Ik blijf me hier voorlopig nog wel even melden vrees ik inderdaadquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:26 schreef Viperdesign het volgende:
Omg.. Jij blijft ook nog wel een tijdje in dit topic hangen?
Kep met maar 1 ex najah ruzie is een groot woord,..quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:54 schreef pcinfo het volgende:
Ben zelf ook naar een psych geweest, kon die vent op het laatst wel in elkaar slaan![]()
Maar goed achteraf werkte het toch wel![]()
Ontopic : Het meest irritante aan ex-en vind ik toch nog altijd dat ze je vaak proberen terug te krijgen als ze het uit hebben ofzoof types die gewoon het contact verbreken terwijl een vriendschap nog prima zou werken, nja met de meeste exen heb ik toch ruzie
![]()
Nee zeker niet. Maar nu is het wel weer even de druppel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:54 schreef avotar het volgende:
Maar is dat allemaal verwege jullie einde van je relatie?
Was het wel een verhelderend gesprek??quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef Plonky het volgende:
Ik ben vanochtend geweest.
Ik ben er nu zelf helemaal van overtuigd dat er meer mis met mij is.
T was dus een soort intake gesprek.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:27 schreef Plonky het volgende:
Het was meer een 'de geschiedenis les van Plonky' dan verhelderend
Ik ga dus zeker terug, ik sta nu in de wachtlijst voor meer gesprekken. Ik weet niet hoe lang dat nog gaat duren, maar ik hoop dat ik snel wordt geholpen - ik kan mij op het moment niet meer concentreren op mijn werk - het lukt mij van geen kant.
Had je ja moeten zeggen,.. krijg je eerder hulp.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:35 schreef Plonky het volgende:
Ja. Zoiets. Ik voelde mij erna niet echt beter - maar ook niet slechter.
Verder werd ik nog gevraagd of ik suicidal was - ja doei, echt niet
Maar, ik ga zometeen proberen om eventjes een uurtje wat dingetjes door te lezen.
Das waar,..quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:41 schreef Plonky het volgende:
Maar, dan moet ik ook gelijk pilletjes gaan slikken.
Daar heb ik dus op het moment echt geen zin in!
Was je al wel eens eerder bij een psycholoog geweest?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef Plonky het volgende:
Ik ben vanochtend geweest.
Ik ben er nu zelf helemaal van overtuigd dat er meer mis met mij is.
Ik weet nog dat ik me behoorlijk opgelucht voelde toen ik er voor het eerst heen was geweest. Als je al een tijdje met jezelf loopt te hanessen is het toch wel prettig om van zo'n iemand te horen wat er ongeveer mis is. En natuurlijk dat je er weer vanaf gaat komen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:00 schreef Plonky het volgende:
Nee. Nog nooit. Dus ik wist niet wat ik kon verwachten. Maar, het liep wel zo een beetje hoe ik het mijzelf had voor gesteld.
Ok, een vrouw dus. Leek mij in eerste instantie ook eigenlijk wel rielekst. Maar ik kreeg dus een gozer, en die gast is vet rielekst gelukkigquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:07 schreef Plonky het volgende:
Haha, jazeker.
Vandaag was het een vrouw. Maar, de volgende keer zie ik waarschijnlijk een andere, in verband met het plannen van de afspraken.
Ik wist al dat er meer aan de hand was. Ze keek best wel vreemd toen ik zei dat ik zelf de stap heb gezet om er naar toe te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |