Dat had je misschien wel kunnen weten, als je de rollen omdraait. En tja, zo kan zelfs ik nog wel schuld hebben (net als B en Maikel, want de een heeft het gezegd en de ander heeft het zich teveel aangetrokken), want ik had erbij kunnen zijn enz.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat was t ook maar B en ik waren alleen erg melig aan t doen.. Dat maikel t zich zo aantrekt konden wij niet wetenen als B der mond dicht had gehouden had ie nergens last van gehad
![]()
Dan had je het als nog gedaan en was je nog schijnheilig ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat was t ook maar B en ik waren alleen erg melig aan t doen.. Dat maikel t zich zo aantrekt konden wij niet wetenen als B der mond dicht had gehouden had ie nergens last van gehad
![]()
He pekel!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:27 schreef pekel het volgende:
Hoi.
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je weet best dat ik issue's heb over mijn uiterlijk en dan ga je een ouwe mislukte foto van mij lopen belachelijk maken![]()
Mede-Drent.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:28 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
He pekel!
En trouwens Elmaikel: zie wat freiss zegt.
ehh... ik lachte er ook wel om ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
deed jij mee? nou zou ik desmiley er wel neer willen zetten maar dat doe ik maar niet dus dan maar de:
![]()
Aantal posts: 7024 (gemiddeld 10 per dag)quote:
Ik al over de 28000 post en 58 per dagquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aantal posts: 7024 (gemiddeld 10 per dag)
Had het je vaak genoeg verteltquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat wist ik nietiedere puber loopt over zichzelf te klagen, wist ik veel dat t bij jou zo serieus is
Had het je vaak genoeg verteltquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat wist ik nietiedere puber loopt over zichzelf te klagen, wist ik veel dat t bij jou zo serieus is
Nee zeker niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je kan niet groot genoeg beginnen
Die stats waren van Maryse he?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik al over de 28000 post en 58 per dag
Ik ben geloof ik de fokker met de meeste post in PUB
niet dat t zo serieus wasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Had het je vaak genoeg vertelt![]()
Toedeloequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:33 schreef -Trinity- het volgende:
I'm off.
Mijn tatoeage's zijn juist een magneet vor wijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee zeker niet.Alleen vinden meisjes het niet zo mooi volgens mij.
[..]
Die stats waren van Maryse he?![]()
Inschattings vermogen maar eens opkrikkenquote:
waarom zou ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Inschattings vermogen maar eens opkrikken![]()
Zelfvertrouwen maar eens opkrikken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Inschattings vermogen maar eens opkrikken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |