Ach ja....quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Volgens mij was Ball zelfs 3de keus..
Umit lukte niet, maar ook bij Liverpool vingen zij bot.
[..]
Alleen mag Kone niet meedoen ...quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:55 schreef PyTh het volgende:
Opstelling voor de CL:
Gomes
Ooijer-Alex-Simons-Reiziger
Lucius-Afellay-Cocu-Farfan
Kone-VoH
Toch niet echt verkeerd als je het mij vraagt![]()
Ik blijf toch twijfelen over Reiziger op links (maar wat moeten we anders)... En Koné mag niet spelen in de CLquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach ja....
We hebben in ieder geval weer een linksback erbij, of het nou een 3e keus is of niet
Opstelling voor de CL:
Gomes
Ooijer-Alex-Simons-Reiziger
Lucius-Afellay-Cocu-Farfan
Kone-VoH
Toch niet echt verkeerd als je het mij vraagt![]()
quote:Willem II heeft Fehér bijna te pakken
Csaba Fehér (30) heeft nog bedenktijd gevraagd, maar zijn huidige club PSV en het geïnteresseerde Willem II zijn er al uit. De Tilburgers willen de Hongaar dit seizoen huren.
Fehér heeft van Guus Hiddink te horen gekregen dat er voor hem weinig speeltijd zal zijn het komende seizoen en dat verhuren de beste optie is. Willem II hengelde al langer naar de speler en coach Robert Maaskant heeft al enkele gesprekken met de middenvelder achter de rug.
De Hongaar heeft nog niet toegezegd omdat enkele andere clubs, waaronder Roda JC, eveneens interesse hebben om Fehér te huren.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alleen mag Kone niet meedoen ...
Ik zou om verwarring te voorkomen gewoon zoveel mogelijk dezelfde opstelling hanteren in CL als in de competitie. Dus Ferreyra voor Ball, en Beasly voor Koné. Alleen is dit niet echt eerlijk tegenover Luciusquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Helemaal niet aan gedacht man
Gomes
Lucius-Alex-Ooijer-Reiziger
Afellay-Cocu-Simons
Farfan-VoH-Beasley
Als we in de competitie ook goed spelen, heeft hij lekker veel mogelijkhedenquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:07 schreef DIJK het volgende:
Ik vraag me af wat Guus gaat doen als we de eerste pot in de CL met een goede wedstrijd winnen. Komt hij dan in de competitie weer met een andere opstelling of kiest hij dan voor het CL team.
Ik heb het gevoel dat Hiddink nooit helemaal tevreden was over Vennegoor. Ik denk dat Koné na verloop van tijd de nummer-één spits wordt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:20 schreef johannes1986 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Hiddink doet als blijkt dat Vennegoor en Koné niet samen kunnen spelen...Vennegoor is al jaren onze 1e spits en heeft veel voor ons betekent, maar Koné heeft veel meer potentie
Koné is geen pure spits, meer een speler die net achter de spits het best tot zijn recht komt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:39 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Hiddink nooit helemaal tevreden was over Vennegoor. Ik denk dat Koné na verloop van tijd de nummer-één spits wordt.
misschien opent hij dan wel een topic hier over op fokquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:20 schreef johannes1986 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Hiddink doet als blijkt dat Vennegoor en Koné niet samen kunnen spelen...Vennegoor is al jaren onze 1e spits en heeft veel voor ons betekent, maar Koné heeft veel meer potentie
Reiziger linksbackquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Helemaal niet aan gedacht man
Gomes
Lucius-Alex-Ooijer-Reiziger
Afellay-Cocu-Simons
Farfan-VoH-Beasley
Ik zie zo direct geen andere optie voor Linksback en Reiziger heeft bij Barca ook heel lang wel goed gespeeld op die positie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Reiziger linksback
Je vergeet even de wedstrijden in het Nederlands elftal die hij daar heeft gespeeld.
Ferreyra kan toch linksback spelen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zie zo direct geen andere optie voor Linksback en Reiziger heeft bij Barca ook heel lang wel goed gespeeld op die positie.
Sorry, had die post van rubber niet eens gezienquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Anders is iemand me al voor![]()
Oja zet mij maar neer bij "Thuis achter de tv"
Die is nog niet goed genoeg bevonden door Hiddink van wat ik begrepen had.quote:
Jij bent toch niet die schreeuwlelijk met bakkebaarden en sigaar?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik ben trouwens zoals altijd weer te vinden op Vakkie V met de competitie en CL wedstrijden![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:26 schreef WooZ het volgende:
[..]
Sorry, had die post van rubber niet eens gezien![]()
Beasley krijgt minder kansen dan Farfanquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:05 schreef appelsientje het volgende:
Toch moet ik zeggen dat ik Farfan sterker vindt geworden ten opzichte van Beasley... maar goed ik verwacht van Beasley nog wel een 'come-back'
Farfán is dan ook stukken beter dan Beaslyquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Beasley krijgt minder kansen dan Farfan
Farfan start vaker in de basis, en Beasley vaker op de bank
Hij is een verdedigende linkermiddenvelder, dus wellicht kan hij beter op die positie spelen dan Reiziger.quote:
Hij scoort inderdaad wel veel voor een buitenspeler. Belangrijke doelpunten ook, tegen Rosenborg bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:10 schreef Zapper het volgende:
Beasley heeft anders ook een erg goed rendement, tegen Roda toch ook weer
Beasley is zeker een goede speler voor PSV. Ik vond hem vorig seizoen aleen iets te wisselvallig. Dat vind ik zijn zwakste punt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:10 schreef Zapper het volgende:
Beasley heeft anders ook een erg goed rendement, tegen Roda toch ook weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |