Vlak naast de uitsupporters als ik me niet vergis. Op de korte kant dan.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:48 schreef superjoden het volgende:
vak LL is dat wat?
Kom maar gezellig in vak X zittenquote:Op donderdag 1 september 2005 18:48 schreef superjoden het volgende:
vak LL is dat wat?
Klopt.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:13 schreef DIJK het volgende:
[..]
Vlak naast de uitsupporters als ik me niet vergis. Op de korte kant dan.
Een topic geopend door een Feyenoorder...snel volspammen dit dingquote:
aha ok thanksquote:Op donderdag 1 september 2005 19:13 schreef DIJK het volgende:
[..]
Vlak naast de uitsupporters als ik me niet vergis. Op de korte kant dan.
Okquote:Op donderdag 1 september 2005 19:16 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Een topic geopend door een Feyenoorder...snel volspammen dit ding![]()
Positief van Ronald (Koemanquote:Ook voor Ronald Waterreus was nog een rol weggelegd in deze transfer. De oud-PSV-doelman - momenteel actief bij Glasgow Rangers - wees PSV op de linksback. "Ik heb zelf ook met Ronald gesproken en die vertelde mij alleen maar goede dingen over deze club. Ook met Fernando Ricksen heb ik het over PSV gehad en zijn duimen gingen direct omhoog", aldus Ball.
Dat zou me zeer verassen eigenlijk, ik heb Kalou al weken geleden opgegeven voor PSV.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:56 schreef Suijk het volgende:
Heeft Kalou al getekend? Nog 2 uurtjes!
Dat weet ik zelf ook nog niet, mijn broer zou kaarten halen met zijn clubcard, welk vak en stoel het geworden is zal ik morgen eens vragenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:28 schreef rubbereend het volgende:
k had t ff gemist in t vorige deel Johannes maar in welk vak zit je nou tegen schalke?
heeft ie een gewone clubcard van PSV? dan mag ie pas zaterdga kaartjes kopen, morgen zijn wij (leden van de supportersvereniging) aan de beurtquote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf ook nog niet, mijn broer zou kaarten halen met zijn clubcard, welk vak en stoel het geworden is zal ik morgen eens vragen
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heeft ie een gewone clubcard van PSV? dan mag ie pas zaterdga kaartjes kopen, morgen zijn wij (leden van de supportersvereniging) aan de beurt
idd dus als t goed is heb k sinds vandaag kaartjesquote:Op donderdag 1 september 2005 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Vandaag en morgen mogen de supportersclubcards
Vrijdag de gewone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |