Ja. Doe dat anders nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:30 schreef johannes1986 het volgende:
pff..ik loop expres als een wilde te spammen de hele dag om dit topic vol te krijgen...is het nogstééds niet zover...
Toch een prima topic.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:30 schreef johannes1986 het volgende:
pff..ik loop expres als een wilde te spammen de hele dag om dit topic vol te krijgen...is het nogstééds niet zover...
Je kan ook aan een MOD in Feedback vragen of hij het hier alvast wil doen, dan is de kans kleiner dat het vergeten wordt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:12 schreef WooZ het volgende:
Kan degene die het nieuwe topic opent trouwens ff weer de originele OP erin zette
* OP *
Ja maar het moet zowieso gedownload worden, want die letters van usericons kan je zo niet postenquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan ook aan een MOD in Feedback vragen of hij het hier alvast wil doen, dan is de kans kleiner dat het vergeten wordt.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:13 schreef rubbereend het volgende:
voor diegene die geen van de GPD bladen heeft het stuk over Ball vandaag, prachtig:
[..]
Met wat ik over die jongen lees, lijkt het me niet eens zo'n slechte speler. Reiziger is vooralsnog een prima aankoop, op het gezicht. Nu is het hopen dat de Jong en Vaÿrinnen snel fit worden, en Reiziger en Ball fit blijvenquote:
Bij Everton was hij de "Rooney" onder de verdedigers. De Rangers betaalden onnoemelijk veel geld voor hem en hij heeft idd last van blessures, maar wanneer hij fit is, speelt hij als god.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Michael Ball is een rare paniekaankoop natuurlijk. Bij Everton was hij goed, als centrale verdediger. Bij Rangers begaven zijn kniebanden het en die zijn nu nog niet in orde. Met wat pech is ie continu geblesseerd.
Ja, daarom stonden de Europese topclubs in de rij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:59 schreef cultheld het volgende:
maar wanneer hij fit is, speelt hij als god.
Wacht maar. Over een paar maanden zou je graag die Spanjaard inruilen voor onze noeste Engelse verdedigerquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, daarom stonden de Europese topclubs in de rij..
Hij kon ook naar Liverpool op dat moment maar durfde de overstap naar de aartsrivaal niet te maken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, daarom stonden de Europese topclubs in de rij..
Zenden speelt ook bij Liverpool, wat is je punt?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:11 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij kon ook naar Liverpool op dat moment maar durfde de overstap naar de aartsrivaal niet te maken.
Zenden is een van de vele Europese toppers die voort is gekomen uit de immer vruchtbare jeugdopleiding van PSVquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zenden speelt ook bij Liverpool, wat is je punt?
Zenden is dan ook een typisch product van de Everton-jeugd opleiding die dit seizoen van Everton naar Liverpool is gegaan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zenden speelt ook bij Liverpool, wat is je punt?
Ik bedoelde eerder dat ook slechte spelers bij een club als Liverpool zittenquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Zenden is dan ook een typisch product van de Everton-jeugd opleiding die dit seizoen van Everton naar Liverpool is gegaan.
Ter vergelijking. Vergelijk het met de geruchtentransfer rond Kalou deze zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |