yeapzzquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:30 schreef purplerose het volgende:
De relatie tussen jullie ligt gevoelig, ze is je vriendin geweest met alle gevoelens die erbij horen en nu je ex, is niet raar dat je dan moeilijk tegen kritiek van haar kan
Bij mij is het altijd gezellig,..quote:oe! gezellig! feestje bij hetismij
Dat dacht ik ook,.. Volgens mij vondt ze het eerder niet leuk dat het 1 grote teringzooi was en anderhalf uur verder zondag met ze 4e opruimen was het pas weer toonbaarquote:Dan heeft ze nix te mutsen
precies,..quote:
Als ik jou was zou ik het niet meer voor haar doen hoor!quote:Op maandag 5 september 2005 18:05 schreef pino.in.disguise het volgende:
Maar goed, ik zal die dingen nog voor haar doen en dan houdt het op en zoekt ze het maar uit. Asociaal en arrogant vind ik het.
Dat is inderdaad een beetje vreemd. Als ze nu bij je inwoonde, okay. Maar nu.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:31 schreef het.ismij het volgende:
Feest bij mij thuis was een grote teringzooi zaterdag,.. der waren vrij weinig mensen nuchter. Zuipen, slikken, blowen,.. een grote teringzooi.
Daar was ze dus pissig over???? tis mijn huis,.
Waarom maakt ze zich zo druk om je?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:31 schreef het.ismij het volgende:
Vervolgens begon ze over mijn drugsgebruik,.. daar was ze ook pissig over
Blij dat ze bij je weg is?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:31 schreef het.ismij het volgende:
Was ze pissig geworden omdat hij er ook was,.. en dat ik aan gamen was,..![]()
Ging ze eerst hoogst beledigd op mijn bed gtst kijken en frends daarna is ze weggegaan,..
Mijn ex had het ook niet verwacht. VD aan de pure weed. Vooral als antiroker.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:31 schreef het.ismij het volgende:
Ze is bang dat ik ook zo eindig, maar goed,.. zo stom ben k dus NIET .
precies,..quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:04 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een beetje vreemd. Als ze nu bij je inwoonde, okay. Maar nu..
Ze is bezorgt owzo,.. k kan af en toe stomme dingen doenquote:Waarom maakt ze zich zo druk om je?
Ja en nee,..quote:Blij dat ze bij je weg is?.
K rookte al,..quote:Mijn ex had het ook niet verwacht. VD aan de pure weed. Vooral als antiroker..
Maar goed, het ontspant en het is goedkoper dan alcohol. En dat heb ik wel nodig met het verwerken van dit verlies..
Da was gisterenaaf,.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef purplerose het volgende:
@ hetismij niet eens geholpen???dan heb ze helemaal nix te miepen zeg, wees dan blij dat ze wegging na friends
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:24 schreef Mea.Culpa het volgende:
@Cosmick, zeker dat het gaat wennen. Misschien de komende maanden nog niet, maar op den duur ben jij in je eentje weer net zo gelukkig als je ooit met haar was. Dit klinkt niet echt opbeurend en wil je vast ook niet horen, maar wat je nu hebt gedaan is goed. Uiten! En niet bij de pakken neer gaan zitten. Alhoewel, dat mag ook, dit is een normale reactie op een klote gebeurtenis.
Snap je het?
18quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:35 schreef purplerose het volgende:
Hoe oud is ze trouwens het.ismij?
Hoe komt die enorme terugval nu Viper, het ging toch best goed met je een tijdje geleden? Of leek dat maar. Komt dat omdat je haar weer gezien hebt? Succes man!quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:04 schreef Viperdesign het volgende:
Mijn ex had het ook niet verwacht. VD aan de pure weed. Vooral als antiroker..
Maar goed, het ontspant en het is goedkoper dan alcohol. En dat heb ik wel nodig met het verwerken van dit verlies..
Ah, het puber gedrag zit er nog beetje in bij jullie allebeiquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:37 schreef het.ismij het volgende:
[..]
18
ikke 20,..
ja ik ben indd een broekkie![]()
Tsja wat zal ik zeggen,..quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah, het puber gedrag zit er nog beetje in bij jullie allebei
Ik sla liever over.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef purplerose het volgende:
@VD *Paast de virtuele bong aan je door
Je hoeft ook nooit helemaal op te groeienquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:01 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Tsja wat zal ik zeggen,..
ik zal denk ik nooit opgroeien,..
Ja, eigenlijk wel. Toen ze aan de deur stond had ik net het laatste restje opgemaakt. Het is niet iets wat ik normaliter erg fijn vind maar op bepaalde momenten van erg down zijn heeft het me geholpen.quote:
Jij hebt nog hoop hè?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:40 schreef Viperdesign het volgende:
Ex was er net weer even. De DVD welke ik zondag voor haar gemaakt had werkte niet. Ze blijkt geen DVD speler in haar computer te hebben(). Of ze een CDtje kon komen halen. Tuurlijk.
.
Ze vond het alleen minder dat ik een opmerking maakte over haar gewicht. (Ze stond bij mij even op de weegschaal) Haar BMI zit namelijk in het ongezonde gebied en ik wist niet of ze zich dat realiseerde. Vandaar mijn opmerking. Maar dat mag ik blijkbaar niet zeggen. Ah well, weer iets geleerd.
Toch fijn dat ze er even was. Ondanks haar afstandelijke/lakse houding..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |