abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30207521
Hehe, die Waterreus.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:30:51 #252
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30207863
pff..ik loop expres als een wilde te spammen de hele dag om dit topic vol te krijgen...is het nogstééds niet zover...
pi_30208290
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:30 schreef johannes1986 het volgende:
pff..ik loop expres als een wilde te spammen de hele dag om dit topic vol te krijgen...is het nogstééds niet zover...
Ja. Doe dat anders niet

Wat is er mis met dit topic? Dat een feijenoorder het opent? Mooi dat het een redelijk normale OP was (na edit) en een prima TT. Niet zeuren man.
pi_30208427
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:30 schreef johannes1986 het volgende:
Toch een prima topic.
pi_30209408
vind het iig wel gezellig
pi_30209933
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:12 schreef WooZ het volgende:
Kan degene die het nieuwe topic opent trouwens ff weer de originele OP erin zette

* OP *

Je kan ook aan een MOD in Feedback vragen of hij het hier alvast wil doen, dan is de kans kleiner dat het vergeten wordt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_30210060
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:47 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Je kan ook aan een MOD in Feedback vragen of hij het hier alvast wil doen, dan is de kans kleiner dat het vergeten wordt.
Ja maar het moet zowieso gedownload worden, want die letters van usericons kan je zo niet posten

het moet maar niet vergeten worden

-edit-

heb de link naar de goeie OP in .txt formaat nu ook in de OP zelf gezet, wel zo makkelijk

Ik ben der nu vantussen dus ik ben 't zowieso niet die een nieuw topic opent

Dus nogmaals, de goeie OP
pi_30210423
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:13 schreef rubbereend het volgende:
voor diegene die geen van de GPD bladen heeft het stuk over Ball vandaag, prachtig:
[..]
Ik mag die jongen nu al .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30211060
Benieuwd hoe snel Ball geblesseerd is. Zijn kniebanden zijn echt niet in orde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30211604
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik mag die jongen nu al .
Met wat ik over die jongen lees, lijkt het me niet eens zo'n slechte speler. Reiziger is vooralsnog een prima aankoop, op het gezicht. Nu is het hopen dat de Jong en Vaÿrinnen snel fit worden, en Reiziger en Ball fit blijven

Opstelling tegen Utrecht Gelijk de nieuwe jongens in de basis, zodat ze zo snel mogelijk ingespeeld zijn.

Gomes
Reiziger - Alex - Ooijer - Ball
Lucius - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Koné
pi_30211620
mm, vind jij Ball ook zo slecht als al die poly's hier, die alleen naar namen kijken uit de buitenlandse competities? Of heb jij er een wat betere kijk op.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_30211653
Michael Ball is een rare paniekaankoop natuurlijk. Bij Everton was hij goed, als centrale verdediger. Bij Rangers begaven zijn kniebanden het en die zijn nu nog niet in orde. Met wat pech is ie continu geblesseerd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30211931
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Michael Ball is een rare paniekaankoop natuurlijk. Bij Everton was hij goed, als centrale verdediger. Bij Rangers begaven zijn kniebanden het en die zijn nu nog niet in orde. Met wat pech is ie continu geblesseerd.
Bij Everton was hij de "Rooney" onder de verdedigers. De Rangers betaalden onnoemelijk veel geld voor hem en hij heeft idd last van blessures, maar wanneer hij fit is, speelt hij als god.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_30212052
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:59 schreef cultheld het volgende:
maar wanneer hij fit is, speelt hij als god.
Ja, daarom stonden de Europese topclubs in de rij. .
-
pi_30212288
PSV durft het met hem aan, ik denk wel dat dat de juiste keuze is.
That's all folks!
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:09:29 #266
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30212291
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn reden om voor PSV te kiezen ipv Birmingham. Hij mag niet in de CL meedoen en dan zou een keuze voor Birmingham logischer zijn. Volgens mij zou 80% van de spelers voor Birmingham kiezen ipv PSV.

Hij is er 1,5 jaar uitgeweest door die knieblessure, ik neem aan dat dat geopereerd is en dat hij nu weer fit is. Bij twijfel kom je niet door de keuring heen. Tuurlijk zit er een risico aan, maar dat risico nam Chelsea ook toen ze de blessuregevoelige Robben kochten.

PSV vist in een kleine vijver en ik denk dat Ball een betere aankoop is dan een speler als de De Cler. Wat die bij AZ doet is niet slecht, maar hij heeft toch gefaald bij Ajax (toch een stap hoger dan AZ en Feher was ook top bij NAC, maar tot nog toe flop bij PSV) en ik denk dat Ball net iets meer kan brengen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_30212325
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wacht maar. Over een paar maanden zou je graag die Spanjaard inruilen voor onze noeste Engelse verdediger
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:11:46 #268
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30212376
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij kon ook naar Liverpool op dat moment maar durfde de overstap naar de aartsrivaal niet te maken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_30212473
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:11 schreef PirE het volgende:

[..]

Hij kon ook naar Liverpool op dat moment maar durfde de overstap naar de aartsrivaal niet te maken.
Zenden speelt ook bij Liverpool, wat is je punt?
-
pi_30212568
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Zenden is een van de vele Europese toppers die voort is gekomen uit de immer vruchtbare jeugdopleiding van PSV
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:24:24 #271
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30212866
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Zenden is dan ook een typisch product van de Everton-jeugd opleiding die dit seizoen van Everton naar Liverpool is gegaan.

Ter vergelijking. Vergelijk het met de geruchtentransfer rond Kalou deze zomer .
pi_30212974
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:24 schreef PirE het volgende:

[..]

Zenden is dan ook een typisch product van de Everton-jeugd opleiding die dit seizoen van Everton naar Liverpool is gegaan.

Ter vergelijking. Vergelijk het met de geruchtentransfer rond Kalou deze zomer .
Ik bedoelde eerder dat ook slechte spelers bij een club als Liverpool zitten .
-
  vrijdag 2 september 2005 @ 22:37:07 #273
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30216226
Oké...ik weet waar ik zit tijdens de 1e Champions League-thuiswedstrijd van dit seizoen, thuis tegen Schalke '04...de Noord-tribune, vak S, rij 14, stoel 11 & 12, naast mijn broer

Kan iemand me aan de plattegrond waar de Fokkers! zitten toevoegen, zodat jullie en ik weten waar ik precies zit?
  vrijdag 2 september 2005 @ 22:40:17 #274
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30216283
Het topic is bijna vol

pi_30220637
Zo zeg

4 passe-partouts binnen voor BB
Rij 29 plaats 21-24
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: