Die is nog niet goed genoeg bevonden door Hiddink van wat ik begrepen had.quote:
Jij bent toch niet die schreeuwlelijk met bakkebaarden en sigaar?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik ben trouwens zoals altijd weer te vinden op Vakkie V met de competitie en CL wedstrijden![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:26 schreef WooZ het volgende:
[..]
Sorry, had die post van rubber niet eens gezien![]()
Beasley krijgt minder kansen dan Farfanquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:05 schreef appelsientje het volgende:
Toch moet ik zeggen dat ik Farfan sterker vindt geworden ten opzichte van Beasley... maar goed ik verwacht van Beasley nog wel een 'come-back'
Farfán is dan ook stukken beter dan Beaslyquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Beasley krijgt minder kansen dan Farfan
Farfan start vaker in de basis, en Beasley vaker op de bank
Hij is een verdedigende linkermiddenvelder, dus wellicht kan hij beter op die positie spelen dan Reiziger.quote:
Hij scoort inderdaad wel veel voor een buitenspeler. Belangrijke doelpunten ook, tegen Rosenborg bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:10 schreef Zapper het volgende:
Beasley heeft anders ook een erg goed rendement, tegen Roda toch ook weer
Beasley is zeker een goede speler voor PSV. Ik vond hem vorig seizoen aleen iets te wisselvallig. Dat vind ik zijn zwakste punt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:10 schreef Zapper het volgende:
Beasley heeft anders ook een erg goed rendement, tegen Roda toch ook weer
Ik denk dat Jan Guus nu wel heeft overtuigd en laat staan. Ik verwacht dat Kone een vrije rol op rechts krijgt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:39 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Hiddink nooit helemaal tevreden was over Vennegoor. Ik denk dat Koné na verloop van tijd de nummer-één spits wordt.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:39 schreef WooZ het volgende:
[..]
Jij bent toch niet die schreeuwlelijk met bakkebaarden en sigaar?![]()
Als het niet zo is, dan zullen we je nog een keer ontgroenen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat Jan Guus nu wel heeft overtuigd en laat staan. Ik verwacht dat Kone een vrije rol op rechts krijgt.
TLK praat ook maar met de rest meequote:Op vrijdag 2 september 2005 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat meen je toch niet serieus TLK?
Jewel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat meen je toch niet serieus TLK?
Wat een grap, wat heeft Robert al laten zien dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:29 schreef johannes1986 het volgende:
Puur als voetballer is Robert veel leuker om naar te kijken als naar Vennegoor vind ik, en qua niveau ontlopen ze elkaar nauwelijks volgens mij, dus van mij mag Hiddink dat proberen
Jan is kwalitatief echt wel even beter hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jewel.
Hij is een goalgetter dat zie je aan hem.
Hiddink moet hem alleen eens vast opstellen.
Die 2 topicsquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net zo serieus als al die topics van hem gister![]()
Maar Jan is geen echte goalgetter.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jan is kwalitatief echt wel even beter hoor.
Vind ik ook, ik denk dat de meesten Jan onderschattenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jan is kwalitatief echt wel even beter hoor.
bedoelde die van Johannes eigenlijk, wist niet op wie Vaduz reageerdequote:Op vrijdag 2 september 2005 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die 2 topics1 in VBL en 1 in Klaagbaak
![]()
Ik vraag me nu nog waarom heb ik die geopend al vond ik die in VBL wel redelijk.
ow hahaquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bedoelde die van Johannes eigenlijk, wist niet op wie Vaduz reageerde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |