Ja klopt, er is bij mij ook nog 1 uitzonderingquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:00 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Kep met maar 1 ex najah ruzie is een groot woord,..
Meer als "hoi doei" is het niet Met 1 heb k supergoede band,.. met de rest normaal,.. Meer van af en toe babbeltje bij tegenkomen. Meer niet.
Ik weet niet of het helpt... Maar meestal als ik nog veel om een ex ofzo geef ga ik me meer vastgrijpen op de negatieve dingen, en niet op de 'fijne' dingen die we samen gehad hebben, het klinkt misschien verkeerd maar het helpt me vaak om dingen te vergeten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:37 schreef Plonky het volgende:
5 weken lang ga ik uit om mijn gedachte op iets anders te zetten. Dit is dus de hele avond op rock muziek dansen (4 uur lang alles eruit gooien).
Ze is nog nooit met mij naar deze club toe gegaan (en ze houd niet van dit soort muziek) en toch was ze er gisteravond.
Ik heb haar tot 3 keer toe gegilt. En ik ben weg gerent naar de huis van een vriend.
- ik neem het haar heel erg kwalijk over hoe ik mij nu voel. Een half jaar lang heb ik signalen afgegeven dat er dingen mis waren (en dat ik niet wist wat er aan de hand was). En ze heeft altijd alles compleet genegeerd (of misschien snapte ze het niet? of misschien kon ze het gewoon niet?). Dat maakt allemaal eigenlijk niets meer uit, maar als ze mij eerder had geholpen dan had ik nu niet zo in de put gezeten.
Ik vind dat in een relatie moet je elkaars zwakte leren kennen, en dan elkaar proberen te steunen om dat te verbeteren en elkaar solide te houden. Ik heb dit altijd voor haar gedaan, en ik heb niets ervoor terug gekregen.
Ik weet het... vergeven en vergeten. Maar, ik heb het er moeilijk mee.
even off-topic heb je een keer te veel Robo-Tech gekeken??? :-Pquote:Op zondag 11 september 2005 15:17 schreef Breetai het volgende:
Ik heb best wel veel robotech gekeken. Ik dacht laatst er nog aan om m'n nick te veranderen, maar hij blijft goed.quote:Op zondag 11 september 2005 15:29 schreef QuantumCat het volgende:
even off-topic heb je een keer te veel Robo-Tech gekeken??? :-P
Je kan jezelf idd helemaal gek maken. Ik kwam er ook pas achter dat ik gewoon rust moet zien te vinden en niet zenuwachtig moet doen.Afleiding helpt maar als je niet rustig alleen kan rondsjouwen blijf je altijd afleiding zoeken. Het ergste vind ik nog altijd dat je het helemaal jezelf aandoet. Heb je eigenlijk niemand anders voor nodig.quote:on-topic wat kansen betreft dat je hem/haar tegenkomt: just do it.
Dat is bad-luck of niet -zoals Breetai aangeeft hoeft hij/zij niet eens aanwezig te zijn.
Ik geloof niet in problemen vooraf creeren. Ja, je kunt vooraf problemen bedenken en eromheen sturen, maar (altijd**) thuisblijven vind ik het probleem uit de weg ontlopen-
Ik blijf m'n best doen. Dat ik al hier zit heeft al meer dan voldoende vereist.quote:be strong ;-)
Psies - je kan jezelf helemaal gek maken. Ik he bin mijn periode wel veel vrienden bezocht - meer dan normaal. Kwam misschien ook omdat samenwoonde -het huis lijkt daarna extra leeg ... anyways... gelijk alle banden met haar verbroken, heb haar ook duidelijk gemaakt dat als ze bij mij wegging ik haar onder geen beding terug zou nemen. Ik heb knipperlichtrelaties genoeg gezien omdat niet te willen. Ik snap ook dat vastklampen aan de ex niet.quote:Op zondag 11 september 2005 16:43 schreef Breetai het volgende:
Je kan jezelf idd helemaal gek maken. Ik kwam er ook pas achter dat ik gewoon rust moet zien te vinden en niet zenuwachtig moet doen.Afleiding helpt maar als je niet rustig alleen kan rondsjouwen blijf je altijd afleiding zoeken. Het ergste vind ik nog altijd dat je het helemaal jezelf aandoet. Heb je eigenlijk niemand anders voor nodig.
Eerst maak je jezelf helemaal dol omdat je niemand hebt. Daarna sta je weer alleen en heb je wel iemand om je op te richten maar diegene heeft er helemaal niks mee te maken. Uiteindelijk moet je het toch zelf doen.
[..]
Sterkte.quote:Op zondag 11 september 2005 16:33 schreef cosmick het volgende:
Na tien jaar samen en vijf jaar huwelijk is dit m'n eerste weekend alleen. Alleen in mijn nieuwe appartement. En dat valt nog niet mee.
Fijn joh! Houden zo.quote:Op zondag 11 september 2005 21:33 schreef Leipo666 het volgende:
na een aantal goede gesprekken zijn we na een break van 4 weken toch weer bij elkaar
wat was er mis, waar liep t op stuk, waardoor ga je nu weer verder?quote:Op zondag 11 september 2005 21:33 schreef Leipo666 het volgende:
na een aantal goede gesprekken zijn we na een break van 4 weken toch weer bij elkaar
Dank. Op dit moment weet ik nog niet zo goed wat te doen. Veel afleiding zoeken werkt het beste denk ik. "Probleem" is, dat wij niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan maar als goede vrienden. We denken beter af te zijn zonder elkaar.quote:
Afleiding zoeken werkt goed omdat je even niet aan je 'problemen' kán denken.quote:Op maandag 12 september 2005 09:17 schreef cosmick het volgende:
Veel afleiding zoeken werkt het beste denk ik. We denken beter af te zijn zonder elkaar.
ik moet je gewoon ff een knuffel geven nu, *knuf *quote:Op maandag 12 september 2005 10:57 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Afleiding zoeken werkt goed omdat je even niet aan je 'problemen' kán denken.
Maar als je beter af denkt te zijn zonder haar, is het dan niet relatief gemakkelijk haar los te laten?
En het is inderdaad vreemd om er ineens alleen voor te staan. Ik heb me lange tijd erg 'leeg' gevoeld. Alsof er een stukje van mij is afgestorven. Dat laatste heb ik nog steeds eigenlijk..
Dankjewel.quote:Op maandag 12 september 2005 11:21 schreef Sylvana het volgende:
ik moet je gewoon ff een knuffel geven nu, *knuf *
Dat heb ik rationeel gezien dus ook. Mijn grote probleem is alleen dat ik haar idealiseer. Niemand is perfect en zij dus ook niet. Alleen zie ik dat nu niet. Dus hoop ik dat het 'perfecte' beeld wat ik van haar heb vroeg of laat afbrokkelt. En dat kan alleen maar door haar niet uit de weg te gaan.quote:Op maandag 12 september 2005 12:56 schreef obs het volgende:
Ik heb haar vertelt dat ik geen contact meer met haar wilde, ik zou
haar namelijk niet met een ander kunnen zien.
Ja, of juist wel haar wel vermijden zodat je haar vergeet. Zo probeer ik het in ieder geval. Ik merkquote:Op maandag 12 september 2005 13:38 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat heb ik rationeel gezien dus ook. Mijn grote probleem is alleen dat ik haar idealiseer. Niemand is perfect en zij dus ook niet. Alleen zie ik dat nu niet. Dus hoop ik dat het 'perfecte' beeld wat ik van haar heb vroeg of laat afbrokkelt. En dat kan alleen maar door haar niet uit de weg te gaan..
Enfin, sterkte ermee..
Tja, tis best lastig allemaal. Maar nu twijfelt ze dus... en ik vraag me af waarom ik opnieuw zou beginnen? Zodat ze me over een tijdje weer pijn kan doen? (is voor mij 2e x nu).quote:Op maandag 12 september 2005 14:13 schreef Viperdesign het volgende:
Dat werkt niet voor mij. Dat heb ik geprobeerd. Maar het gevoel wordt dan alleen maar sterker. Nu merk ik dat het langzaam maar zeker minder wordt. In principe gaat het dus de goede kant op. Hoewel ik haar nog steeds terug zou willen..
opnieuw kan wel, onder voorwaarde dat je zelf sterk genoeg in je schoenen staat om mentaal afstand te houden en t te relativeren. Je moet het risico bij haar leggen, en pas na lange tijd besluiten om jezelf weer in de waagschaal te leggen. Dat zou mijjn motto zijn iig!quote:Op maandag 12 september 2005 14:23 schreef obs het volgende:
[..]
Tja, tis best lastig allemaal. Maar nu twijfelt ze dus... en ik vraag me af waarom ik opnieuw zou beginnen? Zodat ze me over een tijdje weer pijn kan doen? (is voor mij 2e x nu).
Zou ik haar nog kunnen "vertrouwen" als we opnieuw zouden beginnen?
Dat zijn dingen waar ik nu heel veel over nadenk
"Zelfs wanneer je jezelf niet gemotiveerd of hoopvol voelt: dan nog kun je uit je sloot kruipen als je alleen maar tegen jezelf zegt: "Ik wou dat ik me weer goed voelde over mijn relatie". Dat is alles wat je nodig hebt. Als het enige dat je in je hoofd en hart kunt bedenken is: "Ik wou dat ik me weer goed voelde over deze relatie en ik wou dat ik weer liefde voelde voor deze persoon, omdat ik weet dat minstens één keer in mijn leven deze emoties goed voelden", dan smeult het vuur genoeg om tot een vlam te worden aangewakkerd."quote:Op maandag 12 september 2005 14:23 schreef obs het volgende:
en ik vraag me af waarom ik opnieuw zou beginnen?
kort samengevat: vriendin heeft wat psychische problemen en zag het niet meer zitten om zowel aan haarzelf te moeten werken als aan een relatie. in die 4 weken tijd zijn we veel meer over elkaar te weten gekomen, onze gevoelens en dat we zelfs meer raakvlakken hebben dan we dachten. samen met het feit dat ze nu iets beter in haar vel zit zodat ze er toch weer voor wil gaan hebben we besloten het dus weer te proberenquote:Op zondag 11 september 2005 22:24 schreef Lexcorp het volgende:
wat was er mis, waar liep t op stuk, waardoor ga je nu weer verder?
Tja.. elke keer weer als ik in dit topic terecht kom, moet ik denken aan een wat ouder nummer van Toto. Download het eens en luister eens goed naar de tekst.quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:18 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik ook. Zij niet. Ha-ha..
"I hate myself for losing you".
Duidelijk niet,..quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:01 schreef Viperdesign het volgende:
zeker niet alleen voor
"Wil je erover praten?"quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:09 schreef het.ismij het volgende:
het.ismij had een lastig moment gisteren,.[/me]
het.ismij is toch zo zwak,..[/me]
T was allemaal heel gezellig tot afgelopen weekend,..quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:11 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
"Wil je erover praten?"
Nee, kom op. Gooi het eruit..
Vrouwen... geen touw aan vast te knopenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:31 schreef het.ismij het volgende:
Heel verhaal,..
k snap der allemaal geen klote van.![]()
ene keer zegt we zeer wat schuins, en andere moment weer zo afstandelijk.K wor der gestoord van,.
Ze is nu bezorgd, en bang om mij als vriend kwijt te raken?
te laatquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:47 schreef obs het volgende:
[..]
Vrouwen... geen touw aan vast te knopen![]()
Maar laat je niet gek maken!
k neem aan dat je verhaal hebt gelezen waarom k gek wordt,..quote:
Yeapzz,..quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:12 schreef purplerose het volgende:
*leest verhaal nog een keer*
erm...god umm...ze is je ex nog steeds neem ik aan?
ze heeft er inderdaad niks mee te maken, najah ze is erbij, maar ik kan een beetje slecht tegen kritiek,.. van haarquote:Dan heeft ze er nix mee te maken hoeveel jij blowt, slikt, of whatever feestjes jij geeft (als non girlie girl lijken die feestjes me erg gezellig)
zit wat in,..quote:Maar mixed signals is niet alleen iets voor vrouwen hoor :/ mijn ex had er ook een handje van...hij zei niet verliefd te zijn maar vervolgens gedraagd die zich wel als mijn vriendje, maar goed, hij zal het daar niet echt mee eens zijn natuurlijk
Maar hee, feit blijft dat mannen en vrouwen mekaar gewoon niet begrijpen
er zijn niet altijd vrienden over de vloer,.. alleen afgelopen weekend (me ouders zijn op vakantie,.. dus de toko verbouwen) Als zij er is zijn er NOOIT anderen,.. alleen afgelopen weekend,..quote:Voor de rest kan ik er weinig over zeggen, ze kan misschien een punt met hebben met 'upset' zijn omdat er altijd wel vrienden over de vloer komen en dat je dan haar helemaal vergeetdat soort dingen weet ik dus niet, maar ze reageert wel beetje overgevoelig (says me, miss borderline
)
Dan heeft ze nix te mutsenquote:er zijn niet altijd vrienden over de vloer,.. alleen afgelopen weekend (me ouders zijn op vakantie,.. dus de toko verbouwen) Als zij er is zijn er NOOIT anderen,.. alleen afgelopen weekend,..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |