Ja, ja en ja.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:06 schreef yup het volgende:
Hallo tot de motordom bekeerde mensen.
Ik moet nog tot het motordom bekeren (lees : moet me rijbewijs nog hale)
Maar een vraagje. Als je een korte bocht neemt met koppeling in, is de kans op vallen groter dan zonder koppeling toch (dus gassen en achterrem ingedrukt)...
Vandaar dat je niet zonder gas mag keren of niet ?
Disclaimer enzo.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:12 schreef ondeugend het volgende:
Whehehe... die van jou is anders ook aardig onvolledig.
Ik wilde je net gaan pommen trouwens
In de zin van : pom pom pom.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Disclaimer enzo.
Pommen?Dat standje kende ik nog niet...........
![]()
Collega deed dat ook altijd, ga (hierdoor) in ieder geval met gestrekte lakens onder zeil....quote:
Ik ga mee... morgen vroeg op de baan zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Collega deed dat ook altijd, ga (hierdoor) in ieder geval met gestrekte lakens onder zeil....![]()
Je weet wel die oefening, dus terugkeren binnen de pilonnen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja, ja en ja.Gewoon op je gevoel afgaan. Zonder bekrachtiging doet ie niks en met kan je hem alle kanten opsturen.
Probeer het anders eens en laat eens een motor uit je handen pleuren.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:28 schreef worldpimber het volgende:Dat verhaal van Makster, heb je net een krot gekocht maakt het zijn naam ook nog eens waard
Nog lachen ook he, zijn maar een paar honderd euro's
Fulcrum laat ook weer merken dat ie nog geen echte FokMC'er is![]()
Enuuh, Martie ... speciaal voor die meet zondag laten blingen?? Voor die bollen wel he
Die halve draai bedoel je?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:58 schreef yup het volgende:
[..]
Je weet wel die oefening, dus terugkeren binnen de pilonnen.
Wat ik merk, als ik de gas teveel los, of de koppeling inknijp, dan dreigt de motor om te vallen...
Ik kan het nog steeds niet echt goed eerlijk gezegddenk dat ik niet durf de motor plat te leggen, want 30 km/u tussen de pilonnen door slalommen lukt best wel (paar uitzonderingen)...
Maja dees donderdag heb ik lekker een les van 2 uur achter elkaar. Hopelijk lukt het dan wel.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij is er hier niet zoveel animo om te meeten
![]()
wilde dit topic eigenlijk boycotten vanwege geen OP en niet correcte topic titel maar kan het gewoon niet laten![]()
is dat niet gebeurd dan ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Sjah, als niemand een balletje opgooid...
Niet zeiken, heb het nummertje in ieder geval goed.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
wilde dit topic eigenlijk boycotten vanwege geen OP en niet correcte topic titel maar kan het gewoon niet laten![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die halve draai bedoel je?* hollander172 heeft nog examen oude stijl gedaan.
![]()
Die van de bollen?quote:
Oh dat, die moest ik ook doen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:46 schreef yup het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ronde dingen zijn pilonnen.
Dit lukt soms wel soms niet, je moet gassen in zijn 1 + achterrem gebruiken, op de een of andere manier lukt het soms wel, soms bijna wel (klein beetje te wijd) soms helemaal niet
Maja ik hoop dat het donderdag beter zal gaan...
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die van de bollen?![]()
Daar kijk ik vanavond nog naar, maar ik moet kiezen tussen de meets![]()
Anders vanavond eevn MSN, ben de hele week niet meer online geweest verder dus als je dan locatie ed. kan doorgeven dan weet ik wat meer![]()
Je hebt maar net 2 lessen gehad, dit leer je na een tijdje echt wel vanzelfquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:46 schreef yup het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ronde dingen zijn pilonnen.
Dit lukt soms wel soms niet, je moet gassen in zijn 1 + achterrem gebruiken, op de een of andere manier lukt het soms wel, soms bijna wel (klein beetje te wijd) soms helemaal niet
Maja ik hoop dat het donderdag beter zal gaan...
Wanneer plan je die wielen?quote:Mijn rekeningnummer is ---- Rabo.
Wil je ook alle losse remklauwen erbij met remcilinders ?
dan geef ik die ook mee.Martie kan ze ook op mijn werk komen halen, dat is
voor hem korter en voor mij makkelijker. Ik werk nammelijk in Vught.Als hij
mij belt dan spreek ik wel iets af met Martie.Overdag 8.00 tot 16.30 is mijn
rechtstreeks nummer daar 073------
Hij kan mijn mobiel ook bellen maar overdag staat die vaak niet aan.Veel
sucses met de wielen.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:53 schreef Patrick281 het volgende:
@Martie: mail ontvangen?![]()
[..]
Wanneer plan je die wielen?
Ergens volgende week zou fijn zijn, en anders de week erop graag.![]()
Anders maak ik alvast het geld naar hem over vanavond, dan houd hij ze zeker vast. (ben nu bij FS)
Cool.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
als jij ze inmiddels al betaald heb kan ik ze maandag of dinsdag avond wel even ophalen voor je![]()
Ik hoorde het ja, echt ZIEKquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:45 schreef bwt het volgende:
damn, benzine wordt wel erg duur op deze manier: Benzineprijzen met 3,6 cent omhoog
En dat voor iemand die elke dag met de motor naar het werk gaat, maar geen reiskosten krijgt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:45 schreef bwt het volgende:
damn, benzine wordt wel erg duur op deze manier: Benzineprijzen met 3,6 cent omhoog
pssst... goede auto kopen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:20 schreef Makster het volgende:
Daar ga je een onderhoudsbeurt en de versnelde afschrijving niet van redden![]()
Sow die Bimotaquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat voor iemand die elke dag met de motor naar het werk gaat, maar geen reiskosten krijgt.![]()
Vandaag in jaren weer eens een motorblad gekocht, ging in eerste instantie om de supersport die ik op de voorplaat zag staan, maar toen ik linksonderin las dat er een test van de nieuwe Husqvarna 610SM in stond wist ik zeker dat ik die moest kopen.![]()
quote:
Er zijn verschillende redenen waarom wij de benaming Supermotard of Supermoto verkiezen boven het in sommige Engelstalige landen gebruikte 'Superbiker'.
De belangrijkste reden daarvan is datje de Franse beschrijving kan afkorten naar SM.
Terecht, want dit zijn de meest kinky motoren die je maar kan indenken en dat voor een nog te genieten prijs.
Deze husqvarna SM610 haal je in huis voor precies 8.999 euro, BTW en BPM wel, lieshoge laklaarzen en lederen zweepje niet inbegrepen.
Piccie van de voorplaat motor:
[afbeelding]
Piccie van de SM610:
[afbeelding]
En ik geloof dat ik die beter hier kan kopen.http://www.valinta.lv/?pg=1
Scheelt ff 2.500 euro met ons landje.![]()
Niks mis met de auto afgezien van een deukjequote:
quote:
Maar die van mij is nog beter voor de zegeltjes.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:51 schreef Makster het volgende:
Niks mis met de auto afgezien van een deukje![]()
Kreeg je die smiley niet meer uit je hoofd sinds gisteravond?quote:
Er klopt hier iets nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:37 schreef Makster het volgende:
HEe welkom thuis, heel ook nog is![]()
Ik heb ook lekker gereden gisteren![]()
CR opgehaald maar niet ik aan gort maar de CRquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:38 schreef hicham het volgende:
Egwel uitgestorven hierWaar is ons welkomstcomité
Maar moet toch nog eerst even settelen hier, dus het is jullie vergeven
Wat zijn smilies toch een rare dingen als je ze een paar dagen niet meer hebt gezien
Voordeel is wel dat ik geen topic heb gemist
[..]
Kreeg je die smiley niet meer uit je hoofd sinds gisteravond?
[..]
Er klopt hier iets niet
Waarom heb jij jezelf nog niet aan gort gereden op die CR?
Hij moet eten maken voor zichzelfquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:42 schreef Makster het volgende:
Hoe was het daar, goede vakantie gehad
quote:
quote:Kreeg je die smiley niet meer uit je hoofd sinds gisteravond?
Maak er maar een mooi verhaal vanquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
[..]
voorproefje:
[afbeelding]
het vetste voertuig wat ik daar heb gezien![]()
je word dus de BOBquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Maak er maar een mooi verhaal vanIk ben mezelf van kant zuipen bij een of andere cocktail party
![]()
Ik zie je verhaal met verlangen tegemoed
Laterz
is ie al klaar met etenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
hij die zeike werpe de eerste post
Ik denk dat ie zijn laptop zit te bevuilen met pizza en pringles.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is ie al klaar met eten [afbeelding]
Rotklus idd maar, Iemand moet het doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
hij die zeike werpe de eerste post
Is u weer heel ondertussen ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
laat hem straks eten![]()
wij willen verhaal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:30 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Is u weer heel ondertussen ?
Je bent iig weer postende![]()
Te lui is om bij te lezen![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
morgen zelfs 1e meetop mijn nieuwe schatje
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:35 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
beter
![]()
Waar is de meet ???? * info please
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:35 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
beter
![]()
Waar is de meet ???? * info please
Krijg net telefoonquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding] Wij [afbeelding] willen [afbeelding] foto's [afbeelding]
Heb jij geen foto's gemaakt?quote:
quote:
was een heavy dutyquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:53 schreef hicham het volgende:![]()
Ok hier vast een voorproefje, OPM aan het poepe in de bosjes
[afbeelding]
quote:Check je mail straks, ik gooi ff een FTP open zodat je alles kunt downloaden
neem dan ook niet op klungelquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:49 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Krijg net telefoon![]()
Ik moet werken vannacht![]()
Weer een missen dus![]()
* zo komt er nooit wat van![]()
![]()
![]()
Krijg jij ook altijd toevallig telefoon als je achteraf toch geen zin heb in een meet?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
neem dan ook niet op klungel![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Krijg jij ook altijd toevallig telefoon als je achteraf toch geen zin heb in een meet?![]()
![]()
Nee alleen als ik moet werkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Krijg jij ook altijd toevallig telefoon als je achteraf toch geen zin heb in een meet?![]()
![]()
okselfrissssquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:06 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Nee alleen als ik moet werken![]()
& ik ga geen nacht doorhalen![]()
dan donder ik onderweg in![]()
Kijk die vetprob nou possen op z'n wiegende 7Rquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:15 schreef hicham het volgende:
Dit was het meest rechte weggetje dat we konden vinden in onze directe omgeving
Hij wist volgens mij op dat moment niet eens dat ie gefilmd werdquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kijk die vetprob nou possen op z'n wiegende 7R
*jaloers
Ehj, welkom thuis beiden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:15 schreef hicham het volgende:
Meschien is dit wat voor een meet; http://www.mag-nl.org/demorun2005/quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
okselfrissss![]()
ander keertje dan maar he
Pff, maken we er meteen een grote meeting van, maar gaan we wél bochtjes rijden en niet collone rijdenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:19 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Meschien is dit wat voor een meet; http://www.mag-nl.org/demorun2005/
Is vlak voor mijn vakantie![]()
Nog ff km maken voor ik naar Italië gaa![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:15 schreef hicham het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pff, maken we er meteen een grote meeting van, maar gaan we wél bochtjes rijden en niet collone rijden
Boeiuh van de vangrail![]()
Ook jou dag komtquote:
Zijn dag is al geweestquote:
KNEUSquote:
Jong en onbezonnen, alle adviezen in de wind slaandequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:30 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
KNEUS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent iig geen eiersalade geworden
Vetprob is die gast die gebanned is toch.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:17 schreef worldpimber het volgende:
Kijk die vetprob nou possen op z'n wiegende 7R
*jaloers
mensen i'm offquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:32 schreef worldpimber het volgende:
Ik ga achter de TV hange, verwacht wel nog een verslag vannacht
vetprobquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vetprob is die gast die gebanned is toch.![]()
Nou ja ook MC onwaardig als je hem zo ziet rijden.![]()
![]()
quote:
File>preferences>scratch disksquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:38 schreef hicham het volgende:
Ben al wat foto's aan het openen en resizen, maar zijn er toch best veel geworden (terwijl we zelf vonden dat we relatief weinig foto's hadden gemaakt) Klaagt photoshop ineens dat ik teveel foto's tegelijk aan het openen ben
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:38 schreef hicham het volgende:
Straks komt dus alvast het eerste deeltje
Werk zequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:35 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
mensen i'm off![]()
* Werken gaat
Hoezo weekend![]()
![]()
![]()
Ja dat was hetgeen waarover ie ging klagenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
File>preferences>scratch disks
Keine scheisse.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:50 schreef hicham het volgende:
Ja dat was hetgeen waarover ie ging klagen
Komt omdat mijn C schijf ook nogal weinig vrije ruime heeft![]()
Contactsheetje alvast.quote:Maar vind het wel goed zo, als ik alle foto's moet voorzien van commentaar en ook nog een verslag moet schrijven zit ik hier volgende week nog te typenik post wel wat foto's met commentaar en de rest van het verhaal komt in de volgende 10 topics wel naar boven, post voor post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |