abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:46:49 #201
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30453509
Gisteravond heb ik het dieptepunt van de laatste 9 maanden bereikt.

Iets wat mij lief is/was is van mij afgepakt. - het was het enige dat mij nog een beetje op de grond hield de afgelopen 4-5 weken.

Nu moet ik op zoek naar iets anders.
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:17:03 #202
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30454205
wat was dat, plonky?

en je moet niet op zoek naar iets anders, het is jouw eigen leven dus alles wat je nodig hebt kan je uit jezelf halen en in jezelf vinden.
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:37:17 #203
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30454702
5 weken lang ga ik uit om mijn gedachte op iets anders te zetten. Dit is dus de hele avond op rock muziek dansen (4 uur lang alles eruit gooien).

Ze is nog nooit met mij naar deze club toe gegaan (en ze houd niet van dit soort muziek) en toch was ze er gisteravond.

Ik heb haar tot 3 keer toe gegilt. En ik ben weg gerent naar de huis van een vriend.

- ik neem het haar heel erg kwalijk over hoe ik mij nu voel. Een half jaar lang heb ik signalen afgegeven dat er dingen mis waren (en dat ik niet wist wat er aan de hand was). En ze heeft altijd alles compleet genegeerd (of misschien snapte ze het niet? of misschien kon ze het gewoon niet?). Dat maakt allemaal eigenlijk niets meer uit, maar als ze mij eerder had geholpen dan had ik nu niet zo in de put gezeten.

Ik vind dat in een relatie moet je elkaars zwakte leren kennen, en dan elkaar proberen te steunen om dat te verbeteren en elkaar solide te houden. Ik heb dit altijd voor haar gedaan, en ik heb niets ervoor terug gekregen.

Ik weet het... vergeven en vergeten. Maar, ik heb het er moeilijk mee.
(To make me sick)....
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:43:00 #204
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30454832
dan vraag ik me af waarom je je gisteren zo hebt laten kennen, plonky. als iemand die ik niet in "mijn" terrein wil hebben er toch komt, dan zou ik met een stalen gezicht die persoon vragen te vertrekken, of anders de persoon gewoon negeren. blijf vooral niet weg uit die club omdat zij er toevallig gisteren ook was. als je dat laat "afpakken" dan heb je duidelijk nog geen greep op je eigen leven en dat moet je eerst zien te krijgen.
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:18:29 #205
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30455639
Ik denk dat ik ook moet zien te proberen een greep op mijn leven te krijgen.

Ik denk daarom dat ik ook maar eventjes hier vandaan blijf. Dus, jullie horen wel eventjes niets meer van mij - maar, maak jullie maar geen zorgen . Over een paar weekjes horen jullie wel weer wat.
(To make me sick)....
  zaterdag 10 september 2005 @ 18:57:16 #206
46068 pcinfo
Echt ik meen het! :/
pi_30460369
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:00 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Kep met maar 1 ex najah ruzie is een groot woord,..
Meer als "hoi doei" is het niet Met 1 heb k supergoede band,.. met de rest normaal,.. Meer van af en toe babbeltje bij tegenkomen. Meer niet.
Ja klopt, er is bij mij ook nog 1 uitzondering door haar krijg ik soms oo kbest wel spijt dat ik haar ooit heb losgelaten mja... spijt komt altijd te laat

maar goed, zo heb ik ook nog één die heel aardig tegen mij doet maar me tegen andere mensen compleet zwart loopt te maken, maar goed het went
Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend
  zaterdag 10 september 2005 @ 19:01:13 #207
46068 pcinfo
Echt ik meen het! :/
pi_30460538
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:37 schreef Plonky het volgende:
5 weken lang ga ik uit om mijn gedachte op iets anders te zetten. Dit is dus de hele avond op rock muziek dansen (4 uur lang alles eruit gooien).

Ze is nog nooit met mij naar deze club toe gegaan (en ze houd niet van dit soort muziek) en toch was ze er gisteravond.

Ik heb haar tot 3 keer toe gegilt. En ik ben weg gerent naar de huis van een vriend.

- ik neem het haar heel erg kwalijk over hoe ik mij nu voel. Een half jaar lang heb ik signalen afgegeven dat er dingen mis waren (en dat ik niet wist wat er aan de hand was). En ze heeft altijd alles compleet genegeerd (of misschien snapte ze het niet? of misschien kon ze het gewoon niet?). Dat maakt allemaal eigenlijk niets meer uit, maar als ze mij eerder had geholpen dan had ik nu niet zo in de put gezeten.

Ik vind dat in een relatie moet je elkaars zwakte leren kennen, en dan elkaar proberen te steunen om dat te verbeteren en elkaar solide te houden. Ik heb dit altijd voor haar gedaan, en ik heb niets ervoor terug gekregen.

Ik weet het... vergeven en vergeten. Maar, ik heb het er moeilijk mee.
Ik weet niet of het helpt... Maar meestal als ik nog veel om een ex ofzo geef ga ik me meer vastgrijpen op de negatieve dingen, en niet op de 'fijne' dingen die we samen gehad hebben, het klinkt misschien verkeerd maar het helpt me vaak om dingen te vergeten.

En natuurlijk praten zoals nu helpt ook... meestal wordt je er op dat moment dan wel weer mee geconfronteerd en is het niet even makkelijk (?) maar meestal kun je achteraf dan toch makkelijker dat soort dingen afsluiten, probeer ook verder te kijken ( geen hand vol maar een land vol )

Nja, hopelijk heb je hier wat aan
Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend
pi_30484798
Hmm het beste is om elkaar niet te zien.

Om je een hart onder de riem te steken, van Bob Dylan:
An' if anybody asks me, "Is it easy to forget?"
I'll say, "It's easily done,
You just pick anyone,
An' pretend that you never have met
  zondag 11 september 2005 @ 15:17:21 #209
22944 Breetai
....Relax....
pi_30485146
Ik ken het effct om elkaar evt. tegen te laten komen. Ze zou afgelopen vrijdag ook naar hetzelfde concert gaan als ik zou gaan hier in Venlo. Ik heb er heel moeilijk over zitten doen om wel of niet te gaan. UIteindelijk heeft een vriend van me overgehaald om toch te gaan. Wat bleek uiteindelijk.
Ze kwam zelf niet opdagen. Beste avond sinds lange tijd.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_30485486
quote:
Op zondag 11 september 2005 15:17 schreef Breetai het volgende:
even off-topic heb je een keer te veel Robo-Tech gekeken??? :-P

on-topic wat kansen betreft dat je hem/haar tegenkomt: just do it.
Dat is bad-luck of niet -zoals Breetai aangeeft hoeft hij/zij niet eens aanwezig te zijn.

Ik geloof niet in problemen vooraf creeren. Ja, je kunt vooraf problemen bedenken en eromheen sturen, maar (altijd**) thuisblijven vind ik het probleem uit de weg ontlopen-

**soms is het beter om idd niet te gaan (enige nuancering is hier idd op zijn plaats)

be strong ;-)
  zondag 11 september 2005 @ 16:33:17 #211
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_30487406
Goed, meer even een tvp.

Na tien jaar samen en vijf jaar huwelijk is dit m'n eerste weekend alleen. Alleen in mijn nieuwe appartement. En dat valt nog niet mee.
  zondag 11 september 2005 @ 16:43:25 #212
22944 Breetai
....Relax....
pi_30487761
quote:
Op zondag 11 september 2005 15:29 schreef QuantumCat het volgende:
even off-topic heb je een keer te veel Robo-Tech gekeken??? :-P
Ik heb best wel veel robotech gekeken. Ik dacht laatst er nog aan om m'n nick te veranderen, maar hij blijft goed.
quote:
on-topic wat kansen betreft dat je hem/haar tegenkomt: just do it.
Dat is bad-luck of niet -zoals Breetai aangeeft hoeft hij/zij niet eens aanwezig te zijn.

Ik geloof niet in problemen vooraf creeren. Ja, je kunt vooraf problemen bedenken en eromheen sturen, maar (altijd**) thuisblijven vind ik het probleem uit de weg ontlopen-
Je kan jezelf idd helemaal gek maken. Ik kwam er ook pas achter dat ik gewoon rust moet zien te vinden en niet zenuwachtig moet doen.Afleiding helpt maar als je niet rustig alleen kan rondsjouwen blijf je altijd afleiding zoeken. Het ergste vind ik nog altijd dat je het helemaal jezelf aandoet. Heb je eigenlijk niemand anders voor nodig.

Eerst maak je jezelf helemaal dol omdat je niemand hebt. Daarna sta je weer alleen en heb je wel iemand om je op te richten maar diegene heeft er helemaal niks mee te maken. Uiteindelijk moet je het toch zelf doen.
quote:
be strong ;-)
Ik blijf m'n best doen. Dat ik al hier zit heeft al meer dan voldoende vereist.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_30488732
[quote]Op zondag 11 september 2005 16:43 schreef Breetai het volgende:

[..]

Ik heb best wel veel robotech gekeken. Ik dacht laatst er nog aan om m'n nick te veranderen, maar hij blijft goed.
[..]

Echt wel ;-)

Over RoboTech gesproken, ik de DVD's speciaal uit Canada laten komen
pi_30489798
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:43 schreef Breetai het volgende:

Je kan jezelf idd helemaal gek maken. Ik kwam er ook pas achter dat ik gewoon rust moet zien te vinden en niet zenuwachtig moet doen.Afleiding helpt maar als je niet rustig alleen kan rondsjouwen blijf je altijd afleiding zoeken. Het ergste vind ik nog altijd dat je het helemaal jezelf aandoet. Heb je eigenlijk niemand anders voor nodig.

Eerst maak je jezelf helemaal dol omdat je niemand hebt. Daarna sta je weer alleen en heb je wel iemand om je op te richten maar diegene heeft er helemaal niks mee te maken. Uiteindelijk moet je het toch zelf doen.
[..]
Psies - je kan jezelf helemaal gek maken. Ik he bin mijn periode wel veel vrienden bezocht - meer dan normaal. Kwam misschien ook omdat samenwoonde -het huis lijkt daarna extra leeg ... anyways... gelijk alle banden met haar verbroken, heb haar ook duidelijk gemaakt dat als ze bij mij wegging ik haar onder geen beding terug zou nemen. Ik heb knipperlichtrelaties genoeg gezien omdat niet te willen. Ik snap ook dat vastklampen aan de ex niet.
Als ik naar mijn relatie kijk: ze gaat weg. Dan is er iets niet goed, maar het zal ook nooit meer goedkomen ook. Daarnaast als ze werkelijk de ware is, gaat ze niet weg. Dus hoef ik haar ook niet terug.
Dus waarom zou ik daar rouwig om zijn. Het enige wat alleen maar overblijft is het verwerken van de breuk en het wennen aan de nieuwe situatie. Geloof me, dat is al moeilijk genoeg. En ik heb het er moeilijk mee gehad. Ik heb alleen meteen de (valse) hoop laten varen dat het ooit nog goed zou komen. Daar heb ik het mijzelf makkelijk(er) mee gemaakt

Ik denk dat zoals Breetai het aangeeft, mensen het zichzelf moeilijk maken.
pi_30496346
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:33 schreef cosmick het volgende:
Na tien jaar samen en vijf jaar huwelijk is dit m'n eerste weekend alleen. Alleen in mijn nieuwe appartement. En dat valt nog niet mee.
Sterkte. .
pi_30496699
na een aantal goede gesprekken zijn we na een break van 4 weken toch weer bij elkaar
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_30498269
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:33 schreef Leipo666 het volgende:
na een aantal goede gesprekken zijn we na een break van 4 weken toch weer bij elkaar
Fijn joh! Houden zo. .
  zondag 11 september 2005 @ 22:24:28 #218
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_30498638
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:33 schreef Leipo666 het volgende:
wat was er mis, waar liep t op stuk, waardoor ga je nu weer verder?

ik ben trouwens ook weer een heel stuk verder dan de laatste post van me. Voel me iig behoorlijk prima, zal proberen t verhaal een dezer dagen er ff op te zetten, tis te slecht op mensen te onthouden nl...

[ Bericht 20% gewijzigd door Lexcorp op 11-09-2005 22:42:06 (toevoeging) ]
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_30498899
Ex was er net even. Kreeg nog wat handoeken terug. Wel fijn dat ze even kwam. Ze zag er goed uit. Wel aangekomen trouwens, +12. En of ik wierook had gebrand. .

Ach. Fijn haar te zien. Ze is lief. .
  maandag 12 september 2005 @ 09:17:11 #220
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_30506679
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:23 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Sterkte. .
Dank. Op dit moment weet ik nog niet zo goed wat te doen. Veel afleiding zoeken werkt het beste denk ik. "Probleem" is, dat wij niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan maar als goede vrienden. We denken beter af te zijn zonder elkaar.

Nu kun je na zo'n eerste weekend nog weinig zeggen denk ik. Na 10 jaar samen is het natuurlijk erg vreemd en raar om er ineens alleen voor te staan. Het vertrouwde is weg.
pi_30508548
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:17 schreef cosmick het volgende:
Veel afleiding zoeken werkt het beste denk ik. We denken beter af te zijn zonder elkaar.
Afleiding zoeken werkt goed omdat je even niet aan je 'problemen' kán denken.
Maar als je beter af denkt te zijn zonder haar, is het dan niet relatief gemakkelijk haar los te laten?

En het is inderdaad vreemd om er ineens alleen voor te staan. Ik heb me lange tijd erg 'leeg' gevoeld. Alsof er een stukje van mij is afgestorven. Dat laatste heb ik nog steeds eigenlijk. .
pi_30509077
tvp
pi_30509108
quote:
Op maandag 12 september 2005 10:57 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Afleiding zoeken werkt goed omdat je even niet aan je 'problemen' kán denken.
Maar als je beter af denkt te zijn zonder haar, is het dan niet relatief gemakkelijk haar los te laten?

En het is inderdaad vreemd om er ineens alleen voor te staan. Ik heb me lange tijd erg 'leeg' gevoeld. Alsof er een stukje van mij is afgestorven. Dat laatste heb ik nog steeds eigenlijk. .
ik moet je gewoon ff een knuffel geven nu, *knuf *
pi_30509457
* het.ismij wil ook wel een knuffol,..
voel me niet echt goed,..
Ex was er afgelopen weekend, (was feest bij mij thuis. K geef toch nog meer om der dan ik dacht,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  maandag 12 september 2005 @ 11:41:55 #225
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_30509575
Wat een ellende allemaal idd. Ik heb net elke avond van de week al volgepland. Vrienden "lastigvallen".

Voorts wil ik eindelijk maar 's 3DS Max onder de knie krijgen. Ook wel een goede afleiding......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')