Verstandig!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef Masanga het volgende:
Vannacht, toen ik lag na te denken over wat foutgelopen was bij mijn nieuwe verovering, moest ik plots denken aan wat ze zei over ex-en.."terug samenkomen met ex-en vind ik een teken van zwakte, ik kan dat precies niet begrijpen". Op het moment zelf vond ik dat een harde uitspraak, ik was in het verleden verschillende keren terug samengekomen met mijn ex. Maar uiteindelijk moest ik haar gelijk geven: een relatie is een keuze, voorbestemdheid is quatch! Het is een kwestie van je ex los te laten...ook al is het een kunst!
Nu is ze zelf terug samen met die ex, en zegt ze zelf dat ze zich er niet 100% bij voelt..Tja, hoe kan ik haar nu nog anders dan zwak beschouwen...Byebye meid(al vind ik het wel heeeeeeeeel erg jammer...ze leek me echt een supertoffe..
)
Zo zie je maar dat iets zeggen niet direct betekent dat je er ook naar handelt. Ik ben ook weleens teruggegaan naar een ex, of zij naar mij. Achteraf bleek dat slechts een uitstel van executie. Dus inderdaad is het niet zo slim.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef Masanga het volgende:
Vannacht, toen ik lag na te denken over wat foutgelopen was bij mijn nieuwe verovering, moest ik plots denken aan wat ze zei over ex-en.."terug samenkomen met ex-en vind ik een teken van zwakte, ik kan dat precies niet begrijpen". Op het moment zelf vond ik dat een harde uitspraak, ik was in het verleden verschillende keren terug samengekomen met mijn ex. Maar uiteindelijk moest ik haar gelijk geven: een relatie is een keuze, voorbestemdheid is quatch! Het is een kwestie van je ex los te laten...ook al is het een kunst!
Nu is ze zelf terug samen met die ex, en zegt ze zelf dat ze zich er niet 100% bij voelt..Tja, hoe kan ik haar nu nog anders dan zwak beschouwen...Byebye meid(al vind ik het wel heeeeeeeeel erg jammer...ze leek me echt een supertoffe..
)
Mischien omdat je te veel je best doet en hoge verwachtingen heb en keer op keer teleurgesteld word omdat het niet is gegaan zoals je graag had gewilt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:59 schreef Plonky het volgende:
ik heb alles geprobeerd.En, niets lukt meer...
alles geeft maar een plezierig gevoel voor een tijdje. Ik kan er gewoon niet meer tegen.
Ik snap het helemaal niet waarom ik ongelukkig ben.Ik heb er gewoon geen zin meer in.
Zeg ik toch? Je had verwachtingen en je raakte teleurgesteld omdat het niet ging hoe je het wilde...quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:10 schreef Plonky het volgende:
Nee, dat is het echt niet.
Ik ben boos en teleurgesteld. Heel boos en teleurgesteld. Over alles dat er is gebeurd sinds kerstmis.
Misschien moet je ff wat uitleggen want ik ken de situatie totaal niet (je mag anders ook msn wel toevoegen als je dat fijn vindt)quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:10 schreef Plonky het volgende:
Nee, dat is het echt niet.
Ik ben boos en teleurgesteld. Heel boos en teleurgesteld. Over alles dat er is gebeurd sinds kerstmis. Vandaag heb ik mijn ex voor het eerst 'goed' gezien (maar niet gepraat). Na 15 minuten begon ik bijna te huilen. Pas 3 uur later was ik thuis en heb ik het er allemaal uitgelaten.
Hoop dat hij/zij je kan helpen. Ik heb er weinig aan. Wat ze zegt klopt, maar in mijn hoofd ligt het anders. En daar komt ze niet bij.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:04 schreef Plonky het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort de psycholoog bezoek.
Dan lijkt het me verstandig om maar eens een afspraak te maken. Zelf heb ik al geïnformeerd naar rigoreuzere praktijken.; hypnotherapie.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:47 schreef Plonky het volgende:
Ik vraag mij af of ik mezelf dit allemaal eigenlijk niet aanpraat.. en dat ik gewoon niet blij in de relatie was. Ik weet het allemaal niet.
De omgekeerde wereld dus?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:22 schreef Plonky het volgende:
mijn ex zegt dat ik mezelf alles aanpraat en dat ik het mezelf gewoon zo moeilijk heb gemaakt in die tijd en dat zij altijd voor me heeft klaar gestaan.
Altijd van jezelf uitgaan, maar het kan best dat zij dat anders ervaren heeft natuurlijk.En ja sommige mensen kunnen dat helemaal niet en dan heb je de goede keuze gemaakt, deze zal dan ook beloond worden op den duur. Probeer de boosheid kwijt te raken, zij kan er ook niks aan doen als zij zo is. Want ik denk dat je daarna pas kan kijken wat er nu echt speelt want je lijkt wel een wervelwind van emoties en gevoelens op het moment en die storm moet gaan liggen, wil je er uitkomen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:28 schreef Plonky het volgende:
Ja.... en ik weet niet meer wat ik moet geloven.
Zeker.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:40 schreef feyenoord-dude het volgende:
Is op jacht naar een nieuwe vriendin gaan een goede oplossing?
Ik ken het ja. Onbewust blijf je vergelijken en vraag je je af of je dat andere meisje echt zo leuk vind of dat het puur uit wraak voor je ex is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Zeker.
Het is alleen lastig als je niemand kan vinden die aan je ex kan tippen/Het is alleen lastig als je denkt dat er niemand is die aan je ex kan tippen.
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef Plonky het volgende:
Het gaat behoorlijk slecht nog steeds. Ik heb weer gehuild vandaag.
Maarja, ik ga wel vanavond uit met wat vrienden.
En, ik ga morgen een afspraak by de psycholoog maken (er is veel meer mis met mij dan 'het loslaten van mijn ex' denk ik, en daar heb ik hulp bij nodig) - ik heb dit ook aan mijn 2 beste vrienden verteld, en die hebben er begrip voor.
Goed bezig kerel.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef Plonky het volgende:
En, ik ga morgen een afspraak by de psycholoog maken (er is veel meer mis met mij dan 'het loslaten van mijn ex' denk ik, en daar heb ik hulp bij nodig)
Je hebt in ieder geval een stap gezet om verder te komen en dat is al heel belangrijk. Veel sterkte en succes.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef Plonky het volgende:
Het gaat behoorlijk slecht nog steeds. Ik heb weer gehuild vandaag.
Maarja, ik ga wel vanavond uit met wat vrienden.
En, ik ga morgen een afspraak by de psycholoog maken (er is veel meer mis met mij dan 'het loslaten van mijn ex' denk ik, en daar heb ik hulp bij nodig) - ik heb dit ook aan mijn 2 beste vrienden verteld, en die hebben er begrip voor.
Hard is dat he...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:27 schreef Viperdesign het volgende:
Toch niet fijn. Ik heb altijd gedacht dat ze me niet bewust pijn wilde doen. Maar blijkbaar wel..
Ben blij om te lezen dat je vrienden heb die begrip voor je hebben...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef Plonky het volgende:
ik heb dit ook aan mijn 2 beste vrienden verteld, en die hebben er begrip voor.
Ja. Ik heb mezelf altijd voorgehouden dat ze het niet zo bedoelde en dat ze gewoonweg niet wist wat ze ermee aanricht.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:14 schreef MelodyCool het volgende:
Hard is dat he...
De waarheid is soms hard. Doe er je voordeel mee dat je het nu weet.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:37 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja. Ik heb mezelf altijd voorgehouden dat ze het niet zo bedoelde en dat ze gewoonweg niet wist wat ze ermee aanricht..
.
.
Ze is nu wel okay hoor. Denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef Christine het volgende:
Zet die trut uit je hoofd en ga lekker door met je eigen leven.
quote:Op donderdag 8 september 2005 07:00 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ze is nu wel okay hoor. Denk ik..
K hoop het voor je.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:03 schreef Viperdesign het volgende:
Ik wil graag geloven dat ze veranderd is. Dat is ze ook
ik herken dit heel erg... Altijd diegene hand boven het hoofd blijven houden.............quote:Op donderdag 8 september 2005 10:03 schreef Viperdesign het volgende:
Ik wil graag geloven dat ze veranderd is. Dat is ze ook, maar of het positief is weet ik nog niet. Maar dat merk ik vanzelf wel. En als het weer fout gaat dan zal dit de laatste keer zijn dat ze me pijn gedaan heeft.
Ik behandel mensen zoals ik zelf behandeld wil worden. Of ze het nu verdienen of niet, dat terzijde. Idealist.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:56 schreef MelodyCool het volgende:
ik herken dit heel erg... Altijd diegene hand boven het hoofd blijven houden.............
Terwijl diegene het eigenlijk niet verdient............... Zit in het zelfde schuitje...
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:57 schreef MelodyCool het volgende:
ff vraagje.. is er nog een kans dat jullie bij elkaar trug komen?
Het lijkt me niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:35 schreef Viperdesign het volgende:
En tussendoor zei ze dat ze geen liefde voor me voelde.
Yepz... Hier nog 1quote:Op donderdag 8 september 2005 11:02 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik behandel mensen zoals ik zelf behandeld wil worden. Of ze het nu verdienen of niet, dat terzijde. Idealist..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |