Ik heb ze ook al. Dus FOK! zal weer goed vertegenwoordigd zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd dus als t goed is heb k sinds vandaag kaartjesmorgen ff bellen.
wa zedde gij?quote:
misschien kan Appelsientje weer zo'n mooi overzichtje makenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook al. Dus FOK! zal weer goed vertegenwoordigd zijn![]()
Tja ik kan er ook tvp neerpleuren maar dit lijkt me beterquote:
idd belachelijk. Hij kan volquote:Op donderdag 1 september 2005 23:48 schreef pascalheister het volgende:een feyenoorder die hem opent
poging doen dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:49 schreef rubbereend het volgende:
idd belachelijk. Hij kan vol
als er nou een transferdeadline speelde waren we er zo, waar is johannes als je hem nodig hebtquote:
das godverdomme geen ja of nee, eendquote:Op donderdag 1 september 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
als er nou een transferdeadline speelde waren we er zo, waar is johannes als je hem nodig hebt
natuurlijk een jaquote:Op donderdag 1 september 2005 23:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
das godverdomme geen ja of nee, eend
okequote:
en in Eindhoven heb je ook nog EVVquote:Op donderdag 1 september 2005 23:59 schreef du_ke het volgende:
Ja ik had al wel een PSV staan maar nog geen TVP.
Ik heb net van Steef doorgekregen dat Majstorovic en De Cler zojuist alsnog bij PSV hebben getekend...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als er nou een transferdeadline speelde waren we er zo, waar is johannes als je hem nodig hebt
prachtig, top spelers, die Mastro heeft een goudentrapquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:02 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik heb net van Steef doorgekregen dat Majstorovic en De Cler zojuist alsnog bij PSV hebben getekend...![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:02 schreef Zapper het volgende:
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1280 * 960 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
![]()
Zeker, in ieder geval tegen opponentenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prachtig, top spelers, die Mastro heeft een goudentrap
hier maakt ie de foto's automatisch klein hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:04 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ja, die foto is groot...en ik vind dat vervelend![]()
wie?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:06 schreef johannes1986 het volgende:
Wel jammer dat Barreto niet voor PSV heeft getekend he?
Bij mij ook, maar misschien bij andere users nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hier maakt ie de foto's automatisch klein hoor
:d die is gaaf ja, ook al die brazilianen op een zonnenbank is erg gaafquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:09 schreef LuNaTiC het volgende:
heeft niemand een foto van Lee en Park in die Philips reclame (met een molen op de achtergrond geloof ik, staat best wel vaak in het programmaboekje bij de wedstrijden)
Die is ook zo cool
k sta op 36.000+ en allemaal nuttig (nouja vrijwel allemaal nuttig)quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:11 schreef johannes1986 het volgende:
Na deze post nog 56 en ik heb mijn eerste 1000 op FOK!
Allemaal nuttige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |