Dat museum was op ditzelfde terrein, maar je moest idd betalen om erin te mogen. Hicham kwam daarachter toen hij er al met 1 been instondquote:Op zondag 4 september 2005 16:27 schreef hicham het volgende:
Was nog 1 of ander 'museum' van de ring, maar daar moest je voor betalen om er doorheen te mogen lopen dus dat hebben we uiteraard niet gedaan![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 september 2005 20:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hierbij de laatste reeks![]()
Ter afsluiting: De Ring, borden met stoptekens werden geplaatst en het hek achter de groene poortjes sloot het circuit...geschlossen![]()
vaker zin in is nogal zacht uitgedruktquote:Op zondag 4 september 2005 20:55 schreef worldpimber het volgende:Pfff, leuke verhalen en foto's weer. Jij hebt er vast nog wel vaker zin in
![]()
Hopelijk kunnen we in de toekomst nog een retourtje doen met FokMC'ers daarzo, heb je opzich niet zoveel vrije dagen voor nodig... hint hint
Er is helemaal niet druk gepost, er zijn drukke posts gemaaktquote:Op zondag 4 september 2005 20:27 schreef Rausdouwer het volgende:
De hele dag druk gepost
en nu is het stil![]()
Als je er niets van gezegd had, was het mij niet eens opgevallenquote:Op zondag 4 september 2005 21:03 schreef hicham het volgende:
Op deze foto:
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_IMGP476850.jpg]afbeelding][/url]
Zit ik dus met een koekje in mijn mond, ziet er een beetje raar uit als je dat niet door hebt
De tweede dag had het lichtjes geregend maar dat klaarde al snel opquote:Op zondag 4 september 2005 21:03 schreef ondeugend het volgende:
En wat hebben jullie een mazzel met het weer gehad ook.
Het lijkt me dat zoiets vaker georganiseerd moet worden. Daar waar RB vandaan komt, kan je ook zo mooi rijden. Misschien iets voor volgend voorjaar ?
quote:Op zondag 4 september 2005 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vaker zin in is nogal zacht uitgedruktcircuitrijden vind ik nu verslavend
![]()
en toeren door die gebieden daar is geweldig
Vrije dagen heb ik genoeg, na deze 3 weken vakantie staan er nog ruim 20 dgn te goeddus dat is geen probleem
In die vakantiewoning kunnen in principe 5 mensen waarvan 2 op de grond, maar daar heb ik weinig trek in, 3 max is ideaal
ook qua prijs
dus jah, hintjes voor de toekomst zijn welkom![]()
![]()
Dank je, dank jequote:Op zondag 4 september 2005 21:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als je er niets van gezegd had, was het mij niet eens opgevallen
Nu wel natuurlijk... en ik moet zeggen dat je er inderdaad niet knapper door wordt.
De plus en de min bij een lampje maakt nogal wat uit ja.quote:Op zondag 4 september 2005 19:10 schreef hicham het volgende:
Mag nu dus binnenkort even uitzoeken waar het precies is misgegaan in de elektronica (ik had volgens mij bij het linkerknipperlicht de + en - verkeerd aangesloten kwamen we achter na een snelle controle toen ik ergens in Duitsland besloot toch maar een kijkje bij de elektronica te nemen) Tot die tijd even zonder claxon, knipperlichten, dashboardindicatoren en toerenteller doen
quote:
Dat woudenquote:Op zondag 4 september 2005 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De plus en de min bij een lampje maakt nogal wat uit ja.![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie woudendat niet direct oplossen daar?
![]()
Ik vind ze Lievvvvvv !quote:Op zondag 4 september 2005 23:29 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Oortjes
[afbeelding]
Oortjes
Later betere pics
Dan ben jij zeker een van velen die naast manlief in de auto zit en me inhaalt even blijft hangen en je nek omdraait om het te kunnen bekijkenquote:
Ruilen voor filmpjesquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 23:38 schreef worldpimber het volgende:
Oh, en kijk eens goed bij het kuipruitje![]()
klikquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 23:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[[url=http://img15.imageshack.us/img15/7352/img4281kb2gv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die slijptol bedoel je?![]()
quote:
Om dit tijdstip? Aanrader, egwel doenquote:Op zondag 4 september 2005 23:53 schreef bwt het volgende:
T is nog warm buiten
denk dat ik nog maar eens een eindje ga rijden
Ah je hebt je nick op je ruitje geplaktquote:Op zondag 4 september 2005 23:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]Nee, met de grotere foto's is het beter te zien. Ff wachten
![]()
Kheb wel weer smoezen dat ik niet erg plat kon in die bocht.. maar ik laat ze wel achterwegequote:Op zondag 4 september 2005 23:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik vind hem leuk, het idee alleen al dat je je camera neer kan leggen in Friesland
Het weer ziet er daar ook erg lekker uit
Morgen samen rijden?
Je kan natuurlijk ook op pause drukken als het eng wordtquote:Op zondag 4 september 2005 23:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ben The Ring 2 aan het kijken, ik alt-tab omdat het anders te eng is![]()
![]()
Hmm, nee komt nog (Phatzakquote:Op maandag 5 september 2005 00:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ah je hebt je nick op je ruitje geplakt![]()
Geluid zachter helpt ookquote:Op maandag 5 september 2005 00:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook op pause drukken als het eng wordt.
Ah je hebt een turbo geinstalleerd? Handig op een 25kw fietsquote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, nee komt nog (Phatzak)
![]()
[afbeelding]![]()
Damn, moet er niet aan denken aan school momenteel. Al die strakke schema's en tijden weer... gelukkig heb ik dit jaar avondschool dus vroeg eruit en om 7/8/9 uur met de massa's arbeiders en scholieren in de ochtenddauw richting school zit er niet meer bij
Wel lekker pimpen met je nieuwe outfit
Ja kickeh, met een benzineprijs van ¤ 1.50+ en vierkante banden na een tijdje...quote:Op maandag 5 september 2005 00:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Met de motor naar de stad scheelt wel een hoop zeg.. hoef ik ook niet extra vroeg op om de bus te pakken e.d., en lekker langs al die rijen auto's cruisen in de stad![]()
Verkoop je motorquote:Op maandag 5 september 2005 00:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja kickeh, met een benzineprijs van ¤ 1.50+ en vierkante banden na een tijdje...![]()
Moet je meer kneedownenquote:Op maandag 5 september 2005 00:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja kickeh, met een benzineprijs van ¤ 1.50+ en vierkante banden na een tijdje...![]()
Natuurlijk niet.... ik leg 1 oor gewoon recht bij het stoplicht als ie sjappig hangt.quote:Op zondag 4 september 2005 23:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dan ben jij zeker een van velen die naast manlief in de auto zit en me inhaalt even blijft hangen en je nek omdraait om het te kunnen bekijken![]()
![]()
Zelfs k*tmarokkanen bij het tanktstation konden een lach niet weerstaan
Tussen 120 en 180 km/u wordt je hoofd alleen nogal zwaar met die dingen, vooral als ze gaan zwabberenDoe die dingen maar niet te vaak op, maar zoals ik al zei... als je aandacht tekort heb of gewoon een lelijke motort dan moet je die dingen op je hoofd zetten.
![]()
Voor zover er wat te zien is, ziet het er wel tov uitquote:Op maandag 5 september 2005 00:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Moet je meer kneedownen![]()
Ik heb nog even een fantastische compilatie gemaakt...
quote:Op maandag 5 september 2005 00:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.... ik leg 1 oor gewoon recht bij het stoplicht als ie sjappig hangt.
Succesquote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef hicham het volgende:
Ondeugend heeft een flapoowrfetisjme
Ik ga pitten, lekker op tijd terwijl ik morgen m'n eerste stagedag heb![]()
![]()
Lekker gereden dusquote:Op maandag 5 september 2005 03:23 schreef bwt het volgende:
Voor liefhebbers heb ik er maar ff een plaatje van gemaakt
[afbeelding]
De vriezer moest ik ontdooien, en dientgevolge een paar dagen geen vlees eten.quote:Op zondag 4 september 2005 22:41 schreef worldpimber het volgende:
Alweer die Nick
Vriezer weer heel of heeft ie daarin ook huisgehouden met de niettang
Bij een gloeilampje niet, bij een ledlampje wel.quote:Op zondag 4 september 2005 23:09 schreef hicham het volgende:
zoek ik de oorzaak nu op de verkeerde plek en heeft het niets met die plus en min te maken?
Maar de lekkerste was je eigen vriendin toch?quote:Op maandag 5 september 2005 10:21 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Lekker weer om te werken![]()
Gisteren nog ff naar Rockanje geweest, damn wat lopen daar veel wijven rond, NIET normaal
Owja dit bericht geldt alleen voor de mannen (en de vrouwen met lesbische trekken) die hier posten en lezen
![]()
![]()
Schiet me ineens te binnen, post Faithz oid hier nog weleens?quote:Op maandag 5 september 2005 10:21 schreef Makster het volgende:
Owja dit bericht geldt alleen voor de mannen (en de vrouwen met lesbische trekken) die hier posten en lezen
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 10:39 schreef hollander172 het volgende:
Schiet me ineens te binnen, post Faithz oid hier nog weleens?
Die heb ik al een heeeele tijd niet meer gezien. Is nog op vakantie volgens mijquote:Op maandag 5 september 2005 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ze zit nog wel eens met Fulcrum te chatûh.![]()
![]()
Wel is ze redelijk druk@M-F geloof ik.![]()
Geblokt dus.quote:Op maandag 5 september 2005 10:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Die heb ik al een heeeele tijd niet meer gezien. Is nog op vakantie volgens mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |