Maak er maar een mooi verhaal vanquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
[..]
voorproefje:
[afbeelding]
het vetste voertuig wat ik daar heb gezien![]()
je word dus de BOBquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Maak er maar een mooi verhaal vanIk ben mezelf van kant zuipen bij een of andere cocktail party
![]()
Ik zie je verhaal met verlangen tegemoed
Laterz
is ie al klaar met etenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
hij die zeike werpe de eerste post
Ik denk dat ie zijn laptop zit te bevuilen met pizza en pringles.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is ie al klaar met eten [afbeelding]
Rotklus idd maar, Iemand moet het doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
hij die zeike werpe de eerste post
Is u weer heel ondertussen ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
laat hem straks eten![]()
wij willen verhaal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:30 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Is u weer heel ondertussen ?
Je bent iig weer postende![]()
Te lui is om bij te lezen![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
morgen zelfs 1e meetop mijn nieuwe schatje
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:35 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
beter
![]()
Waar is de meet ???? * info please
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:35 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
beter
![]()
Waar is de meet ???? * info please
Krijg net telefoonquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding] Wij [afbeelding] willen [afbeelding] foto's [afbeelding]
Heb jij geen foto's gemaakt?quote:
quote:
was een heavy dutyquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:53 schreef hicham het volgende:![]()
Ok hier vast een voorproefje, OPM aan het poepe in de bosjes
[afbeelding]
quote:Check je mail straks, ik gooi ff een FTP open zodat je alles kunt downloaden
neem dan ook niet op klungelquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:49 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Krijg net telefoon![]()
Ik moet werken vannacht![]()
Weer een missen dus![]()
* zo komt er nooit wat van![]()
![]()
![]()
Krijg jij ook altijd toevallig telefoon als je achteraf toch geen zin heb in een meet?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
neem dan ook niet op klungel![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Krijg jij ook altijd toevallig telefoon als je achteraf toch geen zin heb in een meet?![]()
![]()
Nee alleen als ik moet werkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Krijg jij ook altijd toevallig telefoon als je achteraf toch geen zin heb in een meet?![]()
![]()
okselfrissssquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:06 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Nee alleen als ik moet werken![]()
& ik ga geen nacht doorhalen![]()
dan donder ik onderweg in![]()
Kijk die vetprob nou possen op z'n wiegende 7Rquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:15 schreef hicham het volgende:
Dit was het meest rechte weggetje dat we konden vinden in onze directe omgeving
Hij wist volgens mij op dat moment niet eens dat ie gefilmd werdquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kijk die vetprob nou possen op z'n wiegende 7R
*jaloers
Ehj, welkom thuis beiden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:15 schreef hicham het volgende:
Meschien is dit wat voor een meet; http://www.mag-nl.org/demorun2005/quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
okselfrissss![]()
ander keertje dan maar he
Pff, maken we er meteen een grote meeting van, maar gaan we wél bochtjes rijden en niet collone rijdenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:19 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Meschien is dit wat voor een meet; http://www.mag-nl.org/demorun2005/
Is vlak voor mijn vakantie![]()
Nog ff km maken voor ik naar Italië gaa![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:15 schreef hicham het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pff, maken we er meteen een grote meeting van, maar gaan we wél bochtjes rijden en niet collone rijden
Boeiuh van de vangrail![]()
Ook jou dag komtquote:
Zijn dag is al geweestquote:
KNEUSquote:
Jong en onbezonnen, alle adviezen in de wind slaandequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:30 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
KNEUS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent iig geen eiersalade geworden
Vetprob is die gast die gebanned is toch.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:17 schreef worldpimber het volgende:
Kijk die vetprob nou possen op z'n wiegende 7R
*jaloers
mensen i'm offquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:32 schreef worldpimber het volgende:
Ik ga achter de TV hange, verwacht wel nog een verslag vannacht
vetprobquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vetprob is die gast die gebanned is toch.![]()
Nou ja ook MC onwaardig als je hem zo ziet rijden.![]()
![]()
quote:
File>preferences>scratch disksquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:38 schreef hicham het volgende:
Ben al wat foto's aan het openen en resizen, maar zijn er toch best veel geworden (terwijl we zelf vonden dat we relatief weinig foto's hadden gemaakt) Klaagt photoshop ineens dat ik teveel foto's tegelijk aan het openen ben
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:38 schreef hicham het volgende:
Straks komt dus alvast het eerste deeltje
Werk zequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:35 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
mensen i'm off![]()
* Werken gaat
Hoezo weekend![]()
![]()
![]()
Ja dat was hetgeen waarover ie ging klagenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
File>preferences>scratch disks
Keine scheisse.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:50 schreef hicham het volgende:
Ja dat was hetgeen waarover ie ging klagen
Komt omdat mijn C schijf ook nogal weinig vrije ruime heeft![]()
Contactsheetje alvast.quote:Maar vind het wel goed zo, als ik alle foto's moet voorzien van commentaar en ook nog een verslag moet schrijven zit ik hier volgende week nog te typenik post wel wat foto's met commentaar en de rest van het verhaal komt in de volgende 10 topics wel naar boven, post voor post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |