daar ga ik maar niet op in, die kut ttquote:Op donderdag 1 september 2005 09:03 schreef BObNL het volgende:
Goede morgen
Dit is echt de meest baggere en onwaarschijnlijke TT ooit!![]()
Maar ik ga ff met spenky een psp halen oi![]()
Er is wel meer kut ja.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
daar ga ik maar niet op in, die kut tt
Misschien mogen jullie nooit meer terugquote:
Behoefte aan een extra accountje?quote:
Ik kon even geen leuke naam verzinnenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Behoefte aan een extra accountje?![]()
![]()
Ik heb nog vakantiequote:Op donderdag 1 september 2005 10:42 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Moet je niet naar school???/
ja, ik was zo dom om het email adres te veranderenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:30 schreef MaRySe het volgende:
baco=boy = taart?
Meiden in korte rokjes rellen!
Ja daar kwam ik achteraf ook achterquote:Op donderdag 1 september 2005 11:35 schreef MaRySe het volgende:
baco-boy klinkt als b-boy
Volgens mij is BBOY een kloon van bacoboy en taart.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:35 schreef MaRySe het volgende:
baco-boy klinkt als b-boy
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij is BBOY een kloon van bacoboy en taart.![]()
Je SHIFT blijft hangen.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:44 schreef MaRySe het volgende:
fix die op nou eens !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haaiequote:Op donderdag 1 september 2005 12:07 schreef MaRySe het volgende:
haaaai
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:07 schreef MaRySe het volgende:
haaaai
quote:
quote:
quote:
The Beast Is Back !quote:
Jij bent druk bezig geweestquote:Op donderdag 1 september 2005 12:31 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
The Beast Is Back !
En ik ookGoeiemiddag
gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 september 2005 13:01 schreef Wiwi101 het volgende:
Nou dan ga ik maar ontbijten. Me moeder is jarig![]()
![]()
Iets wat te laat is hoeft niet gelijk bagger te zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 07:22 schreef Jaguarized het volgende:
Te laat, slotje bagger.
Zo kijk ik altijdquote:Op donderdag 1 september 2005 13:09 schreef W8ezel het volgende:
[..]
ik heb hem niet bedacht, dus kijk mij niet raar aan![]()
Zo, ook net wakker?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben druk bezig met mijn theorie leren!
Intertoys.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik moet voor Maandag piraten spulletjes hebben voor een zee rover show waar haal ik dat in hemelsnaam vandaan
Fop/carnavalswinkelquote:Op donderdag 1 september 2005 13:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik moet voor Maandag piraten spulletjes hebben voor een zee rover show waar haal ik dat in hemelsnaam vandaan
Nee jezelf een naamtopic geven is lkkrquote:Op donderdag 1 september 2005 13:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat moet het dan worden? Weer een naamtopic ter ere van jou?
Uit je aarschquote:Op donderdag 1 september 2005 13:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hahaha wat een non hummorquote:
Dat is inderdaad vrij kansloos jaquote:Op donderdag 1 september 2005 13:26 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nee jezelf een naamtopic geven is lkkr
He Maikuuul![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:30 schreef Jett het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Den Haag... ehm. Er zit een Ola Swirl's shop bij een snoepwinkel met erg lekker ijsquote:Op donderdag 1 september 2005 13:21 schreef Casparovvv het volgende:
Hoi
* Casparovvv gaat zometeen naar Den Haag met een vriendin, om wat te winkelen
Weet iemand nog leuke winkels/boutiquejes?
Ja...diequote:Op donderdag 1 september 2005 13:48 schreef PaRaR het volgende:
Oh ... die ...
quote:
Mijn dank is grootquote:
Uitleg?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:03 schreef Snqqpy het volgende:
Yeah, mijn siliconen veren zijn uit mijn mond.
![]()
Ik heb samen met nog andere 9 mensen in heel Nederland, hele dikke veringen met siliconen spul eromheen in mijn mond gehad, voor mijn beugel.quote:
Kut voor jequote:Op donderdag 1 september 2005 14:06 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ik heb samen met nog andere 9 mensen in heel Nederland, hele dikke veringen met siliconen spul eromheen in mijn mond gehad, voor mijn beugel.
![]()
Het zou bij mij anderhalf jaar duren.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:10 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Kut voor je![]()
Mijn beugel is alweer een jaar eruit![]()
Klaag ze aanquote:Op donderdag 1 september 2005 14:12 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Het zou bij mij anderhalf jaar duren.
Ga nu 5 jaar naar de ortho, en heb al 4 jaar een beugel.
Nee.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:30 schreef B_BOY het volgende:
owneej we moeten verder in het topic der zelfverheerlijking. dat is echt te matig.
Waarover gaat je PWS dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:34 schreef B_BOY het volgende:
ik heb me net geregistreerd op tweakers
voor me profielwerkstuk hoor, dus ben niet bang. Ik ga jullie niet verlaten. ik kan jullie niet missen. Ik ga weer hard aant werk. (of iets rustiger zodat ik hier nog kan posten)
Ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:38 schreef Knoekie het volgende:
Hey, wat een kut tt.
Je mist niets.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Das teveel tekst voor mij. [afbeelding]
1e schooldag moet nog komenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:41 schreef Imberr het volgende:
heeyy iedereen
2e schooldag ook weer gehad
ik ook maar ik blijf nog vrijwillig op schoolquote:Op donderdag 1 september 2005 14:41 schreef Imberr het volgende:
heeyy iedereen
2e schooldag ook weer gehad
Shit! Ik moet al 6 september naar schoolquote:Op donderdag 1 september 2005 14:43 schreef Dead-Doll het volgende:
* Dead-Doll hoeft 7 september pas weer naar school..
ik ben lekker al thuisquote:Op donderdag 1 september 2005 14:43 schreef freiss het volgende:
Ik ben lekker hier op school aan het internetten.
gezellig moet ik zeggen. wuppen bashen is bijna net zo leuk als newbie bashen.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben lekker al thuis![]()
hoe is t op school?
edit: haii btw
Hmm... nou, nog 5 minuten en dan heb ik nog officieel 2 uur Nederlands, (tot half 5 dus), maar die man laat ons altijd al om half 4 oid gaanquote:Op donderdag 1 september 2005 14:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben lekker al thuis![]()
hoe is t op school?
edit: haii btw
Screwed bíg time!!!1quote:Op donderdag 1 september 2005 14:44 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Shit! Ik moet al 6 september naar school![]()
Zonder twijfel! En nou erop af!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:45 schreef Snqqpy het volgende:
Een meisje wil met mij gaan blowen.
Is dat liefde?
![]()
tot half 5 school das echt te klote.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:45 schreef freiss het volgende:
[..]
Hmm... nou, nog 5 minuten en dan heb ik nog officieel 2 uur Nederlands, (tot half 5 dus), maar die man laat ons altijd al om half 4 oid gaan
Dat heet verslavingquote:Op donderdag 1 september 2005 14:45 schreef Snqqpy het volgende:
Een meisje wil met mij gaan blowen.
Is dat liefde?
![]()
Ik de 5equote:Op donderdag 1 september 2005 14:44 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Shit! Ik moet al 6 september naar school![]()
Nog kleiner dan jij?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:47 schreef Imberr het volgende:
weet je he, weet je hede brugmuggen zijn dit jaar wéér kleiner!!
echt lol! en ze hebben zó geen manieren
dus nu zit ik ze leuk te hele tijd opzij te duwen
![]()
Okay dan, en het zijn twee meisjes, stel je voor.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:46 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Zonder twijfel! En nou erop af!
Kei eng is dat altijd hè, elk jaar worden zíj kleiner en hun tassen groter.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:47 schreef Imberr het volgende:
![]()
wat doe je hier nog. der achter aan mênquote:Op donderdag 1 september 2005 14:48 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Okay dan, en het zijn twee meisjes, stel je voor.
![]()
NOG KLEINER?!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:47 schreef Imberr het volgende:
![]()
Count me in!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:48 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Okay dan, en het zijn twee meisjes, stel je voor.
![]()
ik hou meer van lessen in trapvliegen geven.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:48 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
NOG KLEINER?!
Ach, dat word weer leuk mensen tegen de bruggers aanduwen![]()
was ze lekker?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:49 schreef Snqqpy het volgende:
Ik zat vanmiddag vast aan een meisje.
Snol liep gewoon door terwijl ze zo ongeveer vastgebonden aan me zat.
Gewoon aan het haar vast pakken en mee sleurenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:49 schreef Snqqpy het volgende:
Ik zat vanmiddag vast aan een meisje.
Snol liep gewoon door terwijl ze zo ongeveer vastgebonden aan me zat.
BRUGBYËN!!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:49 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik hou meer van lessen in trapvliegen geven.
Hoe groot ben jij dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:50 schreef Imberr het volgende:
nog kleiner dan mij jaecht te gek
ik ben gewoon een kop groter dan hen (of zij of whatever)
De zin is grammaticaal correct zoals het er staat.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:50 schreef Imberr het volgende:
nog kleiner dan mij jaecht te gek
ik ben gewoon een kop groter dan hen (of zij of whatever)
Snol is toch koosnaampje?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:50 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Nee, anders type ik toch geen snol?
Ik loop er altijd gewoon overheenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:48 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
NOG KLEINER?!
Ach, dat word weer leuk mensen tegen de bruggers aanduwen![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:51 schreef B_BOY het volgende:
as ze aan snqqpy vast zat vast niet(flauw-modus)
tis weer druk hier zeg. iedereen aant ontspannen van school??
Haha, als er dit jaar weer ijs komt te liggen op de vijver bij onze school, word dat weer bruggervissenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
BRUGBYËN!!!!
Alhoewel..
Ben dit jaar zelf brugger, of hoe het op het hoger onderwijs genoemt wordt.
Gewoon 1e jaars toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
BRUGBYËN!!!!
Alhoewel..
Ben dit jaar zelf brugger, of hoe het op het hoger onderwijs genoemt wordt.
ongeveer 1.53quote:Op donderdag 1 september 2005 14:50 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hoe groot ben jij dan?
Met mijn 1,85 vraag ik af of ik ze nog kan zien![]()
Ga ik ook proberen!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:51 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik loop er altijd gewoon overheen![]()
IPH (vast nog nooit gehoord)quote:Op donderdag 1 september 2005 14:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
ongeveer 1.53die muggen zijn dus ongeveer 1.40 ofzo
![]()
Nouja die bruggers zijn zelf altijd opgewonden en dan vormen ze zon mooie massa, een soort bruggertapijt, en dan ken je er zo overheenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:53 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ga ik ook proberen!![]()
Alleen raakt mijn voet dan waarschijnlijk net zijn hoofd![]()
Dan zeg je: "Wil je me pijpen, lieve schat?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
]
tijdens de sex wel.
ZUIGEN SNOL!
Net een geweldige ingeving!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:54 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Nouja die bruggers zijn zelf altijd opgewonden en dan vormen ze zon mooie massa, een soort bruggertapijt, en dan ken je er zo overheen![]()
slinger hem dan op zijn minst. net als bij dwergwerpen.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:56 schreef Snqqpy het volgende:
Oh ja!
Wij doen aan "Bruggertillen".
Pak een brugger bij z'n middel en til hem ergens anders heen.
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:56 schreef B_BOY het volgende:
je wilde toch niet zeggen dat jullie die nog niet kende hè?????
Sorryquote:Op donderdag 1 september 2005 14:56 schreef B_BOY het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:56 schreef B_BOY het volgende:
Mj ook niet. Ik zag er niet liev uitquote:Op donderdag 1 september 2005 14:57 schreef Imberr het volgende:
mij hebben ze in de brugklas nooit iets gedaanmaar ja, ik zag er ook zo liev uit enzo
![]()
dat noemt men investeren in de toekomst. binnekort krijg je eindelijk sex.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:57 schreef Imberr het volgende:
mij hebben ze in de brugklas nooit iets gedaanmaar ja, ik zag er ook zo liev uit enzo
![]()
Tioen ik nog brugger was, hadden de menseuh uit de 5e en de 6e iemand uit mijn klas zoquote:Op donderdag 1 september 2005 14:59 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Mj ook niet. Ik zag er niet liev uit.
zolang je alles door de roze bril bekijkt wel ja.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
In Zwolle is het altijd mooi weer.![]()
coolquote:Op donderdag 1 september 2005 14:59 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat noemt men investeren in de toekomst. binnekort krijg je eindelijk sex.
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:59 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat noemt men investeren in de toekomst. binnekort krijg je eindelijk sex.
Roze brillen zijn voor homo's.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zolang je alles door de roze bril bekijkt wel ja.
Beetje? ik heb de hele dag nog geen zon gezien hierzoquote:Op donderdag 1 september 2005 15:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
wind, beetje bewolkinggggggggggggggg
Ik welquote:Op donderdag 1 september 2005 15:03 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Beetje? ik heb de hele dag nog geen zon gezien hierzo![]()
Hmmm,quote:Op donderdag 1 september 2005 15:05 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Maar jij zit in Groningen. Daar was het altijd gezellig (SC165 ofzo)
Wijk Hoogkerk, like duhquote:Op donderdag 1 september 2005 15:12 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Hier staat toch echt Greuningen
Ik denk je bedoelt dat je in een andere plaats zit ofzoquote:
Of jou uberhaupt accepteertquote:Op donderdag 1 september 2005 15:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
zou t handig zijn als je online was![]()
![]()
ga nu naar huis fietsen dus dan spreek ik je wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
zou t handig zijn als je online was![]()
![]()
Dacht ff dat je die blonde jongen was wat ik net zeiquote:Op donderdag 1 september 2005 15:16 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik denk je bedoelt dat je in een andere plaats zit ofzoIk ken Groningen toch niet uit mn hoofd joh
![]()
[..]
Of jou uberhaupt accepteert![]()
Edit![]()
hij staat al in mijn lijst hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 15:16 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Of jou uberhaupt accepteert![]()
Edit![]()
Ik? Blond? met -a?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dacht ff dat je die blonde jongen was wat ik net zei![]()
Ja, laat maar ff hangen, je had het over groningen enzo, het kloptequote:
bR33Z4hquote:Op donderdag 1 september 2005 15:18 schreef Imberr het volgende:
[(* (F) ₪|[M.arC. * )] g.wO.on gwoO.n..(F) A.ss'y m.yn Vrien.dinn*etje..
wat n msnnaam![]()
Dat staat toch in je profiel pierewietquote:Op donderdag 1 september 2005 15:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, laat maar ff hangen, je had het over groningen enzo, het klopte
NOUHOUquote:Op donderdag 1 september 2005 15:24 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dat staat toch in je profiel pierewiet![]()
![]()
Half 4 enzo....quote:Op donderdag 1 september 2005 15:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
NOUHOU
Ik ben niet zo wakker enzo
Ik was om 7 uur wakkker, moest werken, ben er nu al moe vanquote:
6 weken vakantie (oid) en 1 dag werken? Zal je werkgever blij mee zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 15:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was om 7 uur wakkker, moest werken, ben er nu al moe van
6 dgen per week.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:30 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
6 weken vakantie (oid) en 1 dag werken? Zal je werkgever blij mee zijn![]()
6 dagen per week. 25 uur per week, och...quote:Op donderdag 1 september 2005 15:35 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de verhouding een beetje laag is![]()
Vind je me zo lekkerquote:Op donderdag 1 september 2005 15:34 schreef -Mo- het volgende:
Ayxola, ga es een fotoboek aanmaken, ik wil wat volspammen.
C00l, ik heb een roze zonnebrilquote:
quote:× ..*Inge*.. × I Am Falling For You zegt:
drink je baco?
[(* ₪|[M.arC.] A.ss'y m.yn Vrien.dinn*etje.. S.onDa'G wOrdt BruUu*ut.. =) zegt:
CKER![]()
ma..![]()
k ben langsamerhand over aan t gaan..![]()
op passoa en smirnof..![]()
omg omg omg omg omg.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:42 schreef Imberr het volgende:
× ..*Inge*.. × I Am Falling For You zegt:
drink je baco?
CKER![]()
ma..![]()
k ben langsamerhand over aan t gaan..![]()
op passoa en smirnof..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:42 schreef hollander76 het volgende:
[..]
C00l, ik heb een roze zonnebril![]()
![]()
Das Marcquote:Op donderdag 1 september 2005 15:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
omg omg omg omg omg.
Wie is dat? die breezer
dat is taartquote:Op donderdag 1 september 2005 15:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
omg omg omg omg omg.
Wie is dat? die breezer
Hij's alleen stukquote:
HELP!quote:Op donderdag 1 september 2005 15:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
Das Marcdie ken ik nog van men eerste jaar in de 2e
hij is wel oke, al istie idd beetje bacoboy
![]()
Ah, toen je nog stoer was.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hij's alleen stukMaar ik heb um wel gedragen, vroegah
![]()
uuh.. wat?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat dat dat dat hij een echte klooon is!
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuh.. wat?waar heb jij t nou weer over
![]()
Eyquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
2 posts achter elkaar en daarvan ook nog 1 smileypost![]()
![]()
Bedoel breezahquote:Op donderdag 1 september 2005 15:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuh.. wat?waar heb jij t nou weer over
![]()
Ik weet ook niet wat stoer is hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:52 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ey
Roze is gewoon stoer, ik heb ook bijna een roze polo gekocht....... was er alleen niet in mijn maat![]()
Wat valt er in godsnaam niet aan te snappen?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:56 schreef Ayaxola het volgende:
Fuck een fotoboek, ik snap er geen flikker van
Gast...... alsof ik dat weetquote:Op donderdag 1 september 2005 15:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat stoer is hoor.![]()
Ik dacht dat dat wel te zien was aan mij in mijn fotoboek.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:57 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Gast...... alsof ik dat weet![]()
Mo, je hebt een reactie........... ik snap het fotoboekquote:Op donderdag 1 september 2005 15:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat valt er in godsnaam niet aan te snappen?
Je vind mijn mouwloze shirts gay....quote:Op donderdag 1 september 2005 15:59 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Mo, je hebt een reactie........... ik snap het fotoboek
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:04 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben geblokt door mijn overbuurmeisje, omdat ik 'zuigen kreng' tegen haar zei.![]()
![]()
![]()
Maar er stond dat ze aan het stofzuigen was, in haar msn naam.
Gewoon allesquote:Op donderdag 1 september 2005 15:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat valt er in godsnaam niet aan te snappen?
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:04 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben geblokt door mijn overbuurmeisje, omdat ik 'zuigen kreng' tegen haar zei.![]()
![]()
![]()
Mo, pedopiet, jij hebt wel wat met meisjes van 12 hequote:Op donderdag 1 september 2005 16:04 schreef -Mo- het volgende:
![]()
![]()
*opmerking in sliktquote:Op donderdag 1 september 2005 16:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mo, pedopiet, jij hebt wel wat met meisjes van 12 he
Ze is 16.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mo, pedopiet, jij hebt wel wat met meisjes van 12 he
Vond je het nou écht nodig om dat in de groep te gooien?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:09 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow, maar er was er ook een van 12 toch
Nou kijk, we zitten in PUB, dus ik dacht dat is wel een leuk onderwerp om eens over te praten: pedofilie.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:10 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Vond je het nou écht nodig om dat in de groep te gooien?
Ja, ik heb áltijd last van Imberr, ze laat me nooit met rust.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nou kijk, we zitten in PUB, dus ik dacht dat is wel een leuk onderwerp om eens over te praten: pedofilie.
Wel eens last van Imberr?
ik nietquote:Op donderdag 1 september 2005 16:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nou kijk, we zitten in PUB, dus ik dacht dat is wel een leuk onderwerp om eens over te praten: pedofilie.
bedoel je nu te vragen of ze er ervaring mee heeft. of dat ze die ervaring onprettig vond?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik heb áltijd last van Imberr, ze laat me nooit met rust.![]()
Jij is er weer?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:13 schreef B_BOY het volgende:
ik is er weer. en ik ben nog op msn ook. dus imberr kom maar op.
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:13 schreef B_BOY het volgende:
ik is er weer. en ik ben nog op msn ook. dus imberr kom maar op.
ik had vd in de 4e moeten zitten nuquote:Op donderdag 1 september 2005 16:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik vind sommige 3e klassers nog best lekker jaDat Spakenburgse vlees is niet verkeerd nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |