Mij is niks opgedragen hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nou Mo doe je ding
Jawel je moet een topic openen in FBquote:
hoe?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie wilt d'r 8 bars tegen mij doen![]()
Kom dan kom dan kom dan
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:35 schreef brainster het volgende:
Ok, vervangende opdracht voor Mo:
Post hier je bifi + bewijs dat het jou bifi is
op zaterdag hoor je te slapenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:39 schreef MaRySe het volgende:
hoi. ik moet morgen half7 op. stinkwerk.
ik tot sixpack af is gelopenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:41 schreef MaRySe het volgende:
Oki wie doet er nog WEL mee
d? of aquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:36 schreef Jaguarized het volgende:
Voor de jongens:
Op school hebben Maryse en jij elkaar al uren in de gaten. Jullie kijken elkaar voor de fietsenstalling nog eens in de ogen en dit is HET moment om te laten weten hoe je over haar denkt. Wat doe je?
A) "Heb je hobby's?"
B) Je zoent haar.
C) Je werpt je voor een voorbijrijdende auto om aandacht te trekken.
* brainster meldt zichquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:41 schreef MaRySe het volgende:
Oki wie doet er nog WEL mee
mmm, kloontje kom is hierrrquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:44 schreef MaRySe het volgende:
Nee trut mag niet.
Oki je doet dus doen.
post greppelslet in t fotoboek van yvonne
Volgens mij doet er niemand meer omdat ze van jou persee Dare moeten doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:44 schreef MaRySe het volgende:
Nee trut mag niet.
Oki je doet dus doen.
post greppelslet in t fotoboek van yvonne
u've got a pointquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Volgens mij doet er niemand meer omdat ze van jou persee Dare moeten doen![]()
neeeeEEEEeeeequote:Op zaterdag 3 september 2005 00:47 schreef MaRySe het volgende:
JULLIE ZIJN GEWOON PUSSIES !
Gaan we nu spelen zoals in je sig staat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:47 schreef MaRySe het volgende:
poesjesquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:47 schreef MaRySe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |