nee liever de zaterdagavondquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:47 schreef knep het volgende:
Ik wil ook een seizoenskaart, maar dan moet PSV wel standaard zondag thuis gaan spelen.
Ik ben eraan gekomen omdat ik toevallig iemand kende die em opzeiquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:46 schreef rubbereend het volgende:
even een praktische vraag, volgend jaar wil k waarschijnlijk met een vriend van een seizoenskaart gaan kopen. Het liefst staan we natuurlijk op Oost, maar volgens mij is daar bijna niet tussen te komen. Iemand ervaring daarmee?
Ieder zo z'n voorkeur, maar ik kan bv nooit op zaterdagquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:50 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik ben eraan gekomen omdat ik toevallig iemand kende die em opzei
Dan kan je em zo over laten schrijven
Maar je kan gewoon voorkeur doorgeven. Als er bij ons geen plek is dan kom je gewoon in het vak van tweede voorkeur
en mócht één van m'n vrienden der mee kappen dan hoor je 't wel
Familie van Jôhannes?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:53 schreef stephan1986 het volgende:
als alle fokkers dan toch (13sept) voetbal aant kijken zijn heb ik alle rust om lekker topics aan te maken
Ik denk dat hij dit seizoen genoegen met nemen met invalbeurten. Hij is nog jong en zijn kans op een basisplaats komt denk ik pas in het seizoen 06/07quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:58 schreef johannes1986 het volgende:
Zou Carrizo dit seizoen al een basisplek veroveren denken jullie? Of regelmatig invallen of brengt Hddink hem heel erg langzaam? Ik ben benieuwd naar hem...wat ik ervan gehoord heb is het echt een groot talent en een mooie speler
Inderdaad, of nog later, net zoals Vonlanthen. Ik denk dat je er weinig over kan zeggenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit seizoen genoegen met nemen met invalbeurten. Hij is nog jong en zijn kans op een basisplaats komt denk ik pas in het seizoen 06/07
( Het zijn er bijlange na geen 1986quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:00 schreef knep het volgende:
Het duizelt me wel van al die 1986 getallen [afbeelding]
dat is echt koffiedik kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:58 schreef johannes1986 het volgende:
Zou Carrizo dit seizoen al een basisplek veroveren denken jullie? Of regelmatig invallen of brengt Hddink hem heel erg langzaam? Ik ben benieuwd naar hem...wat ik ervan gehoord heb is het echt een groot talent en een mooie speler
25 haalt hij nooit, 15 zou al heel wat zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:04 schreef johannes1986 het volgende:
Ik hoop wel dat we die Carrizo in een wedstrijdje of 15-25 mogen zien als het zo'n mooi talent isook al zijn het maar korte invalbeurtjes
Misschien als linksbackquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
25 haalt hij nooit, 15 zou al heel wat zijn
als t lang 0-0 blijft dan gaat VoH er wel inkomenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:07 schreef knep het volgende:
Hm, iig leuk dat VoH bij Oranje zit, nu maar hopen dat ie speelt.
Ik ga het trouwens niet volhouden hier, ben maffen.
Succes.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:07 schreef knep het volgende:
Ik ga het trouwens niet volhouden hier, ben maffen.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:18 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Als we flink doorposten met zijn allen, haal ik die magische grens van 1000 én kunnen we een nieuw PSV-Topic beginnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |