Ik heb ze ook al. Dus FOK! zal weer goed vertegenwoordigd zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd dus als t goed is heb k sinds vandaag kaartjesmorgen ff bellen.
wa zedde gij?quote:
misschien kan Appelsientje weer zo'n mooi overzichtje makenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook al. Dus FOK! zal weer goed vertegenwoordigd zijn![]()
Tja ik kan er ook tvp neerpleuren maar dit lijkt me beterquote:
idd belachelijk. Hij kan volquote:Op donderdag 1 september 2005 23:48 schreef pascalheister het volgende:een feyenoorder die hem opent
poging doen dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:49 schreef rubbereend het volgende:
idd belachelijk. Hij kan vol
als er nou een transferdeadline speelde waren we er zo, waar is johannes als je hem nodig hebtquote:
das godverdomme geen ja of nee, eendquote:Op donderdag 1 september 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
als er nou een transferdeadline speelde waren we er zo, waar is johannes als je hem nodig hebt
natuurlijk een jaquote:Op donderdag 1 september 2005 23:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
das godverdomme geen ja of nee, eend
okequote:
en in Eindhoven heb je ook nog EVVquote:Op donderdag 1 september 2005 23:59 schreef du_ke het volgende:
Ja ik had al wel een PSV staan maar nog geen TVP.
Ik heb net van Steef doorgekregen dat Majstorovic en De Cler zojuist alsnog bij PSV hebben getekend...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als er nou een transferdeadline speelde waren we er zo, waar is johannes als je hem nodig hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |