Met reden?quote:Op maandag 5 september 2005 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ze zit nog wel eens met Fulcrum te chatûh.![]()
![]()
Wel is ze redelijk druk@M-F geloof ik.![]()
- ze vind ons losersquote:Op maandag 5 september 2005 10:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Met reden?Hebben we iets verkeerds tegen haar gezegd oid?
Die opmerking was niet serieus bedoelt maar achteraf dus wel terechtquote:Op maandag 5 september 2005 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
- ik heb wel eens gezegd: vrouwentoen ze een niet technische opmerking maakte.
Dat nam ze toen ook wat te serieus.![]()
![]()
Ik ben wel vaak geil, misschien een extra reden om WEL te meetenquote:Op maandag 5 september 2005 11:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
- ze vind ons losers
- ze durft niet te meeten
Dat is de enige reden voor mij om te blijven posten.quote:Op maandag 5 september 2005 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
- we waren niet gezellig genoeg.![]()
- er waren teveel ongeregeldheden.![]()
- ik heb wel eens gezegd: vrouwentoen ze een niet technische opmerking maakte.
Dat nam ze toen ook wat te serieus.![]()
![]()
Heb het nog geprobeerd goed te maken.![]()
![]()
![]()
Waren toen in ieder geval de laatste 2 dagen@Fok!.
Ze post nog wel in andere topics zag ik eens.
Dan ben jij dus schuldig.quote:Op maandag 5 september 2005 11:19 schreef Makster het volgende:
Ik ben wel vaak geil, misschien een extra reden om WEL te meetenNiet dat er ben de laatste tijd maar goed
HEEEEL relaxedquote:Op maandag 5 september 2005 11:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan ben jij dus schuldig.Ze woont samen met een vrouw.
![]()
Maar vrouwen hebben een ander soort humor, en nemen alles gelijk veel persoonlijker.quote:Op maandag 5 september 2005 11:16 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
[..]
Die opmerking was niet serieus bedoelt maar achteraf dus wel terecht
Ik weet niet of ze bi is, of alleen lesbisch.quote:Op maandag 5 september 2005 11:19 schreef Makster het volgende:
Ik ben wel vaak geil, misschien een extra reden om WEL te meetenNiet dat er ben de laatste tijd maar goed
Wanneer komt die weer eens langs?quote:Op maandag 5 september 2005 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
Als ik soms zag hoe FS reageerde op het bijlezen met postjes van onze reller uit Dordt.
Moest haar soms tegenhouden om niet te reageren.![]()
Op de kast, en daarna?quote:Op maandag 5 september 2005 11:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wanneer komt die weer eens langs?Je kan 'r zo lekker makkelijk op de kast krijgen.
![]()
Ik werk hoorquote:Op maandag 5 september 2005 11:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar aniweg, hicham nu dus lekker op stage internetten de hele dag![]()
![]()
Als ze mij maar niet bedoeld, ik ben zo lief in het echtquote:Op maandag 5 september 2005 11:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wanneer komt die weer eens langs?Je kan 'r zo lekker makkelijk op de kast krijgen.
![]()
Mannen verwarren lief met ondeugend geloof ik.quote:Op maandag 5 september 2005 11:47 schreef Makster het volgende:
Als ze mij maar niet bedoeld, ik ben zo lief in het echt![]()
Volgens mij viel dat wel mee en reageerde ze altijd heel neutraal.quote:Op maandag 5 september 2005 11:39 schreef hollander172 het volgende:
![]()
Jij hebt ineens teveel fantasieen de laatste tijdquote:Op maandag 5 september 2005 11:43 schreef worldpimber het volgende:
Op de kast, en daarna?Keukentafel zeker
quote:Op maandag 5 september 2005 11:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mannen verwarren lief met ondeugend geloof ik.![]()
Enige overeenkomst met geclaimde namen van derden is hier in het geheel niet van toepassing.
Mwah, op ene S. uit D. reageerde ze verre van neutraal.quote:Op maandag 5 september 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij viel dat wel mee en reageerde ze altijd heel neutraal.
Te politiek voor Fok! begrippen.![]()
quote:
Stref sletquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 12:24 schreef bwt het volgende:
![]()
![]()
Gaat lekker hier met alle reacties en disclaimers
![]()
![]()
![]()
En daar gingen 1.5 jaar ergenis aan vooraf, en ik maar uitleggen dat hij het niet zo kwaad bedoelt.quote:Op maandag 5 september 2005 11:59 schreef hollander172 het volgende:
Mwah, op ene S. uit D. reageerde ze verre van neutraal.
Goeie ouwe tijd.Het is waar, vroeger was alles beter.
![]()
quote:
quote:
Ik snap overigens nog steeds waarom sommigen zich zo druk maken over uitspraken gedaan via forum, mail, MSN, whatever.quote:Op maandag 5 september 2005 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
En daar gingen 1.5 jaar ergenis aan vooraf, en ik maar uitleggen dat hij het niet zo kwaad bedoelt.
Want zo is het echt met alles bij hem.![]()
Niet, omdat ze alles te letterlijk neemt denk ik.quote:Op maandag 5 september 2005 12:52 schreef hollander172 het volgende:
Maarre wanneer komt ze nou hier weer eens langs?![]()
Een banquote:Op maandag 5 september 2005 12:53 schreef hollander172 het volgende:
Kan me eigen bericht niet meer wijzigen?
Dat doen die dozen ook allemaal..........quote:Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef Patrick281 het volgende:
Niet, omdat ze alles te letterlijk neemt denk ik.![]()
Ik heb (nog) geen banwaardige werkjes in elkaar geprutst vandaag.quote:Een banhad ik laatst op M-F ook ineens
erg raar om mee te maken.
En je bent dan ook totaal hulpeloos als je ineens niet meer kunt posten.
Gelukkig beruste het op een misverstanden duurde het maar een half uur.
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 13:12 schreef hollander172 het volgende:
Dat doen die dozen ook allemaal..........Vriendin zit weleens op zo'n hondenforum, lijkt wel alsof ze continu ruzie hebben met elkaar.....
![]()
Server busy. Please check back momentarily.quote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef ondeugend het volgende:
http://www.megaupload.com/nl/?d=23EW9HG1
Het duurt even .... maar het wachten op dit superbike filmpje is het zeker waard... vooral voor de manmensen hier.
Beetje triest eigenlijkquote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef ondeugend het volgende:
Het duurt even .... maar het wachten op dit superbike filmpje is het zeker waard... vooral voor de manmensen hier.
Collega van mij ook, hij voetbalt vrij hoog in het amateurwezen (eerste klasse) en had hem met keepen gebroken. Kwam er ook pas na 2 maanden achter, en liep ruim een maand tot 1.5 week terug met een stinkend zwachteltje.quote:Op maandag 5 september 2005 14:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
bij mij kwamen ze er achter dat mijn pink toch gebroken was/is ik heb nu een klittenband zwachteltje eromheen![]()
liep dus al ruim zeven weken rond met gebroken pinkklungels daar in Tiel
![]()
![]()
Naaste collega op vakantie, dus ben goed bezig.quote:Op maandag 5 september 2005 16:12 schreef hollander172 het volgende:
Kan ik eens vanaf mijn werk de hele dag fokken.............
Is iedereen hier accuut gestorven aan smog oid?
ik heb 2 uur zitten wachten op een klittenband zwachteltjequote:Op maandag 5 september 2005 16:32 schreef Patrick281 het volgende:
Collega van mij ook, hij voetbalt vrij hoog in het amateurwezen (eerste klasse) en had hem met keepen gebroken. Kwam er ook pas na 2 maanden achter, en liep ruim een maand tot 1.5 week terug met een stinkend zwachteltje.![]()
Je kan nu toch wel die wielen voor mij tillen he?![]()
![]()
Dat gaat altijd lekker in het ziekenhuis idd.quote:Op maandag 5 september 2005 16:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb 2 uur zitten wachten op een klittenband zwachteltje( wel voordeel dat als ik wil motorrijden dat ik hem gewoon af kan doen
) ik liep er al 7 weken mee rond en ook van alles mee gedaan
![]()
zal ik ze morgenavond ophalen voor je ? of is de betaling nog niet rond ?
^quote:Op maandag 5 september 2005 16:23 schreef bwt het volgende:
nee, hoor, ben gewoon aan het lurken
Ik dacht, misschien leest ze mee en gaat ze nu nog pisnijdig reageren ook, fuck slutquote:Op maandag 5 september 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
Jij hebt ineens teveel fantasieen de laatste tijdgaat dat wel goed daar voor een nette moslim.
Of doe je net als Def Rhyms, alleen heilig in het weekend, of was het nou andersom.![]()
Heb al behoorlijk wat van die filmpjes gezien, ziet er leuk uitquote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef ondeugend het volgende:
Je had er verder geen last van ofzo?quote:Op maandag 5 september 2005 14:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij hebben samen de hele ochtend een ziekenhuis rondje gedaan![]()
ik voor mijn pink en Raus voor haar knie![]()
bij haar weten ze nog steeds nietsen bij mij kwamen ze er achter dat mijn pink toch gebroken was/is ik heb nu een klittenband zwachteltje eromheen
![]()
liep dus al ruim zeven weken rond met gebroken pinkklungels daar in Tiel
![]()
![]()
Had hem op m'n stageplek al zitten downloaden maar doe het nog ff rustig aan qua vrijetijdsbesteding onder werktijd dus bekijk hem nu pasquote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef ondeugend het volgende:
Noem jij Ondeugend een motorrijder dan, hoe kan dat zonder papiertje?quote:Op maandag 5 september 2005 17:55 schreef worldpimber het volgende:
Heb al behoorlijk wat van die filmpjes gezien, ziet er leuk uitdat racen dan
![]()
Eigenlijk hoor ik alleen van jou en Ralf altijd dat jullie naar dat soort dingen gaan... wat zijn dit voor nebmotorrijders hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |