quote:Op donderdag 8 september 2005 11:10 schreef MelodyCool het volgende:
hoe ziek mensen eigenlijk bezig kunnen zijn..............
Idd zo denk ik heel vaak er ook over.. hoe ziek ik wel nIet bezig ben........... Maarja..
Hoe ben je zover gekomen dat je er nu om kan lachen?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:07 schreef het.ismij het volgende:
\\offtopic//
Dis is allemaal zo herkenbaar,..
als ik aan mezelf terugdenk in de periode dat ik zo bezig was, moet iik er eigelijk om lachen nu.
Hoe "ziek" mensen eigelijk bezig kunnen zijn
En het erge is dat je er eigenlijk niet zomaar mee kunt stoppen,..quote:Op donderdag 8 september 2005 11:10 schreef MelodyCool het volgende:
hoe ziek mensen eigenlijk bezig kunnen zijn..............
Idd zo denk ik heel vaak er ook over.. hoe ziek ik wel net bezig ben........... Maarja..
Ik ben er overheen,.. En dan terugdenkend (zeker aan mezelf) in die periode van "rauw".quote:Op donderdag 8 september 2005 11:11 schreef MelodyCool het volgende:
[..]
Hoe ben je zover gekomen dat je er nu om kan lachen?
yeps maar ja das achteraf dan he...quote:Op donderdag 8 september 2005 11:13 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik ben er overheen,.. En dan terugdenkend (zeker aan mezelf) in die periode van "rauw".
Is eigelijk gewoon triest,..
Met mij gaat het perfect,..quote:Op donderdag 8 september 2005 11:19 schreef MelodyCool het volgende:
[..]
yeps maar ja das achteraf dan he...
En nu gaat het beter met je?
K ben er zelf ook wel behoorlijk blij mee moet ik zeggen,..quote:Op donderdag 8 september 2005 11:44 schreef MelodyCool het volgende:
Ok blij om te horen dat het nu goed gaat met je
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:35 schreef Plonky het volgende:
Iedereen, bedankt voor jullie steun
Ik heb morgen om 9.10 een afspraak van een uurtje (ik wist niet dat het zo snel kon!).
Toppie!quote:Op donderdag 8 september 2005 12:35 schreef Plonky het volgende:
Iedereen, bedankt voor jullie steun
Ik heb morgen om 9.10 een afspraak van een uurtje (ik wist niet dat het zo snel kon!).
Altijd klote als je niet als "gelijke" in een relatie staat,.. en is ook gedoemt om te mislukken.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:45 schreef invincible25 het volgende:
Ik heb zelf ook net een heftige relatie achter de rug met een JG. Zie ander topic. Ben er voor mezelf wel achter gekomen dat alles om haar draaide en niet om mij. Ik was altijd met haar bezig. Zij vroeg bijna nooit hoe het nou met mij ging en hoe mijn dag was. Het was heel vaak ikke, ikke, ikke. Achteraf gezien heb ik dit ook niet goed gedaan. Ik heb mezelf totaal weggecijferd, omdat ik haar niet wou kwijtraken aan haar geloof.
Ik ga volgende week naar een pschygoloog toe. Ik heb die hulp echt nodig denk ik. Ik ben helemaal leeg van binnen. Werken lukt op het moment ook niet.
Ik denk wel steeds minder aan haar. En zie ook steeds meer de negatieve dingen in.
Je moet er toch altijd voor elkaar zijn? Ik heb 1 voorbeeldje: Begin mei moest ik naar het ziekenhuis toe voor een kleine medische ingreep. Dit stond al weken vast. De dag voordat ik daarheen moest vertelt ze doodleuk dat ze weer een weekend naar haar zus toe gaat! Toen is er echt wat bij mij geknapt. Altijd maar met zichzelf bezig.
Sterkte toegewenst voor allen anderen in dit topic!![]()
Mooi zo. Ik mag vanavond weer klagen.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:35 schreef Plonky het volgende:
kan het dan niet zijn dat het gewoon sowieso niet goed met je gegaan is.. en dat je dan maar bent gaan overcompenseren door er zoveel voor haar te zijn...?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:02 schreef Plonky het volgende:
invincible,
ik snap het helemaal. Ik heb een half jaar niet lekker in mijn vel gezeten. En dat heeft zij niet opgemerkt (of dat niet kunnen OF willen was, dat weet ik niet).. maar k heb er altijd 100% in gestoken om ervoor te zorgen dat zij blij was.
Nu, moet ik voor mezelf zorgen.
Omdat er meer dingen zijn die spelen.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:37 schreef avotar het volgende:
dus waarom nu treuren.. en waarom die haat... waarom niet gewoon de fout inzien... en meer energie stoppen in het voorkomen van een dergelijke fout in de toekomst?
Daarom...quote:Op donderdag 8 september 2005 12:54 schreef het.ismij het volgende:
Weet Het Voor Een Ander Wel Zo Mooi Te Vertellen... Maar Ondertussen
Toepasselijk
Kom maar op dan!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:10 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik mag vanavond weer klagen..
Ik blijf me hier voorlopig nog wel even melden vrees ik inderdaadquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:26 schreef Viperdesign het volgende:
Omg.. Jij blijft ook nog wel een tijdje in dit topic hangen?
Kep met maar 1 ex najah ruzie is een groot woord,..quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:54 schreef pcinfo het volgende:
Ben zelf ook naar een psych geweest, kon die vent op het laatst wel in elkaar slaan![]()
Maar goed achteraf werkte het toch wel![]()
Ontopic : Het meest irritante aan ex-en vind ik toch nog altijd dat ze je vaak proberen terug te krijgen als ze het uit hebben ofzoof types die gewoon het contact verbreken terwijl een vriendschap nog prima zou werken, nja met de meeste exen heb ik toch ruzie
![]()
Nee zeker niet. Maar nu is het wel weer even de druppel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:54 schreef avotar het volgende:
Maar is dat allemaal verwege jullie einde van je relatie?
Was het wel een verhelderend gesprek??quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef Plonky het volgende:
Ik ben vanochtend geweest.
Ik ben er nu zelf helemaal van overtuigd dat er meer mis met mij is.
T was dus een soort intake gesprek.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:27 schreef Plonky het volgende:
Het was meer een 'de geschiedenis les van Plonky' dan verhelderend
Ik ga dus zeker terug, ik sta nu in de wachtlijst voor meer gesprekken. Ik weet niet hoe lang dat nog gaat duren, maar ik hoop dat ik snel wordt geholpen - ik kan mij op het moment niet meer concentreren op mijn werk - het lukt mij van geen kant.
Had je ja moeten zeggen,.. krijg je eerder hulp.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:35 schreef Plonky het volgende:
Ja. Zoiets. Ik voelde mij erna niet echt beter - maar ook niet slechter.
Verder werd ik nog gevraagd of ik suicidal was - ja doei, echt niet
Maar, ik ga zometeen proberen om eventjes een uurtje wat dingetjes door te lezen.
Das waar,..quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:41 schreef Plonky het volgende:
Maar, dan moet ik ook gelijk pilletjes gaan slikken.
Daar heb ik dus op het moment echt geen zin in!
Was je al wel eens eerder bij een psycholoog geweest?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef Plonky het volgende:
Ik ben vanochtend geweest.
Ik ben er nu zelf helemaal van overtuigd dat er meer mis met mij is.
Ik weet nog dat ik me behoorlijk opgelucht voelde toen ik er voor het eerst heen was geweest. Als je al een tijdje met jezelf loopt te hanessen is het toch wel prettig om van zo'n iemand te horen wat er ongeveer mis is. En natuurlijk dat je er weer vanaf gaat komen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:00 schreef Plonky het volgende:
Nee. Nog nooit. Dus ik wist niet wat ik kon verwachten. Maar, het liep wel zo een beetje hoe ik het mijzelf had voor gesteld.
Ok, een vrouw dus. Leek mij in eerste instantie ook eigenlijk wel rielekst. Maar ik kreeg dus een gozer, en die gast is vet rielekst gelukkigquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:07 schreef Plonky het volgende:
Haha, jazeker.
Vandaag was het een vrouw. Maar, de volgende keer zie ik waarschijnlijk een andere, in verband met het plannen van de afspraken.
Ik wist al dat er meer aan de hand was. Ze keek best wel vreemd toen ik zei dat ik zelf de stap heb gezet om er naar toe te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |