Tering, dat zou echt té bruut zijnquote:'PSV probeerde Stam te halen'
De Telegraaf meldt dat Guus Hiddink een poging heeft gedaan om Jaap Stam terug te halen naar Eindhoven. De Italianen zouden echter onder geen enkel beding met PSV willen praten over een transfer, ook niet voor in de komende winterstop.
Je moet natuurlijk eigenlijk hopen op een conflict tussen Stam en Milan. Zodat hij ontevreden zijn contract inleverd en transfervrij naar PSV vertrektquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:56 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik denk dat Stam lekker zijn contract uitdient bij Milan. Hij had al eens eerder gezegd terug te willen komen, maar verlengde toen mooi zijn contract. Dat deed ie vast niet voor niets
Het is ook een echte lompe Engelse boer, dat hij ze vrouw op het laatst inlichtquote:Waterreus bezorgt Ball aan PSV
PSV heeft de nodige scouts in dienst, maar de nieuwe linksback Michael Ball kwam pas in beeld na een gezellig praatje aan de koffietafel. Afgelopen maandag kwam oud-PSV-keeper Ronald Waterreus op zijn vrije dag langs op De Herdgang voor een bakkie en hoorde manager voetbalzaken Stan Valckx verzuchten hoe moeilijk het is een linksback te vinden. „Waarom neem je Michael Ball niet? Die mag transfervrij weg bij ons”, luidde de suggestie van de tegenwoordige doelman van Glasgow Rangers.
In eerste instantie ging de voorkeur van PSV uit naar een speler die wél Champions League mag spelen, maar toen andere opties onhaalbaar bleken, meldde Guus Hiddink zich woensdagmiddag per mobiele telefoon alsnog bij Ball.
„Ik stond op de luchthaven van Glasgow te wachten op de vlucht naar Birmingham, toen ik Hiddink aan de lijn kreeg. PSV had de avond ervoor wel informatie ingewonnen bij mijn manager, maar toch was het een grote verrassing. Hiddink belde ergens halverwege Australië en vertelde me dat ze me er heel graag bij hadden. Het scheelde maar twintig minuten of ik was op weg geweest naar Birmingham om bij City de medische keuring te ondergaan en een contract te ondertekenen. Maar het aanbod van PSV was voor mij gunstiger. Birmingham City wilde me maar voor één jaar vastleggen, terwijl ik bij PSV voor twee jaar met een optie voor een derde seizoen heb getekend.”
Pas op Schiphol dacht de 25- jarige Ball eraan zijn vrouw in te lichten. „Ik zei ’hé schat, ik zit in Amsterdam’. Ze snapte er helemaal niets van, want ze wist niets van de belangstelling van PSV”, aldus de Engelsman, die de medische keuring goed heeft doorstaan.
„Voor mijn ontwikkeling als voetballer is het goed kennis te maken met een andere voetbalstijl en een nieuwe competitie. En daarbij is PSV een topclub met een goede naam door de prestaties in de Champions League. Iedereen in mijn omgeving zegt dat het Nederlandse voetbal me zal liggen. Ik speel gecontroleerd en heb een goede pass in de benen. Ik heb ook bij Waterreus geïnformeerd. Hij vertelde alleen maar positieve dingen, maar omdat ik dacht dat hij een beetje bevooroordeeld was, heb ik er ook nog bij Fernando Ricksen naar gevraagd. Toen hij net zo positief was, heb ik de knoop snel doorgehakt.”
dat wordt over 2/3 jaar een wereldelftal met Stam en Van Nistelrooijquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:49 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Tering, dat zou echt té bruut zijnStam terug naar PSV.
Het is wel erg handig dat er bij PSV zo'n goede sfeer heerst, dat oud-spelers graag terug willen kerenStam komt misschien later nog wel.
* appelsientje droomt mequote:Op zaterdag 3 september 2005 10:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat wordt over 2/3 jaar een wereldelftal met Stam en Van Nistelrooij![]()
Inclusief rollators?quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat wordt over 2/3 jaar een wereldelftal met Stam en Van Nistelrooij![]()
Ja, maar nu noem je niet al die 10.000 voetballers op die na hun 33e niets meer waard waren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar zorgt golfer voor
Zie Maldini, die voetbalt ook nog vrolijk door
Dus volgens deze bron heeft Hiddink nog een contract tot de zomer van 2007, nog krap twee jaar dusquote:20/2/2004 - HIDDINK EN RUTTEN TEKENEN BIJ
De gesprekken tussen de voorzitter van de Raad van Commissarissen van PSV Jan Timmer, voorzitter Harry van Raaij en coach Guus Hiddink zijn afgerond en hebben geleid tot herstel van het onderlinge vertrouwen. Overeengekomen is dat Guus Hiddink per 1 juli 2004 de gecombineerde functie aanvaardt van Technisch Directeur/ Hoofdcoach van PSV. De overeenkomst geldt voor een periode van drie jaar waarbij voorzieningen zijn opgenomen in geval de overeenkomst door één van de partijen vroegtijdig zou worden beëindigd. Ook heeft PSV met Fred Rutten overeenstemming bereikt over verlenging van zijn contract tot juli 2006.
Dus past hij perfect in Eindhoven!quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:00 schreef JustJunior het volgende:
Het is ook een echte lompe Engelse boer, dat hij ze vrouw op het laatst inlicht![]()
![]()
Rijkaard was ook nog top op het einde van zijn carriere. Barry van Galen is ook nog goed. Er zijn genoeg 33-plussers die nog goed meekunnen op een hoog niveau.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, maar nu noem je niet al die 10.000 voetballers op die na hun 33e niets meer waard waren.
Die had toch in een interview gezegd dat hij niet eens zeker wist of ie nog in Nederland wou voetballen, vanwege de "verrotte sfeer op de tribunes" tegenwoordig?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:07 schreef Suijk het volgende:
Ruud komt volgens mij de eerste 3 jaar ook nog niet terug.
Ik zie Hiddink dit seizoen nog al coach, misschien volgend seizoen nog, maar als hij stopt aan het einde van het seizoen zal het me niet verbazen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:58 schreef JustJunior het volgende:
Dit is het laatste wat ik zo snel kon vinden over het contract van Hiddink(Let op de datum)
[..]
Dus volgens deze bron heeft Hiddink nog een contract tot de zomer van 2007, nog krap twee jaar dus
Wie heeft jou die grollen verteld dan? Steef??quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bij Everton was hij de "Rooney" onder de verdedigers. De Rangers betaalden onnoemelijk veel geld voor hem en hij heeft idd last van blessures, maar wanneer hij fit is, speelt hij als god.
Nee hoor, dat heb ik in meerdere bronnen gelezen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie heeft jou die grollen verteld dan? Steef??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |