Met reden?quote:Op maandag 5 september 2005 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ze zit nog wel eens met Fulcrum te chatûh.![]()
![]()
Wel is ze redelijk druk@M-F geloof ik.![]()
- ze vind ons losersquote:Op maandag 5 september 2005 10:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Met reden?Hebben we iets verkeerds tegen haar gezegd oid?
Die opmerking was niet serieus bedoelt maar achteraf dus wel terechtquote:Op maandag 5 september 2005 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
- ik heb wel eens gezegd: vrouwentoen ze een niet technische opmerking maakte.
Dat nam ze toen ook wat te serieus.![]()
![]()
Ik ben wel vaak geil, misschien een extra reden om WEL te meetenquote:Op maandag 5 september 2005 11:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
- ze vind ons losers
- ze durft niet te meeten
Dat is de enige reden voor mij om te blijven posten.quote:Op maandag 5 september 2005 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
- we waren niet gezellig genoeg.![]()
- er waren teveel ongeregeldheden.![]()
- ik heb wel eens gezegd: vrouwentoen ze een niet technische opmerking maakte.
Dat nam ze toen ook wat te serieus.![]()
![]()
Heb het nog geprobeerd goed te maken.![]()
![]()
![]()
Waren toen in ieder geval de laatste 2 dagen@Fok!.
Ze post nog wel in andere topics zag ik eens.
Dan ben jij dus schuldig.quote:Op maandag 5 september 2005 11:19 schreef Makster het volgende:
Ik ben wel vaak geil, misschien een extra reden om WEL te meetenNiet dat er ben de laatste tijd maar goed
HEEEEL relaxedquote:Op maandag 5 september 2005 11:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan ben jij dus schuldig.Ze woont samen met een vrouw.
![]()
Maar vrouwen hebben een ander soort humor, en nemen alles gelijk veel persoonlijker.quote:Op maandag 5 september 2005 11:16 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
[..]
Die opmerking was niet serieus bedoelt maar achteraf dus wel terecht
Ik weet niet of ze bi is, of alleen lesbisch.quote:Op maandag 5 september 2005 11:19 schreef Makster het volgende:
Ik ben wel vaak geil, misschien een extra reden om WEL te meetenNiet dat er ben de laatste tijd maar goed
Wanneer komt die weer eens langs?quote:Op maandag 5 september 2005 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
Als ik soms zag hoe FS reageerde op het bijlezen met postjes van onze reller uit Dordt.
Moest haar soms tegenhouden om niet te reageren.![]()
Op de kast, en daarna?quote:Op maandag 5 september 2005 11:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wanneer komt die weer eens langs?Je kan 'r zo lekker makkelijk op de kast krijgen.
![]()
Ik werk hoorquote:Op maandag 5 september 2005 11:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar aniweg, hicham nu dus lekker op stage internetten de hele dag![]()
![]()
Als ze mij maar niet bedoeld, ik ben zo lief in het echtquote:Op maandag 5 september 2005 11:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wanneer komt die weer eens langs?Je kan 'r zo lekker makkelijk op de kast krijgen.
![]()
Mannen verwarren lief met ondeugend geloof ik.quote:Op maandag 5 september 2005 11:47 schreef Makster het volgende:
Als ze mij maar niet bedoeld, ik ben zo lief in het echt![]()
Volgens mij viel dat wel mee en reageerde ze altijd heel neutraal.quote:Op maandag 5 september 2005 11:39 schreef hollander172 het volgende:
![]()
Jij hebt ineens teveel fantasieen de laatste tijdquote:Op maandag 5 september 2005 11:43 schreef worldpimber het volgende:
Op de kast, en daarna?Keukentafel zeker
quote:Op maandag 5 september 2005 11:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mannen verwarren lief met ondeugend geloof ik.![]()
Enige overeenkomst met geclaimde namen van derden is hier in het geheel niet van toepassing.
Mwah, op ene S. uit D. reageerde ze verre van neutraal.quote:Op maandag 5 september 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij viel dat wel mee en reageerde ze altijd heel neutraal.
Te politiek voor Fok! begrippen.![]()
quote:
Stref sletquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 12:24 schreef bwt het volgende:
![]()
![]()
Gaat lekker hier met alle reacties en disclaimers
![]()
![]()
![]()
En daar gingen 1.5 jaar ergenis aan vooraf, en ik maar uitleggen dat hij het niet zo kwaad bedoelt.quote:Op maandag 5 september 2005 11:59 schreef hollander172 het volgende:
Mwah, op ene S. uit D. reageerde ze verre van neutraal.
Goeie ouwe tijd.Het is waar, vroeger was alles beter.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |