graag en dan is het okequote:Op donderdag 1 september 2005 18:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Laatste zin aanpassen dan maar?
Zo te zien heb je gelijk. My bad.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:17 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Maar 1 speler dus... of begrijp ik het nou gewoon verkeerd
dat Dirk Kuyt naar PSV gaatquote:Op donderdag 1 september 2005 18:11 schreef Neoktheone het volgende:
Een Feyenoorder die een PSV topic opent![]()
Wat moeten ze daar bij het Feyenoord topic wel niet van denken![]()
Ik vind het sportief, klassequote:
Nee.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:40 schreef The_M het volgende:
Helpen jullie allemaal nog duimen voor Vlaar? Kan nog 5uur en 20 min![]()
Dat zou super zijn, maar eerlijk gezegd verwacht ik geen tranfers meer...quote:Op donderdag 1 september 2005 18:40 schreef The_M het volgende:
[..]
Ik vind het sportief, klasse![]()
Helpen jullie allemaal nog duimen voor Vlaar? Kan nog 5uur en 20 min![]()
Vlaar neemt liever de taken over van 1 verdediger ipv van 4, dus hij zal eerder naar PSV verkassen denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wachten op Vlaar? Vlaar gaat naar het buitenland of naar de joduh.
En Vlaar kan altijd nog komen want het is een binnenlandse transfer.
Vlak naast de uitsupporters als ik me niet vergis. Op de korte kant dan.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:48 schreef superjoden het volgende:
vak LL is dat wat?
Kom maar gezellig in vak X zittenquote:Op donderdag 1 september 2005 18:48 schreef superjoden het volgende:
vak LL is dat wat?
Klopt.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:13 schreef DIJK het volgende:
[..]
Vlak naast de uitsupporters als ik me niet vergis. Op de korte kant dan.
Een topic geopend door een Feyenoorder...snel volspammen dit dingquote:
aha ok thanksquote:Op donderdag 1 september 2005 19:13 schreef DIJK het volgende:
[..]
Vlak naast de uitsupporters als ik me niet vergis. Op de korte kant dan.
Okquote:Op donderdag 1 september 2005 19:16 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Een topic geopend door een Feyenoorder...snel volspammen dit ding![]()
Positief van Ronald (Koemanquote:Ook voor Ronald Waterreus was nog een rol weggelegd in deze transfer. De oud-PSV-doelman - momenteel actief bij Glasgow Rangers - wees PSV op de linksback. "Ik heb zelf ook met Ronald gesproken en die vertelde mij alleen maar goede dingen over deze club. Ook met Fernando Ricksen heb ik het over PSV gehad en zijn duimen gingen direct omhoog", aldus Ball.
Dat zou me zeer verassen eigenlijk, ik heb Kalou al weken geleden opgegeven voor PSV.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:56 schreef Suijk het volgende:
Heeft Kalou al getekend? Nog 2 uurtjes!
Dat weet ik zelf ook nog niet, mijn broer zou kaarten halen met zijn clubcard, welk vak en stoel het geworden is zal ik morgen eens vragenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:28 schreef rubbereend het volgende:
k had t ff gemist in t vorige deel Johannes maar in welk vak zit je nou tegen schalke?
heeft ie een gewone clubcard van PSV? dan mag ie pas zaterdga kaartjes kopen, morgen zijn wij (leden van de supportersvereniging) aan de beurtquote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf ook nog niet, mijn broer zou kaarten halen met zijn clubcard, welk vak en stoel het geworden is zal ik morgen eens vragen
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heeft ie een gewone clubcard van PSV? dan mag ie pas zaterdga kaartjes kopen, morgen zijn wij (leden van de supportersvereniging) aan de beurt
idd dus als t goed is heb k sinds vandaag kaartjesquote:Op donderdag 1 september 2005 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Vandaag en morgen mogen de supportersclubcards
Vrijdag de gewone
Ik heb ze ook al. Dus FOK! zal weer goed vertegenwoordigd zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd dus als t goed is heb k sinds vandaag kaartjesmorgen ff bellen.
wa zedde gij?quote:
misschien kan Appelsientje weer zo'n mooi overzichtje makenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook al. Dus FOK! zal weer goed vertegenwoordigd zijn![]()
Tja ik kan er ook tvp neerpleuren maar dit lijkt me beterquote:
idd belachelijk. Hij kan volquote:Op donderdag 1 september 2005 23:48 schreef pascalheister het volgende:een feyenoorder die hem opent
poging doen dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:49 schreef rubbereend het volgende:
idd belachelijk. Hij kan vol
als er nou een transferdeadline speelde waren we er zo, waar is johannes als je hem nodig hebtquote:
das godverdomme geen ja of nee, eendquote:Op donderdag 1 september 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
als er nou een transferdeadline speelde waren we er zo, waar is johannes als je hem nodig hebt
natuurlijk een jaquote:Op donderdag 1 september 2005 23:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
das godverdomme geen ja of nee, eend
okequote:
en in Eindhoven heb je ook nog EVVquote:Op donderdag 1 september 2005 23:59 schreef du_ke het volgende:
Ja ik had al wel een PSV staan maar nog geen TVP.
Ik heb net van Steef doorgekregen dat Majstorovic en De Cler zojuist alsnog bij PSV hebben getekend...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als er nou een transferdeadline speelde waren we er zo, waar is johannes als je hem nodig hebt
prachtig, top spelers, die Mastro heeft een goudentrapquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:02 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik heb net van Steef doorgekregen dat Majstorovic en De Cler zojuist alsnog bij PSV hebben getekend...![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:02 schreef Zapper het volgende:
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1280 * 960 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
![]()
Zeker, in ieder geval tegen opponentenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prachtig, top spelers, die Mastro heeft een goudentrap
hier maakt ie de foto's automatisch klein hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:04 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ja, die foto is groot...en ik vind dat vervelend![]()
wie?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:06 schreef johannes1986 het volgende:
Wel jammer dat Barreto niet voor PSV heeft getekend he?
Bij mij ook, maar misschien bij andere users nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hier maakt ie de foto's automatisch klein hoor
:d die is gaaf ja, ook al die brazilianen op een zonnenbank is erg gaafquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:09 schreef LuNaTiC het volgende:
heeft niemand een foto van Lee en Park in die Philips reclame (met een molen op de achtergrond geloof ik, staat best wel vaak in het programmaboekje bij de wedstrijden)
Die is ook zo cool
k sta op 36.000+ en allemaal nuttig (nouja vrijwel allemaal nuttig)quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:11 schreef johannes1986 het volgende:
Na deze post nog 56 en ik heb mijn eerste 1000 op FOK!
Allemaal nuttige
Als we flink doorposten met zijn allen, haal ik die magische grens van 1000 én kunnen we een nieuw PSV-Topic beginnenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k sta op 36.000+ en allemaal nuttig (nouja vrijwel allemaal nuttig)
wat een nobel doelquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:18 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Als we flink doorposten met zijn allen, haal ik die magische grens van 1000 én kunnen we een nieuw PSV-Topic beginnen![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:22 schreef johannes1986 het volgende:
Ik ben net een nieuw spel begonnen met PSV met Football Manager..snel de nieuwste transfer-update gedownload van www.thedugout.netAlles is geupdate tot en met vandaag
10 miljoen euro transferbudget...zien jullie nou wel dat ik gelijk had![]()
pas maar op, anders ben jij de lul als zapper mod wordtquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:23 schreef johannes1986 het volgende:
Zapper heeft toch een hekel aan deze emoticon?![]()
Leg het nog eens duidelijk uit...quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]da's van de verkoop van t parkeerterrein
![]()
Zapper wordt nooit Modquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
pas maar op, anders ben jij de lul als zapper mod wordt
het PSV topic opschonenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Zapper wordt nooit Mod![]()
En al zóu hij dat worden, wat zou hij dan volgens jou gaan doen?![]()
kijk maar op t bonnetjequote:Op vrijdag 2 september 2005 00:25 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Leg het nog eens duidelijk uit...
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef knep het volgende:
Johannes post eens effe door, nu ben je tenminste van nut.
Ik doe mijn best, maar ik kan niet álles alleen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef knep het volgende:
Johannes post eens effe door, nu ben je tenminste van nut.
Welk bonnetje?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het PSV topic opschonen
[..]
kijk maar op t bonnetje
Goed, goedquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:29 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar ik kan niet álles alleen...
je weet welquote:
nee. Welk vak?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:30 schreef knep het volgende:
[..]
Goed, goed
Hee had ik al gezegd dat m'n passe-partout binnen is?![]()
wat is dat?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:30 schreef knep het volgende:
[..]
Goed, goed
Hee had ik al gezegd dat m'n passe-partout binnen is?![]()
pas·se-par·tout (het, de ~ (m.), ~s)quote:
je weet t maar nooit met jouquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:33 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
anders zou ik het niet vragen![]()
Oké, hebben we dat duidelijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:34 schreef knep het volgende:
[..]
pas·se-par·tout (het, de ~ (m.), ~s)
1 kartonnen lijst om een foto of plaat => opzetkarton![]()
2 doorlopende toegangskaart![]()
Als ik een bonnetje uit de parkeerautomaat trek, staat het er nooit op hoor...quote:
we zijn allemaal bezig golferquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
Kappen nu 1986!
Want ik voel een bannetje aankomen.
Sorry, maar ik moest doorposten van iemand, omdat ik dan eindelijk eens nuttig zou zijn...bij sommige mensen doe je het ook nooit goedquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
Kappen nu 1986!
Want ik voel een bannetje aankomen.
hopelijk ik ookquote:
Hijs niet voor niks een Joodquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:40 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest doorposten van iemand, omdat ik dan eindelijk eens nuttig zou zijn...bij sommige mensen doe je het ook nooit goed![]()
Dan moeten jullie allemaal misschien maar even gaan slapen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:40 schreef rubbereend het volgende:
we zijn allemaal bezig golferniet om te trollen ofzo.
Fritsquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:39 schreef WooZ het volgende:
Wie volgt?
[afbeelding]
-edit-
qua CL plekken dan natuurlijk
De transfermarkt is nog openquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moeten jullie allemaal misschien maar even gaan slapen.
slapenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moeten jullie allemaal misschien maar even gaan slapen.
Ik ook, heb totaal geen idee wat voor speler het isquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
slapenwe zijn ff een foutje aan het herstellen hier.
Maar als we gewoon over PSV posten doen we niets fout
dus: k ben benieuwd naar Ball
kom naar de meetquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:43 schreef johannes1986 het volgende:
ik bel morgen mijn broer op, vraag waar ik zit en zal het even doorgevenlijkt me wel leuk om een paar Fokkers! tegen te komen
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:46 schreef Radegast het volgende:
Kunnen jullie niet aan golfer vragen ofdat hij deze op slot gooit?
En open dan daarna #125...
nee liever de zaterdagavondquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:47 schreef knep het volgende:
Ik wil ook een seizoenskaart, maar dan moet PSV wel standaard zondag thuis gaan spelen.
Ik ben eraan gekomen omdat ik toevallig iemand kende die em opzeiquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:46 schreef rubbereend het volgende:
even een praktische vraag, volgend jaar wil k waarschijnlijk met een vriend van een seizoenskaart gaan kopen. Het liefst staan we natuurlijk op Oost, maar volgens mij is daar bijna niet tussen te komen. Iemand ervaring daarmee?
Ieder zo z'n voorkeur, maar ik kan bv nooit op zaterdagquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:50 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik ben eraan gekomen omdat ik toevallig iemand kende die em opzei
Dan kan je em zo over laten schrijven
Maar je kan gewoon voorkeur doorgeven. Als er bij ons geen plek is dan kom je gewoon in het vak van tweede voorkeur
en mócht één van m'n vrienden der mee kappen dan hoor je 't wel
Familie van Jôhannes?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:53 schreef stephan1986 het volgende:
als alle fokkers dan toch (13sept) voetbal aant kijken zijn heb ik alle rust om lekker topics aan te maken
Ik denk dat hij dit seizoen genoegen met nemen met invalbeurten. Hij is nog jong en zijn kans op een basisplaats komt denk ik pas in het seizoen 06/07quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:58 schreef johannes1986 het volgende:
Zou Carrizo dit seizoen al een basisplek veroveren denken jullie? Of regelmatig invallen of brengt Hddink hem heel erg langzaam? Ik ben benieuwd naar hem...wat ik ervan gehoord heb is het echt een groot talent en een mooie speler
Inderdaad, of nog later, net zoals Vonlanthen. Ik denk dat je er weinig over kan zeggenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit seizoen genoegen met nemen met invalbeurten. Hij is nog jong en zijn kans op een basisplaats komt denk ik pas in het seizoen 06/07
( Het zijn er bijlange na geen 1986quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:00 schreef knep het volgende:
Het duizelt me wel van al die 1986 getallen [afbeelding]
dat is echt koffiedik kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:58 schreef johannes1986 het volgende:
Zou Carrizo dit seizoen al een basisplek veroveren denken jullie? Of regelmatig invallen of brengt Hddink hem heel erg langzaam? Ik ben benieuwd naar hem...wat ik ervan gehoord heb is het echt een groot talent en een mooie speler
25 haalt hij nooit, 15 zou al heel wat zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:04 schreef johannes1986 het volgende:
Ik hoop wel dat we die Carrizo in een wedstrijdje of 15-25 mogen zien als het zo'n mooi talent isook al zijn het maar korte invalbeurtjes
Misschien als linksbackquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
25 haalt hij nooit, 15 zou al heel wat zijn
als t lang 0-0 blijft dan gaat VoH er wel inkomenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:07 schreef knep het volgende:
Hm, iig leuk dat VoH bij Oranje zit, nu maar hopen dat ie speelt.
Ik ga het trouwens niet volhouden hier, ben maffen.
Succes.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:07 schreef knep het volgende:
Ik ga het trouwens niet volhouden hier, ben maffen.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:18 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Als we flink doorposten met zijn allen, haal ik die magische grens van 1000 én kunnen we een nieuw PSV-Topic beginnen![]()
Heb ook geen nieuws meer en het is inmiddels 8:39 uurquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:19 schreef the_legend_killer het volgende:
dus geen nieuwe spelers meer gehaald ?
ben net thuis weer
Oja dat is een goed idee! plattegrond heb ik hier nog wel ergens liggen, zal het zo ff opzoeken.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien kan Appelsientje weer zo'n mooi overzichtje maken
Anders is iemand me al voorquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:39 schreef WooZ het volgende:
Wie volgt?
[afbeelding]
-edit-
qua CL plekken dan natuurlijk
quote:PSV pondered Liverpool swoop
20:27 September, 1, 2005
PSV Eindhoven reportedly wanted to sign Stephen Warnock from Liverpool.
Mail The FansFC Editor
Send This Article To A Friend
Post Your View on The Msg Board
Reports in Holland suggest the Dutch giants were seriously considering making a move for the defender who last week earned his first call up to the England squad.
However, an eleventh hour change of heart saw PSV turn their attentions to Rangers’ Michael Ball, who signed a two-year contract with the club in one of the more surprising deadline day deals.
Ach ja....quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Volgens mij was Ball zelfs 3de keus..
Umit lukte niet, maar ook bij Liverpool vingen zij bot.
[..]
Alleen mag Kone niet meedoen ...quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:55 schreef PyTh het volgende:
Opstelling voor de CL:
Gomes
Ooijer-Alex-Simons-Reiziger
Lucius-Afellay-Cocu-Farfan
Kone-VoH
Toch niet echt verkeerd als je het mij vraagt![]()
Ik blijf toch twijfelen over Reiziger op links (maar wat moeten we anders)... En Koné mag niet spelen in de CLquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach ja....
We hebben in ieder geval weer een linksback erbij, of het nou een 3e keus is of niet
Opstelling voor de CL:
Gomes
Ooijer-Alex-Simons-Reiziger
Lucius-Afellay-Cocu-Farfan
Kone-VoH
Toch niet echt verkeerd als je het mij vraagt![]()
quote:Willem II heeft Fehér bijna te pakken
Csaba Fehér (30) heeft nog bedenktijd gevraagd, maar zijn huidige club PSV en het geïnteresseerde Willem II zijn er al uit. De Tilburgers willen de Hongaar dit seizoen huren.
Fehér heeft van Guus Hiddink te horen gekregen dat er voor hem weinig speeltijd zal zijn het komende seizoen en dat verhuren de beste optie is. Willem II hengelde al langer naar de speler en coach Robert Maaskant heeft al enkele gesprekken met de middenvelder achter de rug.
De Hongaar heeft nog niet toegezegd omdat enkele andere clubs, waaronder Roda JC, eveneens interesse hebben om Fehér te huren.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alleen mag Kone niet meedoen ...
Ik zou om verwarring te voorkomen gewoon zoveel mogelijk dezelfde opstelling hanteren in CL als in de competitie. Dus Ferreyra voor Ball, en Beasly voor Koné. Alleen is dit niet echt eerlijk tegenover Luciusquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Helemaal niet aan gedacht man
Gomes
Lucius-Alex-Ooijer-Reiziger
Afellay-Cocu-Simons
Farfan-VoH-Beasley
Als we in de competitie ook goed spelen, heeft hij lekker veel mogelijkhedenquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:07 schreef DIJK het volgende:
Ik vraag me af wat Guus gaat doen als we de eerste pot in de CL met een goede wedstrijd winnen. Komt hij dan in de competitie weer met een andere opstelling of kiest hij dan voor het CL team.
Ik heb het gevoel dat Hiddink nooit helemaal tevreden was over Vennegoor. Ik denk dat Koné na verloop van tijd de nummer-één spits wordt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:20 schreef johannes1986 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Hiddink doet als blijkt dat Vennegoor en Koné niet samen kunnen spelen...Vennegoor is al jaren onze 1e spits en heeft veel voor ons betekent, maar Koné heeft veel meer potentie
Koné is geen pure spits, meer een speler die net achter de spits het best tot zijn recht komt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:39 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Hiddink nooit helemaal tevreden was over Vennegoor. Ik denk dat Koné na verloop van tijd de nummer-één spits wordt.
misschien opent hij dan wel een topic hier over op fokquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:20 schreef johannes1986 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Hiddink doet als blijkt dat Vennegoor en Koné niet samen kunnen spelen...Vennegoor is al jaren onze 1e spits en heeft veel voor ons betekent, maar Koné heeft veel meer potentie
Reiziger linksbackquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Helemaal niet aan gedacht man
Gomes
Lucius-Alex-Ooijer-Reiziger
Afellay-Cocu-Simons
Farfan-VoH-Beasley
Ik zie zo direct geen andere optie voor Linksback en Reiziger heeft bij Barca ook heel lang wel goed gespeeld op die positie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Reiziger linksback
Je vergeet even de wedstrijden in het Nederlands elftal die hij daar heeft gespeeld.
Ferreyra kan toch linksback spelen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zie zo direct geen andere optie voor Linksback en Reiziger heeft bij Barca ook heel lang wel goed gespeeld op die positie.
Sorry, had die post van rubber niet eens gezienquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Anders is iemand me al voor![]()
Oja zet mij maar neer bij "Thuis achter de tv"
Die is nog niet goed genoeg bevonden door Hiddink van wat ik begrepen had.quote:
Jij bent toch niet die schreeuwlelijk met bakkebaarden en sigaar?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik ben trouwens zoals altijd weer te vinden op Vakkie V met de competitie en CL wedstrijden![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:26 schreef WooZ het volgende:
[..]
Sorry, had die post van rubber niet eens gezien![]()
Beasley krijgt minder kansen dan Farfanquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:05 schreef appelsientje het volgende:
Toch moet ik zeggen dat ik Farfan sterker vindt geworden ten opzichte van Beasley... maar goed ik verwacht van Beasley nog wel een 'come-back'
Farfán is dan ook stukken beter dan Beaslyquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Beasley krijgt minder kansen dan Farfan
Farfan start vaker in de basis, en Beasley vaker op de bank
Hij is een verdedigende linkermiddenvelder, dus wellicht kan hij beter op die positie spelen dan Reiziger.quote:
Hij scoort inderdaad wel veel voor een buitenspeler. Belangrijke doelpunten ook, tegen Rosenborg bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:10 schreef Zapper het volgende:
Beasley heeft anders ook een erg goed rendement, tegen Roda toch ook weer
Beasley is zeker een goede speler voor PSV. Ik vond hem vorig seizoen aleen iets te wisselvallig. Dat vind ik zijn zwakste punt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:10 schreef Zapper het volgende:
Beasley heeft anders ook een erg goed rendement, tegen Roda toch ook weer
Ik denk dat Jan Guus nu wel heeft overtuigd en laat staan. Ik verwacht dat Kone een vrije rol op rechts krijgt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:39 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Hiddink nooit helemaal tevreden was over Vennegoor. Ik denk dat Koné na verloop van tijd de nummer-één spits wordt.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:39 schreef WooZ het volgende:
[..]
Jij bent toch niet die schreeuwlelijk met bakkebaarden en sigaar?![]()
Als het niet zo is, dan zullen we je nog een keer ontgroenen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat Jan Guus nu wel heeft overtuigd en laat staan. Ik verwacht dat Kone een vrije rol op rechts krijgt.
TLK praat ook maar met de rest meequote:Op vrijdag 2 september 2005 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat meen je toch niet serieus TLK?
Jewel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat meen je toch niet serieus TLK?
Wat een grap, wat heeft Robert al laten zien dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:29 schreef johannes1986 het volgende:
Puur als voetballer is Robert veel leuker om naar te kijken als naar Vennegoor vind ik, en qua niveau ontlopen ze elkaar nauwelijks volgens mij, dus van mij mag Hiddink dat proberen
Jan is kwalitatief echt wel even beter hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jewel.
Hij is een goalgetter dat zie je aan hem.
Hiddink moet hem alleen eens vast opstellen.
Die 2 topicsquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net zo serieus als al die topics van hem gister![]()
Maar Jan is geen echte goalgetter.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jan is kwalitatief echt wel even beter hoor.
Vind ik ook, ik denk dat de meesten Jan onderschattenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jan is kwalitatief echt wel even beter hoor.
bedoelde die van Johannes eigenlijk, wist niet op wie Vaduz reageerdequote:Op vrijdag 2 september 2005 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die 2 topics1 in VBL en 1 in Klaagbaak
![]()
Ik vraag me nu nog waarom heb ik die geopend al vond ik die in VBL wel redelijk.
ow hahaquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bedoelde die van Johannes eigenlijk, wist niet op wie Vaduz reageerde![]()
Nog niet veel, want die kans heeft Hiddink hem nog niet gegeven, maar je kan gewoon zien dat hij echt wel wat kan...sommige mensen zijn hem ten onrechte al aan het afschrijven.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat een grap, wat heeft Robert al laten zien dan?
Welke 2 topics en van wie?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die 2 topics1 in VBL en 1 in Klaagbaak
![]()
Ik vraag me nu nog waarom heb ik die geopend al vond ik die in VBL wel redelijk.
Ik snap er even niets meer vanquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bedoelde die van Johannes eigenlijk, wist niet op wie Vaduz reageerde![]()
Van wat ik van Robert heb kunnen zien is hij behalve heel doelgericht ook heel snel, sterk aan de bal, zijn techniek is goed, en hij is toch een aantal jaren jonger als Vennegoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:02 schreef Suijk het volgende:
Dus je vindt eerst dat Robert nog niets heeft laten zien omdat hij die kans nog niet heeft gehad...die heeft ie wel. Als hij op de training structureel beter is dan VoH dan staat hij gewoon in de basis.
Hij heeft die pingel in de CL erin gejast, verder tegen 3x Oss gescoord ofzo, daarnaast maakte hij ook een wat hulpeloze indruk.
Je mag van geluk spreken dat Jantje nog bij psv zit, anders moest je op Robert bouwen en dat gaat (nog?) niet, net zoals Ajax dat ook nog niet kan op Rosenberg of Harry.
Leuk verjaardagskadootje voor em, komt ie weer eens aan spelen toequote:PSV en Willem II zijn het eens om Csaba Fehér de rest van dit seizoen te verhuren aan de Tilburgers. De Hongaar zelf heeft nog bedenktijd gevraagd omdat enkele andere clubs, waaronder Roda JC, eveneens interesse hebben om hem te huren. In Nederland kunnen clubs tot half maart twee spelers binnen de landsgrenzen kopen of huren. Drie dagen geleden heeft de FIFA de KNVB echter gemaand de binnenlandse transfers aan te passen aan de internationale regelgeving. De KNVB gaat ervan uit dat het pas volgend seizoen ingaat.
Zoals Kezman? Bedenk hoe het team toen rendeerdequote:Op vrijdag 2 september 2005 15:13 schreef johannes1986 het volgende:
Oké, we wachten nog even op Robert...maar Vennegoor mag er nu weleens weer 25 gaan maken, als PSV-spits
20 enik ben tevredenquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:13 schreef johannes1986 het volgende:
Oké, we wachten nog even op Robert...maar Vennegoor mag er nu weleens weer 25 gaan maken, als PSV-spits
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:32 schreef JustJunior het volgende:
[..]
voorhoede Farfán - Robert - Koné
Mij dus ook, ik denk dat het allebei goed zou renderen, en dan lijkt het laatste me het mooiste om te zien en dat is me ook wel wat waardquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:32 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Zoals Kezman? Bedenk hoe het team toen rendeerde
Het is een cliché, maar Vennegoor laat anderen beter spelen. Met een spits als Vennegoor, hebben spelers als Farfán en eerst van Bommel de mogelijkheid om een actie te maken. Zoals Vennegoor speelt zal hij er niet snel 25 maken, en dat was ook de kracht van PSV vorig jaar. Iedereen scoord aardig wat doelpunten.
Toch ben ik heel erg benieuwd naar een voorhoede Farfán - Robert - KonéDat lijkt me echt geweldig om samen te zien spelen, als het ingespeeld is
quote:Young-Pyo Lee neemt afscheid in stijl
Ondanks het grote aantal afwezigen, stond er vrijdagochtend toch een aanzienlijk aan spelers op de trainingsveld van PSV. Onder hen ook Young-Pyo Lee, die nog wat zaken heeft af te handelen in Eindhoven.
De Zuid-Koreaan is in Nederland om formaliteiten te regelen. Daarnaast wil hij afscheid nemen van De Herdgang en fanatiek als hij is nog even lekker trainen. De nieuwelingen Michael Reiziger en Michael Ball melden zich komende maandag pas weer op De Herdgang. Beide spelers is de komende dagen tijd gegeven om hun eigen zaken te regelen. De selectie van PSV heeft overigens dit weekeinde vrij.
Ja dat ben ik helemaal met je eens!! waren er maar speler met zo'n instelling als Lee...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:02 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Je kan die Lee toch eigenlijk niets kwalijk nemen. Hij heeft zich altijd 110% ingezet voor PSV. Hij heeft nu een mooie transfer verdiend naar een prachtige club. Het is alleen jammer dat hij er zo laat mee was
Bouma idem trouwens
Wordt druk daarquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:19 schreef Helly het volgende:
Gisteren ook m'n passe-partout gehaald, vak V deze keer.
Het is geen afdankertje, het was om financiële redenen dat ie niet speelde. Uiteindelijk heeft Ball 4000 pond per wedstrijd dat ie ging spelen zélf bijbetaald om zijn Glasgow te sponsoren voor dat bedrag wat ze nog moesten betalen, dat zegt juist iets over de goede instelling van hemquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:58 schreef kriele het volgende:
Tuurlijk moet Ball een eerlijke kans krijgen, maar ik vind het wel triest dat een nederlandse topclub het moet hebben van afdankertjes van de Glasgow rangers.
quote:MICHAEL BALL
‘ Denk dat we naar Eindhoven gaan’
Toen zijn vrouw belde moest Michael Ball woensdagavond zeggen dat hij niet in Birmingham maar in Amsterdam zat. Bij ‘ City’ zou hij tekenen, tot plots Guus Hiddink belde en het PSV werd.
Door FRANK VAN DEN HEUVEL
EINDHOVEN
●
Hoe snel kan het perspectief van een profvoetballer veranderen? Michael Ball staat woensdagmiddag met zijn koffers op het vliegveld van Glasgow te wachten op de vlucht naar Birmingham. Bij City, club uit het Premiership, zal hij later die dag een contract tekenen. Plotseling rinkelt de GSM. Guus Hiddink, zittend in het vliegtuig richting Australië, hangt aan de lijn. Ball: „ Ik was totaal verrast. Hij vroeg me of ik naar PSV wilde komen. Zei: ' ik heb vertrouwen in je, je zult het goed gaan doen bij ons'.”
De vlucht naar Birmingham wordt geannuleerd, Ball reist door naar Londen. Er wordt ondertussen koortsachtig overlegd; tussen PSV en Rangers, tussen Rangers en City, tussen Ball en Rangers en PSV. Tegen de avond pakt de Engelsman het vliegtuig naar Amsterdam. Daar krijgt Ball, vader van twee jonge kinderen, een telefoontje van zijn vrouw. „ Ik zei: ‘ euhhh, ik zit niet in Birmingham, maar in Amsterdam.
Ik denk dat we de komende jaren in Eindhoven gaan wonen...’ Ze dacht dat ik een grap maakte.”
In vijf jaar Glasgow Rangers maakte hij veel ups en downs mee maar er kwam vooral vorig seizoen de klad in. In het contract met Glasgow ( destijds met Dick Advocaat als coach) was een clausule opgenomen dat Rangers 500.000 pond zou overmaken aan Balls oude club Everton op het moment dat de verdediger meer dan zestig duels zou spelen. Dat moment was dichtbij toen Rangers werd uitgeschakeld voor de Champions League en plotseling in geldnood kwam. Gevolg: Ball mocht niet meer spelen en zat bijna drie maanden op de tribune.
„ Een hele moeilijke tijd. Je traint en wilt je laten zien. Op een gegeven moment is toch naar een oplossing gezocht. Ik betaalde Rangers voor elk duel vierduizend pond uit eigen zak, een bedrag dat vervolgens deels werd doorgesluisd naar Everton.”
Over PSV heeft hij alleen lovende verhalen gehoord. Hij sprak met Jan Wouters, assistent bij Rangers. En met Ronald Waterreus.
Aardig detail; de hele transfer kwam aan het rollen toen de voormalig doelman van PSV en huidige keeper van Rangers maandagmiddag even een kop koffie kwam drinken op de Herdgang.
Ja. Doe dat anders nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:30 schreef johannes1986 het volgende:
pff..ik loop expres als een wilde te spammen de hele dag om dit topic vol te krijgen...is het nogstééds niet zover...
Toch een prima topic.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:30 schreef johannes1986 het volgende:
pff..ik loop expres als een wilde te spammen de hele dag om dit topic vol te krijgen...is het nogstééds niet zover...
Je kan ook aan een MOD in Feedback vragen of hij het hier alvast wil doen, dan is de kans kleiner dat het vergeten wordt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:12 schreef WooZ het volgende:
Kan degene die het nieuwe topic opent trouwens ff weer de originele OP erin zette
* OP *
Ja maar het moet zowieso gedownload worden, want die letters van usericons kan je zo niet postenquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan ook aan een MOD in Feedback vragen of hij het hier alvast wil doen, dan is de kans kleiner dat het vergeten wordt.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:13 schreef rubbereend het volgende:
voor diegene die geen van de GPD bladen heeft het stuk over Ball vandaag, prachtig:
[..]
Met wat ik over die jongen lees, lijkt het me niet eens zo'n slechte speler. Reiziger is vooralsnog een prima aankoop, op het gezicht. Nu is het hopen dat de Jong en Vaÿrinnen snel fit worden, en Reiziger en Ball fit blijvenquote:
Bij Everton was hij de "Rooney" onder de verdedigers. De Rangers betaalden onnoemelijk veel geld voor hem en hij heeft idd last van blessures, maar wanneer hij fit is, speelt hij als god.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Michael Ball is een rare paniekaankoop natuurlijk. Bij Everton was hij goed, als centrale verdediger. Bij Rangers begaven zijn kniebanden het en die zijn nu nog niet in orde. Met wat pech is ie continu geblesseerd.
Ja, daarom stonden de Europese topclubs in de rij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:59 schreef cultheld het volgende:
maar wanneer hij fit is, speelt hij als god.
Wacht maar. Over een paar maanden zou je graag die Spanjaard inruilen voor onze noeste Engelse verdedigerquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, daarom stonden de Europese topclubs in de rij..
Hij kon ook naar Liverpool op dat moment maar durfde de overstap naar de aartsrivaal niet te maken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, daarom stonden de Europese topclubs in de rij..
Zenden speelt ook bij Liverpool, wat is je punt?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:11 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij kon ook naar Liverpool op dat moment maar durfde de overstap naar de aartsrivaal niet te maken.
Zenden is een van de vele Europese toppers die voort is gekomen uit de immer vruchtbare jeugdopleiding van PSVquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zenden speelt ook bij Liverpool, wat is je punt?
Zenden is dan ook een typisch product van de Everton-jeugd opleiding die dit seizoen van Everton naar Liverpool is gegaan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zenden speelt ook bij Liverpool, wat is je punt?
Ik bedoelde eerder dat ook slechte spelers bij een club als Liverpool zittenquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Zenden is dan ook een typisch product van de Everton-jeugd opleiding die dit seizoen van Everton naar Liverpool is gegaan.
Ter vergelijking. Vergelijk het met de geruchtentransfer rond Kalou deze zomer.
Tering, dat zou echt té bruut zijnquote:'PSV probeerde Stam te halen'
De Telegraaf meldt dat Guus Hiddink een poging heeft gedaan om Jaap Stam terug te halen naar Eindhoven. De Italianen zouden echter onder geen enkel beding met PSV willen praten over een transfer, ook niet voor in de komende winterstop.
Je moet natuurlijk eigenlijk hopen op een conflict tussen Stam en Milan. Zodat hij ontevreden zijn contract inleverd en transfervrij naar PSV vertrektquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:56 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik denk dat Stam lekker zijn contract uitdient bij Milan. Hij had al eens eerder gezegd terug te willen komen, maar verlengde toen mooi zijn contract. Dat deed ie vast niet voor niets
Het is ook een echte lompe Engelse boer, dat hij ze vrouw op het laatst inlichtquote:Waterreus bezorgt Ball aan PSV
PSV heeft de nodige scouts in dienst, maar de nieuwe linksback Michael Ball kwam pas in beeld na een gezellig praatje aan de koffietafel. Afgelopen maandag kwam oud-PSV-keeper Ronald Waterreus op zijn vrije dag langs op De Herdgang voor een bakkie en hoorde manager voetbalzaken Stan Valckx verzuchten hoe moeilijk het is een linksback te vinden. „Waarom neem je Michael Ball niet? Die mag transfervrij weg bij ons”, luidde de suggestie van de tegenwoordige doelman van Glasgow Rangers.
In eerste instantie ging de voorkeur van PSV uit naar een speler die wél Champions League mag spelen, maar toen andere opties onhaalbaar bleken, meldde Guus Hiddink zich woensdagmiddag per mobiele telefoon alsnog bij Ball.
„Ik stond op de luchthaven van Glasgow te wachten op de vlucht naar Birmingham, toen ik Hiddink aan de lijn kreeg. PSV had de avond ervoor wel informatie ingewonnen bij mijn manager, maar toch was het een grote verrassing. Hiddink belde ergens halverwege Australië en vertelde me dat ze me er heel graag bij hadden. Het scheelde maar twintig minuten of ik was op weg geweest naar Birmingham om bij City de medische keuring te ondergaan en een contract te ondertekenen. Maar het aanbod van PSV was voor mij gunstiger. Birmingham City wilde me maar voor één jaar vastleggen, terwijl ik bij PSV voor twee jaar met een optie voor een derde seizoen heb getekend.”
Pas op Schiphol dacht de 25- jarige Ball eraan zijn vrouw in te lichten. „Ik zei ’hé schat, ik zit in Amsterdam’. Ze snapte er helemaal niets van, want ze wist niets van de belangstelling van PSV”, aldus de Engelsman, die de medische keuring goed heeft doorstaan.
„Voor mijn ontwikkeling als voetballer is het goed kennis te maken met een andere voetbalstijl en een nieuwe competitie. En daarbij is PSV een topclub met een goede naam door de prestaties in de Champions League. Iedereen in mijn omgeving zegt dat het Nederlandse voetbal me zal liggen. Ik speel gecontroleerd en heb een goede pass in de benen. Ik heb ook bij Waterreus geïnformeerd. Hij vertelde alleen maar positieve dingen, maar omdat ik dacht dat hij een beetje bevooroordeeld was, heb ik er ook nog bij Fernando Ricksen naar gevraagd. Toen hij net zo positief was, heb ik de knoop snel doorgehakt.”
dat wordt over 2/3 jaar een wereldelftal met Stam en Van Nistelrooijquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:49 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Tering, dat zou echt té bruut zijnStam terug naar PSV.
Het is wel erg handig dat er bij PSV zo'n goede sfeer heerst, dat oud-spelers graag terug willen kerenStam komt misschien later nog wel.
* appelsientje droomt mequote:Op zaterdag 3 september 2005 10:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat wordt over 2/3 jaar een wereldelftal met Stam en Van Nistelrooij![]()
Inclusief rollators?quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat wordt over 2/3 jaar een wereldelftal met Stam en Van Nistelrooij![]()
Ja, maar nu noem je niet al die 10.000 voetballers op die na hun 33e niets meer waard waren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar zorgt golfer voor
Zie Maldini, die voetbalt ook nog vrolijk door
Dus volgens deze bron heeft Hiddink nog een contract tot de zomer van 2007, nog krap twee jaar dusquote:20/2/2004 - HIDDINK EN RUTTEN TEKENEN BIJ
De gesprekken tussen de voorzitter van de Raad van Commissarissen van PSV Jan Timmer, voorzitter Harry van Raaij en coach Guus Hiddink zijn afgerond en hebben geleid tot herstel van het onderlinge vertrouwen. Overeengekomen is dat Guus Hiddink per 1 juli 2004 de gecombineerde functie aanvaardt van Technisch Directeur/ Hoofdcoach van PSV. De overeenkomst geldt voor een periode van drie jaar waarbij voorzieningen zijn opgenomen in geval de overeenkomst door één van de partijen vroegtijdig zou worden beëindigd. Ook heeft PSV met Fred Rutten overeenstemming bereikt over verlenging van zijn contract tot juli 2006.
Dus past hij perfect in Eindhoven!quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:00 schreef JustJunior het volgende:
Het is ook een echte lompe Engelse boer, dat hij ze vrouw op het laatst inlicht![]()
![]()
Rijkaard was ook nog top op het einde van zijn carriere. Barry van Galen is ook nog goed. Er zijn genoeg 33-plussers die nog goed meekunnen op een hoog niveau.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, maar nu noem je niet al die 10.000 voetballers op die na hun 33e niets meer waard waren.
Die had toch in een interview gezegd dat hij niet eens zeker wist of ie nog in Nederland wou voetballen, vanwege de "verrotte sfeer op de tribunes" tegenwoordig?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:07 schreef Suijk het volgende:
Ruud komt volgens mij de eerste 3 jaar ook nog niet terug.
Ik zie Hiddink dit seizoen nog al coach, misschien volgend seizoen nog, maar als hij stopt aan het einde van het seizoen zal het me niet verbazen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:58 schreef JustJunior het volgende:
Dit is het laatste wat ik zo snel kon vinden over het contract van Hiddink(Let op de datum)
[..]
Dus volgens deze bron heeft Hiddink nog een contract tot de zomer van 2007, nog krap twee jaar dus
Wie heeft jou die grollen verteld dan? Steef??quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bij Everton was hij de "Rooney" onder de verdedigers. De Rangers betaalden onnoemelijk veel geld voor hem en hij heeft idd last van blessures, maar wanneer hij fit is, speelt hij als god.
Nee hoor, dat heb ik in meerdere bronnen gelezen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie heeft jou die grollen verteld dan? Steef??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |