abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30381170
hoe ziek mensen eigenlijk bezig kunnen zijn..............

Idd zo denk ik heel vaak er ook over.. hoe ziek ik wel net bezig ben........... Maarja..
Weet Het Voor Een Ander Wel Zo Mooi Te Vertellen... Maar Ondertussen...
pi_30381186
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:10 schreef MelodyCool het volgende:

Idd zo denk ik heel vaak er ook over.. hoe ziek ik wel nIet bezig ben........... Maarja..
pi_30381222
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:07 schreef het.ismij het volgende:
\\offtopic//
Dis is allemaal zo herkenbaar,..
als ik aan mezelf terugdenk in de periode dat ik zo bezig was, moet iik er eigelijk om lachen nu.
Hoe "ziek" mensen eigelijk bezig kunnen zijn
Hoe ben je zover gekomen dat je er nu om kan lachen?
pi_30381230
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:10 schreef MelodyCool het volgende:

Idd zo denk ik heel vaak er ook over.. hoe ziek ik wel net bezig ben........... Maarja..
En het erge is dat je er eigenlijk niet zomaar mee kunt stoppen,..
Tis als een verslaving,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op donderdag 8 september 2005 11:11 schreef MelodyCool het volgende:

[..]

Hoe ben je zover gekomen dat je er nu om kan lachen?
Ik ben er overheen,.. En dan terugdenkend (zeker aan mezelf) in die periode van "rauw".
Is eigelijk gewoon triest,..
Op donderdag 8 september 2005 11:13 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Ik ben er overheen,.. En dan terugdenkend (zeker aan mezelf) in die periode van "rauw".
Is eigelijk gewoon triest,..
yeps maar ja das achteraf dan he...
En nu gaat het beter met je?
pi_30381922
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:19 schreef MelodyCool het volgende:

[..]

yeps maar ja das achteraf dan he...
En nu gaat het beter met je?
Met mij gaat het perfect,..
K ga goed om met me ex,.. als gewoon vrienden,.. we spreken elkaar redelijk vaak,..
Eigenlijk is het ook beter zo,..
We denken gewoon te verschillen,.. En daarbij zijn mijn standpunten 100x volwassener dan die van haar,.. Wat gewoon niet werkt.
We geven nog wel om elkaar,.. maar meer als broer en zus zeg maar.
pi_30382307
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:44 schreef MelodyCool het volgende:
Ok blij om te horen dat het nu goed gaat met je
K ben er zelf ook wel behoorlijk blij mee moet ik zeggen,..
Scheelt me een hoop ergernis, slapeloosheid en andere ongein.
  donderdag 8 september 2005 @ 12:35:59 #160
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30383429
Iedereen, bedankt voor jullie steun

Ik heb morgen om 9.10 een afspraak van een uurtje (ik wist niet dat het zo snel kon!).
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_30383665
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:35 schreef Plonky het volgende:

Ik heb morgen om 9.10 een afspraak van een uurtje (ik wist niet dat het zo snel kon!).

Suc6
Yw

Toppie!
Veel sterkte!
pi_30383850
Weet Het Voor Een Ander Wel Zo Mooi Te Vertellen... Maar Ondertussen

Toepasselijk
Ik heb zelf ook net een heftige relatie achter de rug met een JG. Zie ander topic. Ben er voor mezelf wel achter gekomen dat alles om haar draaide en niet om mij. Ik was altijd met haar bezig. Zij vroeg bijna nooit hoe het nou met mij ging en hoe mijn dag was. Het was heel vaak ikke, ikke, ikke. Achteraf gezien heb ik dit ook niet goed gedaan. Ik heb mezelf totaal weggecijferd, omdat ik haar niet wou kwijtraken aan haar geloof.
Ik ga volgende week naar een pschygoloog toe. Ik heb die hulp echt nodig denk ik. Ik ben helemaal leeg van binnen. Werken lukt op het moment ook niet.
Ik denk wel steeds minder aan haar. En zie ook steeds meer de negatieve dingen in.

Je moet er toch altijd voor elkaar zijn? Ik heb 1 voorbeeldje: Begin mei moest ik naar het ziekenhuis toe voor een kleine medische ingreep. Dit stond al weken vast. De dag voordat ik daarheen moest vertelt ze doodleuk dat ze weer een weekend naar haar zus toe gaat! Toen is er echt wat bij mij geknapt. Altijd maar met zichzelf bezig.

Sterkte toegewenst voor allen anderen in dit topic!
pi_30385357
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:45 schreef invincible25 het volgende:
Ik heb zelf ook net een heftige relatie achter de rug met een JG. Zie ander topic. Ben er voor mezelf wel achter gekomen dat alles om haar draaide en niet om mij. Ik was altijd met haar bezig. Zij vroeg bijna nooit hoe het nou met mij ging en hoe mijn dag was. Het was heel vaak ikke, ikke, ikke. Achteraf gezien heb ik dit ook niet goed gedaan. Ik heb mezelf totaal weggecijferd, omdat ik haar niet wou kwijtraken aan haar geloof.
Ik ga volgende week naar een pschygoloog toe. Ik heb die hulp echt nodig denk ik. Ik ben helemaal leeg van binnen. Werken lukt op het moment ook niet.
Ik denk wel steeds minder aan haar. En zie ook steeds meer de negatieve dingen in.

Je moet er toch altijd voor elkaar zijn? Ik heb 1 voorbeeldje: Begin mei moest ik naar het ziekenhuis toe voor een kleine medische ingreep. Dit stond al weken vast. De dag voordat ik daarheen moest vertelt ze doodleuk dat ze weer een weekend naar haar zus toe gaat! Toen is er echt wat bij mij geknapt. Altijd maar met zichzelf bezig.

Sterkte toegewenst voor allen anderen in dit topic!
Altijd klote als je niet als "gelijke" in een relatie staat,.. en is ook gedoemt om te mislukken.
Ik heb het zelf van beide kanten meegemaakt. En schiet gewoon niet op. Aan welke kant je ook zit.
  donderdag 8 september 2005 @ 14:02:03 #166
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30385755
invincible,

ik snap het helemaal. Ik heb een half jaar niet lekker in mijn vel gezeten. En dat heeft zij niet opgemerkt (of dat niet kunnen OF willen was, dat weet ik niet).. maar k heb er altijd 100% in gestoken om ervoor te zorgen dat zij blij was.

Nu, moet ik voor mezelf zorgen.
(To make me sick)....
pi_30385945
quote:
Mooi zo. Ik mag vanavond weer klagen. .
  donderdag 8 september 2005 @ 14:11:18 #168
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30385957
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:02 schreef Plonky het volgende:
invincible,

ik snap het helemaal. Ik heb een half jaar niet lekker in mijn vel gezeten. En dat heeft zij niet opgemerkt (of dat niet kunnen OF willen was, dat weet ik niet).. maar k heb er altijd 100% in gestoken om ervoor te zorgen dat zij blij was.

Nu, moet ik voor mezelf zorgen.
kan het dan niet zijn dat het gewoon sowieso niet goed met je gegaan is.. en dat je dan maar bent gaan overcompenseren door er zoveel voor haar te zijn...?
terwijl je dat eigenlijk dus andersom wilde?

is het misschien geen optie om je met andere dingen bezig te houden...?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 8 september 2005 @ 14:15:56 #169
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30386050
Ik ben het allemaal aan het oplossen. - ik denk dat het wel lang zal duren

(en, ja, ik gaf haar al de aandacht die ze wilde zodat ik ook maar wat terug kreeg - en dat lukte niet - het was mijn manier van 'aandacht trekken')
(To make me sick)....
  donderdag 8 september 2005 @ 14:37:01 #170
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30386672
en als ze dat soort kleine essentiele dingen al niet kon, was het sowieso geen goede relatie... punt... ondanks al het andere goeds wat je hoogstwaarschijnlijk wel gebracht heeft.

dus waarom nu treuren.. en waarom die haat... waarom niet gewoon de fout inzien... en meer energie stoppen in het voorkomen van een dergelijke fout in de toekomst?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 8 september 2005 @ 14:53:22 #171
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30387225
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:37 schreef avotar het volgende:
dus waarom nu treuren.. en waarom die haat... waarom niet gewoon de fout inzien... en meer energie stoppen in het voorkomen van een dergelijke fout in de toekomst?
Omdat er meer dingen zijn die spelen.

Bijv... mijn 'coping' mechanisme was vroeger (de laatste 2 jaar) binge eating. Ik ben er nu mee gestopt, en ik heb moeite om met mijn gevoelens om te gaan.

Ik zit ook niet lekker in mijn vel. En ik denk niet dat alleen de relatie er in meespeelt - er zijn waarschijnlijk nog veel meer dingen aan de hand dan dat ik denk. Sinds kerst heb ik mij eigenlijk niet meer *blij* gevoeld.

Verder, ik vertel de ene verhaal... maar mijn ex zegt het tegenovergestelde - met als gevolg dat ik misschien mijn relatie met haar heb gesaboteerd omdat ik 'niet blij' was.. en niet omdat ik niet blij met haar was.

Ik weet wel zeker dat het 100% de goede keus is, dat wel. Maar, na 3 maanden moet ik me dan al een stuk beter voelen. En, dat doe ik niet. Er moeten dus andere dingen zijn die mij dwars zitten - en die probeer ik al heel lang uit te zoeken - en dat lukt mij niet.
(To make me sick)....
pi_30388064
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:54 schreef het.ismij het volgende:
Weet Het Voor Een Ander Wel Zo Mooi Te Vertellen... Maar Ondertussen

Toepasselijk
Daarom...

Weet Het Voor Een Ander Wel Zo Mooi Te Vertellen... Maar Ondertussen Kan Ik Het Niet Voor Mezelf
pi_30388482
Ik heb voor mijn relatie ook een flinke rottijd gehad. Ben vroeger al bij een pschygoloog geweest en ben daar na een half jaar mee gestopt. Ik zit nu al een paar jaar aan de anti-depressiva. Hierdoor ben ik ook gestopt met die wekelijkse bezoekjes. Ik vond dat alles wel weer goed ging.
Een ''normaal'' mens zou 2 maanden na een relatie breuk alweer goed moeten functioneren. Ik denk dat bij mij alles weer naar boven komt van vroeger.
De klap die zij mij heeft gegeven komt gewoon erg hard aan.
Maar ik ga nu aan mezelf werken. Heb teveel energie in haar gestopt. Het wordt tijd dat ik aan mezelf denk.
Ga vanavond lekker tennisen en morgen naar een vriend toe. Afleiding zoeken.
pi_30393036
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:10 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Mooi zo. Ik mag vanavond weer klagen. .
Kom maar op dan!
pi_30396969
quote:
Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef MelodyCool het volgende:
Kom maar op dan!
Bij de psych. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')