En wij mijn 1109equote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:49 schreef -Mo- het volgende:
Wie o wie post het 77ste bericht in mijn fb
bacoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:20 schreef Baco-boy het volgende:
[..]
Dan is de vraag: Zal ik met deze naam sneller spijt krijgen dan taart
Neh taarten zijn wel lekker, als het ten minste geen ouwe taarten zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:20 schreef Baco-boy het volgende:
[..]
Doe dan maar Mr. Pallidus (is groenachtig geel.)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:19 schreef Wiwi101 het volgende:
TT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal even uitsluitsel geven zo...![]()
[afbeelding]
Hier is t maybe wat beter te zien, maar minj webcam is nie zo super![]()
Hijs is gifgroen, dus ook wel een beetje geel als je dat wilt![]()
![]()
Taart is wel lekkerderquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:20 schreef Baco-boy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:22 schreef freiss het volgende:
[..]
Doe dan maar Mr. Pallidus (is groenachtig geel.)
Shit! En hij heet ook nog thomasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:22 schreef freiss het volgende:
Zou de B van B_Boy: [afbeelding] ook niet staan voor baco
wel mooie avatarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:22 schreef freiss het volgende:
Zou de B van B_Boy: [afbeelding] ook niet staan voor baco
Het is ook geen kikkerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:26 schreef MaRySe het volgende:
Lekker boeiend verder. Een kikker die geel is, is geen kikker.
jaa wat is dat nou voor onzinquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:26 schreef MaRySe het volgende:
volgens mij bestaan er gele kikkers hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:26 schreef MaRySe het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
volgens mij bestaan er gele kikkers hoor![]()
maar nu eff nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
had ik weer gelijk hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:28 schreef brainster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Inderdaad, ze bestaan
Je hebt wel stomme favoriete usersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:24 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik ik ik![]()
Die kikker is geel-groen, dus een beetje van beiden.
Dat ze bestaan wil niet zeggen dat zij hun bestaansrecht ontlenen aan hun gele kleurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
Coolquote:
Háquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:30 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
Mooi beestje. Bijna net zo geel als de avatar van M.
Groen=bladquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:30 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
Mooi beestje. Bijna net zo geel als de avatar van M.
Hij heeft oranje poten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:31 schreef MaRySe het volgende:
[..]
HáHij is niet geheel geel. Als hij geheel geel was, is het geen kikker
We zijn het eensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:31 schreef MaRySe het volgende:
[..]
HáHij is niet geheel geel. Als hij geheel geel was, is het geen kikker
Ik had 't niet over dat ding van jouquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:32 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
We zijn het eensmijne heeft witte ogen en een zwarte mond
Overigens was het dus geen kikker en was ie niet geel. Maarja wat maakt t uit he?
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.unieboek.nl/in(...)php%3Fboek_id%3D1052quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:34 schreef freiss het volgende:
Gezocht op:
nederlandse vertaling: 'vingerpop'
Geen lemmata gevonden.
Voel je je te goed voor dat lijstje?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:29 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Je hebt wel stomme favoriete users
Dan zijn we het helemaaal eensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik had 't niet over dat ding van jou
C'est ne pas un kikker whehehe
dat is niet erg Jagquote:
Das een gele eend, geen gele kikkerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:41 schreef freiss het volgende:
http://www.lobbes.biz/images/product/thumb/9030056.png
Tot volgende week?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:40 schreef Casparovvv het volgende:
Hoi
Mooi, ik sta nog in de OP
Tot volgende week.
zolang ik me eens in de week laat zienquote:
Veul spassquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef Wiwi101 het volgende:
Ja mij een beetje te stil. Iedereen lijkt wel uitgekletst over mij leuke beesje
Ik ga maar denk ik. Lekker een fikkie steken in mn achtertuin![]()
![]()
Pas op dat je niet je groene (of is hij nou geelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef Wiwi101 het volgende:
Ja mij een beetje te stil. Iedereen lijkt wel uitgekletst over mij leuke beesje
Ik ga maar denk ik. Lekker een fikkie steken in mn achtertuin![]()
![]()
Ik laat em wel boven. Okee?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:58 schreef freiss het volgende:
[..]
Pas op dat je niet je groene (of is hij nou geel) niet in de fik steekt.
Hij is pallidus, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:58 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik laat em wel boven. Okee?
EdIT: Hij is Groen![]()
![]()
JAAHHHquote:Edit2: Of wil je een geroosterde vingepopje/kikker zien?
nep duitserquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:58 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
NepDuitser
Maja het is nog lekker warm buiteh dus ik vermaak wel jadoegies
Tuurlijk, die antieke motorfietsen uit de oorlog.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:02 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Je zoekt op duitser, en je vind fietsen
dies 1/8 duitser ofzoietsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:01 schreef freiss het volgende:
[afbeelding] Eerste hit op Duitser? Eix?
Allemaal incest daar net een soort Urkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:04 schreef freiss het volgende:
[..]
Gekke Limburgers. (ik ook trouwens)
Overgrootopa's ouders kwamen uit Duitsland ofzoiets.:')quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:04 schreef freiss het volgende:
[..]
Gekke Limburgers. (ik ook trouwens)
Meid, ben er trots op.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:05 schreef Imberr het volgende:
ohw sh*t.. volgens mij was de oma van mijn oma ook duitse ofzoiets![]()
![]()
Op msn?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:17 schreef freiss het volgende:
En er is niemand meer, behalve imberr, maar die praat niet
Je hebt je grote vriendin toch lekker samen mensen kapot makenquote:
wat moet ik me bij deze post voorstellen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je hebt je grote vriendin toch lekker samen mensen kapot maken![]()
Sarcasme en de rest gaat je niks aanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:22 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
wat moet ik me bij deze post voorstellen?![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Grote vriendin? Moet ik doordenken?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
jammer manquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Sarcasme en de rest gaat je niks aan![]()
Ja dat ze zo iets vreselijk zou doen had ik ook niet verwachtquote:
Vrouwen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat ze zo iets vreselijk zou doen had ik ook niet verwacht![]()
![]()
En dan nog zeggen dat je me aardig vind.quote:
quote:
vind ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dan nog zeggen dat je me aardig vind.
Ben benieuwt wat je met je vijanden doet![]()
Het was gemeen laagquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:32 schreef Imberr het volgende:
en zo vreselijk was t nou ook weer nieteerder melig
ik weet t..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het was gemeen laag
achterbaks en om te kotsen![]()
En ok nog eens zonder enige reden .
Inderdaad...is ie nou groen of geel?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:35 schreef Jaguarized het volgende:
Even weer ontopic he!
hij is gelig groenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:35 schreef Jaguarized het volgende:
Even weer ontopic he!
Als je het nou nog erg zou vindenquote:
Die Kikkerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:38 schreef Duncan-Death het volgende:
Wat is groen?
Dan is hij traag van begripquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als je het nou nog erg zou vinden![]()
met je irritante leuke avaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:44 schreef Knoekie het volgende:
Hoi. Ik ben er ook weer.
Whyquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:53 schreef -Mo- het volgende:
Goh.... de tomatensoep is er ook weer.
De mensen die lollerskates dragen in dit toplollerpicquote:
You ruined it now, I hope you can't sleep and you dream about itquote:
Ik stel voor dat we eens wat anders nemen dan tomatensoep.quote:
Tomatensoep met stukjes gras ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we eens wat anders nemen dan tomatensoep.
[afbeelding]
Tomatensoep met groene dingetjes erbovenop?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we eens wat anders nemen dan tomatensoep.
[afbeelding]
Het moet goulashsoep voorstellen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tomatensoep met stukjes gras ?
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De mensen die lollerskates dragen in dit toplollerpic
Lekker manquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het moet goulashsoep voorstellen.![]()
![]()
Waar zijn je skates ?quote:
www.weer.nlquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:00 schreef Maikuuul het volgende:
Kerst komt eraan !!!!1111eeeneeelfttwaalflollertien
Zeg hoeveel graden word het morgen ?
Vriendin uitgemaakt?quote:
Je radio doet het nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:05 schreef Jaguarized het volgende:
edit: dubbel.
Nee genaait worden door iemand waarvan je dacht dat ze aardig was.quote:
Mwah ik had het nummer wel opstaanquote:
Lip wel. Tong niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:07 schreef MaRySe het volgende:
Lip piercing is voor gothcis/paupers
ja/ nee ?
Kut mên.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee genaait worden door iemand waarvan je dacht dat ze aardig was.
Imberr
Ik vind een piercing vernieling van het lichaam.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:07 schreef MaRySe het volgende:
ja/ nee ?
Neen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:07 schreef MaRySe het volgende:
ja/ nee ?
Ja!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:07 schreef MaRySe het volgende:
ja/ nee ?
Ze lachten je niet uit oid. Het zag er gewoon grappig uit, maakt niets uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mwah ik had het nummer wel opstaan![]()
Paupers niet, gothic-achtige mensen wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:07 schreef MaRySe het volgende:
ja/ nee ?
Doe nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:10 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga een lip piercing nemen
Nou ja.. Het is mooiMaar als ik dan gelijk een pauper ben
Deden ze wel en ze noemde me clown en zo iets doet pijn..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:10 schreef freiss het volgende:
[..]
Ze lachten je niet uit oid. Het zag er gewoon grappig uit, maakt niets uit.
Cheill.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:10 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga een lip piercing nemen
Nou ja.. Het is mooiMaar als ik dan gelijk een pauper ben
Ik krijg er over een maandje ook 1.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wil een tatoeage maar die ik wil is nogal duur.....
Gewoon lachen! Het was niet echt persoonlijk bedoeld (qua hard op man oid.). Het zag er ook wel echt lachwekkend uitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Deden ze wel en ze noemde me clown en zo iets doet pijn..
en het is gewoon een oude mislukte webcam foto![]()
dat deden we nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:13 schreef freiss het volgende:
[..]
Gewoon lachen! Het was niet echt persoonlijk bedoeld (qua hard op man oid.). Het zag er ook wel echt lachwekkend uit! Maarja, ze hadden het ook niet zo openlijk over moeten lachen.
Ach niet op lettenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wil een tatoeage maar die ik wil is nogal duur.....
Het feit dat jij het lachwekend vind en dat ze uberhaubt lachten .quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:13 schreef freiss het volgende:
[..]
Gewoon lachen! Het was niet echt persoonlijk bedoeld (qua hard op man oid.). Het zag er ook wel echt lachwekkend uit! Maarja, ze hadden het ook niet zo openlijk over moeten lachen.
![]()
Que?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat deden we niet
ja, ik ben aan t lurken
nou, tenminste, ik kwam er op het laatst in, maar ik was er wel binnen 2 minuten achter waar het over gingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat deden we niet
ja, ik ben aan t lurken
Zie nou in men, ze vonden het grappig, ze lachten jou niet uit, ze haten je niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het feit dat jij het lachwekend vind en dat ze uberhaubt lachten .
Daarvan krijg ik dus al weer zin om te gaan zuipen en de kaas-schaaf te pakken
![]()
braaf.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:13 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik krijg er over een maandje ook 1.
Ze vonden mij grappig op een foute manierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:16 schreef freiss het volgende:
[..]
Zie nou in men, ze vonden het grappig, ze lachten jou niet uit, ze haten je niet.
Blok je me nou al weerquote:
Ja, ik weet niet precies hoe.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:16 schreef Imberr het volgende:
heb mijn post ff ge-edit.. en freiss, was dat door die ene post van brechtje ofzo?
Jezus wat ben jij een zeikert.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze vonden mij grappig op een foute manier![]()
welke manier dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze vonden mij grappig op een foute manier![]()
Neu.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:07 schreef MaRySe het volgende:
ja/ nee ?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:19 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
Zou het een jongen zijn of een meisje?
uitlachen en grapjes maken om mijn beeldenisquote:
Gvd. Dat was dus de quoteknop ipv de editknop. Post bashing below.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Neu. Edit: ringetjes vind ik lelijk, staafjes niet. (klein bolletje onder je onderlip vind ik nog wel mooi)
Dit deel staat ook in de OPwiki.
Niet alles is kwaad bedoeldquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
uitlachen en grapjes maken om mijn beeldenis
Dit deed pijn en veel ook .quote:
is het pijnverzachtend als je je realiseert dat het niet pijnlijk bedoeld is? Als niemand ook maar iets van aan heeft getrokken en geen ander beeld over jou heeft?quote:
Als je niet weet wat er aan de hand is houw dan je kop dichtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:22 schreef Duncan-Death het volgende:
Elmaikel wat zeik je in godsnaam nou mén.
godverdomme!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:22 schreef freiss het volgende:
[..]
Je heb trouwens al 61 posts/dag !
Dan kan het nog een flauwe actie blijven. (Weet niet precies waar het over gaat)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:23 schreef freiss het volgende:
[..]
is het pijnverzachtend als je je realiseert dat het niet pijnlijk bedoeld is? Als niemand ook maar iets van aan heeft getrokken en geen ander beeld over jou heeft?
Als je op een dag meer post dan 61, gaat hij omhoog.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
godverdomme!!![]()
![]()
uuh.. komt dat trouwens niet gewoon omdat ik steeds meer posts heb?
Ik snap alleen niet dat je hier de godvergeten huillie gaat uithangen door een msn-gesprek.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als je niet weet wat er aan de hand is houw dan je kop dicht![]()
Dat was t ook maar B en ik waren alleen erg melig aan t doen.. Dat maikel t zich zo aantrekt konden wij niet wetenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:24 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dan kan het nog een flauwe actie blijven. (Weet niet precies waar het over gaat)
Het is pijnverzachtend als ze spijt en berouw zouden tonenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:23 schreef freiss het volgende:
[..]
is het pijnverzachtend als je je realiseert dat het niet pijnlijk bedoeld is? Als niemand ook maar iets van aan heeft getrokken en geen ander beeld over jou heeft?
Het was zeker wel een beetje flauw, ik deed zelf ook half mee, maar dan hoeft je leven toch niet gelijk in te storten?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:24 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dan kan het nog een flauwe actie blijven. (Weet niet precies waar het over gaat)
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het is pijnverzachtend als ze spijt en berouw zouden tonen![]()
Ok. Opgelost!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat was t ook maar B en ik waren alleen erg melig aan t doen.. Dat maikel t zich zo aantrekt konden wij niet wetenen als B der mond dicht had gehouden had ie nergens last van gehad
![]()
Je weet best dat ik issue's heb over mijn uiterlijk en dan ga je een ouwe mislukte foto van mij lopen belachelijk makenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat was t ook maar B en ik waren alleen erg melig aan t doen.. Dat maikel t zich zo aantrekt konden wij niet wetenen als B der mond dicht had gehouden had ie nergens last van gehad
![]()
deed jij mee? nou zou ik dequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:25 schreef freiss het volgende:
[..]
Het was zeker wel een beetje flauw, ik deed zelf ook half mee, maar dan hoeft je leven toch niet gelijk in te storten?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:13 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik krijg er over een maandje ook 1.
Die dus:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ach niet op letten
Doe ik ook en ik ga al naar mijn 4 de en 5de die zet ik allebei tegelijk
Das nieuw voor mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je weet best dat ik issue's heb over mijn uiterlijk en dan ga je een ouwe mislukte foto van mij lopen belachelijk maken![]()
Dat had je misschien wel kunnen weten, als je de rollen omdraait. En tja, zo kan zelfs ik nog wel schuld hebben (net als B en Maikel, want de een heeft het gezegd en de ander heeft het zich teveel aangetrokken), want ik had erbij kunnen zijn enz.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Dan had je het als nog gedaan en was je nog schijnheilig ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
He pekel!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:27 schreef pekel het volgende:
Hoi.
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je weet best dat ik issue's heb over mijn uiterlijk en dan ga je een ouwe mislukte foto van mij lopen belachelijk maken![]()
Mede-Drent.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:28 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
He pekel!
En trouwens Elmaikel: zie wat freiss zegt.
ehh... ik lachte er ook wel om ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
deed jij mee? nou zou ik desmiley er wel neer willen zetten maar dat doe ik maar niet dus dan maar de:
![]()
Aantal posts: 7024 (gemiddeld 10 per dag)quote:
Ik al over de 28000 post en 58 per dagquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aantal posts: 7024 (gemiddeld 10 per dag)
Had het je vaak genoeg verteltquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat wist ik nietiedere puber loopt over zichzelf te klagen, wist ik veel dat t bij jou zo serieus is
Had het je vaak genoeg verteltquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat wist ik nietiedere puber loopt over zichzelf te klagen, wist ik veel dat t bij jou zo serieus is
Nee zeker niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je kan niet groot genoeg beginnen
Die stats waren van Maryse he?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik al over de 28000 post en 58 per dag
Ik ben geloof ik de fokker met de meeste post in PUB
niet dat t zo serieus wasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Had het je vaak genoeg vertelt![]()
Toedeloequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:33 schreef -Trinity- het volgende:
I'm off.
Mijn tatoeage's zijn juist een magneet vor wijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee zeker niet.Alleen vinden meisjes het niet zo mooi volgens mij.
[..]
Die stats waren van Maryse he?![]()
Inschattings vermogen maar eens opkrikkenquote:
waarom zou ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Inschattings vermogen maar eens opkrikken![]()
Zelfvertrouwen maar eens opkrikken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Inschattings vermogen maar eens opkrikken![]()
ja iddquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:37 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen maar eens opkrikken.
Die is juist omlaag getrapt door actie's zo als dezequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:37 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen maar eens opkrikken.
Ik hoop voor je dat je dit alles maar speelt om maar een relletje te krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die is juist omlaag getrapt door actie's zo als deze![]()
je moet je van zulke dingen niks aantrekken!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die is juist omlaag getrapt door actie's zo als deze![]()
Kick je daar op ofzo mensen kapot maken ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:38 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
dan help ik nog even mij met je zelfvetrouwen naar beneden te stampen.
Wat voor tatoeage's heb je?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn tatoeage's zijn juist een magneet vor wijven
Ow dat zie ik nu pas
Maar dat heb je nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
je moet je van zulke dingen niks aantrekken!!
als ik dat had gedaan door wat mijn broer me heeft aangedaan was ik dit nu niet meer aan t typen![]()
Fototjes? En op welke plekken?quote:
Lekker hypocriet lamlul.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kick je daar op ofzo mensen kapot maken ?![]()
ik snap echt niet wáarom je je zoiets aantrektquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar dat heb je niet
De een is de ander niet![]()
Ik trek het me inderdaad aan als iemand die ik mag achter me rug om zo iets laags doet .quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik snap echt niet wáarom je je zoiets aantrektje hebt alleen jezelf ermee
![]()
in fotoboek onder de naam hobbyquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Fototjes? En op welke plekken?
Neuken?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:44 schreef B_BOY het volgende:
wat een discussie weer hier zeg. tis wel fel in ieder geval. Ik ben alleen zelf te suf om het te volgen of echt actief deel te nemen.
mooie stijl tattoo bij die vogel. maar ikhoud verder niet van tattoosquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
in fotoboek onder de naam hobby
Op onderbenen en rug
Ah nice, zal zo es kijken. Big Brother begint zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
in fotoboek onder de naam hobby
Op onderbenen en rug
Dat heet inkoppenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kick je daar op ofzo mensen kapot maken ?![]()
Neuk ze.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:46 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Precies.
Ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken.
doeiiiiiiiiiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:46 schreef Jett het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiiiii
Dacht je alles gehad te hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:46 schreef Jett het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiiiii
Geewoon mooie plaatjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mooie stijl tattoo bij die vogel. maar ikhoud verder niet van tattoos
We zien welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:48 schreef Imberr het volgende:
maikel, we praten morgen wel verder ofzo..
ik ga nu echt slapen..
truste mensen![]()
be afraid bitch. be very afraid.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dacht je alles gehad te hebben![]()
Wie gaat dood?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
We zien wel
Al vermoed ik dat je dan nog geen spijt hebt![]()
Die plezier gun ik je nietquote:
ik zeg alleen hoi, en dan gaat die pedo weer zo doen not my fuckin problemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:53 schreef B_BOY het volgende:
moet er weer ruzie gemaakt worden. dat is egt te gay.
Tief op met je icon.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:54 schreef Jett het volgende:
[..]
ik zeg alleen hoi, en dan gaat die pedo weer zo doen not my fuckin problem
Kijk je reactie hier boven.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:54 schreef Jett het volgende:
[..]
ik zeg alleen hoi, en dan gaat die pedo weer zo doen not my fuckin problem
Serieus ?quote:
why shoudl I fuckin care? je kan ook gewoon niet reageren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kijk je reactie hier boven.
Waarom zou ik nou zo op je reageren ?![]()
En laat het niet weer gebeurenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:53 schreef B_BOY het volgende:
moet er weer ruzie gemaakt worden. dat is egt te teh gay.
Ach hier heb ik ook geen zin inquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:57 schreef Jett het volgende:
[..]
why shoudl I fuckin care? je kan ook gewoon niet reageren.
REAGEER DAN NIET MOEILIJK HEquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ach hier heb ik ook geen zin in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |