Mij is niks opgedragen hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nou Mo doe je ding
Jawel je moet een topic openen in FBquote:
hoe?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie wilt d'r 8 bars tegen mij doen![]()
Kom dan kom dan kom dan
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:35 schreef brainster het volgende:
Ok, vervangende opdracht voor Mo:
Post hier je bifi + bewijs dat het jou bifi is
op zaterdag hoor je te slapenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:39 schreef MaRySe het volgende:
hoi. ik moet morgen half7 op. stinkwerk.
ik tot sixpack af is gelopenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:41 schreef MaRySe het volgende:
Oki wie doet er nog WEL mee
d? of aquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:36 schreef Jaguarized het volgende:
Voor de jongens:
Op school hebben Maryse en jij elkaar al uren in de gaten. Jullie kijken elkaar voor de fietsenstalling nog eens in de ogen en dit is HET moment om te laten weten hoe je over haar denkt. Wat doe je?
A) "Heb je hobby's?"
B) Je zoent haar.
C) Je werpt je voor een voorbijrijdende auto om aandacht te trekken.
* brainster meldt zichquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:41 schreef MaRySe het volgende:
Oki wie doet er nog WEL mee
mmm, kloontje kom is hierrrquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:44 schreef MaRySe het volgende:
Nee trut mag niet.
Oki je doet dus doen.
post greppelslet in t fotoboek van yvonne
Volgens mij doet er niemand meer omdat ze van jou persee Dare moeten doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:44 schreef MaRySe het volgende:
Nee trut mag niet.
Oki je doet dus doen.
post greppelslet in t fotoboek van yvonne
u've got a pointquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Volgens mij doet er niemand meer omdat ze van jou persee Dare moeten doen![]()
neeeeEEEEeeeequote:Op zaterdag 3 september 2005 00:47 schreef MaRySe het volgende:
JULLIE ZIJN GEWOON PUSSIES !
Gaan we nu spelen zoals in je sig staat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:47 schreef MaRySe het volgende:
poesjesquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:47 schreef MaRySe het volgende:
mischien wel een geil meisje dat je aan het seinen is..quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
In onze schuur gaat er steeds een fietslampje aan en uit
Fucking eng
Doet onze schuur ook...toen wilde ik haar een horrorfilm over maken, maar ja...ik heb geen camera...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
In onze schuur gaat er steeds een fietslampje aan en uit
Fucking eng
Ik gok op een zwerver die me aanvalt zodra ik de deur opendraai dus wat er ook zit het zit lekker vastquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:51 schreef C2C het volgende:
[..]
mischien wel een geil meisje dat je aan het seinen is..
morsecode?
houwe zo, je hebt je kratten bier NIET in de schuur staan hoop ik?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik gok op een zwerver die me aanvalt zodra ik de deur opendraai dus wat er ook zit het zit lekker vast![]()
slaaplekkr dan maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:53 schreef Gabry het volgende:
Ik ga, verveling is killing me.. aju met een du![]()
Nee staan alleen fietsen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:53 schreef C2C het volgende:
[..]
houwe zo, je hebt je kratten bier NIET in de schuur staan hoop ik?
anders zou ik wel even gaan kijken
oej, kijk maar uitquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee staan alleen fietsen.
Heb de gordijnen ook maar dicht gedaan.
Bah eng gedoe![]()
tv's kun je uit schoppenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:55 schreef brainster het volgende:
Onze oude tv ging steeds uitzichzelf uit
Dat was ook eng
je bent gotic geworden?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ga een mes pakken !
Ik vind Maryse knapper.quote:
Spammerrinnetje!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:58 schreef MaRySe het volgende:
Jaaaaaa POSTCODE LOTERIJSHOW LETTERS GOED!!
Mo's stormlooptopique?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:01 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga een stormlooptopic openen.
nee ooh volgens me pa hoort dat bij ze fiets (heb hem wakkergemaakt ) dan moet ik effe op het knopje drukken.Ga ik nu dus doen met een stofzuiger stang in me andere handquote:
En dichtquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:02 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kut...ik ben vergeten mijn naam erin te doen.
Echt welquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
IK BEN HELEMAAL NIET BEZOPENEEN1!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat die laatste zijn gemaakt door crew inlikkertjesquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:07 schreef -Mo- het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom er zóveel slotjes komen in ONZ...en dat andere kuttoppiks in ONZ wél open blijven.!
nachtbaggerquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:07 schreef -Mo- het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom er zóveel slotjes komen in ONZ...en dat andere kuttoppiks in ONZ wél open blijven.!
Slijm je eens inquote:
ménquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:14 schreef -Mo- het volgende:
KUT...IK MOET KIJKEN....FUCKING HILARISCH:D::D;D::D;:D;D;:D;:D:D:D:
IK HEB HEM OP MIJN MSN GEADD:D:D::DD::D
!!!:D:D:P:P:"):(:';):')quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:15 schreef -Mo- het volgende:
EN Z'N MSN NAAM WAS IE MET 'KUT TALPA"
:D;D:;D::D:D:D:D:D::D
Dat is coole pietquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:13 schreef C2C het volgende:
o men die mongool van sbs is nu gitaar aan het spelen op die telefoon quiz
Ik blijf nog wel evenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:16 schreef MaRySe het volgende:
ja nuecken
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar die kerel van sbs6 is serieus coole piet van die foxkids pieten club
de man die alles kanquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:18 schreef -Mo- het volgende:
HAROLD VERWOERT, DE MAN!!!!
Bij de slager?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:18 schreef MaRySe het volgende:
ik ga morgen zeggen dat ik per direct stop met werken
Ik heb het opgezet omdat je het zeiquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:18 schreef C2C het volgende:
[..]
men hij ging net weer gitaar spelen
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:18 schreef MaRySe het volgende:
ik ga morgen zeggen dat ik per direct stop met werken
oei ga jij bellen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb het opgezet omdat je het zei![]()
Nee van die man lig ik altijd in een deukquote:
hij is eigenlijk wel serieus lelijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Hier zie je het goed
[afbeelding]
Misschien iets voor je nacht topics mo ?
We have something in common.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee van die man lig ik altijd in een deuk![]()
adres?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
We have something in common.
Ik ga hem ff mailen.
Heb je ze email ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
We have something in common.
Ik ga hem ff mailen.
menquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het is trouwens Doe maar.
Maarja dat wist je al
Ik moest ophouden, dus aan jou de eer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Hier zie je het goed
[afbeelding]
Misschien iets voor je nacht topics mo ?
Nee Yvonne vind me net een beetje liefquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik moest ophouden, dus aan jou de eer.
Ja post die foto maarquote:
quote:20-8-2005 12:37:56 Mooo, hihi
FUCK TALPA!![]()
20-8-2005 12:38:08 Mooo, hihi
hílarisch
20-8-2005 12:38:15 Mooo, hihi
wat een topgozers daar![]()
20-8-2005 12:38:23 Mooo, hihi
daar is sbs![]()
20-8-2005 12:38:43 ][THC][ ´ŵøľłę || (das een vriend van me)
wat kan jij goed gitaar spelen zeg![]()
20-8-2005 12:39:06 Mooo, hihi
Harold Verwoert olé olé
20-8-2005 12:39:54 Power -->FUCK TALPA!!!:@8o| Bel nu 0909-0006!!!
dankjedankje:D
20-8-2005 12:40:08 Power -->FUCK TALPA!!!:@8o| Bel nu 0909-0006!!!
maar ik ben druk bezig dus ik heb ff geen tijd srry
Pff en de heren dan ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:29 schreef brainster het volgende:
En nu ben ik echt weg...
Slaap zacht maryse
Slaap zacht imberr
En dequote:
Yep....ik meen het.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:32 schreef C2C het volgende:
[..]
men dit meen je niet![]()
oke nu ga ik echt, doej iedereen![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:33 schreef -Mo- het volgende:
Als hij zometeen een nummer opdraagd aan Maurice, dan is dat voor mij.
en daar kom je nu al achterquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij zit helemala niet op msn die kerel.
Hij staat nu toch te presenten gek![]()
Hij zit nu ook niet op msn...quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij zit helemala niet op msn die kerel.
Hij staat nu toch te presenten gek![]()
Ja hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hij zit nu ook niet op msn...
Maar hij heeft vast een team, dat zegt dat hij een nummer moet opdragen aan Maurice.
HIJ IS EEN GOD HOOR......quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Hij lijkt me ook echt een wereld ster die zijn eigen mannetjes heeft![]()
Je moet op kazaa of ares zijn coole piet liedjes downloadenquote:
omgquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:40 schreef -Mo- het volgende:
Dit heb ik dus vorige week met een vriend de hele nacht gekeken.![]()
![]()
Ik kijk het ook soms daarom weet ik wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:40 schreef -Mo- het volgende:
Dit heb ik dus vorige week met een vriend de hele nacht gekeken.![]()
![]()
Omdat het één van de beste programma's op de Nederlandse TV is...quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:38 schreef Imberr het volgende:
kijk trouwens wel vaker naar em 's nachts..geen idee waarom..
ja.. vastquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Omdat het één van de beste programma's op de Nederlandse TV is...
En misschien wel wereldwijd
Je hebt koorts moquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Omdat het één van de beste programma's op de Nederlandse TV is...
En misschien wel wereldwijd
Dat was diezelfde dag toen met die erotiek met die quote:quote:
Dat noem je toch geen goede tv mên.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik kijk het ook soms daarom weet ik wat je bedoelt.
Morgenavond kom Christine van der horst weer op 5 dat is net zo grappig![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat was diezelfde dag toen met die erotiek met die quote:
'het dagboek houd op, ná zijn dood'
EN DAT IS HELEMAAL NIET ZIELIG...![]()
oohwquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je reageerde daar nog op in de SC....![]()
En dit wel zekerquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat noem je toch geen goede tv mên.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:44 schreef -Mo- het volgende:
Als je Googled op Harold Verwoert, is de 4de hit:
PUB / PUB Slowchat #115 Imberr, waar blijven je bikinipics?!
Ik heb sinds eergister Harold Verwoert in mijn lijst! Imberr raar nachtmeisje
... Wat lees ik nou, Harold Verwoert? Jaguarized Administrator in Opleiding ...
forum.fok.nl/topic/743232/9/25 - 43k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
perfecte reactiequote:
GENIAALSTE CARRIEMOVE UIT Z'N LEVEN GEK!!!!!!!11!!!!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hij zingt best goed waarom heeft hij in godsnaam zijn carrie verpest toen die dit ging doen![]()
Ja van zwarte piet naar bel spelletjes idiootquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
GENIAALSTE CARRIEMOVE UIT Z'N LEVEN GEK!!!!!!!11!!!!!![]()
Okequote:Op zaterdag 3 september 2005 01:53 schreef -Mo- het volgende:
Herinner me eraan, dat ik morgen SBS mail, dat ze Harold ook overdag met z'n gitaar moeten laten spelen, aangezien dit geniale televisie is.
www.bigbrother.tv + Live commentaar op de streams deel 67quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:54 schreef Imberr het volgende:
T IS F*CKING SAAI!!![]()
en ik wil niet slapen
![]()
Zal ik doen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke![]()
Wens je moeder trouwens plezier bij je tante morgen![]()
Neuken?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:54 schreef Imberr het volgende:
T IS F*CKING SAAI!!![]()
en ik wil niet slapen
![]()
bbquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
www.bigbrother.tv + Live commentaar op de streams deel 67![]()
Wrijf je borsten maar tegen het beeldscherm dan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
kee.. heb toch niks beters te doen![]()
whahahquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wrijf je borsten maar tegen het beeldscherm dan.![]()
Ey jij moet naar je vriend op sbs kijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wrijf je borsten maar tegen het beeldscherm dan.![]()
Ik kan 2 dingen tegelijk you know.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey jij moet naar je vriend op sbs kijken![]()
ja, maar ik vat t nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ga 2 dingen tegelijk you know.
Hoor je me Inge?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je met 1 hand afrukken en met de andere een komkommer in je reet proberen te douwen?quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:05 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je met 1 hand afrukken en met de andere een komkommer in je reet proberen te douwen?
Neen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:05 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je met 1 hand afrukken en met de andere een komkommer in je reet proberen te douwen?
nee, er was sowieso toch al niks aan hierquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:12 schreef Nickthedick het volgende:
Sorry, heb ik hier de sfeer verpest?![]()
Jammer...quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, er was sowieso toch al niks aan hier![]()
Ik vond het wel leuk met z'n 3en.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, er was sowieso toch al niks aan hier![]()
Alleen het bovengedeelte van m'n Spiderman-pyama.quote:
Imberr haat mequote:
I knew you'd dig it. Straks ga ik misschien wel wat van m'n 'speciale' plakkerige spider-vloeistoffen afschieten.quote:
Euuh, dat kan komen omdat ik haar verteld heb dat jij graag kleine hondjes molesteert... sorry.quote:
Ze haate me altijd alquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Euuh, dat kan komen omdat ik haar verteld heb dat jij graag kleine hondjes molesteert... sorry.![]()
Oehquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:26 schreef -Mo- het volgende:
Waarom kom Jag nu weer tegelijk binnen met Maryse?
wat is daarmee?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:27 schreef Duncan-Death het volgende:
Bier, vrouwen en geluk...
Ik zou alleen aan bier kunnen komenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:27 schreef Duncan-Death het volgende:
Bier, vrouwen en geluk...
jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:29 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik mis het.
Heb je mijn plaatje voor jou wel eens gezien?
Als je bier hebt, heb je die andere 2 niet nodig.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zou alleen aan bier kunnen komen![]()
Das puur toeval. Natuurlijk niet als Maryse zou zeggen dat ze ook The Pacifier heeft gekeken.quote:
Dan kan je je zelf lekker kapot zuipen bedoel jequote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als je bier hebt, heb je die andere 2 niet nodig.![]()
Nee, dan komen vrouwen en geluk vanzelf.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan kan je je zelf lekker kapot zuipen bedoel je![]()
net zoals mijn vader die nu impotent is?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan kan je je zelf lekker kapot zuipen bedoel je![]()
Dronken met een vrouwelijk nijlpaard neuken noem ik geen gelukquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, dan komen vrouwen en geluk vanzelf.![]()
Kan dat van bier ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
net zoals mijn vader die nu impotent is?![]()
![]()
![]()
Lag dat niet aan je moeder?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
net zoals mijn vader die nu impotent is?![]()
oh, en niet te vergeten: helemaal gek in zun kop
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op het moment zelf denk je daar heel anders over.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dronken met een vrouwelijk nijlpaard neuken noem ik geen geluk![]()
Ben ik dat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:35 schreef Jaguarized het volgende:
favo FOK!ker: iedereen van de PUB sc
Mijn pa is al 30 jaar alcohollist.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
als je 20 jaar lang alcoholist bent wel ja
Je hebt wel wat met duitse termen he?quote:
ik miep niks. ik beantwoorde een vraag.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:37 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Mijn pa is al 30 jaar alcohollist.
Wat miep je nou.
Daar erger ik me bij Eix altijd zo aan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt wel wat met duitse termen he?
Is haar vader ook politieagent in en buiten huis?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:37 schreef -Mo- het volgende:
Inderdaad....een pa die 30 jaar alcolist is, is veel stoerder.
Op dat moment denk ik niet meer en hoop ik dat het snel voorbij isquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:36 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Op het moment zelf denk je daar heel anders over.![]()
Misschien heeft zij je pa wel impotent, gestoord en alcoholist gemaakt.quote:
is dat duits? oohwquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt wel wat met duitse termen he?
Vraag het haar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:38 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Is haar vader ook politieagent in en buiten huis?
Nu zie ik weer mutti en eerder danke.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Daar erger ik me bij Eix altijd zo aan.
Had ze geen contact meer met d'r pa?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:40 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ok.
Hey Imberr, is jouw vader een millitair getrained agent?
ja hallo, toen mijn moeder men vader leerde kennen was ie zelf al hard op weg op zo te wordenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Misschien heeft zij je pa wel impotent, gestoord en alcoholist gemaakt.
'T zou niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.![]()
Heeft zei mazzel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Had ze geen contact meer met d'r pa?
hij heeft wel bij de marine gezetenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:40 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ok.
Hey Imberr, is jouw vader een millitair getrained agent?
Wat deed je moeder dan met zo'n kansloze loser?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja hallo, toen mijn moeder men vader leerde kennen was ie zelf al hard op weg op zo te wordenmijn moeder heeft er absoluut geen invloed op gehad
mijn moeder heeft em juist proberen te helpen maar die achterlijke vent wou geen hulp
![]()
![]()
Had ik toch nog enigszins gelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
hij heeft wel bij de marine gezeten![]()
@Jag: heb al 4 jaar geen contact meer met em nee..
Geen ideequote:Op zaterdag 3 september 2005 02:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat deed je moeder dan met zo'n kansloze loser?
Duits. We zijn hier in Nederland he.quote:
Nee joh, als het te erg wordt post Imberr plots een pic van haar hondje en dan reageert iedereen:quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:40 schreef The_Terminator het volgende:
Ik voel een rel aankomen in de verte![]()
Het is duitsquote:
Geen idee.quote:
is dat duits?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Duits. We zijn hier in Nederland he.
Ja das serieus Duits. Wij hebben nederlandse vrienden die in Tuddern wonen, ken je vast wel, en die praten ook gewoon nederlandsquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
is dat duits?oh, echt niet
is dat serieus duits?
nja.. Limburger he.. woon ook dichtbij de duitse grens en de nieuwe vriend van me moeder woont ook nog es half in duitsland
![]()
Kut mên.quote:
Dat ligt vlak over de grens in Duitsland bij Sittard.quote:
oohwquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat ligt vlak over de grens in Duitsland bij Sittard.
Zee Germans houden ook van:quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Duitsland is :
Foute reclames
Foute geschiedenis
Kut voetbal
Foute kledingdracht en slachger muziek.
Foute taal
Die reclames zijn trouwens helemaal om kots misselijk van te worden
Kinder Bueno ,Tic Tac enzo
En die overdreven witte tanden altijd in die reclames![]()
![]()
![]()
Duitsland![]()
Jij komt toch uit dat kutdorp, Sittard?quote:
ik zit er niet meequote:Op zaterdag 3 september 2005 02:50 schreef Duncan-Death het volgende:
Zullen we gewoon nederlandsch lullen hier?
Imberr is wel de lul vandaag niet?
Morgen ik, kom maar op.
Sittard is een stad en nee, ik kom uit Geleen (wat ook al een stad is maar wat geen ene flikker voorstelt en waar de ene winkel na de andere failliet gaatquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij komt toch uit dat kutdorp, Sittard?![]()
Lube yourself up and get ready for a good fuckin'. U vraagt, wij draaien.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:50 schreef Duncan-Death het volgende:
Zullen we gewoon nederlandsch lullen hier?
Imberr is wel de lul vandaag niet?
Morgen ik, kom maar op.
Zoiets Nick.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Lube yourself up and get ready for a good fuckin'. U vraagt, wij draaien.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:57 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Gadver, moet dat nou?
Ik mag 'm niet.
Jijquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:59 schreef Nickthedick het volgende:
Betere vraag: Wie lult dit topic snel even vol?
Wij?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:59 schreef Nickthedick het volgende:
gewoon baggerenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:59 schreef Nickthedick het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |