doeiiiiiiiiiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:46 schreef Jett het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiiiii

Dacht je alles gehad te hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:46 schreef Jett het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiiiii

Geewoon mooie plaatjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mooie stijl tattoo bij die vogel. maar ikhoud verder niet van tattoos

We zien welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:48 schreef Imberr het volgende:
maikel, we praten morgen wel verder ofzo..
ik ga nu echt slapen..
truste mensen![]()

be afraid bitch. be very afraid.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dacht je alles gehad te hebben![]()

Wie gaat dood?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
We zien wel
Al vermoed ik dat je dan nog geen spijt hebt![]()

Die plezier gun ik je nietquote:

ik zeg alleen hoi, en dan gaat die pedo weer zo doen not my fuckin problemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:53 schreef B_BOY het volgende:
moet er weer ruzie gemaakt worden. dat is egt te gay.

Tief op met je icon.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:54 schreef Jett het volgende:
[..]
ik zeg alleen hoi, en dan gaat die pedo weer zo doen not my fuckin problem

Kijk je reactie hier boven.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:54 schreef Jett het volgende:
[..]
ik zeg alleen hoi, en dan gaat die pedo weer zo doen not my fuckin problem

Serieus ?quote:

why shoudl I fuckin care? je kan ook gewoon niet reageren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kijk je reactie hier boven.
Waarom zou ik nou zo op je reageren ?![]()

En laat het niet weer gebeurenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:53 schreef B_BOY het volgende:
moet er weer ruzie gemaakt worden. dat is egt te teh gay.

Ach hier heb ik ook geen zin inquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:57 schreef Jett het volgende:
[..]
why shoudl I fuckin care? je kan ook gewoon niet reageren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |