Ja, ja en ja.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:06 schreef yup het volgende:
Hallo tot de motordom bekeerde mensen.
Ik moet nog tot het motordom bekeren (lees : moet me rijbewijs nog hale)
Maar een vraagje. Als je een korte bocht neemt met koppeling in, is de kans op vallen groter dan zonder koppeling toch (dus gassen en achterrem ingedrukt)...
Vandaar dat je niet zonder gas mag keren of niet ?
Disclaimer enzo.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:12 schreef ondeugend het volgende:
Whehehe... die van jou is anders ook aardig onvolledig.
Ik wilde je net gaan pommen trouwens
In de zin van : pom pom pom.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Disclaimer enzo.
Pommen?Dat standje kende ik nog niet...........
![]()
Collega deed dat ook altijd, ga (hierdoor) in ieder geval met gestrekte lakens onder zeil....quote:
Ik ga mee... morgen vroeg op de baan zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Collega deed dat ook altijd, ga (hierdoor) in ieder geval met gestrekte lakens onder zeil....![]()
Je weet wel die oefening, dus terugkeren binnen de pilonnen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja, ja en ja.Gewoon op je gevoel afgaan. Zonder bekrachtiging doet ie niks en met kan je hem alle kanten opsturen.
Probeer het anders eens en laat eens een motor uit je handen pleuren.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:28 schreef worldpimber het volgende:Dat verhaal van Makster, heb je net een krot gekocht maakt het zijn naam ook nog eens waard
Nog lachen ook he, zijn maar een paar honderd euro's
Fulcrum laat ook weer merken dat ie nog geen echte FokMC'er is![]()
Enuuh, Martie ... speciaal voor die meet zondag laten blingen?? Voor die bollen wel he
Die halve draai bedoel je?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:58 schreef yup het volgende:
[..]
Je weet wel die oefening, dus terugkeren binnen de pilonnen.
Wat ik merk, als ik de gas teveel los, of de koppeling inknijp, dan dreigt de motor om te vallen...
Ik kan het nog steeds niet echt goed eerlijk gezegddenk dat ik niet durf de motor plat te leggen, want 30 km/u tussen de pilonnen door slalommen lukt best wel (paar uitzonderingen)...
Maja dees donderdag heb ik lekker een les van 2 uur achter elkaar. Hopelijk lukt het dan wel.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij is er hier niet zoveel animo om te meeten
![]()
wilde dit topic eigenlijk boycotten vanwege geen OP en niet correcte topic titel maar kan het gewoon niet laten![]()
is dat niet gebeurd dan ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Sjah, als niemand een balletje opgooid...
Niet zeiken, heb het nummertje in ieder geval goed.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
wilde dit topic eigenlijk boycotten vanwege geen OP en niet correcte topic titel maar kan het gewoon niet laten![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die halve draai bedoel je?* hollander172 heeft nog examen oude stijl gedaan.
![]()
Die van de bollen?quote:
Oh dat, die moest ik ook doen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:46 schreef yup het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ronde dingen zijn pilonnen.
Dit lukt soms wel soms niet, je moet gassen in zijn 1 + achterrem gebruiken, op de een of andere manier lukt het soms wel, soms bijna wel (klein beetje te wijd) soms helemaal niet
Maja ik hoop dat het donderdag beter zal gaan...
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die van de bollen?![]()
Daar kijk ik vanavond nog naar, maar ik moet kiezen tussen de meets![]()
Anders vanavond eevn MSN, ben de hele week niet meer online geweest verder dus als je dan locatie ed. kan doorgeven dan weet ik wat meer![]()
Je hebt maar net 2 lessen gehad, dit leer je na een tijdje echt wel vanzelfquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:46 schreef yup het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ronde dingen zijn pilonnen.
Dit lukt soms wel soms niet, je moet gassen in zijn 1 + achterrem gebruiken, op de een of andere manier lukt het soms wel, soms bijna wel (klein beetje te wijd) soms helemaal niet
Maja ik hoop dat het donderdag beter zal gaan...
Wanneer plan je die wielen?quote:Mijn rekeningnummer is ---- Rabo.
Wil je ook alle losse remklauwen erbij met remcilinders ?
dan geef ik die ook mee.Martie kan ze ook op mijn werk komen halen, dat is
voor hem korter en voor mij makkelijker. Ik werk nammelijk in Vught.Als hij
mij belt dan spreek ik wel iets af met Martie.Overdag 8.00 tot 16.30 is mijn
rechtstreeks nummer daar 073------
Hij kan mijn mobiel ook bellen maar overdag staat die vaak niet aan.Veel
sucses met de wielen.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:53 schreef Patrick281 het volgende:
@Martie: mail ontvangen?![]()
[..]
Wanneer plan je die wielen?
Ergens volgende week zou fijn zijn, en anders de week erop graag.![]()
Anders maak ik alvast het geld naar hem over vanavond, dan houd hij ze zeker vast. (ben nu bij FS)
Cool.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
als jij ze inmiddels al betaald heb kan ik ze maandag of dinsdag avond wel even ophalen voor je![]()
Ik hoorde het ja, echt ZIEKquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:45 schreef bwt het volgende:
damn, benzine wordt wel erg duur op deze manier: Benzineprijzen met 3,6 cent omhoog
En dat voor iemand die elke dag met de motor naar het werk gaat, maar geen reiskosten krijgt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:45 schreef bwt het volgende:
damn, benzine wordt wel erg duur op deze manier: Benzineprijzen met 3,6 cent omhoog
pssst... goede auto kopen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:20 schreef Makster het volgende:
Daar ga je een onderhoudsbeurt en de versnelde afschrijving niet van redden![]()
Sow die Bimotaquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat voor iemand die elke dag met de motor naar het werk gaat, maar geen reiskosten krijgt.![]()
Vandaag in jaren weer eens een motorblad gekocht, ging in eerste instantie om de supersport die ik op de voorplaat zag staan, maar toen ik linksonderin las dat er een test van de nieuwe Husqvarna 610SM in stond wist ik zeker dat ik die moest kopen.![]()
quote:
Er zijn verschillende redenen waarom wij de benaming Supermotard of Supermoto verkiezen boven het in sommige Engelstalige landen gebruikte 'Superbiker'.
De belangrijkste reden daarvan is datje de Franse beschrijving kan afkorten naar SM.
Terecht, want dit zijn de meest kinky motoren die je maar kan indenken en dat voor een nog te genieten prijs.
Deze husqvarna SM610 haal je in huis voor precies 8.999 euro, BTW en BPM wel, lieshoge laklaarzen en lederen zweepje niet inbegrepen.
Piccie van de voorplaat motor:
[afbeelding]
Piccie van de SM610:
[afbeelding]
En ik geloof dat ik die beter hier kan kopen.http://www.valinta.lv/?pg=1
Scheelt ff 2.500 euro met ons landje.![]()
Niks mis met de auto afgezien van een deukjequote:
quote:
Maar die van mij is nog beter voor de zegeltjes.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:51 schreef Makster het volgende:
Niks mis met de auto afgezien van een deukje![]()
Kreeg je die smiley niet meer uit je hoofd sinds gisteravond?quote:
Er klopt hier iets nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:37 schreef Makster het volgende:
HEe welkom thuis, heel ook nog is![]()
Ik heb ook lekker gereden gisteren![]()
CR opgehaald maar niet ik aan gort maar de CRquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:38 schreef hicham het volgende:
Egwel uitgestorven hierWaar is ons welkomstcomité
Maar moet toch nog eerst even settelen hier, dus het is jullie vergeven
Wat zijn smilies toch een rare dingen als je ze een paar dagen niet meer hebt gezien
Voordeel is wel dat ik geen topic heb gemist
[..]
Kreeg je die smiley niet meer uit je hoofd sinds gisteravond?
[..]
Er klopt hier iets niet
Waarom heb jij jezelf nog niet aan gort gereden op die CR?
Hij moet eten maken voor zichzelfquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:42 schreef Makster het volgende:
Hoe was het daar, goede vakantie gehad
quote:
quote:Kreeg je die smiley niet meer uit je hoofd sinds gisteravond?
Maak er maar een mooi verhaal vanquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
[..]
voorproefje:
[afbeelding]
het vetste voertuig wat ik daar heb gezien![]()
je word dus de BOBquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Maak er maar een mooi verhaal vanIk ben mezelf van kant zuipen bij een of andere cocktail party
![]()
Ik zie je verhaal met verlangen tegemoed
Laterz
is ie al klaar met etenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
hij die zeike werpe de eerste post
Ik denk dat ie zijn laptop zit te bevuilen met pizza en pringles.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is ie al klaar met eten [afbeelding]
Rotklus idd maar, Iemand moet het doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
hij die zeike werpe de eerste post
Is u weer heel ondertussen ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
laat hem straks eten![]()
wij willen verhaal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:30 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Is u weer heel ondertussen ?
Je bent iig weer postende![]()
Te lui is om bij te lezen![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
morgen zelfs 1e meetop mijn nieuwe schatje
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:35 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
beter
![]()
Waar is de meet ???? * info please
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:35 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
beter
![]()
Waar is de meet ???? * info please
Krijg net telefoonquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding] Wij [afbeelding] willen [afbeelding] foto's [afbeelding]
Heb jij geen foto's gemaakt?quote:
quote:
was een heavy dutyquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:53 schreef hicham het volgende:![]()
Ok hier vast een voorproefje, OPM aan het poepe in de bosjes
[afbeelding]
quote:Check je mail straks, ik gooi ff een FTP open zodat je alles kunt downloaden
neem dan ook niet op klungelquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:49 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Krijg net telefoon![]()
Ik moet werken vannacht![]()
Weer een missen dus![]()
* zo komt er nooit wat van![]()
![]()
![]()
Krijg jij ook altijd toevallig telefoon als je achteraf toch geen zin heb in een meet?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
neem dan ook niet op klungel![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Krijg jij ook altijd toevallig telefoon als je achteraf toch geen zin heb in een meet?![]()
![]()
Nee alleen als ik moet werkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Krijg jij ook altijd toevallig telefoon als je achteraf toch geen zin heb in een meet?![]()
![]()
okselfrissssquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:06 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Nee alleen als ik moet werken![]()
& ik ga geen nacht doorhalen![]()
dan donder ik onderweg in![]()
Kijk die vetprob nou possen op z'n wiegende 7Rquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:15 schreef hicham het volgende:
Dit was het meest rechte weggetje dat we konden vinden in onze directe omgeving
Hij wist volgens mij op dat moment niet eens dat ie gefilmd werdquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kijk die vetprob nou possen op z'n wiegende 7R
*jaloers
Ehj, welkom thuis beiden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:15 schreef hicham het volgende:
Meschien is dit wat voor een meet; http://www.mag-nl.org/demorun2005/quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
okselfrissss![]()
ander keertje dan maar he
Pff, maken we er meteen een grote meeting van, maar gaan we wél bochtjes rijden en niet collone rijdenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:19 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Meschien is dit wat voor een meet; http://www.mag-nl.org/demorun2005/
Is vlak voor mijn vakantie![]()
Nog ff km maken voor ik naar Italië gaa![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:15 schreef hicham het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pff, maken we er meteen een grote meeting van, maar gaan we wél bochtjes rijden en niet collone rijden
Boeiuh van de vangrail![]()
Ook jou dag komtquote:
Zijn dag is al geweestquote:
KNEUSquote:
Jong en onbezonnen, alle adviezen in de wind slaandequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:30 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
KNEUS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent iig geen eiersalade geworden
Vetprob is die gast die gebanned is toch.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:17 schreef worldpimber het volgende:
Kijk die vetprob nou possen op z'n wiegende 7R
*jaloers
mensen i'm offquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:32 schreef worldpimber het volgende:
Ik ga achter de TV hange, verwacht wel nog een verslag vannacht
vetprobquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vetprob is die gast die gebanned is toch.![]()
Nou ja ook MC onwaardig als je hem zo ziet rijden.![]()
![]()
quote:
File>preferences>scratch disksquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:38 schreef hicham het volgende:
Ben al wat foto's aan het openen en resizen, maar zijn er toch best veel geworden (terwijl we zelf vonden dat we relatief weinig foto's hadden gemaakt) Klaagt photoshop ineens dat ik teveel foto's tegelijk aan het openen ben
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:38 schreef hicham het volgende:
Straks komt dus alvast het eerste deeltje
Werk zequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:35 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
mensen i'm off![]()
* Werken gaat
Hoezo weekend![]()
![]()
![]()
Ja dat was hetgeen waarover ie ging klagenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
File>preferences>scratch disks
Keine scheisse.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:50 schreef hicham het volgende:
Ja dat was hetgeen waarover ie ging klagen
Komt omdat mijn C schijf ook nogal weinig vrije ruime heeft![]()
Contactsheetje alvast.quote:Maar vind het wel goed zo, als ik alle foto's moet voorzien van commentaar en ook nog een verslag moet schrijven zit ik hier volgende week nog te typenik post wel wat foto's met commentaar en de rest van het verhaal komt in de volgende 10 topics wel naar boven, post voor post
quote:
ritme hequote:Op zondag 4 september 2005 07:38 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
net terug van vakantie.. en en en tijdstip en en en, ach ik begin er niet eens meer over
jij hebt alle pics nog niet gezien zekerquote:Leuke foto's trouwens nog, maar ik verwacht nog een lading tot de macht 10
Nop, me broertje schopte me wakker van de bank, heb even snel hier ge-F5'd en vaag die vetprob foto's gezienquote:Op zondag 4 september 2005 07:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jij hebt alle pics nog niet gezien zeker![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 08:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nop, me broertje schopte me wakker van de bank, heb even snel hier ge-F5'd en vaag die vetprob foto's geziendaarna gaan liggen. Maar de rest stuurt hicham me vanavond dan wel.. onder dwang desnoods
Ik vertrek om te gHumme met wat mf'ersals je vroeg op bent is er sowieso geen zak te doen
![]()
Vind ik de mooiste foto.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:16 schreef hicham het volgende:
En ineens zijn we weer ergens onderweg, met timer en een mini-driepootje een pic geschoten van onszelf. Niet echt gelukt en het was ook een heel gekloot, dus hebben we maar niet meer gedaan
[afbeelding]
there is more to comequote:
heel geslaagdquote:Leuk dat het een geslaagde minivakantie was.![]()
all in good timequote:En vonden jullie het nog gevaarlijk op de ring verder, en hoe vaak zijn jullie geweest?![]()
Op ringbunny.nl natuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2005 10:50 schreef Makster het volgende:
Leuk verhaal, maar waar zijn de foto's van geile halfnaakte duitse mokkels![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 11:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hicham: goede aftrapdan is het nu mijn beurt geloof ik
Knip![]()
![]()
Ik lees later nog even volledig bijquote:Op zondag 4 september 2005 11:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
De Ducs vielen op door hun vreemde geluid in de vrijhoorden we ook al op de MM
woud,wouden,gewoudquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:16 schreef hicham het volgende:
Dit is alweer bij ons hotel. Het hotel waar we heen gingen was op woensdag en donderdag gesloten, dus kwamen we uit bij een ander hotel. Geen slechte keuze, want waren echt toppie mensen en ze hadden daar overheelijke tomatensoep(vult je maag zo goed dat het genoeg is voor een diner
![]()
![]()
) Verder wouden we daar graag drie nachtjes blijven (4 dagen). Dat was geen probleem, ware het niet dat we dus de eerste nacht in een 'normale' kamer verbleven (2 kamers + douche) en de volgende 2 nachten 'moesten' we in een vakantieappartementje voor de prijs van een normale kamer
![]()
Ik reageer al niet eens meer op taalvauten.quote:
Ik vond deze eigenlijk wel leuk!quote:Op zondag 4 september 2005 12:31 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik reageer al niet eens meer op taalvauten.
Maar ik krijg nog altijd kippevel bij een groot aantal vauten
![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 04:11 schreef ondeugend het volgende:
Jesse en Hicham welkom terug.
Ik heb gauw even de foto's gescrold net maar ik moet nu heel erg gaan slapen.
Morgen superbike en morgen dus meer.
Restecp voor OPM's slaapritmequote:Op zondag 4 september 2005 07:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
net terug van vakantie.. en en en tijdstip en en en, ach ik begin er niet eens meer over
![]()
Ligt eraan op welke manier gevaarlijk. Iig stukken beter dan knallen op de openbare wegquote:Op zondag 4 september 2005 09:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En vonden jullie het nog gevaarlijk op de ring verder, en hoe vaak zijn jullie geweest?![]()
Zo een lang verhaal met veel foto's en dat is waar je op let?quote:
Wil wel zeggen dat ik het ook met interesse gelezen heb!quote:Op zondag 4 september 2005 12:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo een lang verhaal met veel foto's en dat is waar je op let?
Pleurde daar wel 2 keer bijna omquote:Op zondag 4 september 2005 11:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Bandit die zich wederom een SM waantMet weer een verkeersbordje
Rasen ist out! --> Nein
Rasen ist INN!! Very INN
![]()
en tja, die 'SM' zal toch weer uit dat greppeltje moeten
![]()
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_IMGP465750.jpg]afbeelding][/url]
Achteraf bleek het een eitje![]()
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_IMGP465350.jpg]afbeelding][/url]
Popijn kan er ook aardig wat van, vooral als ie in het Engels begintquote:Op zondag 4 september 2005 12:31 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik reageer al niet eens meer op taalvauten.
Maar ik krijg nog altijd kippevel bij een groot aantal vauten
![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 13:01 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Wil wel zeggen dat ik het ook met interesse gelezen heb!
quote:Op zondag 4 september 2005 13:05 schreef hicham het volgende:
We hebben nog wel even aan je gedacht tijdens onze vakantie hoorToen we in Maastricht waren hebben we namelijk een stukje over de Mergelland route gereden, waar jij pas nog wat over had gepost
Moet je maar niet zo vaak je middelvinger naar automobilisten uitsteken, belhamelquote:Op zondag 4 september 2005 16:06 schreef worldpimber het volgende:
Oh en tussen mijn wijs en middelvinger is me hanschoen gescheurd![]()
![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 16:41 schreef worldpimber het volgende:
Nice foto's van de banden![]()
Die bedden staan alleen akelig dicht bij elkaar.![]()
Hey het worden er meerquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 19:55 schreef Rausdouwer het volgende:
Twee haakten zo'n beetje halverwege af omdat ze het te langzaam vonden. Ik vind het een beetje flauw om om die reden eerder af te haken.
Dat is duidelijkere taal.quote:
die gast reed op een R6 met een dikke 3CM schaamrandenquote:Op zondag 4 september 2005 20:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]Dat had ik inderdaad ook niet gedaan, maargoed... leuke dag gehad neem zie ik
![]()
Ik lag weer knockout tot net pas, maar ik zie dat F5'en weer niet nodig is.![]()
Vrouwen mogen datquote:Op zondag 4 september 2005 20:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die gast reed op een R6 met een dikke 3CM schaamranden![]()
over dat vrouwke maar niet gesproken
![]()
ik zat op dat moment een SMS naar jou te sturenquote:Op zondag 4 september 2005 20:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vrouwen mogen dat![]()
![]()
Wat zit je daar nou met je telefoon te doen op die foto's![]()
Die kawasnol hangt gewoon met 2 leren billen langs haar motor te kneedownen. Tis dat je die billen ziet anders had je niet geweten dat het een vrouw was.
Eten maken
Je durft dat nu wel te posten omdat je een ander tourclubje achter de hand hebtquote:
Nee, heb geen groepje, heb het meer over postsnelheid momenteelquote:Op zondag 4 september 2005 20:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Je durft dat nu wel te posten omdat je een ander tourclubje achter de hand hebt![]()
![]()
Dat museum was op ditzelfde terrein, maar je moest idd betalen om erin te mogen. Hicham kwam daarachter toen hij er al met 1 been instondquote:Op zondag 4 september 2005 16:27 schreef hicham het volgende:
Was nog 1 of ander 'museum' van de ring, maar daar moest je voor betalen om er doorheen te mogen lopen dus dat hebben we uiteraard niet gedaan![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 september 2005 20:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hierbij de laatste reeks![]()
Ter afsluiting: De Ring, borden met stoptekens werden geplaatst en het hek achter de groene poortjes sloot het circuit...geschlossen![]()
vaker zin in is nogal zacht uitgedruktquote:Op zondag 4 september 2005 20:55 schreef worldpimber het volgende:Pfff, leuke verhalen en foto's weer. Jij hebt er vast nog wel vaker zin in
![]()
Hopelijk kunnen we in de toekomst nog een retourtje doen met FokMC'ers daarzo, heb je opzich niet zoveel vrije dagen voor nodig... hint hint
Er is helemaal niet druk gepost, er zijn drukke posts gemaaktquote:Op zondag 4 september 2005 20:27 schreef Rausdouwer het volgende:
De hele dag druk gepost
en nu is het stil![]()
Als je er niets van gezegd had, was het mij niet eens opgevallenquote:Op zondag 4 september 2005 21:03 schreef hicham het volgende:
Op deze foto:
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_IMGP476850.jpg]afbeelding][/url]
Zit ik dus met een koekje in mijn mond, ziet er een beetje raar uit als je dat niet door hebt
De tweede dag had het lichtjes geregend maar dat klaarde al snel opquote:Op zondag 4 september 2005 21:03 schreef ondeugend het volgende:
En wat hebben jullie een mazzel met het weer gehad ook.
Het lijkt me dat zoiets vaker georganiseerd moet worden. Daar waar RB vandaan komt, kan je ook zo mooi rijden. Misschien iets voor volgend voorjaar ?
quote:Op zondag 4 september 2005 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vaker zin in is nogal zacht uitgedruktcircuitrijden vind ik nu verslavend
![]()
en toeren door die gebieden daar is geweldig
Vrije dagen heb ik genoeg, na deze 3 weken vakantie staan er nog ruim 20 dgn te goeddus dat is geen probleem
In die vakantiewoning kunnen in principe 5 mensen waarvan 2 op de grond, maar daar heb ik weinig trek in, 3 max is ideaal
ook qua prijs
dus jah, hintjes voor de toekomst zijn welkom![]()
![]()
Dank je, dank jequote:Op zondag 4 september 2005 21:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als je er niets van gezegd had, was het mij niet eens opgevallen
Nu wel natuurlijk... en ik moet zeggen dat je er inderdaad niet knapper door wordt.
De plus en de min bij een lampje maakt nogal wat uit ja.quote:Op zondag 4 september 2005 19:10 schreef hicham het volgende:
Mag nu dus binnenkort even uitzoeken waar het precies is misgegaan in de elektronica (ik had volgens mij bij het linkerknipperlicht de + en - verkeerd aangesloten kwamen we achter na een snelle controle toen ik ergens in Duitsland besloot toch maar een kijkje bij de elektronica te nemen) Tot die tijd even zonder claxon, knipperlichten, dashboardindicatoren en toerenteller doen
quote:
Dat woudenquote:Op zondag 4 september 2005 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De plus en de min bij een lampje maakt nogal wat uit ja.![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie woudendat niet direct oplossen daar?
![]()
Ik vind ze Lievvvvvv !quote:Op zondag 4 september 2005 23:29 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Oortjes
[afbeelding]
Oortjes
Later betere pics
Dan ben jij zeker een van velen die naast manlief in de auto zit en me inhaalt even blijft hangen en je nek omdraait om het te kunnen bekijkenquote:
Ruilen voor filmpjesquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 23:38 schreef worldpimber het volgende:
Oh, en kijk eens goed bij het kuipruitje![]()
klikquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 23:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[[url=http://img15.imageshack.us/img15/7352/img4281kb2gv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die slijptol bedoel je?![]()
quote:
Om dit tijdstip? Aanrader, egwel doenquote:Op zondag 4 september 2005 23:53 schreef bwt het volgende:
T is nog warm buiten
denk dat ik nog maar eens een eindje ga rijden
Ah je hebt je nick op je ruitje geplaktquote:Op zondag 4 september 2005 23:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]Nee, met de grotere foto's is het beter te zien. Ff wachten
![]()
Kheb wel weer smoezen dat ik niet erg plat kon in die bocht.. maar ik laat ze wel achterwegequote:Op zondag 4 september 2005 23:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik vind hem leuk, het idee alleen al dat je je camera neer kan leggen in Friesland
Het weer ziet er daar ook erg lekker uit
Morgen samen rijden?
Je kan natuurlijk ook op pause drukken als het eng wordtquote:Op zondag 4 september 2005 23:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ben The Ring 2 aan het kijken, ik alt-tab omdat het anders te eng is![]()
![]()
Hmm, nee komt nog (Phatzakquote:Op maandag 5 september 2005 00:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ah je hebt je nick op je ruitje geplakt![]()
Geluid zachter helpt ookquote:Op maandag 5 september 2005 00:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook op pause drukken als het eng wordt.
Ah je hebt een turbo geinstalleerd? Handig op een 25kw fietsquote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, nee komt nog (Phatzak)
![]()
[afbeelding]![]()
Damn, moet er niet aan denken aan school momenteel. Al die strakke schema's en tijden weer... gelukkig heb ik dit jaar avondschool dus vroeg eruit en om 7/8/9 uur met de massa's arbeiders en scholieren in de ochtenddauw richting school zit er niet meer bij
Wel lekker pimpen met je nieuwe outfit
Ja kickeh, met een benzineprijs van ¤ 1.50+ en vierkante banden na een tijdje...quote:Op maandag 5 september 2005 00:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Met de motor naar de stad scheelt wel een hoop zeg.. hoef ik ook niet extra vroeg op om de bus te pakken e.d., en lekker langs al die rijen auto's cruisen in de stad![]()
Verkoop je motorquote:Op maandag 5 september 2005 00:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja kickeh, met een benzineprijs van ¤ 1.50+ en vierkante banden na een tijdje...![]()
Moet je meer kneedownenquote:Op maandag 5 september 2005 00:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja kickeh, met een benzineprijs van ¤ 1.50+ en vierkante banden na een tijdje...![]()
Natuurlijk niet.... ik leg 1 oor gewoon recht bij het stoplicht als ie sjappig hangt.quote:Op zondag 4 september 2005 23:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dan ben jij zeker een van velen die naast manlief in de auto zit en me inhaalt even blijft hangen en je nek omdraait om het te kunnen bekijken![]()
![]()
Zelfs k*tmarokkanen bij het tanktstation konden een lach niet weerstaan
Tussen 120 en 180 km/u wordt je hoofd alleen nogal zwaar met die dingen, vooral als ze gaan zwabberenDoe die dingen maar niet te vaak op, maar zoals ik al zei... als je aandacht tekort heb of gewoon een lelijke motort dan moet je die dingen op je hoofd zetten.
![]()
Voor zover er wat te zien is, ziet het er wel tov uitquote:Op maandag 5 september 2005 00:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Moet je meer kneedownen![]()
Ik heb nog even een fantastische compilatie gemaakt...
quote:Op maandag 5 september 2005 00:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.... ik leg 1 oor gewoon recht bij het stoplicht als ie sjappig hangt.
Succesquote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef hicham het volgende:
Ondeugend heeft een flapoowrfetisjme
Ik ga pitten, lekker op tijd terwijl ik morgen m'n eerste stagedag heb![]()
![]()
Lekker gereden dusquote:Op maandag 5 september 2005 03:23 schreef bwt het volgende:
Voor liefhebbers heb ik er maar ff een plaatje van gemaakt
[afbeelding]
De vriezer moest ik ontdooien, en dientgevolge een paar dagen geen vlees eten.quote:Op zondag 4 september 2005 22:41 schreef worldpimber het volgende:
Alweer die Nick
Vriezer weer heel of heeft ie daarin ook huisgehouden met de niettang
Bij een gloeilampje niet, bij een ledlampje wel.quote:Op zondag 4 september 2005 23:09 schreef hicham het volgende:
zoek ik de oorzaak nu op de verkeerde plek en heeft het niets met die plus en min te maken?
Maar de lekkerste was je eigen vriendin toch?quote:Op maandag 5 september 2005 10:21 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Lekker weer om te werken![]()
Gisteren nog ff naar Rockanje geweest, damn wat lopen daar veel wijven rond, NIET normaal
Owja dit bericht geldt alleen voor de mannen (en de vrouwen met lesbische trekken) die hier posten en lezen
![]()
![]()
Schiet me ineens te binnen, post Faithz oid hier nog weleens?quote:Op maandag 5 september 2005 10:21 schreef Makster het volgende:
Owja dit bericht geldt alleen voor de mannen (en de vrouwen met lesbische trekken) die hier posten en lezen
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 10:39 schreef hollander172 het volgende:
Schiet me ineens te binnen, post Faithz oid hier nog weleens?
Die heb ik al een heeeele tijd niet meer gezien. Is nog op vakantie volgens mijquote:Op maandag 5 september 2005 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ze zit nog wel eens met Fulcrum te chatûh.![]()
![]()
Wel is ze redelijk druk@M-F geloof ik.![]()
Geblokt dus.quote:Op maandag 5 september 2005 10:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Die heb ik al een heeeele tijd niet meer gezien. Is nog op vakantie volgens mij![]()
Met reden?quote:Op maandag 5 september 2005 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ze zit nog wel eens met Fulcrum te chatûh.![]()
![]()
Wel is ze redelijk druk@M-F geloof ik.![]()
- ze vind ons losersquote:Op maandag 5 september 2005 10:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Met reden?Hebben we iets verkeerds tegen haar gezegd oid?
Die opmerking was niet serieus bedoelt maar achteraf dus wel terechtquote:Op maandag 5 september 2005 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
- ik heb wel eens gezegd: vrouwentoen ze een niet technische opmerking maakte.
Dat nam ze toen ook wat te serieus.![]()
![]()
Ik ben wel vaak geil, misschien een extra reden om WEL te meetenquote:Op maandag 5 september 2005 11:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
- ze vind ons losers
- ze durft niet te meeten
Dat is de enige reden voor mij om te blijven posten.quote:Op maandag 5 september 2005 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
- we waren niet gezellig genoeg.![]()
- er waren teveel ongeregeldheden.![]()
- ik heb wel eens gezegd: vrouwentoen ze een niet technische opmerking maakte.
Dat nam ze toen ook wat te serieus.![]()
![]()
Heb het nog geprobeerd goed te maken.![]()
![]()
![]()
Waren toen in ieder geval de laatste 2 dagen@Fok!.
Ze post nog wel in andere topics zag ik eens.
Dan ben jij dus schuldig.quote:Op maandag 5 september 2005 11:19 schreef Makster het volgende:
Ik ben wel vaak geil, misschien een extra reden om WEL te meetenNiet dat er ben de laatste tijd maar goed
HEEEEL relaxedquote:Op maandag 5 september 2005 11:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan ben jij dus schuldig.Ze woont samen met een vrouw.
![]()
Maar vrouwen hebben een ander soort humor, en nemen alles gelijk veel persoonlijker.quote:Op maandag 5 september 2005 11:16 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
[..]
Die opmerking was niet serieus bedoelt maar achteraf dus wel terecht
Ik weet niet of ze bi is, of alleen lesbisch.quote:Op maandag 5 september 2005 11:19 schreef Makster het volgende:
Ik ben wel vaak geil, misschien een extra reden om WEL te meetenNiet dat er ben de laatste tijd maar goed
Wanneer komt die weer eens langs?quote:Op maandag 5 september 2005 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
Als ik soms zag hoe FS reageerde op het bijlezen met postjes van onze reller uit Dordt.
Moest haar soms tegenhouden om niet te reageren.![]()
Op de kast, en daarna?quote:Op maandag 5 september 2005 11:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wanneer komt die weer eens langs?Je kan 'r zo lekker makkelijk op de kast krijgen.
![]()
Ik werk hoorquote:Op maandag 5 september 2005 11:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar aniweg, hicham nu dus lekker op stage internetten de hele dag![]()
![]()
Als ze mij maar niet bedoeld, ik ben zo lief in het echtquote:Op maandag 5 september 2005 11:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wanneer komt die weer eens langs?Je kan 'r zo lekker makkelijk op de kast krijgen.
![]()
Mannen verwarren lief met ondeugend geloof ik.quote:Op maandag 5 september 2005 11:47 schreef Makster het volgende:
Als ze mij maar niet bedoeld, ik ben zo lief in het echt![]()
Volgens mij viel dat wel mee en reageerde ze altijd heel neutraal.quote:Op maandag 5 september 2005 11:39 schreef hollander172 het volgende:
![]()
Jij hebt ineens teveel fantasieen de laatste tijdquote:Op maandag 5 september 2005 11:43 schreef worldpimber het volgende:
Op de kast, en daarna?Keukentafel zeker
quote:Op maandag 5 september 2005 11:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mannen verwarren lief met ondeugend geloof ik.![]()
Enige overeenkomst met geclaimde namen van derden is hier in het geheel niet van toepassing.
Mwah, op ene S. uit D. reageerde ze verre van neutraal.quote:Op maandag 5 september 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij viel dat wel mee en reageerde ze altijd heel neutraal.
Te politiek voor Fok! begrippen.![]()
quote:
Stref sletquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 12:24 schreef bwt het volgende:
![]()
![]()
Gaat lekker hier met alle reacties en disclaimers
![]()
![]()
![]()
En daar gingen 1.5 jaar ergenis aan vooraf, en ik maar uitleggen dat hij het niet zo kwaad bedoelt.quote:Op maandag 5 september 2005 11:59 schreef hollander172 het volgende:
Mwah, op ene S. uit D. reageerde ze verre van neutraal.
Goeie ouwe tijd.Het is waar, vroeger was alles beter.
![]()
quote:
quote:
Ik snap overigens nog steeds waarom sommigen zich zo druk maken over uitspraken gedaan via forum, mail, MSN, whatever.quote:Op maandag 5 september 2005 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
En daar gingen 1.5 jaar ergenis aan vooraf, en ik maar uitleggen dat hij het niet zo kwaad bedoelt.
Want zo is het echt met alles bij hem.![]()
Niet, omdat ze alles te letterlijk neemt denk ik.quote:Op maandag 5 september 2005 12:52 schreef hollander172 het volgende:
Maarre wanneer komt ze nou hier weer eens langs?![]()
Een banquote:Op maandag 5 september 2005 12:53 schreef hollander172 het volgende:
Kan me eigen bericht niet meer wijzigen?
Dat doen die dozen ook allemaal..........quote:Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef Patrick281 het volgende:
Niet, omdat ze alles te letterlijk neemt denk ik.![]()
Ik heb (nog) geen banwaardige werkjes in elkaar geprutst vandaag.quote:Een banhad ik laatst op M-F ook ineens
erg raar om mee te maken.
En je bent dan ook totaal hulpeloos als je ineens niet meer kunt posten.
Gelukkig beruste het op een misverstanden duurde het maar een half uur.
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 13:12 schreef hollander172 het volgende:
Dat doen die dozen ook allemaal..........Vriendin zit weleens op zo'n hondenforum, lijkt wel alsof ze continu ruzie hebben met elkaar.....
![]()
Server busy. Please check back momentarily.quote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef ondeugend het volgende:
http://www.megaupload.com/nl/?d=23EW9HG1
Het duurt even .... maar het wachten op dit superbike filmpje is het zeker waard... vooral voor de manmensen hier.
Beetje triest eigenlijkquote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef ondeugend het volgende:
Het duurt even .... maar het wachten op dit superbike filmpje is het zeker waard... vooral voor de manmensen hier.
Collega van mij ook, hij voetbalt vrij hoog in het amateurwezen (eerste klasse) en had hem met keepen gebroken. Kwam er ook pas na 2 maanden achter, en liep ruim een maand tot 1.5 week terug met een stinkend zwachteltje.quote:Op maandag 5 september 2005 14:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
bij mij kwamen ze er achter dat mijn pink toch gebroken was/is ik heb nu een klittenband zwachteltje eromheen![]()
liep dus al ruim zeven weken rond met gebroken pinkklungels daar in Tiel
![]()
![]()
Naaste collega op vakantie, dus ben goed bezig.quote:Op maandag 5 september 2005 16:12 schreef hollander172 het volgende:
Kan ik eens vanaf mijn werk de hele dag fokken.............
Is iedereen hier accuut gestorven aan smog oid?
ik heb 2 uur zitten wachten op een klittenband zwachteltjequote:Op maandag 5 september 2005 16:32 schreef Patrick281 het volgende:
Collega van mij ook, hij voetbalt vrij hoog in het amateurwezen (eerste klasse) en had hem met keepen gebroken. Kwam er ook pas na 2 maanden achter, en liep ruim een maand tot 1.5 week terug met een stinkend zwachteltje.![]()
Je kan nu toch wel die wielen voor mij tillen he?![]()
![]()
Dat gaat altijd lekker in het ziekenhuis idd.quote:Op maandag 5 september 2005 16:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb 2 uur zitten wachten op een klittenband zwachteltje( wel voordeel dat als ik wil motorrijden dat ik hem gewoon af kan doen
) ik liep er al 7 weken mee rond en ook van alles mee gedaan
![]()
zal ik ze morgenavond ophalen voor je ? of is de betaling nog niet rond ?
^quote:Op maandag 5 september 2005 16:23 schreef bwt het volgende:
nee, hoor, ben gewoon aan het lurken
Ik dacht, misschien leest ze mee en gaat ze nu nog pisnijdig reageren ook, fuck slutquote:Op maandag 5 september 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
Jij hebt ineens teveel fantasieen de laatste tijdgaat dat wel goed daar voor een nette moslim.
Of doe je net als Def Rhyms, alleen heilig in het weekend, of was het nou andersom.![]()
Heb al behoorlijk wat van die filmpjes gezien, ziet er leuk uitquote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef ondeugend het volgende:
Je had er verder geen last van ofzo?quote:Op maandag 5 september 2005 14:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij hebben samen de hele ochtend een ziekenhuis rondje gedaan![]()
ik voor mijn pink en Raus voor haar knie![]()
bij haar weten ze nog steeds nietsen bij mij kwamen ze er achter dat mijn pink toch gebroken was/is ik heb nu een klittenband zwachteltje eromheen
![]()
liep dus al ruim zeven weken rond met gebroken pinkklungels daar in Tiel
![]()
![]()
Had hem op m'n stageplek al zitten downloaden maar doe het nog ff rustig aan qua vrijetijdsbesteding onder werktijd dus bekijk hem nu pasquote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef ondeugend het volgende:
Noem jij Ondeugend een motorrijder dan, hoe kan dat zonder papiertje?quote:Op maandag 5 september 2005 17:55 schreef worldpimber het volgende:
Heb al behoorlijk wat van die filmpjes gezien, ziet er leuk uitdat racen dan
![]()
Eigenlijk hoor ik alleen van jou en Ralf altijd dat jullie naar dat soort dingen gaan... wat zijn dit voor nebmotorrijders hier
ik had iets te vroeg geroepen naar jou dat ik vandaag of morgen die wielen ophaalquote:Op maandag 5 september 2005 18:37 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij heb ik wel moslimwaardig gekookt.![]()
Aardappelen + appelmoes
500 gram broccoli + blokjes franse kaas
En als vleesvervanger later op de avond wat studentenhaver.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 18:37 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij heb ik wel moslimwaardig gekookt.![]()
Aardappelen + appelmoes
500 gram broccoli + blokjes franse kaas
En als vleesvervanger later op de avond wat studentenhaver.![]()
![]()
![]()
Klinkt meer dan goed genoeg hoorquote:Op maandag 5 september 2005 18:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had iets te vroeg geroepen naar jou dat ik vandaag of morgen die wielen ophaal![]()
woensdag avond kan ik het 100% zeker doen![]()
Is that a yes?quote:
quote:
We zijn in Duitsland ook wat SM's en KTM's tegengekomenquote:Op maandag 5 september 2005 18:46 schreef Patrick281 het volgende:
Ik gooi er af en toe maar even een stemmig plaatje in tussendoor.![]()
[afbeelding]
Enkel en arm nu ook al het zelfde kwaaltje of is dat wat andersquote:Op maandag 5 september 2005 18:52 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
De dag was zo voorbij met dat ziekenhuisbezoek. Nou ja, het wachten duurde wel ontzettend lang maar dat was ook wel lekker relaxt wakker worden op de maandagochtend.Wat een gedoe met die ziekenhuizen. Het lijkt wel of ze steeds slechter worden.
Ik ben na 8 maanden weer zo'n beetje terug bij af. Ik geloofde die rare verhaaltjes van de reumatoloog al niet echt, maar goed toch maar potje pillen proberen. Ik geloof haar al helemaal niet meer nu ze me heeft vergiftigd.
![]()
![]()
Nou ja boeien, het houdt wel in dat ik nog steeds geen beperkingen opgelegd krijg door een of ander boutarts. Maar ja motorrijden zondag was wel zwaar slecht voor mijn knie, enkel en arm.Ondanks dat heb ik toch maar weer lekker gereden.
![]()
Zo te zien heb ik helemaal niet zo veel gemist vandaag.![]()
Ja dat hoort allemaal bij hetzelfde. Erg jammer met dit weer ja. Maar goed, ik probeer toch wel bij meets en zo te zijn en dat is nog best aardig gelukt dit jaar.quote:Op maandag 5 september 2005 19:02 schreef hicham het volgende:
[..]
We zijn in Duitsland ook wat SM's en KTM's tegengekomen
Zullen wel plezier hebben op die kleine wegen van dorp naar dorp met haarspeldbochten
Op de Ring durfden ze natuurlijk niet te komen
[..]
Enkel en arm nu ook al het zelfde kwaaltje of is dat wat anders
Lekker dan met dit weer
Nee, of ze moesten een 8 versnellingsbak hebben.quote:Op maandag 5 september 2005 19:02 schreef hicham het volgende:
We zijn in Duitsland ook wat SM's en KTM's tegengekomen
Zullen wel plezier hebben op die kleine wegen van dorp naar dorp met haarspeldbochten
Op de Ring durfden ze natuurlijk niet te komen
Jullie moeten toch ook gewoon werken door de weeks? Of saampjesquote:Op maandag 5 september 2005 19:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja dat hoort allemaal bij hetzelfde. Erg jammer met dit weer ja. Maar goed, ik probeer toch wel bij meets en zo te zijn en dat is nog best aardig gelukt dit jaar.![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 19:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jullie moeten toch ook gewoon werken door de weeks? Of saampjesvrijgenomen om gezellig naar het ziekenhuis te gaan
Met dit weer heb ik ook nog zin om nú te rijden, alleen het verrichten van de handelingen die er uiteindelijk voor zorgen dat ik op de motor kan stappen zijn met teveel moeite
![]()
Werk sucks
quote:Op maandag 5 september 2005 18:52 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ik geloof haar al helemaal niet meer nu ze me heeft vergiftigd.![]()
![]()
OK, bedoel ik, dan heb ik voldaan aan de regels denk ik.quote:Op maandag 5 september 2005 19:11 schreef worldpimber het volgende:
Islamitisch koken bestaat niet, er bestaat alleen niet toegestaan eten... en daarmee klaar
Weet je hoeveel stelletjes wij op het werk hebben?quote:Op maandag 5 september 2005 19:18 schreef worldpimber het volgende:
Jullie moeten toch ook gewoon werken door de weeks? Of saampjesvrijgenomen om gezellig naar het ziekenhuis te gaan
![]()
Das geen vercommersialisering, dat is gewoon handig voor den moslims in den Lagere Ländern.quote:Op maandag 5 september 2005 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OK, bedoel ik, dan heb ik voldaan aan de regels denk ik.
Ik zocht spreuken, maar kwam dit tegen http://www.foquz.nl/foquzine/visie.html
Vercommisalisering van het moslimisme.
Dat benne een hoop woorden fout gespeld denk ik.![]()
Ow ja, het is gewoon normaal.quote:Op maandag 5 september 2005 19:30 schreef worldpimber het volgende:
Das geen vercommersialisering, dat is gewoon handig voor den moslims in den Lagere Ländern. [afbeelding] Hoeven we ook niet elke dag zelf te koken.[afbeelding]
Wie kent het filmpje nog nietquote:Op maandag 5 september 2005 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow ja, het is gewoon normaal.![]()
Even wennen hoor.
In het kader van de filmpjes een voorbeeld van een R1100S met dezelfde uitlaatjes als die ik had vroegâh.
Laserspul
Alleen mijn motor was qua spuitwerk nog wat mooier uitgevoerd.
Dit historische filmpje is overigens alleen voor de pre BMW tijdperk MC fokkers!
Omdat de rest hem allaaaang kent.
Fokmogelijkheden en vrijetijd meer dan genoegquote:Op maandag 5 september 2005 19:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Hoe is het op je stageplaats Hicham? Viel het mee/tegen? Ik heb er eigenlijk alleen van meegekregen dat je rustig aan deed met vrijetijdsbesteding onder werktijd.Heb je wel fokmogelijkheden in de toekomst?
![]()
gezellig saampjes op kneuzen toer geweestquote:Op maandag 5 september 2005 19:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Met dit weer heb ik ook nog zin om nú te rijden, alleen het verrichten van de handelingen die er uiteindelijk voor zorgen dat ik op de motor kan stappen zijn met teveel moeite
![]()
Werk sucks
Nou het zit zo ...quote:Op maandag 5 september 2005 19:39 schreef worldpimber het volgende:
Wel apart trouwens dat gestuiter van die motoren, heeft wel watDe techniek erachter hoef ik niet te weten, ik meld het alleen even
Ok, aangepast.quote:Op maandag 5 september 2005 19:39 schreef worldpimber het volgende:
Wie kent het filmpje nog nietNa je omschrijving wist ik al waar het over ging
![]()
Leg er nog even de aandacht op.quote:
die Buell XB9 waar wij naar zijn wezen kijken stond zelfs nog meer te stuiteren als de beemer van Pepsol deedquote:Op maandag 5 september 2005 19:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wie kent het filmpje nog nietNa je omschrijving wist ik al waar het over ging
![]()
Wel apart trouwens dat gestuiter van die motoren, heeft wel watDe techniek erachter hoef ik niet te weten, ik meld het alleen even
quote:Op maandag 5 september 2005 20:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had mijn motor goed op slot gezet bij een tussenstop
[afbeelding]
![]()
![]()
ik was Gawaine aan het pesten omdat ie zo traag reed afgelopen zondagquote:Op maandag 5 september 2005 20:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Maar tis gewoon een veterstrik, die haal je toch zo los
quote:Op maandag 5 september 2005 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow ja, het is gewoon normaal.![]()
Even wennen hoor.
In het kader van de filmpjes een voorbeeld van een R1100S met dezelfde uitlaatjes als die ik had vroegâh.
Laserspul
Alleen mijn motor was qua spuitwerk nog wat mooier uitgevoerd.
Dit historische filmpje is overigens alleen voor de pre BMW tijdperk MC fokkers!
En de lims.![]()
Omdat de rest hem allaaaang kent.
Wat wilt u zeggen?quote:
artsen zijn allemaal hetzelfdequote:Op maandag 5 september 2005 21:34 schreef Makster het volgende:
Avond
Damn "ff" naar de dierenarts, godver serieus nu 3 uur verder voor 15 minuten consult![]()
![]()
Tip, ga NOOOOIT op maandag avond mits er spoed bij is![]()
Ik las het ja, schoot ook allemaal lekker op bij jullie.quote:Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
artsen zijn allemaal hetzelfde![]()
quote:
No way, dank Microsoft maar voor de nieuwste updates die bij het minste of geringste waarschuwen en blokkeren.quote:Op maandag 5 september 2005 21:55 schreef RB het volgende:
@ pepijn
In de mailtjes die ik van jou krijg zitten virussen
![]()
Verslavend heH?quote:Op maandag 5 september 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik heb een nieuwe verslavingNational Geographic
kost me weer een uur goede voornemens.
![]()
Ah, fijn en iedere keer weer een andere vliegtuigramp gaat ws ook vervelen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:11 schreef hicham het volgende:
Verslavend heH?Ik heb echter goed nieuws, na een paar dagen kijken zie je alleen nog maar herhalingen dus dan gaat het vanzelf weer over. Die documentaires zenden ze echt tig keer uit
quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:08 schreef ZX-7R het volgende:
waren er nog lessers die voor een redelijke prijs een naaimachienmotor zochten?
Bent gij nog richting de Superbikes gegaan?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |