar onder.quote:En hoe het was. Ach, best gezellig. Alleen, het voelt zo raar. Ik moet ineens een andere rol spelen.
Dat ging overigens goed. Tot op het einde. Afscheid genomen met een kusje in haar nek en later bij de deur nog een knuffel. Was niet mijn bedoeling. Totaal niet. Ik wist niet wat me bezielde. Alle emotie kwam er ineens uit. Ze vond het niet erg. Zegt ze. Maar ik voel me er best wel rot onder, ik kan blijkbaar nog niet -helemaal- goed met mijn emoties omgaan.
Verdomme.
Ships.. Viper.. Ken jou verhaal niet.. Dus kan er me eigenlijk niet mee bemoeien...quote:Op maandag 5 september 2005 23:40 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik wist niet wat me bezielde. Alle emotie kwam er ineens uit. Ze vond het niet erg. Zegt ze. Maar ik voel me er best wel rot onder, ik kan blijkbaar nog niet -helemaal- goed met mijn emoties omgaan.
Verdomme.
Ook als je beloftes na je relatie maakt? In een periode dat ik haar nog op een voetstuk had staanquote:Op maandag 5 september 2005 23:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Beloftes vervallen als je relatie eindigt... ik heb m'n ex ook beloofd altijd bij 'm te blijven. Dat liep ook wat anders.
Dat probeer ik dus wel. Ik schrijf de minputen op en daar herinner ik mezelf aan.quote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef Tomek het volgende:
Maar als je nu bij haar bent, denk je dan ook steeds in je achterhoofd hoe ze nou eigenlijk echt is (en dat ze misschien wel niet perfect is)?
Mijn ex was direct afstandelijk. Ach, in de relatie eigenlijk ook al.quote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef Tomek het volgende:
Ja das inderdaad raar om aan dat idee te wennen. Mijn ex en ik zijn narmate we langer uit elkaar zijn ook afstandelijker gaan doen. Ik voel me daar af en toe ook best wel raar onder.
Mijn ex had vroeger op de avond telefonisch nog gezegd dat ze eigenlijk niet de confrontatie aan wilde gaan. Ze was bang dat ik haar aan zou raken en daar kan ze niet tegen. Van niemand niet. Ik heb haar toen op het hart gedrukt dat ik dat niet zou doen. Dat wilde ik ook niet. Ik wil niets tegen haar zin doen. Maar uiteindelijk gebeurde het wel. En ik vind het vreselijk. Ik begrijp mezelf niet.quote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef Tomek het volgende:
We doen nu bij afscheid nemen gewoon ff omhelsen, dan er ook niks mis gaan
Is ze er erg van geschrokken dan dat je dat deed? Of boos?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:01 schreef Viperdesign het volgende:
Mijn ex had vroeger op de avond telefonisch nog gezegd dat ze eigenlijk niet de confrontatie aan wilde gaan. Ze was bang dat ik haar aan zou raken en daar kan ze niet tegen. Van niemand niet. Ik heb haar toen op het hart gedrukt dat ik dat niet zou doen. Dat wilde ik ook niet. Ik wil niets tegen haar zin doen. Maar uiteindelijk gebeurde het wel. En ik vind het vreselijk. Ik begrijp mezelf niet.
Het is samen te vatten als een hoop emotionele/psychologische ellende.quote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef MelodyCool het volgende:
Ships.. Viper.. Ken jou verhaal niet.. Dus kan er me eigenlijk niet mee bemoeien...
Drie maanden. Kom op zeg!quote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef MelodyCool het volgende:
Dat je nog niet goed met je emoties kan omgaan is op zich toch niet zo erg.
Je hoeft je niet rot te voelen want je heb ze nou eenmaal en het heb tijd nodig.
Ja, dat vind ik erg knap van haar. Hoewel een klap ook goed zou zijn. Maakt het loslaten makkelijker.quote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef MelodyCool het volgende:
Wel fijn dan dat ze het niet erg vond en wel begrip voor je kan opbrengen toch..
Beter dan dat ze je een klap in je smoel geeft...![]()
Nee, niet eens. Ze vond het niet erg. Ze begreep het wel. Zei ze. Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef Tomek het volgende:
Is ze er erg van geschrokken dan dat je dat deed? Of boos?
Ik denk dat ze op dat moment ook wel weer even voelde dat het allemaal kut is, en normaal dat je dan zo reageert.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:07 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Ze vond het niet erg. Ze begreep het wel. Zei ze. Ik weet het niet.
Ja, praat die jongen helemaal even een complete depressie aanquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:12 schreef MelodyCool het volgende:
ik ken mensen die na 2 jaar nog niet over hun ex zijn.
Ik wil dit niet voelen. Ik nam contact op, ging samen met haar een koelkast halen om voor mezelf vast te kunnen stellen dat dit niet het persoon is waar ik mijn leven mee wil delen. Maar, mijn god, wat heb ik laten lopen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:12 schreef MelodyCool het volgende:
Viper.... Ja 3 maanden... Dus?
Das wel vaag trouwens. Vroeger ben ik vaak erg depressief geweest maar tegenwoordig heeft dat geen vat meer op me.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:18 schreef Tomek het volgende:
Ja, praat die jongen helemaal even een complete depressie aan![]()
Ja hallo ken ik er wat aan doen.. die jongen word boos op zich zelf dat ie er na 3 maanden niet overheen is........................ Ik wil er alleen mee zeggen dat dat nergens voor nodig is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:18 schreef Tomek het volgende:
[..]
Ja, praat die jongen helemaal even een complete depressie aan![]()
Maar het kan inderdaad lang duren. 3 maandjes vind ik niet zo veel hoor.
Geprobeerd. Drie keer. Maar dan ben ik mezelf niet. Ik speel een rol. Can't let go.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:24 schreef vosss het volgende:
Gewoon verliefd worden op iemand anders![]()
Klopt. En je hebt gelijk. Ik vind het ook fijn dat je reageert. Ik kan zelf niet geheel objectief zijn. Jullie min of meer wel, ook al kennen jullie niet alle achtergronden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:26 schreef MelodyCool het volgende:
Je heb nou eenmaal dat gevoel en enige wat je kan doen is het accepteren dat het zo is... Meer kan je er verder niet mee..
Maar goed...... Nou bemoei ik me er dus toch mee... Sorry
Sterkte meiske.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:33 schreef MelodyCool het volgende:
Voor nu hou ik het voor me.. Want het los laten van je ex... Is een hele kunst...![]()
Precies... Daarom zit het ook zo diep he.........quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:29 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het er zo moeilijk mee heb omdat ik altijd zo'n 'meant to be' gevoel bij haar heb gehad..
ho ho, waarom zou je je er niet mee mogen bemoeien? daar is dit topic toch voor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:26 schreef MelodyCool het volgende:
[..]
Ja hallo ken ik er wat aan doen.. die jongen word boos op zich zelf dat ie er na 3 maanden niet overheen is........................ Ik wil er alleen mee zeggen dat dat nergens voor nodig is.
Je heb nou eenmaal dat gevoel en enige wat je kan doen is het accepteren dat het zo is... Meer kan je er verder niet mee..
Maar goed...... Nou bemoei ik me er dus toch mee... Sorry
Ontzettend. En ik sta echt wel open voor andere relaties, dat is het niet. Zo kortzichtig ben ik niet. Maar dat gevoel wat ik bij haar krijg kan niemand me geven. Bij niemand heb ik zo'n sterk gevoel dat 'het goed zit'.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef MelodyCool het volgende:
Precies... Daarom zit het ook zo diep he.........
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef Tomek het volgende:
[..]
ho ho, waarom zou je je er niet mee mogen bemoeien? daar is dit topic toch voor.
mijn opmerking was overigens lichtelijk sarcastisch bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |