je weet t maar nooit met jouquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:33 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
anders zou ik het niet vragen![]()
Oké, hebben we dat duidelijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:34 schreef knep het volgende:
[..]
pas·se-par·tout (het, de ~ (m.), ~s)
1 kartonnen lijst om een foto of plaat => opzetkarton![]()
2 doorlopende toegangskaart![]()
Als ik een bonnetje uit de parkeerautomaat trek, staat het er nooit op hoor...quote:
we zijn allemaal bezig golferquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
Kappen nu 1986!
Want ik voel een bannetje aankomen.
Sorry, maar ik moest doorposten van iemand, omdat ik dan eindelijk eens nuttig zou zijn...bij sommige mensen doe je het ook nooit goedquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
Kappen nu 1986!
Want ik voel een bannetje aankomen.
hopelijk ik ookquote:
Hijs niet voor niks een Joodquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:40 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest doorposten van iemand, omdat ik dan eindelijk eens nuttig zou zijn...bij sommige mensen doe je het ook nooit goed![]()
Dan moeten jullie allemaal misschien maar even gaan slapen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:40 schreef rubbereend het volgende:
we zijn allemaal bezig golferniet om te trollen ofzo.
Fritsquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:39 schreef WooZ het volgende:
Wie volgt?
[afbeelding]
-edit-
qua CL plekken dan natuurlijk
De transfermarkt is nog openquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moeten jullie allemaal misschien maar even gaan slapen.
slapenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moeten jullie allemaal misschien maar even gaan slapen.
Ik ook, heb totaal geen idee wat voor speler het isquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
slapenwe zijn ff een foutje aan het herstellen hier.
Maar als we gewoon over PSV posten doen we niets fout
dus: k ben benieuwd naar Ball
kom naar de meetquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:43 schreef johannes1986 het volgende:
ik bel morgen mijn broer op, vraag waar ik zit en zal het even doorgevenlijkt me wel leuk om een paar Fokkers! tegen te komen
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:46 schreef Radegast het volgende:
Kunnen jullie niet aan golfer vragen ofdat hij deze op slot gooit?
En open dan daarna #125...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |