die Buell XB9 waar wij naar zijn wezen kijken stond zelfs nog meer te stuiteren als de beemer van Pepsol deedquote:Op maandag 5 september 2005 19:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wie kent het filmpje nog nietNa je omschrijving wist ik al waar het over ging
![]()
Wel apart trouwens dat gestuiter van die motoren, heeft wel watDe techniek erachter hoef ik niet te weten, ik meld het alleen even
quote:Op maandag 5 september 2005 20:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had mijn motor goed op slot gezet bij een tussenstop
[afbeelding]
![]()
![]()
ik was Gawaine aan het pesten omdat ie zo traag reed afgelopen zondagquote:Op maandag 5 september 2005 20:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Maar tis gewoon een veterstrik, die haal je toch zo los
quote:Op maandag 5 september 2005 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow ja, het is gewoon normaal.![]()
Even wennen hoor.
In het kader van de filmpjes een voorbeeld van een R1100S met dezelfde uitlaatjes als die ik had vroegâh.
Laserspul
Alleen mijn motor was qua spuitwerk nog wat mooier uitgevoerd.
Dit historische filmpje is overigens alleen voor de pre BMW tijdperk MC fokkers!
En de lims.![]()
Omdat de rest hem allaaaang kent.
Wat wilt u zeggen?quote:
artsen zijn allemaal hetzelfdequote:Op maandag 5 september 2005 21:34 schreef Makster het volgende:
Avond
Damn "ff" naar de dierenarts, godver serieus nu 3 uur verder voor 15 minuten consult![]()
![]()
Tip, ga NOOOOIT op maandag avond mits er spoed bij is![]()
Ik las het ja, schoot ook allemaal lekker op bij jullie.quote:Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
artsen zijn allemaal hetzelfde![]()
quote:
No way, dank Microsoft maar voor de nieuwste updates die bij het minste of geringste waarschuwen en blokkeren.quote:Op maandag 5 september 2005 21:55 schreef RB het volgende:
@ pepijn
In de mailtjes die ik van jou krijg zitten virussen
![]()
Verslavend heH?quote:Op maandag 5 september 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik heb een nieuwe verslavingNational Geographic
kost me weer een uur goede voornemens.
![]()
Ah, fijn en iedere keer weer een andere vliegtuigramp gaat ws ook vervelen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:11 schreef hicham het volgende:
Verslavend heH?Ik heb echter goed nieuws, na een paar dagen kijken zie je alleen nog maar herhalingen dus dan gaat het vanzelf weer over. Die documentaires zenden ze echt tig keer uit
quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:08 schreef ZX-7R het volgende:
waren er nog lessers die voor een redelijke prijs een naaimachienmotor zochten?
Bent gij nog richting de Superbikes gegaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |