abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:46:49 #201
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30453509
Gisteravond heb ik het dieptepunt van de laatste 9 maanden bereikt.

Iets wat mij lief is/was is van mij afgepakt. - het was het enige dat mij nog een beetje op de grond hield de afgelopen 4-5 weken.

Nu moet ik op zoek naar iets anders.
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:17:03 #202
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30454205
wat was dat, plonky?

en je moet niet op zoek naar iets anders, het is jouw eigen leven dus alles wat je nodig hebt kan je uit jezelf halen en in jezelf vinden.
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:37:17 #203
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30454702
5 weken lang ga ik uit om mijn gedachte op iets anders te zetten. Dit is dus de hele avond op rock muziek dansen (4 uur lang alles eruit gooien).

Ze is nog nooit met mij naar deze club toe gegaan (en ze houd niet van dit soort muziek) en toch was ze er gisteravond.

Ik heb haar tot 3 keer toe gegilt. En ik ben weg gerent naar de huis van een vriend.

- ik neem het haar heel erg kwalijk over hoe ik mij nu voel. Een half jaar lang heb ik signalen afgegeven dat er dingen mis waren (en dat ik niet wist wat er aan de hand was). En ze heeft altijd alles compleet genegeerd (of misschien snapte ze het niet? of misschien kon ze het gewoon niet?). Dat maakt allemaal eigenlijk niets meer uit, maar als ze mij eerder had geholpen dan had ik nu niet zo in de put gezeten.

Ik vind dat in een relatie moet je elkaars zwakte leren kennen, en dan elkaar proberen te steunen om dat te verbeteren en elkaar solide te houden. Ik heb dit altijd voor haar gedaan, en ik heb niets ervoor terug gekregen.

Ik weet het... vergeven en vergeten. Maar, ik heb het er moeilijk mee.
(To make me sick)....
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:43:00 #204
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30454832
dan vraag ik me af waarom je je gisteren zo hebt laten kennen, plonky. als iemand die ik niet in "mijn" terrein wil hebben er toch komt, dan zou ik met een stalen gezicht die persoon vragen te vertrekken, of anders de persoon gewoon negeren. blijf vooral niet weg uit die club omdat zij er toevallig gisteren ook was. als je dat laat "afpakken" dan heb je duidelijk nog geen greep op je eigen leven en dat moet je eerst zien te krijgen.
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:18:29 #205
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30455639
Ik denk dat ik ook moet zien te proberen een greep op mijn leven te krijgen.

Ik denk daarom dat ik ook maar eventjes hier vandaan blijf. Dus, jullie horen wel eventjes niets meer van mij - maar, maak jullie maar geen zorgen . Over een paar weekjes horen jullie wel weer wat.
(To make me sick)....
  zaterdag 10 september 2005 @ 18:57:16 #206
46068 pcinfo
Echt ik meen het! :/
pi_30460369
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:00 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Kep met maar 1 ex najah ruzie is een groot woord,..
Meer als "hoi doei" is het niet Met 1 heb k supergoede band,.. met de rest normaal,.. Meer van af en toe babbeltje bij tegenkomen. Meer niet.
Ja klopt, er is bij mij ook nog 1 uitzondering door haar krijg ik soms oo kbest wel spijt dat ik haar ooit heb losgelaten mja... spijt komt altijd te laat

maar goed, zo heb ik ook nog één die heel aardig tegen mij doet maar me tegen andere mensen compleet zwart loopt te maken, maar goed het went
Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend
  zaterdag 10 september 2005 @ 19:01:13 #207
46068 pcinfo
Echt ik meen het! :/
pi_30460538
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:37 schreef Plonky het volgende:
5 weken lang ga ik uit om mijn gedachte op iets anders te zetten. Dit is dus de hele avond op rock muziek dansen (4 uur lang alles eruit gooien).

Ze is nog nooit met mij naar deze club toe gegaan (en ze houd niet van dit soort muziek) en toch was ze er gisteravond.

Ik heb haar tot 3 keer toe gegilt. En ik ben weg gerent naar de huis van een vriend.

- ik neem het haar heel erg kwalijk over hoe ik mij nu voel. Een half jaar lang heb ik signalen afgegeven dat er dingen mis waren (en dat ik niet wist wat er aan de hand was). En ze heeft altijd alles compleet genegeerd (of misschien snapte ze het niet? of misschien kon ze het gewoon niet?). Dat maakt allemaal eigenlijk niets meer uit, maar als ze mij eerder had geholpen dan had ik nu niet zo in de put gezeten.

Ik vind dat in een relatie moet je elkaars zwakte leren kennen, en dan elkaar proberen te steunen om dat te verbeteren en elkaar solide te houden. Ik heb dit altijd voor haar gedaan, en ik heb niets ervoor terug gekregen.

Ik weet het... vergeven en vergeten. Maar, ik heb het er moeilijk mee.
Ik weet niet of het helpt... Maar meestal als ik nog veel om een ex ofzo geef ga ik me meer vastgrijpen op de negatieve dingen, en niet op de 'fijne' dingen die we samen gehad hebben, het klinkt misschien verkeerd maar het helpt me vaak om dingen te vergeten.

En natuurlijk praten zoals nu helpt ook... meestal wordt je er op dat moment dan wel weer mee geconfronteerd en is het niet even makkelijk (?) maar meestal kun je achteraf dan toch makkelijker dat soort dingen afsluiten, probeer ook verder te kijken ( geen hand vol maar een land vol )

Nja, hopelijk heb je hier wat aan
Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend
pi_30484798
Hmm het beste is om elkaar niet te zien.

Om je een hart onder de riem te steken, van Bob Dylan:
An' if anybody asks me, "Is it easy to forget?"
I'll say, "It's easily done,
You just pick anyone,
An' pretend that you never have met
  zondag 11 september 2005 @ 15:17:21 #209
22944 Breetai
....Relax....
pi_30485146
Ik ken het effct om elkaar evt. tegen te laten komen. Ze zou afgelopen vrijdag ook naar hetzelfde concert gaan als ik zou gaan hier in Venlo. Ik heb er heel moeilijk over zitten doen om wel of niet te gaan. UIteindelijk heeft een vriend van me overgehaald om toch te gaan. Wat bleek uiteindelijk.
Ze kwam zelf niet opdagen. Beste avond sinds lange tijd.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_30485486
quote:
Op zondag 11 september 2005 15:17 schreef Breetai het volgende:
even off-topic heb je een keer te veel Robo-Tech gekeken??? :-P

on-topic wat kansen betreft dat je hem/haar tegenkomt: just do it.
Dat is bad-luck of niet -zoals Breetai aangeeft hoeft hij/zij niet eens aanwezig te zijn.

Ik geloof niet in problemen vooraf creeren. Ja, je kunt vooraf problemen bedenken en eromheen sturen, maar (altijd**) thuisblijven vind ik het probleem uit de weg ontlopen-

**soms is het beter om idd niet te gaan (enige nuancering is hier idd op zijn plaats)

be strong ;-)
  zondag 11 september 2005 @ 16:33:17 #211
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_30487406
Goed, meer even een tvp.

Na tien jaar samen en vijf jaar huwelijk is dit m'n eerste weekend alleen. Alleen in mijn nieuwe appartement. En dat valt nog niet mee.
  zondag 11 september 2005 @ 16:43:25 #212
22944 Breetai
....Relax....
pi_30487761
quote:
Op zondag 11 september 2005 15:29 schreef QuantumCat het volgende:
even off-topic heb je een keer te veel Robo-Tech gekeken??? :-P
Ik heb best wel veel robotech gekeken. Ik dacht laatst er nog aan om m'n nick te veranderen, maar hij blijft goed.
quote:
on-topic wat kansen betreft dat je hem/haar tegenkomt: just do it.
Dat is bad-luck of niet -zoals Breetai aangeeft hoeft hij/zij niet eens aanwezig te zijn.

Ik geloof niet in problemen vooraf creeren. Ja, je kunt vooraf problemen bedenken en eromheen sturen, maar (altijd**) thuisblijven vind ik het probleem uit de weg ontlopen-
Je kan jezelf idd helemaal gek maken. Ik kwam er ook pas achter dat ik gewoon rust moet zien te vinden en niet zenuwachtig moet doen.Afleiding helpt maar als je niet rustig alleen kan rondsjouwen blijf je altijd afleiding zoeken. Het ergste vind ik nog altijd dat je het helemaal jezelf aandoet. Heb je eigenlijk niemand anders voor nodig.

Eerst maak je jezelf helemaal dol omdat je niemand hebt. Daarna sta je weer alleen en heb je wel iemand om je op te richten maar diegene heeft er helemaal niks mee te maken. Uiteindelijk moet je het toch zelf doen.
quote:
be strong ;-)
Ik blijf m'n best doen. Dat ik al hier zit heeft al meer dan voldoende vereist.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_30488732
[quote]Op zondag 11 september 2005 16:43 schreef Breetai het volgende:

[..]

Ik heb best wel veel robotech gekeken. Ik dacht laatst er nog aan om m'n nick te veranderen, maar hij blijft goed.
[..]

Echt wel ;-)

Over RoboTech gesproken, ik de DVD's speciaal uit Canada laten komen
pi_30489798
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:43 schreef Breetai het volgende:

Je kan jezelf idd helemaal gek maken. Ik kwam er ook pas achter dat ik gewoon rust moet zien te vinden en niet zenuwachtig moet doen.Afleiding helpt maar als je niet rustig alleen kan rondsjouwen blijf je altijd afleiding zoeken. Het ergste vind ik nog altijd dat je het helemaal jezelf aandoet. Heb je eigenlijk niemand anders voor nodig.

Eerst maak je jezelf helemaal dol omdat je niemand hebt. Daarna sta je weer alleen en heb je wel iemand om je op te richten maar diegene heeft er helemaal niks mee te maken. Uiteindelijk moet je het toch zelf doen.
[..]
Psies - je kan jezelf helemaal gek maken. Ik he bin mijn periode wel veel vrienden bezocht - meer dan normaal. Kwam misschien ook omdat samenwoonde -het huis lijkt daarna extra leeg ... anyways... gelijk alle banden met haar verbroken, heb haar ook duidelijk gemaakt dat als ze bij mij wegging ik haar onder geen beding terug zou nemen. Ik heb knipperlichtrelaties genoeg gezien omdat niet te willen. Ik snap ook dat vastklampen aan de ex niet.
Als ik naar mijn relatie kijk: ze gaat weg. Dan is er iets niet goed, maar het zal ook nooit meer goedkomen ook. Daarnaast als ze werkelijk de ware is, gaat ze niet weg. Dus hoef ik haar ook niet terug.
Dus waarom zou ik daar rouwig om zijn. Het enige wat alleen maar overblijft is het verwerken van de breuk en het wennen aan de nieuwe situatie. Geloof me, dat is al moeilijk genoeg. En ik heb het er moeilijk mee gehad. Ik heb alleen meteen de (valse) hoop laten varen dat het ooit nog goed zou komen. Daar heb ik het mijzelf makkelijk(er) mee gemaakt

Ik denk dat zoals Breetai het aangeeft, mensen het zichzelf moeilijk maken.
pi_30496346
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:33 schreef cosmick het volgende:
Na tien jaar samen en vijf jaar huwelijk is dit m'n eerste weekend alleen. Alleen in mijn nieuwe appartement. En dat valt nog niet mee.
Sterkte. .
pi_30496699
na een aantal goede gesprekken zijn we na een break van 4 weken toch weer bij elkaar
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_30498269
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:33 schreef Leipo666 het volgende:
na een aantal goede gesprekken zijn we na een break van 4 weken toch weer bij elkaar
Fijn joh! Houden zo. .
  zondag 11 september 2005 @ 22:24:28 #218
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_30498638
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:33 schreef Leipo666 het volgende:
wat was er mis, waar liep t op stuk, waardoor ga je nu weer verder?

ik ben trouwens ook weer een heel stuk verder dan de laatste post van me. Voel me iig behoorlijk prima, zal proberen t verhaal een dezer dagen er ff op te zetten, tis te slecht op mensen te onthouden nl...

[ Bericht 20% gewijzigd door Lexcorp op 11-09-2005 22:42:06 (toevoeging) ]
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_30498899
Ex was er net even. Kreeg nog wat handoeken terug. Wel fijn dat ze even kwam. Ze zag er goed uit. Wel aangekomen trouwens, +12. En of ik wierook had gebrand. .

Ach. Fijn haar te zien. Ze is lief. .
  maandag 12 september 2005 @ 09:17:11 #220
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_30506679
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:23 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Sterkte. .
Dank. Op dit moment weet ik nog niet zo goed wat te doen. Veel afleiding zoeken werkt het beste denk ik. "Probleem" is, dat wij niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan maar als goede vrienden. We denken beter af te zijn zonder elkaar.

Nu kun je na zo'n eerste weekend nog weinig zeggen denk ik. Na 10 jaar samen is het natuurlijk erg vreemd en raar om er ineens alleen voor te staan. Het vertrouwde is weg.
pi_30508548
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:17 schreef cosmick het volgende:
Veel afleiding zoeken werkt het beste denk ik. We denken beter af te zijn zonder elkaar.
Afleiding zoeken werkt goed omdat je even niet aan je 'problemen' kán denken.
Maar als je beter af denkt te zijn zonder haar, is het dan niet relatief gemakkelijk haar los te laten?

En het is inderdaad vreemd om er ineens alleen voor te staan. Ik heb me lange tijd erg 'leeg' gevoeld. Alsof er een stukje van mij is afgestorven. Dat laatste heb ik nog steeds eigenlijk. .
pi_30509077
tvp
pi_30509108
quote:
Op maandag 12 september 2005 10:57 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Afleiding zoeken werkt goed omdat je even niet aan je 'problemen' kán denken.
Maar als je beter af denkt te zijn zonder haar, is het dan niet relatief gemakkelijk haar los te laten?

En het is inderdaad vreemd om er ineens alleen voor te staan. Ik heb me lange tijd erg 'leeg' gevoeld. Alsof er een stukje van mij is afgestorven. Dat laatste heb ik nog steeds eigenlijk. .
ik moet je gewoon ff een knuffel geven nu, *knuf *
pi_30509457
* het.ismij wil ook wel een knuffol,..
voel me niet echt goed,..
Ex was er afgelopen weekend, (was feest bij mij thuis. K geef toch nog meer om der dan ik dacht,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  maandag 12 september 2005 @ 11:41:55 #225
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_30509575
Wat een ellende allemaal idd. Ik heb net elke avond van de week al volgepland. Vrienden "lastigvallen".

Voorts wil ik eindelijk maar 's 3DS Max onder de knie krijgen. Ook wel een goede afleiding......
pi_30511344
Na veel twijfelen misschien toch maar ff mn ei kwijt hier.

Na 3.5 jaar heeft ze er een punt achter gezet. Het is nu 2 maanden uit.
Ik heb haar vertelt dat ik geen contact meer met haar wilde, ik zou
haar namelijk niet met een ander kunnen zien.

Haar gedachte was tegenover gesteld, ze wilde dat ik haar beste maatje
zou worden, maar gewoon geen relatie. (Zo werkt dat dus niet voor mij).
Helaas is het erg moeilijk om dat contact in 1x te verbreken.
Ik heb haar 2 weken nadat het uit ging nog gesproken. En een maand
na dat het uit ging, heb ik nog een uur of 2 met haar moeder gesproken.
(kan/kon heel goed praten met haar moeder). Ik heb uiteindelijk toch
haar moeder afgesproken om totaal geen contact meer te hebben met mn
ex + familie.

In de maand na het laatste gesprek toch erg last van gedachten sprongen.
Ene keer denk ik "het is misschien wel beter zo" en het andere moment iets
van "ik moet haar terug".

Afgelopen week toch in mn domme hoofd gehaald om haar weer toe te voegen
op msn. Ze begon gelijk te beppen over haar triathlon en dat soort zaken.
Ik zei gelijk, "wat dom van me om je toe te voegen, ik voel me gelijk
weer kut, ik verwijder je gelijk weer". Zo gezegt zo gedaan. Toch weer
een mailtje naar de gestuurd volgende met "Btje stom van me gister op msn,
zal niet meer gebeuren".
Kreeg een mailtje van dr terug waarin ze zegt dat ze het jammer vind
dat het zo gaat en dat ze het eigenlijk wel moeilijk vind om zonder mij
te leven.

Hoor ik ook van een vriend van me dat ze me heel erg mist, nadat hij zei
had je niet uit moeten maken verklaart ze zichzelf voor dom.

Toch weer op msn toegevoegd, ze zegt "ik moet je wat vertellen". Maar mn
gaven haar/mij terecht niet de kans en schopte me van internet af.

Volgende dag heb ik haar zelfs gebelt :S. Ik vroeg wat ze nou eigenlijk
wilde zeggen (had zo'n voorgevoel wat het kon zijn...). Ze zat bij haar moeder
in de auto en ze zou me terug bellen. Ondertussen was ik naar me beste mattie
gegaan en belde ze me terug toen ik daar zat. Na 5minuten
ehh, ja, ehh ik weet niet precies hoe ik het moet zeggen kwam het. "ik mis
je eigenlijk heel erg en ik vind het erg moeilijk om zonder jou te leven"
"ik mis je eigenlijk heel erg en ik vind het moeilijk om zonder jou te leven."
Als je bij je beste vriend zit is het een stuk makkelijker om je "poker-face/praat"
op te zetten. Ik reageerde dus eigenlijk best bot, terwijl ik er nog steeds mee
zit dat het uit is. Afijn, ik zeg "Das best kut voor je, weetje hoe ik me
al een tijdje voel." "Je heb er zelf voor gekozen, wat wil je nou!? Opnieuw beginnen
zodat je me over een paar maanden weer pijn kan doen?! Zo werkt het niet meid!"
Was namelijk mei dit jaar als eens eerder uitgeweest voor 1 week :S, maar dat
was aanmezelf te danken. (had een nogal depri periode,
geen idee waarom, die ik op haar afreageerde)

Nadat ik het gesprek had beeindigt vond ik het toch wel een slechte actie van mezelf.
Ik zei tegen mn mattie, ik ga vroeg naar bed vanavond dus ik ga maar. Ben ik gelijk
naar haar huis gereden. Eerst ffies met dr moeder gekletst, en daarna
anderhalf uur met een huilie ex gesproken. Kwam er op neer dat ze het misschien
over een tijdje opnieuw wil proberen, als ik terug kom van mn stage in belgië.(13 jan klaar)
Ik heb gezegt dat er zoveel kan gebeuren en dat ik uit deze ervaring gerust kan zeggen
dat zij als vrouw nog zo'n 10214 keer van idee kan veranderen.

Maar aan de andere kant ook weer geknuffelt met haar die avond en gezoend!@#%$!%!#
waar ik nu heel veel spijt van heb. Het voelde wel goed dat ik nu als het ware
een btje de touwtjes in handen had. Toen ik wegging zei ze dat ze met haar moeder
over gevoelens enz. ging praten. Ik had dus eigenlijk wel een telefoontje/sms
verwacht de dag erop. Mooi niet dus. Dus ik pakte mn msn er weer even bij. Ze leek opeens
weer een btje minder verdrietig enzo. En ze zei dat we het er beter niet over konden
hebben op dit moment.

Van dit geklooi word ik een btje moe en probeer daarom ook sinds vanochtend maar
tegen mijzelf te zeggen dat ik het van mijn kant wel voor gezien hou met haar.
Maar toch, toen ik weer bij haar was...

We zien wel weer... denk ik
pi_30511683
quote:
Op maandag 12 september 2005 11:21 schreef Sylvana het volgende:
ik moet je gewoon ff een knuffel geven nu, *knuf *
Dankjewel. .
pi_30512467
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:56 schreef obs het volgende:
Ik heb haar vertelt dat ik geen contact meer met haar wilde, ik zou
haar namelijk niet met een ander kunnen zien.
Dat heb ik rationeel gezien dus ook. Mijn grote probleem is alleen dat ik haar idealiseer. Niemand is perfect en zij dus ook niet. Alleen zie ik dat nu niet. Dus hoop ik dat het 'perfecte' beeld wat ik van haar heb vroeg of laat afbrokkelt. En dat kan alleen maar door haar niet uit de weg te gaan.

.

Enfin, sterkte ermee. .
pi_30512981
quote:
Op maandag 12 september 2005 13:38 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Dat heb ik rationeel gezien dus ook. Mijn grote probleem is alleen dat ik haar idealiseer. Niemand is perfect en zij dus ook niet. Alleen zie ik dat nu niet. Dus hoop ik dat het 'perfecte' beeld wat ik van haar heb vroeg of laat afbrokkelt. En dat kan alleen maar door haar niet uit de weg te gaan.

.

Enfin, sterkte ermee. .
Ja, of juist wel haar wel vermijden zodat je haar vergeet. Zo probeer ik het in ieder geval. Ik merk
ook dat het wel werkt (voor mij) aangezien ik de laatste dagen wakker word zonder aan haar te denken.
pi_30513406
Dat werkt niet voor mij. Dat heb ik geprobeerd. Maar het gevoel wordt dan alleen maar sterker. Nu merk ik dat het langzaam maar zeker minder wordt. In principe gaat het dus de goede kant op. Hoewel ik haar nog steeds terug zou willen. .
pi_30513693
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:13 schreef Viperdesign het volgende:
Dat werkt niet voor mij. Dat heb ik geprobeerd. Maar het gevoel wordt dan alleen maar sterker. Nu merk ik dat het langzaam maar zeker minder wordt. In principe gaat het dus de goede kant op. Hoewel ik haar nog steeds terug zou willen. .
Tja, tis best lastig allemaal. Maar nu twijfelt ze dus... en ik vraag me af waarom ik opnieuw zou beginnen? Zodat ze me over een tijdje weer pijn kan doen? (is voor mij 2e x nu).
Zou ik haar nog kunnen "vertrouwen" als we opnieuw zouden beginnen?
Dat zijn dingen waar ik nu heel veel over nadenk
  maandag 12 september 2005 @ 14:51:46 #232
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_30514460
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:23 schreef obs het volgende:

[..]

Tja, tis best lastig allemaal. Maar nu twijfelt ze dus... en ik vraag me af waarom ik opnieuw zou beginnen? Zodat ze me over een tijdje weer pijn kan doen? (is voor mij 2e x nu).
Zou ik haar nog kunnen "vertrouwen" als we opnieuw zouden beginnen?
Dat zijn dingen waar ik nu heel veel over nadenk
opnieuw kan wel, onder voorwaarde dat je zelf sterk genoeg in je schoenen staat om mentaal afstand te houden en t te relativeren. Je moet het risico bij haar leggen, en pas na lange tijd besluiten om jezelf weer in de waagschaal te leggen. Dat zou mijjn motto zijn iig!
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_30514685
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:23 schreef obs het volgende:
en ik vraag me af waarom ik opnieuw zou beginnen?
"Zelfs wanneer je jezelf niet gemotiveerd of hoopvol voelt: dan nog kun je uit je sloot kruipen als je alleen maar tegen jezelf zegt: "Ik wou dat ik me weer goed voelde over mijn relatie". Dat is alles wat je nodig hebt. Als het enige dat je in je hoofd en hart kunt bedenken is: "Ik wou dat ik me weer goed voelde over deze relatie en ik wou dat ik weer liefde voelde voor deze persoon, omdat ik weet dat minstens één keer in mijn leven deze emoties goed voelden", dan smeult het vuur genoeg om tot een vlam te worden aangewakkerd."
pi_30514997
Ze heeft het nu voor de 2e keer uitgemaakt (1e stelde weinig voor, duurde een week). En ze twijfelt blijkbaar toch. Terwijl ik 100x heb gevraagd of ze er goed over nagedacht heeft, en over de gevolgen. Ik zou haar wel terug willen, maar aan de andere kant ben ik natuurlijk geen stukje speelgoed wat ze kan gebruiken wanneer het haar weer uitkomt. De laatste paar dagen komt mn zelfrespect wel naar voren. Iets waar ik eigenlijk wel blij mee ben, want ik voel me er sterker door.
pi_30516670
Misschien kun je maar beter even wachten. Als ze je écht terugwil, dan wil ze dat over twee maanden ook nog wel.

Soort test om te voorkomen dat je 'gebruikt' wordt.
pi_30522004
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:24 schreef Lexcorp het volgende:
wat was er mis, waar liep t op stuk, waardoor ga je nu weer verder?
kort samengevat: vriendin heeft wat psychische problemen en zag het niet meer zitten om zowel aan haarzelf te moeten werken als aan een relatie. in die 4 weken tijd zijn we veel meer over elkaar te weten gekomen, onze gevoelens en dat we zelfs meer raakvlakken hebben dan we dachten. samen met het feit dat ze nu iets beter in haar vel zit zodat ze er toch weer voor wil gaan hebben we besloten het dus weer te proberen

Ik voel me weer helemaal verliefd
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_30532093
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:13 schreef Leipo666 het volgende:
Ik voel me weer helemaal verliefd
Ik ook. Zij niet. Ha-ha. .

"I hate myself for losing you".
  dinsdag 13 september 2005 @ 08:34:30 #238
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30532532
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 07:18 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ik ook. Zij niet. Ha-ha. .

"I hate myself for losing you".
Tja.. elke keer weer als ik in dit topic terecht kom, moet ik denken aan een wat ouder nummer van Toto. Download het eens en luister eens goed naar de tekst.

Het nummer heet Out of Love...

en meest passende passage is nog wel:
I just wanna hold you,
just wanna touch you,
just let me love you
When I see your face,
my heart cries out for you
I guess that fools never learn how to fall out of love
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_30533951
Treffend. En zeker niet alleen voor mij als ik de verhalen hier zo lees.

.
pi_30537184
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 10:01 schreef Viperdesign het volgende:
zeker niet alleen voor
Duidelijk niet,..
* het.ismij had een lastig moment gisteren,.
* het.ismij is toch zo zwak,..
Op dinsdag 13 september 2005 12:09 schreef het.ismij het volgende:
het.ismij had een lastig moment gisteren,. [/me]
het.ismij is toch zo zwak,.. [/me]
"Wil je erover praten?"

Nee, kom op. Gooi het eruit. .
pi_30537721
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 12:11 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

"Wil je erover praten?"

Nee, kom op. Gooi het eruit. .
T was allemaal heel gezellig tot afgelopen weekend,..
Eten was overgens wel gezellig vrijdag,.. Maar de dagen daarna was k zeg maar wat vergeetachtig,..
Feest bij mij thuis was een grote teringzooi zaterdag,.. der waren vrij weinig mensen nuchter. Zuipen, slikken, blowen,.. een grote teringzooi.
Daar was ze dus pissig over???? tis mijn huis,. ma goed,..
Vervolgens begon ze over mijn drugsgebruik,.. daar was ze ook pissig over,. en uiteindelijk kwam ze gisteren ff langs k zou der helpen met wiskunde,..
Dat was ze dus vergeten (der wiskunde zooi dan), en vriend van mij was der want zijn xbox stond nog bij mij op plasmascherm van 1m6
Was ze pissig geworden omdat hij er ook was,.. en dat ik aan gamen was,..
Ging ze eerst hoogst beledigd op mijn bed gtst kijken en frends daarna is ze weggegaan,..

Heel verhaal,..
k snap der allemaal geen klote van.
ene keer zegt we zeer wat schuins, en andere moment weer zo afstandelijk. K wor der gestoord van,.
Ze is nu bezorgd, en bang om mij als vriend kwijt te raken?
Alleen maa romda tk me laat gaan,. en weer gewoon bezig ben met leven,.
Ze had vroeger ook 2 vriendinnen die veel blowde,.. end at zijn nu regelrechte crackhoeren geworden,.. om het maar even zo te noemen.
Ze is bang dat ik ook zo eindig, maar goed,.. zo stom ben k dus NIET .
Op dinsdag 13 september 2005 12:31 schreef het.ismij het volgende:

Heel verhaal,..
k snap der allemaal geen klote van.
ene keer zegt we zeer wat schuins, en andere moment weer zo afstandelijk. K wor der gestoord van,.
Ze is nu bezorgd, en bang om mij als vriend kwijt te raken?
Vrouwen... geen touw aan vast te knopen
Maar laat je niet gek maken!
  dinsdag 13 september 2005 @ 13:49:53 #244
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_30539682
Manne, ik snap geen reet van ze
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_30539694
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:47 schreef obs het volgende:

[..]

Vrouwen... geen touw aan vast te knopen
Maar laat je niet gek maken!
te laat
  dinsdag 13 september 2005 @ 13:57:40 #246
52349 purplerose
pi_30539881
its never too late
pi_30540019
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:57 schreef purplerose het volgende:
its never too late
k neem aan dat je verhaal hebt gelezen waarom k gek wordt,..
Tis duidelijk te laat,...
snap der echt geen fuck van,..
Leg jij het als vrouw dan even uit,..
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:12:59 #248
52349 purplerose
pi_30540267
*leest verhaal nog een keer*

erm...god umm...ze is je ex nog steeds neem ik aan?

Dan heeft ze er nix mee te maken hoeveel jij blowt, slikt, of whatever feestjes jij geeft (als non girlie girl lijken die feestjes me erg gezellig )

Maar mixed signals is niet alleen iets voor vrouwen hoor :/ mijn ex had er ook een handje van...hij zei niet verliefd te zijn maar vervolgens gedraagd die zich wel als mijn vriendje, maar goed, hij zal het daar niet echt mee eens zijn natuurlijk

Maar hee, feit blijft dat mannen en vrouwen mekaar gewoon niet begrijpen

Voor de rest kan ik er weinig over zeggen, ze kan misschien een punt met hebben met 'upset' zijn omdat er altijd wel vrienden over de vloer komen en dat je dan haar helemaal vergeet dat soort dingen weet ik dus niet, maar ze reageert wel beetje overgevoelig (says me, miss borderline )
pi_30540609
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:12 schreef purplerose het volgende:
*leest verhaal nog een keer*

erm...god umm...ze is je ex nog steeds neem ik aan?
Yeapzz,..
quote:
Dan heeft ze er nix mee te maken hoeveel jij blowt, slikt, of whatever feestjes jij geeft (als non girlie girl lijken die feestjes me erg gezellig )
ze heeft er inderdaad niks mee te maken, najah ze is erbij, maar ik kan een beetje slecht tegen kritiek,.. van haar
K nodig je de volgende keer uit
quote:
Maar mixed signals is niet alleen iets voor vrouwen hoor :/ mijn ex had er ook een handje van...hij zei niet verliefd te zijn maar vervolgens gedraagd die zich wel als mijn vriendje, maar goed, hij zal het daar niet echt mee eens zijn natuurlijk

Maar hee, feit blijft dat mannen en vrouwen mekaar gewoon niet begrijpen
zit wat in,..
quote:
Voor de rest kan ik er weinig over zeggen, ze kan misschien een punt met hebben met 'upset' zijn omdat er altijd wel vrienden over de vloer komen en dat je dan haar helemaal vergeet dat soort dingen weet ik dus niet, maar ze reageert wel beetje overgevoelig (says me, miss borderline )
er zijn niet altijd vrienden over de vloer,.. alleen afgelopen weekend (me ouders zijn op vakantie,.. dus de toko verbouwen) Als zij er is zijn er NOOIT anderen,.. alleen afgelopen weekend,..
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:30:30 #250
52349 purplerose
pi_30540788
De relatie tussen jullie ligt gevoelig, ze is je vriendin geweest met alle gevoelens die erbij horen en nu je ex, is niet raar dat je dan moeilijk tegen kritiek van haar kan

oe! gezellig! feestje bij hetismij

quote:
er zijn niet altijd vrienden over de vloer,.. alleen afgelopen weekend (me ouders zijn op vakantie,.. dus de toko verbouwen) Als zij er is zijn er NOOIT anderen,.. alleen afgelopen weekend,..
Dan heeft ze nix te mutsen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')