Nog niet veel, want die kans heeft Hiddink hem nog niet gegeven, maar je kan gewoon zien dat hij echt wel wat kan...sommige mensen zijn hem ten onrechte al aan het afschrijven.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat een grap, wat heeft Robert al laten zien dan?

Welke 2 topics en van wie?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die 2 topics1 in VBL en 1 in Klaagbaak
![]()
Ik vraag me nu nog waarom heb ik die geopend al vond ik die in VBL wel redelijk.

Ik snap er even niets meer vanquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bedoelde die van Johannes eigenlijk, wist niet op wie Vaduz reageerde![]()

Van wat ik van Robert heb kunnen zien is hij behalve heel doelgericht ook heel snel, sterk aan de bal, zijn techniek is goed, en hij is toch een aantal jaren jonger als Vennegoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:02 schreef Suijk het volgende:
Dus je vindt eerst dat Robert nog niets heeft laten zien omdat hij die kans nog niet heeft gehad...die heeft ie wel. Als hij op de training structureel beter is dan VoH dan staat hij gewoon in de basis.
Hij heeft die pingel in de CL erin gejast, verder tegen 3x Oss gescoord ofzo, daarnaast maakte hij ook een wat hulpeloze indruk.
Je mag van geluk spreken dat Jantje nog bij psv zit, anders moest je op Robert bouwen en dat gaat (nog?) niet, net zoals Ajax dat ook nog niet kan op Rosenberg of Harry.

Leuk verjaardagskadootje voor em, komt ie weer eens aan spelen toequote:PSV en Willem II zijn het eens om Csaba Fehér de rest van dit seizoen te verhuren aan de Tilburgers. De Hongaar zelf heeft nog bedenktijd gevraagd omdat enkele andere clubs, waaronder Roda JC, eveneens interesse hebben om hem te huren. In Nederland kunnen clubs tot half maart twee spelers binnen de landsgrenzen kopen of huren. Drie dagen geleden heeft de FIFA de KNVB echter gemaand de binnenlandse transfers aan te passen aan de internationale regelgeving. De KNVB gaat ervan uit dat het pas volgend seizoen ingaat.

Zoals Kezman? Bedenk hoe het team toen rendeerdequote:Op vrijdag 2 september 2005 15:13 schreef johannes1986 het volgende:
Oké, we wachten nog even op Robert...maar Vennegoor mag er nu weleens weer 25 gaan maken, als PSV-spits

20 enik ben tevredenquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:13 schreef johannes1986 het volgende:
Oké, we wachten nog even op Robert...maar Vennegoor mag er nu weleens weer 25 gaan maken, als PSV-spits

quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:32 schreef JustJunior het volgende:
[..]
voorhoede Farfán - Robert - Koné

Mij dus ook, ik denk dat het allebei goed zou renderen, en dan lijkt het laatste me het mooiste om te zien en dat is me ook wel wat waardquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:32 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Zoals Kezman? Bedenk hoe het team toen rendeerde
Het is een cliché, maar Vennegoor laat anderen beter spelen. Met een spits als Vennegoor, hebben spelers als Farfán en eerst van Bommel de mogelijkheid om een actie te maken. Zoals Vennegoor speelt zal hij er niet snel 25 maken, en dat was ook de kracht van PSV vorig jaar. Iedereen scoord aardig wat doelpunten.
Toch ben ik heel erg benieuwd naar een voorhoede Farfán - Robert - KonéDat lijkt me echt geweldig om samen te zien spelen, als het ingespeeld is

quote:Young-Pyo Lee neemt afscheid in stijl
Ondanks het grote aantal afwezigen, stond er vrijdagochtend toch een aanzienlijk aan spelers op de trainingsveld van PSV. Onder hen ook Young-Pyo Lee, die nog wat zaken heeft af te handelen in Eindhoven.
De Zuid-Koreaan is in Nederland om formaliteiten te regelen. Daarnaast wil hij afscheid nemen van De Herdgang en fanatiek als hij is nog even lekker trainen. De nieuwelingen Michael Reiziger en Michael Ball melden zich komende maandag pas weer op De Herdgang. Beide spelers is de komende dagen tijd gegeven om hun eigen zaken te regelen. De selectie van PSV heeft overigens dit weekeinde vrij.

Ja dat ben ik helemaal met je eens!! waren er maar speler met zo'n instelling als Lee...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:02 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Je kan die Lee toch eigenlijk niets kwalijk nemen. Hij heeft zich altijd 110% ingezet voor PSV. Hij heeft nu een mooie transfer verdiend naar een prachtige club. Het is alleen jammer dat hij er zo laat mee was
Bouma idem trouwens

Wordt druk daarquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:19 schreef Helly het volgende:
Gisteren ook m'n passe-partout gehaald, vak V deze keer.

Het is geen afdankertje, het was om financiële redenen dat ie niet speelde. Uiteindelijk heeft Ball 4000 pond per wedstrijd dat ie ging spelen zélf bijbetaald om zijn Glasgow te sponsoren voor dat bedrag wat ze nog moesten betalen, dat zegt juist iets over de goede instelling van hemquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:58 schreef kriele het volgende:
Tuurlijk moet Ball een eerlijke kans krijgen, maar ik vind het wel triest dat een nederlandse topclub het moet hebben van afdankertjes van de Glasgow rangers.

quote:MICHAEL BALL
‘ Denk dat we naar Eindhoven gaan’
Toen zijn vrouw belde moest Michael Ball woensdagavond zeggen dat hij niet in Birmingham maar in Amsterdam zat. Bij ‘ City’ zou hij tekenen, tot plots Guus Hiddink belde en het PSV werd.
Door FRANK VAN DEN HEUVEL
EINDHOVEN
●
Hoe snel kan het perspectief van een profvoetballer veranderen? Michael Ball staat woensdagmiddag met zijn koffers op het vliegveld van Glasgow te wachten op de vlucht naar Birmingham. Bij City, club uit het Premiership, zal hij later die dag een contract tekenen. Plotseling rinkelt de GSM. Guus Hiddink, zittend in het vliegtuig richting Australië, hangt aan de lijn. Ball: „ Ik was totaal verrast. Hij vroeg me of ik naar PSV wilde komen. Zei: ' ik heb vertrouwen in je, je zult het goed gaan doen bij ons'.”
De vlucht naar Birmingham wordt geannuleerd, Ball reist door naar Londen. Er wordt ondertussen koortsachtig overlegd; tussen PSV en Rangers, tussen Rangers en City, tussen Ball en Rangers en PSV. Tegen de avond pakt de Engelsman het vliegtuig naar Amsterdam. Daar krijgt Ball, vader van twee jonge kinderen, een telefoontje van zijn vrouw. „ Ik zei: ‘ euhhh, ik zit niet in Birmingham, maar in Amsterdam.
Ik denk dat we de komende jaren in Eindhoven gaan wonen...’ Ze dacht dat ik een grap maakte.”
In vijf jaar Glasgow Rangers maakte hij veel ups en downs mee maar er kwam vooral vorig seizoen de klad in. In het contract met Glasgow ( destijds met Dick Advocaat als coach) was een clausule opgenomen dat Rangers 500.000 pond zou overmaken aan Balls oude club Everton op het moment dat de verdediger meer dan zestig duels zou spelen. Dat moment was dichtbij toen Rangers werd uitgeschakeld voor de Champions League en plotseling in geldnood kwam. Gevolg: Ball mocht niet meer spelen en zat bijna drie maanden op de tribune.
„ Een hele moeilijke tijd. Je traint en wilt je laten zien. Op een gegeven moment is toch naar een oplossing gezocht. Ik betaalde Rangers voor elk duel vierduizend pond uit eigen zak, een bedrag dat vervolgens deels werd doorgesluisd naar Everton.”
Over PSV heeft hij alleen lovende verhalen gehoord. Hij sprak met Jan Wouters, assistent bij Rangers. En met Ronald Waterreus.
Aardig detail; de hele transfer kwam aan het rollen toen de voormalig doelman van PSV en huidige keeper van Rangers maandagmiddag even een kop koffie kwam drinken op de Herdgang.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |