Mij is niks opgedragen hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nou Mo doe je ding
Jawel je moet een topic openen in FBquote:
hoe?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie wilt d'r 8 bars tegen mij doen![]()
Kom dan kom dan kom dan
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:35 schreef brainster het volgende:
Ok, vervangende opdracht voor Mo:
Post hier je bifi + bewijs dat het jou bifi is
op zaterdag hoor je te slapenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:39 schreef MaRySe het volgende:
hoi. ik moet morgen half7 op. stinkwerk.
ik tot sixpack af is gelopenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:41 schreef MaRySe het volgende:
Oki wie doet er nog WEL mee
d? of aquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:36 schreef Jaguarized het volgende:
Voor de jongens:
Op school hebben Maryse en jij elkaar al uren in de gaten. Jullie kijken elkaar voor de fietsenstalling nog eens in de ogen en dit is HET moment om te laten weten hoe je over haar denkt. Wat doe je?
A) "Heb je hobby's?"
B) Je zoent haar.
C) Je werpt je voor een voorbijrijdende auto om aandacht te trekken.
* brainster meldt zichquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:41 schreef MaRySe het volgende:
Oki wie doet er nog WEL mee
mmm, kloontje kom is hierrrquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:44 schreef MaRySe het volgende:
Nee trut mag niet.
Oki je doet dus doen.
post greppelslet in t fotoboek van yvonne
Volgens mij doet er niemand meer omdat ze van jou persee Dare moeten doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:44 schreef MaRySe het volgende:
Nee trut mag niet.
Oki je doet dus doen.
post greppelslet in t fotoboek van yvonne
u've got a pointquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Volgens mij doet er niemand meer omdat ze van jou persee Dare moeten doen![]()
neeeeEEEEeeeequote:Op zaterdag 3 september 2005 00:47 schreef MaRySe het volgende:
JULLIE ZIJN GEWOON PUSSIES !
Gaan we nu spelen zoals in je sig staat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:47 schreef MaRySe het volgende:
poesjesquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:47 schreef MaRySe het volgende:
mischien wel een geil meisje dat je aan het seinen is..quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
In onze schuur gaat er steeds een fietslampje aan en uit
Fucking eng
Doet onze schuur ook...toen wilde ik haar een horrorfilm over maken, maar ja...ik heb geen camera...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
In onze schuur gaat er steeds een fietslampje aan en uit
Fucking eng
Ik gok op een zwerver die me aanvalt zodra ik de deur opendraai dus wat er ook zit het zit lekker vastquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:51 schreef C2C het volgende:
[..]
mischien wel een geil meisje dat je aan het seinen is..
morsecode?
houwe zo, je hebt je kratten bier NIET in de schuur staan hoop ik?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik gok op een zwerver die me aanvalt zodra ik de deur opendraai dus wat er ook zit het zit lekker vast![]()
slaaplekkr dan maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:53 schreef Gabry het volgende:
Ik ga, verveling is killing me.. aju met een du![]()
Nee staan alleen fietsen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:53 schreef C2C het volgende:
[..]
houwe zo, je hebt je kratten bier NIET in de schuur staan hoop ik?
anders zou ik wel even gaan kijken
oej, kijk maar uitquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee staan alleen fietsen.
Heb de gordijnen ook maar dicht gedaan.
Bah eng gedoe![]()
tv's kun je uit schoppenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:55 schreef brainster het volgende:
Onze oude tv ging steeds uitzichzelf uit
Dat was ook eng
je bent gotic geworden?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ga een mes pakken !
Ik vind Maryse knapper.quote:
Spammerrinnetje!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:58 schreef MaRySe het volgende:
Jaaaaaa POSTCODE LOTERIJSHOW LETTERS GOED!!
Mo's stormlooptopique?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:01 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga een stormlooptopic openen.
nee ooh volgens me pa hoort dat bij ze fiets (heb hem wakkergemaakt ) dan moet ik effe op het knopje drukken.Ga ik nu dus doen met een stofzuiger stang in me andere handquote:
En dichtquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:02 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kut...ik ben vergeten mijn naam erin te doen.
Echt welquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
IK BEN HELEMAAL NIET BEZOPENEEN1!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat die laatste zijn gemaakt door crew inlikkertjesquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:07 schreef -Mo- het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom er zóveel slotjes komen in ONZ...en dat andere kuttoppiks in ONZ wél open blijven.!
nachtbaggerquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:07 schreef -Mo- het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom er zóveel slotjes komen in ONZ...en dat andere kuttoppiks in ONZ wél open blijven.!
Slijm je eens inquote:
ménquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:14 schreef -Mo- het volgende:
KUT...IK MOET KIJKEN....FUCKING HILARISCH:D::D;D::D;:D;D;:D;:D:D:D:
IK HEB HEM OP MIJN MSN GEADD:D:D::DD::D
!!!:D:D:P:P:"):(:';):')quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:15 schreef -Mo- het volgende:
EN Z'N MSN NAAM WAS IE MET 'KUT TALPA"
:D;D:;D::D:D:D:D:D::D
Dat is coole pietquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:13 schreef C2C het volgende:
o men die mongool van sbs is nu gitaar aan het spelen op die telefoon quiz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |